Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning torsdag 18 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Middagscardio

Cykel 5,4 km

Aftentræning

Løb 2 km til Hard core

Hard core 60 min

cirka 15 minutter opv med z-health agtige bevægelser

nogen styrketræning for mave og hofter i form af spiderman walk out, tror jeg de hed

Swings med kettlebells og high pulls, efterfølgt af turkish get ups - hvis igen, jeg ikke husker navnet forkert på øvelsen :innocent: Guarden var flink nok at presse mig til at prøve med mere vægt på, og det kunne jeg godt mærke blev mere af en udfordring :crazy:

Så lidt sjov med sandsæk - OH walking lunges og til sidst "trækkamp" eller hvad det hedder :bigsmile: Kæmpede mod Bogs, som gav sig max :devil:

Efter timen fik vi en rigtig lille MOL date med Guarden, Cat, missLaw, Equus, Queenpearl, Bogs og SNF. Rigtigt hyggeligt at få sagt Hej til jer alle sammen :smile:

Til sidst en løbetur hjem igen på 2 km.

Nu skal jeg nyde god mad og så står det på endnu mere snejlebageri bagefter :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Så lidt sjov med sandsæk - OH walking lunges og til sidst "trækkamp" eller hvad det hedder :bigsmile: Kæmpede mod Bogs, som gav sig max :devil:

Efter timen fik vi en rigtig lille MOL date med Guarden, Cat, missLaw, Equus, Queenpearl, Bogs og SNF. Rigtigt hyggeligt at få sagt Hej til jer alle sammen :smile:

Så pænt som du nu kan sige det :laugh: Bogs gav sig max (minor detail => Bogs havde ikke så meget at give af efter morgen Bill Starr pas og en times HardCore.. He he)

Hyggeligt at give den gas sammen med dig i dag, vi må gentage successen :devil:

Og glæder mig til at se jer i morgen! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 18 oktober

Efter timen fik vi en rigtig lille MOL date med Guarden, Cat, missLaw, Equus, Queenpearl, Bogs og SNF. Rigtigt hyggeligt at få sagt Hej til jer alle sammen :smile:

Nu skal jeg nyde god mad og så står det på endnu mere snejlebageri bagefter :bigsmile:

Tak for sneglen i dag! MMMmmmm hvor var den bare god!! :wub: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Så pænt som du nu kan sige det :laugh: Bogs gav sig max (minor detail => Bogs havde ikke så meget at give af efter morgen Bill Starr pas og en times HardCore.. He he)

Hyggeligt at give den gas sammen med dig i dag, vi må gentage successen :devil:

Og glæder mig til at se jer i morgen! :bigsmile:

Men det gjorde du, sgu! :smile: Og det så ud som du havde god lust at slå både mig og sandsækken ihjæl til sidst når jeg forsøgte få dig at blive ved :devil: Men godt du passer på din skuldre :4thumbup:

Ja, det var vildt hyggeligt at se dig igen og glæder mig også til hygge og træning imorgen i IK! Og så skal jeg jo høre om det du havde at fortælle mig, jo...:wink:

---------------------------------------------------

Mig og missLaw var jo totalt undercover i dag og jeg syntes det var helt vildt morsomt at udfylde deres modsvarighed til det spørgeskema vi daglig udsætter nye kunder for. Men jeg tror nu at den stakkel som læser mit kommer undre hvad det er for en spasser:

Hvor længe har du overvejet at starte med din træning?

Altid

Hvad træner du i øjeblikket?

Alt

Hvor længe har du trænet?

Siden jeg kunne gå

Hvad er dit mål med din træning?

Vinde body building

Hvorfor har du valgt lige dette mål?

There can be only one

Hvorfor har du valgt at komme her idag?

For Hard core!!

Har du nogen skader?

Lux art glenohumerale

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

[

i]Hvor længe har du overvejet at starte med din træning?

Altid

Hvad træner du i øjeblikket?

Alt

Hvor længe har du trænet?

