Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Hey Linis :bigsmile:

God bedring :1112:

Jeg kunne nok godt være frisk på at prøve dit holdtræning lørdag den 10. november :w00t:, Jeg tager lidt forbehold hvis jeg hænger total i bremsen arbejdsmæssigt/studiemæssig :dry: , men ved ikke hvordan det passer i dine planer? :unsure:

Signepost-15167-1193381805.gif

Hej!

Takker :smile: Tror nu kun det er mangel på søvn som er skyld i det. Nu har jeg det meget bedre efter masser af kaffe og cola. Det der halssmerter om morgonen kan jo bare være et resultat af mundtørrhed, som jeg synes jeg altid får når jeg sover for lidt.

Du skal være meget velkommen den 10:e :smile: Vi kan bare aftale nærmre hvor vi skal mødes henne, så vi kan følges ad ud til Brøndby :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, vi kom også frem til at det bliver lidt tight at nå det.

Tænkte ellers foreslå vi tog det hjemme hos os, så er det lidt nemmer at købe ind og der er også lidt mere plads at bage på. Er dog mere byggerod... :innocent:

Det er helt op til dig :-)

Jeg lægger mere end gerne lejlighed til :smile: The cook decides!

God bedring til dig :flowers:

Link to comment
Share on other sites

@ Bogs og Guarden :flowers:

Takker, tror nu mest på søvndeprivationen end noget andet - har lovet mig selv bad ass training på søndag, så nu kan jeg umuligt få det værre, jo :showoff:

Søvn er et utrolig vigtigt parameter - som man desværre tit glemmer. Så det kan det meget vel være :smile: Bad ass træning på søndag - hvorhenne og hvad tid? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Søvn er et utrolig vigtigt parameter - som man desværre tit glemmer. Så det kan det meget vel være :smile: Bad ass træning på søndag - hvorhenne og hvad tid? :w00t:

Ja, det er besværligt når man vil nå så meget at døgnets 24 timer ikke er nok :smile:

På søndag tænkte jeg bare cykle 2 timer spinning om formiddagen og på eftermiddagen tænkte jeg finde på en eller anden form for sjov træning. Jeg overvejer at løbe til Herlev, hvor jeg for flere år siden fandt en OK vej i skoven. Håber bare den stadigvæk er der... :smile: Men hvis Poul ellers er frisk på styrketræning, kunne det være hyggeligt at lokke ham med til det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 26 oktober og lørdag 27 oktober

Om fredagen blev det kun til en hel del cykel:

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Eftermiddag

Cykel 10,1 km

SATS Core

Aften

Cykel 10,5 km

----------------------------------

Så i dag har jeg også cyklet en del, igen, igen...

Morgencardio

Cykel 10,5 km

Stram Op

Eftermiddag

Cykel 18 km

Så en tur ud til Anna, hvor vi hyggede lidt med Baardi builder, camillabruun og Hoosier :smile: :4mewantfood: Og her til sidst, cykelturen hjem. Alt i alt cirka 18 km yderligere :bike:

Energin er helt klart tilbage og jeg glæder mig til at give den gas i morgen :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 28 oktober

Total cardio dag :wootdance:

Morgencardio

Løb 5,4 km

SATS Cykel 45

45 minutter rimelig stille og rolig spinning. Nåede lige at vågne op til intervaltimen efterfølgende.

SATS Cykel 55 interval

Sindssygt hård interval-time. :crazy: Og jeg lykkedes misforstå instruktøren, sådan at jeg troede timen var slut når der var 2 topper tilbage... puha, jeg fik godt nok kæmpe igennem de sidste 6 minutter...

