Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

#2 Træning i dag

Cardio

Cykel 10,1 km

SATS Core

Leg curl

8 @ 35 kg

8 @ 37,5 kg

8 @ 40 kg

Vertical traction

8 @ 45 kg

8 @ 50 kg

8 @ 55 kg

Latstræk

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 40 kg

15 @ 35 kg

Upper back

12 @ 25 kg

12 @ 27,5 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

Pulley

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

15 @ 30 kg

Cardio

Cykel 11 km

Nu skal jeg slappe af med god mad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag 3 november

Ikke andet end en time PUMP og efterfølgende drills - går uddannelsen i Vallensbæk denne og næste weekend. Ikke så hårdt, andet end at jeg er pisse dårlig til mange gentagelser :crazy:

Fik da i hvert fald slået mig nuværende rekort i push ups i dag til challenge :smile: 31 er det ny rekord, men der er lang vej endnu til de 55, som er mit gamle rekord :hmmm:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 4 november

Dag 2 på Pump uddannelsen bød på tre timer pump og en challenge. Den sidste var det første som kunne give mig en ordentlig udfordring - dejligt træt nu :smile:

Vejen hjem tog bare for ever - kæft, jeg elsker virkelig den offentlig transport i det her land. Man plejer i Sverige at sige Danmark føles kontinentalt og det er jeg villig at skrive under på... :sneaky2:

(Er nu egentlig glad for at være her, men kombinationen lorte busser som går i stykker, imbecile mekaniker, træt og sulten gjorde bare at jeg skulle af med lidt frustration... :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 4 november

Dag 2 på Pump uddannelsen bød på tre timer pump og en challenge. Den sidste var det første som kunne give mig en ordentlig udfordring - dejligt træt nu :smile:

Vejen hjem tog bare for ever - kæft, jeg elsker virkelig den offentlig transport i det her land. Man plejer i Sverige at sige Danmark føles kontinentalt og det er jeg villig at skrive under på... :sneaky2:

(Er nu egentlig glad for at være her, men kombinationen lorte busser som går i stykker, imbecile mekaniker, træt og sulten gjorde bare at jeg skulle af med lidt frustration... :smile:)

Nååå sveske, det lyder som om du gik max sukkerkold :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nååå sveske, det lyder som om du gik max sukkerkold :laugh:

Haha, ja jeg sad i hvert fald ikke og syntes det var hyggeligt. Det var også helt sort, det hele. Bussen ville ikke køre videre, fordi man ikke kunne lukke den bagerste dør pludselig. Så han ringer efter en mekaniker som kommer vildt hurtigt, til gengæld. Nå, men det eneste han kan konstatere er at man ikke kan lukke bagdøren og at bussen skal til service - wow, det var godt nok heldigt at han kom :laugh:

I mellemtiden er tiden gået, så efterfølgende bus overhaler os - tror du han stopper for at samle os op? Nej, han lagde tydeligvis ikke mærke til at den her bus stod med nødlyset blinkende. Så til sidst kommer de med en bus fra garaget, som er så kold at man kan se sin ånde når man trækker vejret... :dry:

Hvis det ikke var fodi jeg var så sulten, ville det måske ikke været så slemt... But you nothing may come between this predator and her prey :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 5 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Aftencardio

Gåtur 5,4 km

Har også løftet anden omgang Sheiko for Dødløft, men kan ikke finde min seddel med reps og sets og vægt - og kan simpelthen ikke huske detalierne... Men den bestod i hvert fald af dødløft og dødløft til knæ, med en smule cykel som pause mellem de to. :smile: Var slet ikke tungt, så det er dejligt! Glæder mig til at komme op til de 140! :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 6 november

Gustaf Adolf dag i Sverige i dag - det går man kun op i hvis man kan lide bagverk med marcipan og chokolade, eller hvis man er medlem af det højreekstreme parti. Synes man kunne invitere dem ned på og fejre dagen med "kast med lille autonom" og andre sjove lege...

