Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Træningen går frem ad og jeg begynder også kunne mærke der sker noget med konditionen :w00t: Nu hvor man er kommet forbi det første trin, hvor man synes formen langsomt bliver bedre, synes jeg der er sket noget mellem hver ny træning. Det er rigtigt fedt!

Det er helt sikkert at det går stærkt fremad med formen! Underkroppen er der virkelig røget noget fedt af!!! :w00t: nogen idé om hvor meget du har tabt på f.eks lår i centimeter?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Lad dem kun hade, når blot de frygter!" Det er min filosofi! :devil:

God filosofi :w00t:

Det er helt sikkert at det går stærkt fremad med formen! Underkroppen er der virkelig røget noget fedt af!!! w00t.gif nogen idé om hvor meget du har tabt på f.eks lår i centimeter?

Der er kring taljen og lårene hvor der er røjet mest i følge målebåndet. Og det mærker jeg også på bukserne mine :smile: Mine lår er skrumpet med 3 cm i omkreds den sidste uge og taljen det samme :bigsmile: Samtidig er min biceps vokset med næsten en hel cm og omkredsen rundt brystet (lige under babsene) er samtidig vokset med næsten 2 :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der er kring taljen og lårene hvor der er røjet mest i følge målebåndet. Og det mærker jeg også på bukserne mine :smile: Mine lår er skrumpet med 3 cm i omkreds den sidste uge og taljen det samme :bigsmile: Samtidig er min biceps vokset med næsten en hel cm og omkredsen rundt brystet (lige under babsene) er samtidig vokset med næsten 2 :w00t:

Det er vildt! Taljen ser meget smal ud, Du bliver så leee' til April!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er vildt! Taljen ser meget smal ud, Du bliver så leee' til April!!!

Det er klart mere end jeg selv håbede på :smile: Så jeg håber det vil fortsætte i samme stil.

Og hvad med dig? Hvis du er nede på kun 65 kg i december, er der måske ikke så meget mere som skal til før du også kan stå på scenen i april :w00t: (De har også nybegynder fitness på Grand prix :wink:)

Link to comment
Share on other sites

Og hvad med dig? Hvis du er nede på kun 65 kg i december, er der måske ikke så meget mere som skal til før du også kan stå på scenen i april :w00t: (De har også nybegynder fitness på Grand prix :wink: )

Yeeessss yeeesss , ville være dejligt! Men nu skal diæten lige inkoorpereres totalt , så må vi se, men April er vist et mehget looonngshot :w00t: . Men du er klart en motivation for mig, så jeg følger med på slæb :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Spam løs! :smile:

Hvidt mandelsmør smager ikke så meget af mandel som det mørke, så jeg foretrækker det sidst nævnte :4mewantfood: I Sverige har de et hasselnødssmør som de også kommet en smule sukker i - smager ekstremt godt! :w00t:

Men, men...alt det der er fy fy den nærmeste stykke tid :nono: Vil ramme cirka 62 kg til december, så det bliver Poul som får det cashew butter :smile:

Uh jeg er sikker på at de hasselnøddesmør jeg fandt i den økologiske på gl.kongevej var uden sukker :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Yeeessss yeeesss , ville være dejligt! Men nu skal diæten lige inkoorpereres totalt , så må vi se, men April er vist et mehget looonngshot :w00t: . Men du er klart en motivation for mig, så jeg følger med på slæb :wink: .

Glad at høre min træning kan være til glæde også for andre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 7 oktober

Morgencardio

Cyksel 5,4 km

Forlår og skuldre

Cardio

Spinning 55 min intervaller

Opvarmning

Kettlebell swings (tror jeg de hed - de der hvor man i princip laver pull throughs, men med en kettlebell... :unsure: )

16 kg bold, ved ikke hvor mange jeg lavede, stod mest og prøvede få flottere teknik og tænkte det kunne være en god start for at få fut på mine glutes :smile: Tror det blev en 20-30 stykker eller noget i den stil.