Middagscardio

PW 6 km

Pistols

2/2

Lavede dem mens jeg ventede på Poul udenfor Fakta - folk kiggede godt nok underligt på mig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Total cardio dag :wootdance:

post-15167-1193579999.gif

Pistols

2/2

Lavede dem mens jeg ventede på Poul udenfor Fakta - folk kiggede godt nok underligt på mig :bigsmile:

:rofl2: kan fortænke folk i det :laugh: Men super godt gået :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

post-15167-1193579999.gif

:rofl2: kan fortænke folk i det :laugh: Men super godt gået :4thumbup:

Ja, jeg må hellere snart få konditionen på plads også, jo :smile: Det er så irriterende at det er den som bremser mig når vi laver GPT - styrken er der helt sikkert, men min puls ryger bare så højt op til sidst :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så står planen på at starte en omgang sheiko op for dødløft :4flex: Målet er 140 kg RAAAAW!!!!!!! :king: Poul har hjulpet mig at sætte den sammen, men jeg skal lige finde ud af hvor den vil passe ind med resten af mit program... Har i første omgang lavet følgende plan:

Mandag

Tung biceps

Forlår

Skuldre

Tirsdag

Sheiko DL

Tung triceps

Let ryg

(er nu blevet lokket med til kettlebell-grejs i WT centret og en HC om aftnen, så måske skubber jeg triceps og ryg til weekenden...)

Onsdag

Bryst

Let biceps

Baglår

Torsdag

GPT

Hard core

Løbning

Fredag

"Bagsiden"

dvs baglår, erector og røv :smile:

Lørdag og søndag

PUMP uddannelse

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 29 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Forlår - skuldre - biceps

Opvarmning

C2 roergometer 2000m

Stille og rolig, kom kun i mål på 7:56:5

Leg press

8 @ 110 kg

8 @ 120 kg

8 @ 130 kg

Leg extensions

12 @ 35 kg

12 @ 37,5 kg

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

Zercher squats

8 @ 40 kg

6 @ 45 kg

6 @ 45 kg

4 @ 50 kg

4 @ 55 kg

DB skulder pres

8 @ 9 kg

8 @ 11 kg

6 @ 12 kg

6 @ 12 kg

Lateral raises

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Super set Fat man PU/Push ups

1 @ 5

1 @ 5

1 @ 5

1 @ 5

1 @ 15

1 @ 15

1 @ 12

1 @ 10

Preacher curl

12 @ 17,5 kg

8 @ 22,5 kg

6 @ 25 kg

8 @ 22,5 kg

Cable curl

8 @ 40 kg

8 @ 42,5 kg

8 @ 45 kg

Aftencardio

Cykel 6 km

Efter at min vægt stået næsten helt stille i lidt over en uge, er der pludseligt røget 1 1/2 kg på to dage :smile: Tror måske den øgede mængede udholdenhed i min træning, sammen med at mine hormoner selvfølgelig påvirkes af at jeg smider fedt, kan have lidt skyld i det.

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 30 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Sheiko for Dødløft uge 1 :devil:

Trampede til powerstudio for at gi' den gas :firebounce:

Dødløft

4 @ 45 kg

4 @ 55 kg

4 @ 55 kg

3 @ 62,5 kg

3 @ 62,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

Puha, føltes som jeg stod ved det squat rack for ever...

Rack pulls

5 @ 55 kg

4 @ 62,5 kg

4 @ 62,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

Aftencardio

Cykel 3+2 km

Næste gang skal jeg ikke gå direkte fra DL til Rack pulls... Det var liiiiige hårdt nok. Men i dag ville jeg bare blive færdig for at nå til posthuset før det lukkede, så jeg kunne hente min ring :smile:

Men er da dejligt træt nu, det kan jeg love for...

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 30 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Sheiko for Dødløft uge 1 :devil:

Trampede til powerstudio for at gi' den gas :firebounce:

Dødløft

4 @ 45 kg

4 @ 55 kg

4 @ 55 kg

3 @ 62,5 kg

3 @ 62,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

Puha, føltes som jeg stod ved det squat rack for ever...

Rack pulls

5 @ 55 kg

4 @ 62,5 kg

4 @ 62,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

3 @ 72,5 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

2 @ 80 kg

Aftencardio

Cykel 3+2 km

Næste gang skal jeg ikke gå direkte fra DL til Rack pulls... Det var liiiiige hårdt nok. Men i dag ville jeg bare blive færdig for at nå til posthuset før det lukkede, så jeg kunne hente min ring :smile:

Men er da dejligt træt nu, det kan jeg love for...

Hey søde :bigsmile:

Jeg kan love for, det er en sej omgang dødløft det her!! :devil::wub: You rock :smilerock:

Sig mig, du er ikke bekymret for at køre Sheikoen, mens du er på diæt? Hvordan planlægger du din kost på sådan en tung dag?