Anygay, min træning er ikke blevet til vildt meget endnu, men har da i hvert fald bevæget mine korte kødstænger en smule:

5,4 km :walking: på arbejde. Tænkte det ville hjælpe på friskheden her til morgen :smile: Skal snart tage mig sammen og lave lidt løb hver dag. Står og læser et udprint fra Tough Guy, som det er linket til i Guardens log - virker rigtigt fedt, men til sådan en tur skal formen MEGET højre op! Hvis det passer det de skriver om de forskellige forhindringer, bliver det pænt hårdt. De mener at tiden man skal beregne det tager, er cirka dobbelt så meget som det ville tage en at løbe ti gange så langt som på almindelig landevej... :crazy::blink::king:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag 6 november

Gustaf Adolf dag i Sverige i dag - det går man kun op i hvis man kan lide bagverk med marcipan og chokolade, eller hvis man er medlem af det højreekstreme parti. Synes man kunne invitere dem ned på og fejre dagen med "kast med lille autonom" og andre sjove lege...

Hvorfor var der så ikke noget kage i morges ? :4mewantfood:

Kast med autonom, burde være et tilbagevendende event, man kunne passende ligge det om torsdagen, der er der flere af dem i gade billedet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor var der så ikke noget kage i morges ? :4mewantfood:

Kast med autonom, burde være et tilbagevendende event, man kunne passende ligge det om torsdagen, der er der flere af dem i gade billedet :bigsmile:

:laugh:

Tror bare det ville blive alt for lang en venteliste til sådant et event - det ville ikke systemet klare, det kør langsomt nok i forvejen :wink:

Jamen, din kære kæreste er på diæt jo, så kan jeg sgu ikke have kage med. Ville være synd for hende at gå og kigge på den hele dagen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Tror bare det ville blive alt for lang en venteliste til sådant et event - det ville ikke systemet klare, det kør langsomt nok i forvejen :wink:

Jamen, din kære kæreste er på diæt jo, så kan jeg sgu ikke have kage med. Ville være synd for hende at gå og kigge på den hele dagen :rolleyes:

:dry: det er så godtaget som undskyldning, men hun kan jo slet ikke lide kage :wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Denne uge har jeg holdt "deload" fra diæten og spist efter mit ligevægtindtag og med hele 70E% carbs :4mewantfood: Alle carbs har gjort at vægten er gået en lille smule op og jeg har fået mine runde kinder tilbage :smile: Men tror de snart forsvinder igen, nu hvor jeg hopper på den igen på fredag og mine glykogendepoter bliver spist op igen.

Ellers har dagene kun bestået i løbe og gå turer på cirka 6 km hver, så alt i alt 12 km per dag. I morgen skal jeg på HC og en pump som ligger lige før, så jeg får øvet mig til på søndag.

Fik mine resultater i dag fra min eksamen og jeg er BESTÅET!! :yahoo: Og med hele 10% marginale - som så betyder at jeg kunne brugt meget mere tid på træning :nonono:

Dejligt, så mangler kun et blok mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fik mine resultater i dag fra min eksamen og jeg er BESTÅET!! :yahoo: Og med hele 10% marginale - som så betyder at jeg kunne brugt meget mere tid på træning :nonono:

Dejligt, så mangler kun et blok mere :smile:

:yahoo::cheer::yahoo::cheer:

Tillykke :bigsmile: Et skridt nærmere på at kunne kalde dig læge :1112:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Denne uge har jeg holdt "deload" fra diæten og spist efter mit ligevægtindtag og med hele 70E% carbs :4mewantfood: Alle carbs har gjort at vægten er gået en lille smule op og jeg har fået mine runde kinder tilbage :smile: Men tror de snart forsvinder igen, nu hvor jeg hopper på den igen på fredag og mine glykogendepoter bliver spist op igen.

Ellers har dagene kun bestået i løbe og gå turer på cirka 6 km hver, så alt i alt 12 km per dag. I morgen skal jeg på HC og en pump som ligger lige før, så jeg får øvet mig til på søndag.

Fik mine resultater i dag fra min eksamen og jeg er BESTÅET!! :yahoo: Og med hele 10% marginale - som så betyder at jeg kunne brugt meget mere tid på træning :nonono:

Dejligt, så mangler kun et blok mere :smile:

Sådan! Super flot!!!Tillykke!!!!!!

Har du en dansk/svensk ordbog?!??! Er bekymret for om jeg nu kan forstå hvad Renés svenske kolleger "prater for nogen ting" til mig..... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::cheer::yahoo::cheer:

Tillykke :bigsmile: Et skridt nærmere på at kunne kalde dig læge :1112:

Ja, der er ikke vildt meget som mangler efter hånden :smile: Desværre er det blok jeg mangler det mindst motiverende; mor og barn :gal: Ikke lige mig...

