Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Hej Linea

Ville lige kaste en TAK i den retning at du mindede mig om Carl-Marcus

Har lige snakket med ham en hel time her til aften (kunne forstå det meste :wink: ) og det var SUPER med noget feedback... spændende mand og stor viden!

Glæder mig til at få tilrettelagt min peak week nu efter at have lavet lidt ping-pong :smile:

KLEM

NO

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Linea

Ville lige kaste en TAK i den retning at du mindede mig om Carl-Marcus

Har lige snakket med ham en hel time her til aften (kunne forstå det meste :wink: ) og det var SUPER med noget feedback... spændende mand og stor viden!

Glæder mig til at få tilrettelagt min peak week nu efter at have lavet lidt ping-pong :smile:

KLEM

NO

Hej Norah!

Glad for at du kunne bruge ham til noget - han er også en super kilde til alt indenfor BB/fitness og ernæring; nutritionist/endokrinolog/træningsnarkoman kombinationen gi'r næsten et vandrende lexikon :smile:

Det må være spændende på en måde, at opleve din krop reagere helt anderledes end i dine tidligere "deffningar" (=cut-perioder på svensk)? Men selvfølgelig samtidig forvirrende, da det må gøre du ikke helt ved hvordan du nu skal behandle den for at opnå minimum så flot et resultat som du ellers plejer opnå til konkurrence. :smile: Ønsker dig i hvert fald held og lykke med det hele og håber ud bliver glad for den der BB-lignende gren. Altid sjovt at få flexe lidt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så tør jeg slet ikke tænke på hvad der ville ske, hvis vi en dag træner sammen og laver synkron Bamse... :blink:

Rumour has it, at der ikke bliver noget på IFI i morgen tidlig - men ville du gidde lave et eller andet sammen alligevel? :smile:

Hey sveske,

Havde ikke lige læst dit indlæg før nu :unhappy: Ellers ville jeg meget gerne have trænet sammen!! Men hvad siger du til imorgen istedet for? Enten morgen eller aften, you decide :smile:

Og der var faktisk træning imorges - fandt jeg ud af for sent :mad: Det var bare Guarden der lod os tro det andet... :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey sveske,

Havde ikke lige læst dit indlæg før nu :unhappy: Ellers ville jeg meget gerne have trænet sammen!! Men hvad siger du til imorgen istedet for? Enten morgen eller aften, you decide :smile:

Og der var faktisk træning imorges - fandt jeg ud af for sent :mad: Det var bare Guarden der lod os tro det andet... :nonono::tongue:

Hvad er nu det for noget?! :nonono: Tror faktisk at han er ved at blive bange for vores nye skills, så han vil bare få et fortrin :king: Nå, vi må bare vise ham at det skal mere til en en enkelt omgang GPT for det...

Jeg kan kun om morgonen i morgen - ville være superfedt hvis du gad! Så sætter vi bare ind en omgang GPB - Giant Physical Badassness :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er nu det for noget?! :nonono: Tror faktisk at han er ved at blive bange for vores nye skills, så han vil bare få et fortrin :king: Nå, vi må bare vise ham at det skal mere til en en enkelt omgang GPT for det...

Jeg kan kun om morgonen i morgen - ville være superfedt hvis du gad! Så sætter vi bare ind en omgang GPB - Giant Physical Badassness :devil:

Ja du siger noget - han er ude på at sabotere vores alt for hurtige fremgang :devil: Meeeen vores superkræfter er stærkere end det :superman:

Jeg er super frisk imorgen tidligt :firebounce: - hvad siger du til 07.00 i IK? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sweet! Det er en aftale :firebounce: Måske kunne vi lege lidt i parken også, hvis du er frisk? :w00t:

Kommer du til HC i aften?

Den er jeg frisk på :bigsmile:

Kommer desværre ikke til HC i aften - skal direkte på restaurant efter arbejde :4mewantfood: Men hvis vi bare mødes kl. 07.00 ved IK imorgen, så kan vi finde på noget sjovt at lege med :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Muahahwhahaha... Dark Side Lord tester jeres vilje til selvstændigt at stå på og stedfortræde i stedet for Guarden.

