Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Træning lørdag 20 oktober

Morgencardio

Cykel 10,4 km

Stram Op

Min stram op blev halvt kaos i dag - cd afspilleren kunne slet ikke læse noget som helst, ikke en gang mine "købte" Cd'er. Så jeg fik lov at prøve rundt bland de Cd'er de havde liggende og efter at have prøvet 7 af dem, var der endelig en som kunne læses - så hele timen blev ren improvisation... Jeg havde ondt af de stakkels deltagere, men de smilte i hvert fald og det virkede som de ikke syntes det var alt alt for dårligt...

Cardio

Cykel 10,4 km

PW 2+2 km

Forlår/røv-biceps light-skuldre light

OL squat

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

3 @ 60 kg

3 @ 60 kg

Der var SÅ mange sjove benmaskiner :w00t: Det er de eneste maskiner jeg synes er rigtig sjov. Men var ikke sikker på hvad jeg kunne løfte i dem, så kørte mere på volumen end på intensitet idag

Hack squat

10 @ 30 kg

10 @ 40 kg

10 @ 50 kg

10 @ 60 kg

One leg extensions

12 @ 10 kg

12 @ 15 kg

12 @ 20 kg

One leg press

12 @ 20 kg

12 @ 35 kg

12 @ 40 kg

Helt fantastisk maskine, har aldrig før prøvet en benpres hvor jeg kunne mærke det primært i røv og hamstrings!!

OH squat

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

Skulder DB pres

10 @ 9 kg

10 @ 10 kg

8 @ 11 kg

8 @ 12 kg

Incline DB curl

8 @ 8 kg

8 @ 9 kg

8 @ 9 kg

Hammer curl

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

8 @ 10 kg

Pistols

2/2

pause på vejen hjem og så 2/2 igen her hjemme :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning søndag 21 oktober

Morgencardio

PW 6 km med Poul :wub: Super hyggeligt, men fik lidt dårlig samvittighed over at jeg gik en smule stærkt ind imellem...

Cardio

Spinning 55 minutter interval

Kunne godt mærke at jeg kørt forlår i går - det skulle ikke meget til før de syrede helt vildt, men det gav sig mod slutet af timen

Skuldre-ryg let-triceps tung

DB Kick backs

12 @ 6 kg

10 @ 8 kg

8 @ 10 kg

Cable press

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

OH cable extensions

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

DB lateral raises

10 @ 9 kg

12 @ 9 kg

14 @ 9 kg

Superset

WG Fat man pull ups/Push ups

1 @ 4

1 @ 6

1 @ 6

1 @ 12

1 @ 12

1 @ 12

CG latstræk

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Det var en rigtigt fed træning i går med de benmaskiner der og kan i dag mærke de tog ordentlig fat i min numse :4thumbup: Den one legged press der er jeg helt vild med, lige før at jeg vil have en hjemme i stuen :laugh: Og nu hvor jeg stille og rolig begynder miste fedt på benen (synes i øvrigt det er der hvor det er sket mest den senest uge), kan jeg se at jeg ikke behøver være SÅ bange for at køre forlår igen. Troede de var überdominerende mod alt andet, men så slemt er det nok ikke alligevel :smile:

Har også besluttet at blive bad ass i dødløft - eller, det er mit "trumfkort" i Sverige som sagt det, efter at have kigge på mine billeder og på mit program. Så det glæder jeg mig vildt meget til at komme igang med! :devil: Og det lød som at Poul også syntes det kommer blive fedt at hjælpe mig blive stærk i det.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 22 oktober

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Cardio

Løbetur 4 km

Baglår/baller - biceps - læg

Stiff legged RDL

15 @ 40 kg

12 @ 45 kg

12 @ 50 kg

10 @ 55 kg

8 @ 60 kg

Good mornings

12 @ 35 kg

10 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

Blev totalt chokeret over den fremgang! :crazy: Sidst jeg lavede dem kæmpede jeg med de 50 for 3 reps :blink: De tre ting jeg lavet anderledes siden den gang er at jeg prøvet lege med kettlebells og andet dark side stuff, jeg har haft en deload uge og jeg tog i dag en portion muscle milk lige før... Hvad som er skyld til det ved jeg ikke, måske en blanding :smile:

Lægpres

12 @ 90 kg

12 @ 90 kg

10 @ 100 kg

10 @ 100 kg

Preacher curls

12 @ 20 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Cable curl

8 @ 14 plader

8 @ 15 plader

8 @ 16 plader

Stående bamse

10 @ 6 plader pr arm

10 @ 6 plader

10 @ 6 plader

PW hjem på cirka 2 km :smile:

Link to comment
Share on other sites

Blev totalt chokeret over den fremgang! :crazy: Sidst jeg lavede dem kæmpede jeg med de 50 for 3 reps :blink: De tre ting jeg lavet anderledes siden den gang er at jeg prøvet lege med kettlebells og andet dark side stuff, jeg har haft en deload uge og jeg tog i dag en portion muscle milk lige før... Hvad som er skyld til det ved jeg ikke, måske en blanding :smile:

:innocent::devil:

Bare vent en måned og se, you will define strength in a hole new way :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 23 oktober

Morgencardio

Løb 4,5 km

GPT #3

Featuring Guarden, Bogs, Queenpearl og to gæstespillere :smile:

Forhindringsbane:

¤10-15 sek balance tam tam i olympiske ringe

¤Tovtræk mod en tykkemåtte

¤Bange medicinbold i tykkemåtte 5 pr side

¤Kaste sig ind i en måttemur x 10

¤Under/over noget i stil med 8 hække

¤Balance kryp

¤"Hjem på fredag" mellem ringe

¤Valgfrit gøgl med kettlebell

Jeg løb banen 4 gange i gennem. Det var helt OK til at få mig at vågne :bigsmile:

Cardio

PW til Vesterbro lang søerne - cirka 4-5 km, tror jeg, tog i hvert fald 40 minutter.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 23 oktober

Morgencardio

Løb 4,5 km

GPT #3

Featuring Guarden, Bogs, Queenpearl og to gæstespillere :smile:

Forhindringsbane:

¤10-15 sek balance tam tam i olympiske ringe

¤Tovtræk mod en tykkemåtte

¤Bange medicinbold i tykkemåtte 5 pr side

¤Kaste sig ind i en måttemur x 10

¤Under/over noget i stil med 8 hække

¤Balance kryp

¤"Hjem på fredag" mellem ringe

¤Valgfrit gøgl med kettlebell

Jeg løb banen 4 gange i gennem. Det var helt OK til at få mig at vågne :bismile:

Cardio

PW til Vesterbro lang søerne - cirka 4-5 km, tror jeg, tog i hvert fald 40 minutter.

Fedt at træne med dig idag, god gaspedal :devil:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Min vægt har næsten ikke ændret sig noget som helst den sidste uge... Men synes der sker et eller andet og andre siger det også. Prøvede fedtmåleren på arbejde i dag, for at sammenligne med for to uger siden:

9 okt: 19,1 % fedt

23 okt: 16,7 % fedt

Fedt! :bigsmile: Men hvis man skulle stole helt på det, ville den mene jeg lagt næsten 2,5 kg lean mass på mig på to uger og det ved jeg nu ikke... Men en fremgang er der, i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Min vægt har næsten ikke ændret sig noget som helst den sidste uge... Men synes der sker et eller andet og andre siger det også. Prøvede fedtmåleren på arbejde i dag, for at sammenligne med for to uger siden:

9 okt: 19,1 % fedt

23 okt: 16,7 % fedt

Fedt! :bigsmile: Men hvis man skulle stole helt på det, ville den mene jeg lagt næsten 2,5 kg lean mass på mig på to uger og det ved jeg nu ikke... Men en fremgang er der, i hvert fald.

Sådan, fedt at det går den rigtige vej.

Der er fremskridt fra uge til uge, så keep it up :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cirkus GuardenTM ser nu skægt ud.. det må fruen og jeg deltage i en morgen :superman:

Tillykke med din nye stilling i øvrigt :tongue:

Det synes jeg bestemt I skal! :bigsmile: Taget i betragtning hvor glad Line er for tidlig morgentræning, regner jeg med hun kør banen igennem som en gnu! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sådan, fedt at det går den rigtige vej.

Der er fremskridt fra uge til uge, så keep it up :devil:

Jeg har en gang haft samme omkreds rundt lår som talje (55 cm) på samme tid - kunne være lidt sjovt at have igen :bigsmile:

Plus syg workcapacity, selvfølgelig. Det er det eneste jeg synes er et minus med BB - at der ingen kamp-del er. Synes de kunne lægge gladiatorspil ind som et delmoment også :4flex: Det havde vi konkurrence i hvert år på folkeskolen, det var det bedste af alt i skolen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag som sådan, kun en masse PW. Gik og hentede min ny computer i morges og så til og fra arbejde. Alt i alt en lille tur på 18 km :smile:

I morgen står det på 2 gange træning. 1 x et eller andet sindssygt om morgonen og så 1 x bryst pump om eftermiddagen :w00t: Tror jeg bliver nød at smide lidt Zercher ind et eller andet sted også for at få løsnet op i mine baglår - de er pænt ømme efter træningen i mandags :bigsmile:

Går halvt og overvejer at smide det der äventyrsrace ind et eller andet sted i min shredding process :smile: Men der er lige et par af de momenter som indgår jeg ikke ved hvis min skuldre kan holde til. Så det skal undersøges...

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag som sådan, kun en masse PW. Gik og hentede min ny computer i morges og så til og fra arbejde. Alt i alt en lille tur på 18 km :smile:

I morgen står det på 2 gange træning. 1 x et eller andet sindssygt om morgonen og så 1 x bryst pump om eftermiddagen :w00t: Tror jeg bliver nød at smide lidt Zercher ind et eller andet sted også for at få løsnet op i mine baglår - de er pænt ømme efter træningen i mandags :bigsmile:

Går halvt og overvejer at smide det der äventyrsrace ind et eller andet sted i min shredding process :smile: Men der er lige et par af de momenter som indgår jeg ikke ved hvis min skuldre kan holde til. Så det skal undersøges...