Siden jeg kunne gå

Hvad er dit mål med din træning?

Vinde body building

Hvorfor har du valgt lige dette mål?

There can be only one

Hvorfor har du valgt at komme her idag?

For Hard core!!

Har du nogen skader?

Lux art glenohumerale

:bigsmile:

:rofl2::rofl2::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kunne man få en oversættelse af den sidste.

Så hut jeg visker svarede jeg også temmelig lige ud af posen sidste gang jeg blev udsat for fdk's spørgeskema :innocent:

Ja, det betyder bare at man har en skuldre af led :smile:

Det har jeg jo egentlig ikke som sådan længere, men er en diagnose jeg stadigvæk kan mærke lidt af i nogle sammenhæng.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 18 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Middagscardio

Cykel 5,4 km

Aftentræning

Løb 2 km til Hard core

Hard core 60 min

cirka 15 minutter opv med z-health agtige bevægelser

nogen styrketræning for mave og hofter i form af spiderman walk out, tror jeg de hed

Swings med kettlebells og high pulls, efterfølgt af turkish get ups - hvis igen, jeg ikke husker navnet forkert på øvelsen :innocent: Guarden var flink nok at presse mig til at prøve med mere vægt på, og det kunne jeg godt mærke blev mere af en udfordring :crazy:

Så lidt sjov med sandsæk - OH walking lunges og til sidst "trækkamp" eller hvad det hedder :bigsmile: Kæmpede mod Bogs, som gav sig max :devil:

Efter timen fik vi en rigtig lille MOL date med Guarden, Cat, missLaw, Equus, Queenpearl, Bogs og SNF. Rigtigt hyggeligt at få sagt Hej til jer alle sammen :smile:

Til sidst en løbetur hjem igen på 2 km.

Nu skal jeg nyde god mad og så står det på endnu mere snejlebageri bagefter :bigsmile:

Du er hermed optaget i The Dark Side :devil:

Det kræver vedholdenhed og evnen til at tilfredsstille instruktøren, hvilket kan lade sig gøre på mange forskellige måder, bl.a. formiddable bageegenskaber :tongue:

Og kick-ass mentalitet :king:

tak fordi du er så lige ud af posen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du er hermed optaget i The Dark Side :devil:

Det kræver vedholdenhed og evnen til at tilfredsstille instruktøren, hvilket kan lade sig gøre på mange forskellige måder, bl.a. formiddable bageegenskaber :tongue:

Og kick-ass mentalitet :king:

tak fordi du er så lige ud af posen :bigsmile:

:flowers::cheer::alright::4jumpy::devil::king:

Klar at overtage universet... Men takker for den fantastiske oplæring og glæder mig til at prøve flere evil stuff!

Link to comment
Share on other sites

Men det gjorde du, sgu! :smile: Og det så ud som du havde god lust at slå både mig og sandsækken ihjæl til sidst når jeg forsøgte få dig at blive ved :devil: Men godt du passer på din skuldre :4thumbup:

Ja, det var vildt hyggeligt at se dig igen og glæder mig også til hygge og træning imorgen i IK! Og så skal jeg jo høre om det du havde at fortælle mig, jo...:wink:

---------------------------------------------------

Mig og missLaw var jo totalt undercover i dag og jeg syntes det var helt vildt morsomt at udfylde deres modsvarighed til det spørgeskema vi daglig udsætter nye kunder for. Men jeg tror nu at den stakkel som læser mit kommer undre hvad det er for en spasser:

Hvor længe har du overvejet at starte med din træning?

Altid

Hvad træner du i øjeblikket?

Alt

Hvor længe har du trænet?

Siden jeg kunne gå

Hvad er dit mål med din træning?

Vinde body building

Hvorfor har du valgt lige dette mål?

There can be only one

Hvorfor har du valgt at komme her idag?

For Hard core!!

Har du nogen skader?

Lux art glenohumerale

:bigsmile:

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

The circle is now complete :smilejap:

Yes, master, but keep training hard it must, if one day face evil planets it might.