Squat

6 @ 40 kg

6 @ 50 kg

4 @ 60 kg

4 @ 60 kg

3 @ 70 kg

Leg extensions

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Superset:

Leg press/DB lat raises

12 @ 110 kg

10 @ 120 kg

8 @ 130 kg

10 @ 9 kg

10 @ 9 kg

10 @ 9 kg

Militærpres

7 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

Superset:

Fat man PU/Push ups

1 x 8

1 x 6

1 x 5

1 x 17

1 x 13

1 x 12

Cardio

Cykel 5,4 km

Rigtigt god omgang træning, føler mig helt smadret nu :smile: Har prøvet køre med pulsur i dag og i følge det har jeg forbrændt i alt 1835 kcal fra førsta omgang cardio og til og med den sidste. Det er rimeligt vildt at se at forskellen på spinningtimen og de 40 minutters styrketræning ikke var større end 130.

Link to comment
Share on other sites

Uh jeg er sikker på at de hasselnøddesmør jeg fandt i den økologiske på gl.kongevej var uden sukker :4mewantfood:

Det med sukker smager nu ekstremt godt, men bliver hurtigt lige sød nok - kan godt forestille mig at den uden sukker også smager dejligt og er sikkert bedre til at komme i sin shake af den samme grund. De der proteinshakes er søde nok i forvejen.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 8 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio #1

Cykel 10,1 km

Cardio #2

Cykel 12 km

Deload bryst og biceps i Powerstudio

Min mega kæreste har købt mig et årskort i dag :wub: Så nu skal je blive totalt BB!!!!! :4flex: :w00t:

Bænkpres

12 @ 30 kg

12 @ 30 kg

12 @ 32,5 kg

12 @ 32,5 kg

Incline maskine

15 @ 10 kg

15 @ 10 kg

12 @ 15 kg

12 @ 17,5 kg

Blast strap BB curls

15 @ 20 kg

15 @ 20 kg

15 @ 20 kg

Hammer curls

16 @ 8 kg

16 @ 8 kg

16 @ 8 kg

Incline DB press

7 @ 12 kg

7 @ 12 kg

Og så til sidst bare cykelturen hjem på cirka 3 km :smile:

Synes det er ret vildt hvor stor en fremgang jeg haft når det kommer til fedttabet siden jeg skruede op for carbs. Især i taljen og i følge Poul kan man se tydeligere separation på ryggen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 7 oktober

Morgencardio

Cyksel 5,4 km

Forlår og skuldre

Cardio

Spinning 55 min intervaller

Opvarmning

Kettlebell swings (tror jeg de hed - de der hvor man i princip laver pull throughs, men med en kettlebell... :unsure: )

16 kg bold, ved ikke hvor mange jeg lavede, stod mest og prøvede få flottere teknik og tænkte det kunne være en god start for at få fut på mine glutes :smile: Tror det blev en 20-30 stykker eller noget i den stil.

Squat

6 @ 40 kg

6 @ 50 kg

4 @ 60 kg

4 @ 60 kg

3 @ 70 kg

Leg extensions

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Superset:

Leg press/DB lat raises

12 @ 110 kg

10 @ 120 kg

8 @ 130 kg

10 @ 9 kg

10 @ 9 kg

10 @ 9 kg

Militærpres

7 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

Superset:

Fat man PU/Push ups

1 x 8

1 x 6

1 x 5

1 x 17

1 x 13

1 x 12

Cardio

Cykel 5,4 km

Rigtigt god omgang træning, føler mig helt smadret nu :smile: Har prøvet køre med pulsur i dag og i følge det har jeg forbrændt i alt 1835 kcal fra førsta omgang cardio og til og med den sidste. Det er rimeligt vildt at se at forskellen på spinningtimen og de 40 minutters styrketræning ikke var større end 130.

Seeeeeeeejt med swings :devil:

Bliver fedt at se dig lide til HardCore på torsdag :yo::tease:

Link to comment
Share on other sites

Seeeeeeeejt med swings :devil:

Bliver fedt at se dig lide til HardCore på torsdag :yo::tease:

Yeah, jeg håber kunne komme forbi - arbejder hårdt på at finde en som kan dække hullet i receptionen på arbejde, ellers bliver jeg nød at tage den :unhappy: Men krydser fingrer!!

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 9 oktober

Morgencardio

Løb 4,8 km til idræthallen hvor jeg skulle møde op med Guarden og Musashi.

Rygsæk på som vejede cirka 5 kg.

Startede med god underholdning featuring Guarden og Musashi og deres Z-health/magnificient mobility tam tam :tease:

Jeg legede lidt med kettlebells, fik igen feed back på min teknik. Swings og tror det hedder snatch. Ved ikke helt hvor mange jeg lavede.

Efterfølgende kørte vi en form for agilitybane med rep, push ups, små "stokker" og bolde som man skulle undgå og kaste med.

