Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Back on low carb :bigsmile:

Det er simpelthen så dejligt! Skægt, jeg bliver helt euforisk når jeg starter på low carb efter at have spist "normalt" over en uge. Ved ikke helt hvorfor, jeg tror nu ikke at det er ketonstofferne som gør det, det er det alt for kort tid til. Måske er det bare alle mine forskellige former for koffein jeg tager, som kan virke mere effektivt når jeg ikke får carbs... eller noget... Fedt er det, i hvert fald! Som opium :smile:

Dagens træning er så blevet til den sedvanlige gåturen på 60 minutter hver vej på arbejde og så Pump en time. I morgen bliver en lang dag igen, da jeg skal helt ud til Brøndby efter arbejde og undervise om aftnen.

Link to comment
Share on other sites

Neurostim er slut!!!! :cry3:

Det er så øv... Havde lige lagt en bestilling og så ringede de i går og sagde at de sidste var gået ugen før. Mega plat. I følge ham jeg snakkede med, skulle producenten have sagt at grunden til at de holdt op med at producere dem var at de solgte dårligt. At de fik mere solgt af deres koffein og synefrin produkter. Folk er bare sådan nogle junkies... :annoyed:

Så nu bliver det til at eksperimentere igen for at finde et alternativ...

Link to comment
Share on other sites

Neurostim er slut!!!! :cry3:

Det er så øv... Havde lige lagt en bestilling og så ringede de i går og sagde at de sidste var gået ugen før. Mega plat. I følge ham jeg snakkede med, skulle producenten have sagt at grunden til at de holdt op med at producere dem var at de solgte dårligt. At de fik mere solgt af deres koffein og synefrin produkter. Folk er bare sådan nogle junkies... :annoyed:

Så nu bliver det til at eksperimentere igen for at finde et alternativ...

:mad: Hvor er det bare ikke i orden!!!!! :gun2:

Link to comment
Share on other sites

:mad: Hvor er det bare ikke i orden!!!!! :gun2:

Nej, det virkelig øv... Poul har godt nok fundet et andet sted, men det skulle vist være lidt halvt dårligt til at få leveret varerne.

Har heldigvis en god omgang tilbage endnu :smile:

Har ellers fået bestillet lidt tøj:

8c6a6-boxinggirl.jpg

og:

cf238-lindafodor.jpg

Har ikke nogle af mine gamle korte bukser at løbe i tilbage og jeg ved det plejer blive alt for varmt i dem jeg har om vintern.

Dagens træning har bestået af PW 18 km, Pump og SatsBaby undervisning. Nu venter jeg på at Poul skal komme hjem med min mad og så skal jeg få taget et bad så jeg holder op med at lugte gnu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, det er pænt varmt i dag. Det var vildt hårt at stå op i morges, tror det var al sol fra i går som gjorde jeg sov så tungt - må have haft en melatoninproduktion uden lige.

Dagens pump time var også pænt sej at komme igennem - den tredje i træk og nu hvor jeg ikke løfter tungt i gymmet, har jeg i ren abstinens begyndt køre med (for) meget vægt på til Pump. Må dog sige at jeg tror de her Kre alkalyn fungerer bedre end jeg forventet - selv om jeg kørte med mere vægt end jeg plejer og har kørt mere pump end jeg plejer de seneste par dage, gik det bedre end ellers og jeg havde betydeligt mindre syrefornemmelse i musklen.