U FAILED MISERABLY :nonono:

GPT slippes løs i næste uge :devil:

You are too evil!!!! :cry3: Det kan godt være vi er Dard side og skal være toughe, men derfor er det da stadig tilladt at være en gentleman :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Muahahwhahaha... Dark Side Lord tester jeres vilje til selvstændigt at stå på og stedfortræde i stedet for Guarden.

U FAILED MISERABLY :nonono:

GPT slippes løs i næste uge :devil:

I suspected there was some sort of evil plan behind it - I will not fall for it next time :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 1 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Aftencardio

Cykel 5,4 km

Opvarmning

Løbetur 1,5 km til HC +2,8 km på løbebånd

OH squats

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Løb ind i AndersL og Lars midt i mine squats. Anders skulle i gang med sin sheiko i DL - der ver en smule mere på hans stang end der var på min i mandags... :1356:

Zercher GM

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

Så kom mr Guarden himself gående og startede stille og rolig ud med trippelset Band-One-Arm-PU/Zercher squat/Køre-sukker-på-en-muskuløs-pige-for-at få-hende-med-ind-på-sin-time :tongue:

Snatch grip RDL

6 @ 50 kg

6 @ 50 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 70 kg

Så stod den på Hard Core - total sej omgang i aften! :bigsmile: Efter den sedvænlige behagelige opvarmning, stod den på:

¤Swings

¤Clean and presses

¤Windmills

¤Huggy bear launges - jeg startede frisk ud med 25 kg og tror de var de grimmeste der nogensinde er blevet lavet :laugh: Men jeg var bare i humør at løfte skiden ud af mig selv i aften :king: Blev dog til sidst nød at skifte til 20 kg for at kunne fortsætte - dog med samme grimme stil :bigsmile: Men træt, det blev jeg!! Og min mave fik sig en ordentlig udfordring!

¤Forsøg til at forberede mig for OAPU - vejen er lang, men sikkert ikke umulig :smile:

¤Nogen form for hybrid mellem spiderman WO og noget andet pisse hårdt...

¤Swings from hell - her var jeg rigtigt tæt på at komme op på max puls til sidst. Fedt!!

Så stod den på gåtur hjem med Poul og hygge med masse protein og Die Hard 4 - Bruce Willis er for sej! :wub::devil:

Jeg vejede mig lige før og lige efter Hard Core for sjov, for at se hvor meget jeg ville svede. Jeg tabte mig 600g og da havde jeg endda drukket 1 liter vand i løbet af timen! :laugh:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 1 november

Morgencardio

Cykel 5,4 km

Aftencardio

Cykel 5,4 km

Opvarmning

Løbetur 1,5 km til HC +2,8 km på løbebånd

OH squats

6 @ 20 kg

6 @ 20 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 25 kg

6 @ 25 kg

Løb ind i AndersL og Lars midt i mine squats. Anders skulle i gang med sin sheiko i DL - der ver en smule mere på hans stang end der var på min i mandags... :1356:

Zercher GM

8 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

Så kom mr Guarden himself gående og startede stille og rolig ud med trippelset Band-One-Arm-PU/Zercher squat/Køre-sukker-på-en-muskuløs-pige-for-at få-hende-med-ind-på-sin-time :tongue:

Snatch grip RDL

6 @ 50 kg

6 @ 50 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 70 kg

Så stod den på Hard Core - total sej omgang i aften! :bigsmile: Efter den sedvænlige behagelige opvarmning, stod den på:

¤Swings

¤Clean and presses

¤Windmills

¤Huggy bear launges - jeg startede frisk ud med 25 kg og tror de var de grimmeste der nogensinde er blevet lavet :laugh: Men jeg var bare i humør at løfte skiden ud af mig selv i aften :king: Blev dog til sidst nød at skifte til 20 kg for at kunne fortsætte - dog med samme grimme stil :bigsmile: Men træt, det blev jeg!! Og min mave fik sig en ordentlig udfordring!