Så en forfærderlig masse med excentriske pull ups, hvor jeg skulle holde emod mig selv og Guarden - helt åndssvagt hårdt, kunne ikke få luft til sidst! :laugh: Og så blev han bare ved med at skubbe mig op igan så jeg kunne starte forfra... :crazy: alt andet end morsomt, men på den fede måde :devil:

Så ned i hulen og lave lidt Zerchers :w00t:

Zercher squat

8 @ 35 kg

7 @ 40 kg

6 @ 45 kg

5 @ 50 kg

5 @ 50 kg

8 @ 40 kg

Cardio

PW cirka 4,5 km til Vesterbro

Nu sidder jeg og forpester luften på kontoret, må hellere gå i bad snart....

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 9 oktober

Morgencardio

Løb 4,8 km til idræthallen hvor jeg skulle møde op med Guarden og Musashi.

Rygsæk på som vejede cirka 5 kg.

Startede med god underholdning featuring Guarden og Musashi og deres Z-health/magnificient mobility tam tam :tease:

Jeg legede lidt med kettlebells, fik igen feed back på min teknik. Swings og tror det hedder snatch. Ved ikke helt hvor mange jeg lavede.

Efterfølgende kørte vi en form for agilitybane med rep, push ups, små "stokker" og bolde som man skulle undgå og kaste med.

Så en forfærderlig masse med excentriske pull ups, hvor jeg skulle holde emod mig selv og Guarden - helt åndssvagt hårdt, kunne ikke få luft til sidst! :laugh: Og så blev han bare ved med at skubbe mig op igan så jeg kunne starte forfra... :crazy: alt andet end morsomt, men på den fede måde :devil:

Så ned i hulen og lave lidt Zerchers :w00t:

Zercher squat

8 @ 35 kg

7 @ 40 kg

6 @ 45 kg

5 @ 50 kg

5 @ 50 kg

8 @ 40 kg

Cardio

PW cirka 4,5 km til Vesterbro

Nu sidder jeg og forpester luften på kontoret, må hellere gå i bad snart....

Heheh :4sport: Nice going. Du gav dig max på pullups :devil:

Og som jeg sagde til dig, så er det tydeligt at du er blevet mere ripped and shredded :king:

Link to comment
Share on other sites

Heheh :4sport: Nice going. Du gav dig max på pullups :devil:

Og som jeg sagde til dig, så er det tydeligt at du er blevet mere ripped and shredded :king:

Yeah, det var evil og jeg var så tæt på at blive gal når du sagde jeg skulle op igen :laugh:

Synes du skal give Poul den samme behandling når han kommer med næste gang! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der røg den deload lige ned i lokummet :laugh:

Seriously, tag og deload fra nu af og til og med næste rygtræning. Så kan du gå amok igen.

Oh nej... jeg vidste du ville komme efter mig med det :blush:

Men kunne høre i mit hoved at "Nej, dem kan jeg ikke lave nu, for jeg har deload uge" ikke var en sætning som Jakob havde accepteret. Så havde han bare drillet mig for at være en slapsvans eller tudetøs bagefter og sådan noget kan jeg ikke ha'!

Men jeg kør deload fra NU af.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Oh nej... jeg vidste du ville komme efter mig med det :blush:

Men kunne høre i mit hoved at "Nej, dem kan jeg ikke lave nu, for jeg har deload uge" ikke var en sætning som Jakob havde accepteret. Så havde han bare drillet mig for at være en slapsvans eller tudetøs bagefter og sådan noget kan jeg ikke ha'!

Men jeg kør deload fra NU af.... :innocent:

Hahahahahaha. YOU ARE DAMN RIGHT :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Morgenvægt: 69,3 kg

Det at min vægt ikke ændrer sig specielt meget til trods for at man kan tydeligt kan se en forskel på formen tror jeg må skyldes det øgede kulhydratindtag og dermed mere glykogen og væske i kroppen. Her i deload ugen sigter jeg efter at holde vægten og ikke ryge længere ned - idéen er at jeg skal få lidt restitution, jo, på alle punkter :smile:

Fedtprocent på Tanita (standard): 19,1 %

Er helt fantastisk øm i kroppen i dag :bigsmile: Det er det som er det fede med at ind i mellem prøve ting man ellers ikke laver, så kan man virkelig mærke at man har en krop :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share