Ellers er der kandidatopgave og lidt klinik tilbage. Jeg skulle meget gerne skrive indenfor fysiologi og især idrætsfysiologi eller retsmedicin, men sidst jeg spurgt sagde de at der var fyldt op her i Kbh :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Sådan! Super flot!!!Tillykke!!!!!!

Har du en dansk/svensk ordbog?!??! Er bekymret for om jeg nu kan forstå hvad Renés svenske kolleger "prater for nogen ting" til mig..... :crazy:

Desværre, har ikke rigtigt nogen... Ellers skal du bare smile og sige "Ja", så går det godt. Det var sådan jeg overlevede de første 3 måneder her i Danmark :slut:

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der i øvrigt lige for denne leg curl?!??!??!

YOU'RE A MASHINE!!!! :devil::devil::devil:

Ja, det er ret vildt. Jeg kæmpede i mange mange år på 20 kg, uden fremgang. Det er good mornings og stiff legged dødløft som fået den at gå opad :4flex:

Dødløft, squats og good mornings er bare totale yndlingsøvelser :wub: Jeg kunne træne dem hver dag til jordens undergang hvis det var :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ret vildt. Jeg kæmpede i mange mange år på 20 kg, uden fremgang. Det er good mornings og stiff legged dødløft som fået den at gå opad :4flex:

Dødløft, squats og good mornings er bare totale yndlingsøvelser :wub: Jeg kunne træne dem hver dag til jordens undergang hvis det var :smile:

Hey Linis, din stjerne :bigsmile:

Først og fremmest tillykke med din eksamen - super godt gået :4thumbup: Det skal vi da fejre i aften :bigsmile:

Og jeg joiner lige dig på DL, squat og GM's - jeg kan træne dem 2x om dagen :wub: Skal vi oprette en klub for dødløft worshippers? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ret vildt. Jeg kæmpede i mange mange år på 20 kg, uden fremgang. Det er good mornings og stiff legged dødløft som fået den at gå opad :4flex:

Dødløft, squats og good mornings er bare totale yndlingsøvelser :wub: Jeg kunne træne dem hver dag til jordens undergang hvis det var :smile:

STL dødløft har jeg det ok med... men goodmornings.... Kan ikke helt se fidusen ved det! :crazy: Højst sandsynligt fordi jeg gør det forkert, det bliver du nødt til at vise mig en dag :4thumbup:

Går stille og roligt frem på dødløften for at sikre at teknikken er med, men håber det går fremad når jeg kan trappe gentagelserne lidt ned...

Link to comment
Share on other sites

Fik mine resultater i dag fra min eksamen og jeg er BESTÅET!! :yahoo: Og med hele 10% marginale - som så betyder at jeg kunne brugt meget mere tid på træning :nonono:

Dejligt, så mangler kun et blok mere :smile:

Hvor er du dygtig! :bigsmile: stort tillykke med det! :cooldance: ...må fanme være fedt :superman:kan slet ikk vente til at det bliver min tur til at være så tæt på titlen el. livet generelt som læge :blink:

og håber ellers du har det riti godt :o)

knus

Reem :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du dygtig! :bigsmile: stort tillykke med det! :cooldance: ...må fanme være fedt :superman:kan slet ikk vente til at det bliver min tur til at være så tæt på titlen el. livet generelt som læge :blink:

og håber ellers du har det riti godt :o)

knus

Reem :flowers:

Hej Reem!

Long time no see! Går det godt der over?

Det går skam godt med mig, vi hygger os med de to banditter i Bellahøj :smile: Ellers går tiden meget til træning, arbejde og forsøg at være så social som muligt ved siden af :bigsmile: Har et nyt projekt med min træning, som du måske læst, så det er det jeg har fokus på pt.

Hvad med dig? Spinner du stadigvæk masser?

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis, din stjerne :bigsmile:

Først og fremmest tillykke med din eksamen - super godt gået :4thumbup: Det skal vi da fejre i aften :bigsmile:

Og jeg joiner lige dig på DL, squat og GM's - jeg kan træne dem 2x om dagen :wub: Skal vi oprette en klub for dødløft worshippers? :w00t:

Den klub joiner jeg! :w00t:

Og til klubfesterne skal vi drikke proteinshakes, BCAA og vand med kul i (og lidt vodka :innocent:), løfte til rygsøjlen popper ud og flexe til senindfæstningerne gi'r slip :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share