¤Forsøg til at forberede mig for OAPU - vejen er lang, men sikkert ikke umulig :smile:

¤Nogen form for hybrid mellem spiderman WO og noget andet pisse hårdt...

¤Swings from hell - her var jeg rigtigt tæt på at komme op på max puls til sidst. Fedt!!

Så stod den på gåtur hjem med Poul og hygge med masse protein og Die Hard 4 - Bruce Willis er for sej! :wub::devil:

Jeg vejede mig lige før og lige efter Hard Core for sjov, for at se hvor meget jeg ville svede. Jeg tabte mig 600g og da havde jeg endda drukket 1 liter vand i løbet af timen! :laugh:

Hehehe, damn. Du var jo helt vild til HC.

Crazy look in your eyes, og så bare fuld gas :devil:

That's the spirit :devil:

Husk, der er 3 træningsmål: Ripped, grip and dip :bruce:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hehehe, damn. Du var jo helt vild til HC.

Crazy look in your eyes, og så bare fuld gas :devil:

That's the spirit :devil:

Husk, der er 3 træningsmål: Ripped, grip and dip :bruce:

Det er den eneste måde at køre sådan en time på, jo Du er nu også pænt motiverende! :king:

Desværre indsåg jeg bagefter at der ikke var nogle tunge kettlebells på "min" række - det må jeg sørge for at der kommer næste gang! :devil:

Håber du havde en go' tur i biffen med Resident Evil!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 2 november

Morgentræning sammen med Anna Bogs :devil:

Først en cykeltur på cirka 5 km til IK99. Her tog vi følge på en løbetur i Fælledparken, cirka 2-3 km. Vi holdt et stille og roligt tempo, så man kunne snakke hele vejen - det skulle så efter sigende betyde at vi låg i fedtforbrændingszonen hele tiden. Perfekt! :slut:

:tongue:

Bagefter en lille smule elastik tam tam sammen nede i hulen:

Høje rows

3x12 st

Rows

2x15

Så skulle jeg på arbejde. Mere træning venter i eftermiddag :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Så stod den på Hard Core - total sej omgang i aften! :bigsmile: Efter den sedvænlige behagelige opvarmning, stod den på:

¤Swings

¤Clean and presses

¤Windmills

¤Huggy bear launges - jeg startede frisk ud med 25 kg og tror de var de grimmeste der nogensinde er blevet lavet :laugh: Men jeg var bare i humør at løfte skiden ud af mig selv i aften :king: Blev dog til sidst nød at skifte til 20 kg for at kunne fortsætte - dog med samme grimme stil :bigsmile: Men træt, det blev jeg!! Og min mave fik sig en ordentlig udfordring!

¤Forsøg til at forberede mig for OAPU - vejen er lang, men sikkert ikke umulig :smile:

¤Nogen form for hybrid mellem spiderman WO og noget andet pisse hårdt...

¤Swings from hell - her var jeg rigtigt tæt på at komme op på max puls til sidst. Fedt!!

Så stod den på gåtur hjem med Poul og hygge med masse protein og Die Hard 4 - Bruce Willis er for sej! :wub::devil:

Jeg vejede mig lige før og lige efter Hard Core for sjov, for at se hvor meget jeg ville svede. Jeg tabte mig 600g og da havde jeg endda drukket 1 liter vand i løbet af timen! :laugh:

:crybaby: Sikke en time at gå glip af.... Min ærgelse vil ingen ende tage... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde,

Tak for træningen i morges - vi må prøve at gøre noget mere ud af at løbe sammen og komme i bedre løbeform :bigsmile:

Selv tak! Fedt du gad komme med! :smile:

Ja, vi må tage en heldag, hvor vi cykler ud til en skov og løber lidt sammen, klattrer i træer og så videre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share