...gæt om min sms tone med master yoda skabte smil i DSB igår :laugh:

:bigsmile: Tænkte nok den ville gøre succé

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 19 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio

Cykel 10,1 km

SATS Core

Cardio...igen...

Cykel 12,5 km

Semi-tung ryg og let triceps sammen med ptpoul og Bogs i IK99

Latstræk

12 @ 25 kg

12 @ 25 kg

12 @ 25 kg

BB rows

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Chest supported rows

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

8 @ 55 kg

Superset

Amit pulls/Band rows

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

6 @ 80 kg

6 @ 80 kg

1 @ 10

1 @ 8

1 @ 7

Superset

French press/CG benchpress

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

12 @ 20 kg

12 @ 20 kg

12 @ 20 kg

Snatch grip DL

4 @ 45 kg

4 @ 55 kg

Cardio... igen, igen...

Cykel 8 km

Så har hygget hjemme hos Anna og smagt Quinoa - det smagt sjovt, men var rigtigt godt med soya :smile:

Cardio...endnu en gang...

Cykel 8 km

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så har hygget hjemme hos Anna og smagt Quinoa - det smagt sjovt, men var rigtigt godt med soya :smile:

Uh hvor køber Anna det? :4mewantfood: Og det er som er kommet fra England som køderstatning :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Uh hvor køber Anna det? :4mewantfood: Og det er som er kommet fra England som køderstatning :unsure:

Husker ikke hvor hun sagde hun fået det... Men det andet du nævner - quorn - har jeg set i Irma. Har smagt det flere gange, de har solgt det i Sverige i lang tid. Smager OK, men forstår ikke folk som siger de ikke kan lide kød og så køber noget som smager latterligt ens med det...

Hvis man så spiser det fordi man synes det er sjovt at prøve noget andet, er jo en anden sag :smile: Men så kan du komme meget billigere af sted med at købe kød :bigsmile: Quorn koster kassen.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Husker ikke hvor hun sagde hun fået det... Men det andet du nævner - quorn - har jeg set i Irma. Har smagt det flere gange, de har solgt det i Sverige i lang tid. Smager OK, men forstår ikke folk som siger de ikke kan lide kød og så køber noget som smager latterligt ens med det...

Hvis man så spiser det fordi man synes det er sjovt at prøve noget andet, er jo en anden sag :smile: Men så kan du komme meget billigere af sted med at købe kød :bigsmile: Quorn koster kassen.

Okay tak :bigsmile: Jeg spiser ikke kød (udover fisk og skalddyr), men godt at høre det smager godt :smile: Jeg smagte soyapølser fra Irma, det var ikke en succes oplevelse :blink: . At række tungen ud af vinduetpost-15167-1192881567.gif giver ca. mad mæssige samme oplevelse. :wink:

Jeg mener i øvrigt der er en cafe på Vesterbro som er begyndt med at servere Quorn :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Okay tak :bigsmile: Jeg spiser ikke kød (udover fisk og skalddyr), men godt at høre det smager godt :smile: Jeg smagte soyapølser fra Irma, det var ikke en succes oplevelse :blink: . At række tungen ud af vinduetpost-15167-1192881567.gif giver ca. mad mæssige samme oplevelse. :wink:

Jeg mener i øvrigt der er en cafe på Vesterbro som er begyndt med at servere Quorn :4mewantfood:

Hvis du kan huske smagen af kyllingefilet, er du cirka i nærheden af hvordan quorn smager. Som en blanding af flæsk og kylling, men det lugter ikke som flæsk gør - heldigvis! :crazy:

Quorn blev et kæmpe hit når det kom til Sverige og ALLE skulle spise det, men blev senere lidt "glemt" og tror næsten det kun er veganer og vegetarianer som spiser det nu. Men det er jo helt klart et fedt produkt - latterligt meget protein, intet fedt og masser med vitamin B :smile: Men jeg kan ikke forstå at det er så dyrt, det burde være billigt at fremstille med tanke på at det bare er gær, i princip.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share