Nu hvor jeg besluttet mig for BF i første omgang til DM, skal man også direkte begynde at bekymre sig om ting som poseringsdragter... Kender sgu intet til sådan noget og aner ikke hvad for en farve jeg skal have??? :blink: Plus at jeg skal lære gå i høje hæle... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag 7 maj

Morgencardio

PW 6 km

Pump

SatsCore

SatsPuls

Aftencardio

PW 30 minutter

Maddagbog

Morgenmad

150g 31% ost

CLA

Neurostim

BCAA

Beta alanin

Mellemmåltid

1g ølgær

BCAA

Kre alkalyn

Frokost

200g fisk

1 æble

Mellem "måltid"

Neurostim

Koffein

CLA

BCAA

Aftensmad

400g sushi

200g isbergsalat

1 spsk olivenolie

multivitamineral

Mangler 230kcal endnu i form af protein, så det må bare blive en shake eller noget :smile:

Det bliver 24 grader til weekenden, siger de! Nice, så håber jeg at jeg fået mit nye tøj til dess, så jeg kan ud och løbe i varmen :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

Puha, det er pænt varmt i dag. Det var vildt hårt at stå op i morges, tror det var al sol fra i går som gjorde jeg sov så tungt - må have haft en melatoninproduktion uden lige.

Sjovt du siger du havde svært ved at stå op om morgenen - har en ide om at du ellers står pæææænt meget tidligere op end mig om morgenen - det er først nu hvor der er tilpas meget varme og sol at jeg overhovedet kan overveje at stå op før kl06!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt du siger du havde svært ved at stå op om morgenen - har en ide om at du ellers står pæææænt meget tidligere op end mig om morgenen - det er først nu hvor der er tilpas meget varme og sol at jeg overhovedet kan overveje at stå op før kl06!! :bigsmile:

Hehe, er egentlig en ordentlig natteravn - sove til kl. 11-12 passer mig helt fint! :smile: Men skal ret ofte op og åbne centret, hvorfor jeg tvinger mig selv op 4.30 flere dage om ugen :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Tidligt hjemme i dag, da en håndværker skulle komme og lave vores dør til altanen. Så nu er planen at være flittig med træning og opgave :smile: Har allerede fået lavet en del - p g a sygdom på arbejde, måtte jeg ind og tage en box time, og da der var ojævnt antal deltagere, måtte jeg være med... puha, det er då hårt, glæmmer det hver gang! Men kan da i hvert fald mærke formen er på vej tilbage - er ikke fuldt så smadret længere som for en måned siden.

Må hellere nyde solen og løbe en runde - tænkte køre the classic rundt om søerne. Tror ikke der er en eneste københavner som ikke løbet den tur, så jeg må hellere få løbet min også :smile: Har desværre ikke fået mit nye løbetøj, så må bare blive grillet i de lange løbebukser :crazy:

Forhåbentlig er jeg ikke for smadret for at enten ro eller cykle lidt bagefter også.

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 8 maj

Cardio

Cykel 11 km

Box og StramOp

Cardio

Cykel 11 km

Løberunde 5,5 km - måtte lade den sidste sø være uløbet, p g a lidt for meget vabler på foden :crazy:

C2 - 2x500m Mine ben var helt slut, så måtte trække det hele med ryggen. Derfor ikke nogen imponerende tid. 2:00:45 på den første og 1:58:00 på den sidste

Så venter lidt grød lavet på en masse frø :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nøj, en hård morgen at komme op :sleepy: Sjovt som nogle dage er værre end andre. Dejligt ristet i hele kroppen i dag efter løperunden i går - får altid DOMS i mavemullerne efter en længere pause fra det og de er sgu her i dag igen :devil:

Er lige blevet ringet op - mit nye tøj er forsinket :dry: Så det bliver til at løbe i varmt tøj i weekenden alligevel... puh, det var slemt nok i går og det var endda med halvt tyndt tøj. Jeg må bare slæbe mig op, så det er overstået tidligt på dagen.