Link to comment
Share on other sites

Hey søde :bigsmile:

Jeg kan love for, det er en sej omgang dødløft det her!! :devil::wub: You rock :smilerock:

Sig mig, du er ikke bekymret for at køre Sheikoen, mens du er på diæt? Hvordan planlægger du din kost på sådan en tung dag?

Takker! Altid dejligt at få komplimanger fra dødløft-dronningen :smile:

Jo, det er selvfølgelig ikke den optimale plan, at kombinere kalorieunderskud med sheiko. Men jeg kører den kun for dødløft, de andre dele har jeg ikke kopieret. Så jeg prøver at planlægge sådan at jeg får betydeligt mere carbs dagen før og den samme dag op til træning. Så i går låg jeg f eks på F27-K57-P16 og i dag hedder den F18-K54-P28. Her til aften har jeg så primært fået proteiner og så en smule carbs fra grønsager. Op til træningen laddede jeg musklerne med havregryn, yoghurt med sukker, pasta, kogte gulerødder, gummibamser og mælk :4mewantfood:

Tror selvfølgelig at mit styrkegain ville være større, hvis jeg ikke var på diæt, men håber da kunne få noget ud af det alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 31 oktober

Ryg - bryst - triceps

Opvarmning

Cykel 10 minutter - meget let

Bænkpres

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

4 @ 45 kg

Incline bænkmaskine

12 @ 10 kg

12 @ 12,5 kg

10 @ 15 kg

10 @ 17,5 kg

8 @ 20 kg

Latstræk

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

Bamse

12 @ 11 plader

12 @ 13 plader

10 @ 15 plader

8 @ 17 plader

Kunne i dag se separationen mellem min lats og mm terii ved hver kontraktion :wub: Sygt, hvad som kan gøre en glad nogen gang :laugh:

Super set French press/CG bænkpres

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

14 @ 20 kg

14 @ 20 kg

14 @ 20 kg

Den kombination der giver syyyyygt pump i triceps :blink: Var lige før jeg fik det dårligt bagefter...

Push ups

1 @ 20

1 @ 18

1 @ 18

Kunne ikke lave lige så mange som sidst, men tror både bænkpres og triceps træningen i dag fået mit bryst/skulderparti pænt ristet - kunne også godt mærke det i kroppen efter alle de der dødløft og rack pulls i går...men på den gode måde!! Synes aldrig man har det så godt i ryg og hofte som når man lavet ordentlig med dødløft :devil: Glæder mig til at give mine hofte og min erector tæsk i morgen igen :w00t: Den sidste omgan, med min PR i GM's, gav mig DOMS i næsten en uge :laugh::king:

Der var ikke mange mennesker i Powerstudio i dag, men til gengæld gav de gas, de som var der :smile: En af knægtene må have også være glad for Eric Cressey - han kørte hele repertoaren fra Magnificient mobility igennem, før han gik i gang med sine squats og Dødløft. :4thumbup:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hey Linis, you evil evil lady :devil:

To spørgsmål:

- Har set, at både du og Anita bruger "trappe-sæt", dvs. man går ned i reps, men man øger antal kg (f.eks. 12/12/10/10/8/8) - hvad er meningen bag, altså hvad gør det godt for? :smile:

- Hvad er det lige "Bamse" er?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare det er BB.

Man øger når man er klar.

Fokuserer mere på volumen end på styrkefremgang.

Om det er optimalt ved jeg ikke.

Jeg tænkte også på, om der var forskel på den måde at køre det på og så på den omvendte trappe à la drop-sets: 8-10-12 f.eks...?

Link to comment
Share on other sites

Man vil nok kunne få mere ud af at arbejde op med får reps og op og løfte noget tungt med få reps, inden man arbejder sig ned.

Ian Kings wave loading manifesto snakker om det, Poliquins 1-6 program beskriver det også.

Det er vel at prøve sig frem?