Grrrrrrr, yeah...

Har du fundet ud af hvilke discipliner der indgår?

Vi har jo de bedste faciliteter til at træne skidtet :smile:, så vi kan jo gøre det så specifikt som muligt..

Jeg skal også køre Zercher i morgen tidlig..

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrr, yeah...

Har du fundet ud af hvilke discipliner der indgår?

Vi har jo de bedste faciliteter til at træne skidtet :smile:, så vi kan jo gøre det så specifikt som muligt..

Jeg skal også køre Zercher i morgen tidlig..

Jeg vil også køre Zercher i morgen tidligt!.. :firebounce::firebounce::firebounce:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrr, yeah...

Har du fundet ud af hvilke discipliner der indgår?

Vi har jo de bedste faciliteter til at træne skidtet :smile:, så vi kan jo gøre det så specifikt som muligt..

Jeg skal også køre Zercher i morgen tidlig..

Jeg kiggede på det link du postet i din log. Der kunde jeg kun finde en liste med rebklatring, armgang i reb, armgang på træstam, balancegang over vand, tovtræk med en sten, trække en træstam, løfte atlassten, koldvand svømning og farmer walk med sandsække.

Det er al den armgang jeg bliver lidt bekymret over... Jeg kunde godt finde ud af sådan noget før jeg skadede min skuldre og efterfølgende har jeg aldrig prøvet det. Så det må jeg lige finde ud af først.

Fedt du er frisk på Zercher! Zå kan vi give kroppen pænt med tæsk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Heeey søde :bigsmile:

Jeg har lokket Kern og Camilla til at komme med hjem til mig på lørdag (men de var ikke svære at lokke, jeg fortalte bare, at du lavede mad :tongue:)

Vi kan nok ikke nå at træne sammen, da IK lukker kl. 18, så hvis vi nu bare siger, at du og Poul kommer hjem til mig kl. 18 på lørdag efter jeres kursus? Skal jeg lige købe noget inden?

Glæder mig! :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Heeey søde :bigsmile:

Jeg har lokket Kern og Camilla til at komme med hjem til mig på lørdag (men de var ikke svære at lokke, jeg fortalte bare, at du lavede mad :tongue:)

Vi kan nok ikke nå at træne sammen, da IK lukker kl. 18, så hvis vi nu bare siger, at du og Poul kommer hjem til mig kl. 18 på lørdag efter jeres kursus? Skal jeg lige købe noget inden?

Glæder mig! :4winkkiss:

Nej, vi kom også frem til at det bliver lidt tight at nå det.

Tænkte ellers foreslå vi tog det hjemme hos os, så er det lidt nemmer at købe ind og der er også lidt mere plads at bage på. Er dog mere byggerod... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 25 oktober...

...er desværre ikke så meget at skrive hjem om - var totalt sløv i hjernen i går og alt jeg lavede føltes mest bare tungt :sneaky2: Heldigvis er det meget sjældent jeg har det sådan og jeg tror det kan skyldes et meget diskret virus. Har i hvert fald haft lidt ondt i halsen om morgonen i går og i dag og lidt irriterede øjne. Eller bare et resultat af at jeg er meget dårlig til at sove om nætterne :innocent: Kommer i hvert fald nu to dage hvor jeg har chancen at få sovet mere end 5 timer, så regner med at være überfrisk igen snart :bigsmile:

Nå, men det her blev det til igår:

PW 6+6 km

Bænkpres

8 @ 37,5 kg

8 @ 40 kg

8 @ 42,5 kg

Push ups

1 @ 25

1 @ 22

1 @ 22

Sweet at jeg begynder komme op i gentagelser igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
...er desværre ikke så meget at skrive hjem om - var totalt sløv i hjernen i går og alt jeg lavede føltes mest bare tungt :sneaky2: Heldigvis er det meget sjældent jeg har det sådan og jeg tror det kan skyldes et meget diskret virus. Har i hvert fald haft lidt ondt i halsen om morgonen i går og i dag og lidt irriterede øjne. Eller bare et resultat af at jeg er meget dårlig til at sove om nætterne :innocent: Kommer i hvert fald nu to dage hvor jeg har chancen at få sovet mere end 5 timer, så regner med at være überfrisk igen snart :bigsmile:

Hey Linis :bigsmile:

God bedring :1112:

Jeg kunne nok godt være frisk på at prøve dit holdtræning lørdag den 10. november :w00t:, Jeg tager lidt forbehold hvis jeg hænger total i bremsen arbejdsmæssigt/studiemæssig :dry: , men ved ikke hvordan det passer i dine planer? :unsure:

Signepost-15167-1193381805.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share