En som dig Bogs, der gerne vil have styrke og masse skal hellere starte træningen med få reps og så discoe bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis, you evil evil lady :devil:

To spørgsmål:

- Har set, at både du og Anita bruger "trappe-sæt", dvs. man går ned i reps, men man øger antal kg (f.eks. 12/12/10/10/8/8) - hvad er meningen bag, altså hvad gør det godt for? :smile:

- Hvad er det lige "Bamse" er?

Yo, Superbogdanova! :king:

Ja, på dit første spørgsmål, tror jeg bare at jeg er enig med hvad Poul skriver :bigsmile: Det er dog sjældendt jeg gider starte med 12, kør mange gange kun 10/10/8/8/6/6 og ind i mellem en enkelt 4'er - hader mange gentagelser :laugh: Nu hvor jeg ikke bruger "klassiske" BB vaner ( :wink: ) på så mange andre punkter, kunne det være en idé at bruge det på ét punkt, måske... :innocent:

Bamse findes i to varianter. En hvor man står på knæ mellem to kabeltræk og så skal man træk albuerne ned til siden. Fokus på at bruge lats og skuldermuskulatur.

Den anden er hvor man står op, igen mellem to kabeltræk, men den her gang skal man bare flexe biceps - den er bare Da BB Mooooove :4flex:

Så den første er for ryg (lats) den anden for biceps. :smile: De er herreseje at lave foran et spejl, man ser så dejlig bred du :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Man vil nok kunne få mere ud af at arbejde op med får reps og op og løfte noget tungt med få reps, inden man arbejder sig ned.

Ian Kings wave loading manifesto snakker om det, Poliquins 1-6 program beskriver det også.

Det er vel at prøve sig frem?

En som dig Bogs, der gerne vil have styrke og masse skal hellere starte træningen med få reps og så discoe bagefter.

Ja, jeg synes nemlig også, at jeg responderer bedre på at køre tungt og få reps først for så at øge til 10-12 reps og afslutte med plyometri i efterfølgende hjælpeøvelser (især på beneren :devil:)

Men tænkte, at det kunne være, der var noget jeg missede, som kunne gøre min fremgang endnu bedre :smile:

Yo, Superbogdanova! :king:

Ja, på dit første spørgsmål, tror jeg bare at jeg er enig med hvad Poul skriver :bigsmile: Det er dog sjældendt jeg gider starte med 12, kør mange gange kun 10/10/8/8/6/6 og ind i mellem en enkelt 4'er - hader mange gentagelser :laugh: Nu hvor jeg ikke bruger "klassiske" BB vaner ( :wink: ) på så mange andre punkter, kunne det være en idé at bruge det på ét punkt, måske... :innocent:

Bamse findes i to varianter. En hvor man står på knæ mellem to kabeltræk og så skal man træk albuerne ned til siden. Fokus på at bruge lats og skuldermuskulatur.

Den anden er hvor man står op, igen mellem to kabeltræk, men den her gang skal man bare flexe biceps - den er bare Da BB Mooooove :4flex:

Så den første er for ryg (lats) den anden for biceps. :smile: De er herreseje at lave foran et spejl, man ser så dejlig bred du :bigsmile:

Yessir :superman: Næste gang jeg havner i FDK ved kabeltræk foran spejlet, skal der køres Bamse!!! :devil: Folk gloede i forvejen, da jeg lavede cable crossovers i går, så næste gang falder de af samtlige løbebånd, der er placeret lige bag ved kabelstationen :laugh:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg synes nemlig også, at jeg responderer bedre på at køre tungt og få reps først for så at øge til 10-12 reps og afslutte med plyometri i efterfølgende hjælpeøvelser (især på beneren :devil:)

Men tænkte, at det kunne være, der var noget jeg missede, som kunne gøre min fremgang endnu bedre :smile:

Yessir :superman: Næste gang jeg havner i FDK ved kabeltræk foran spejlet, skal der køres Bamse!!! :devil: Folk gloede i forvejen, da jeg lavede cable crossovers i går, så næste gang falder de af samtlige løbebånd, der er placeret lige bag ved kabelstationen :laugh:

Så tør jeg slet ikke tænke på hvad der ville ske, hvis vi en dag træner sammen og laver synkron Bamse... :blink:

Rumour has it, at der ikke bliver noget på IFI i morgen tidlig - men ville du gidde lave et eller andet sammen alligevel? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share