Tror ikke det bliver til den mega store action i dag ved siden af 12 km PW og min SatsBaby time. Skal prøve få købt et par billige sommerbukser ind også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg vel gik fra arbejde, fik jeg pludseligt lyst at smutte over til Sverige - kunne godt bruge miljøskiftet og så ville jeg desuden få købt ind alle de der ting jeg jagtet her så længe nu. Så det blev en tur til ICA og dagens fangst:

PO fibrer

Kruska

Psylliumfrø

Red bull uden sukker

Fiberberiget havregryn

Festis

Läkerol med sjove smager

Totalt skægt at købe ind i Sverige - det er ret stor forskel alligevel på hvad man kan finde. Der var en stor hylde fyldt med alle mulige slags kosttilskud, bars, shakes og pulver. Ved siden af en stor hylde med Atkins produkter og der indtil en masse Raw food - var første gang jeg såg det fylde så meget i butikkerne, det er vel den nye trend gætter jeg... Jeg fandt mig i hvert fald en hel del lækkert på Atkins hylden, bl a chokolade med kun 2g carbs! :w00t: Smager meget bedre end forventet.

Tror jeg skal gå tidlig i seng i aften - bliver en lang dag i morgen og jeg skal tidlig op og træne.

Link to comment
Share on other sites

Blev ikke tidlig senggang igår og det kunne også mærkes i dag... puh, hårdt at stå op! Men det lykkedes, takket vare en Red Bull, og jeg tog af sted til Hvidovre for en omgang pump sammen med min veninde som skulle lave sin lic film og så 30 minutter åndssvag cykling bagefter. Puh, hård halvtime...

Desuden PW 5,7 plus 5,7 km frem og tilbage til Hvidovre. Poul gjorde mig selskab de første to og en halv kilometer :wub:

Resten af dagen bliver ikke meget træning, skal bare læse, støvsuge og så er det fest! :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag 11 maj

Cardiodag

PW 60 minutter

70 minutter udholdenhed spinning lidt a la interval - superfed time, jeg er FULDSTÆNDIGT smadret nu - kan næsten ikke huske sidste gang jeg var så træt... Pænt varmt var det også, selv om jeg fik drukket 2 liter vand i løbet af timen, havde jeg tabt 500g :blink: forklarer også vandpytten under cyklen :laugh:

PW 60 minutter mere

Vægten i dag siger 67,3 kg (før spinningtimen) og jeg kunne i går til personalefesten konstatere at jeg begynder kunne få plads i mine gamle nederdele igen :bigsmile: Min hud er også pænt blød efterhånden, især på hoften og lige præcis over knæet. Det seneste sted plejer det sidde pænt hårdt fast - det er lige før man fristes til at tro der ikke er noget fedt, fordi det er som man slet ikke kan løfte det over hoved fra underlaget :rolleyes: Glæder mig nu til at progesteronet også ryger i kælderen, så bindevævet strammes op - der er der hvor det begynder se rigtigt fedt ud :shades: Østrogenet er til gengæld på vej ned kan jeg mærke, det sker forholdsvis højt op i fedt% for mig. Fra cirka de 16 og ned efter, er alt hvad menstruation hedder helt væk...

Link to comment
Share on other sites

Fik hedeslag i går - føj, det er ikke sjovt! Har kun prøvet det en gang før i mit liv. Høj feber, helt umuligt at komme af med varmen eller køle sig ned og så sløj, så sløj... Hjernen og kroppen fungerer slet ikke og hver bevægelse er hård og tung. Man har det som om man er en eneste stor inflammation. Ikke sjovt :ill: Heldigvis er Poul meget glad for is, så jeg kunne bare tage hans ispåser fra fryseren - det hjalp en smule, dog kunne de ikke dække hele kroppen, men jeg fik flytte dem lidt rundt. Til sidst besluttede jeg mig bare for at slå lortet ned med dobbelt maximal anbefalet dosis antiinflammatoriske - det hjalp, heldigvis, og i dag er det helt væk :smile: Dog kan jeg mærke at meget væske er røjet; -1,8kg på vægten her til morgen siden i går aftes.

Link to comment
Share on other sites

Fik hedeslag i går - føj, det er ikke sjovt! Har kun prøvet det en gang før i mit liv. Høj feber, helt umuligt at komme af med varmen eller køle sig ned og så sløj, så sløj... Hjernen og kroppen fungerer slet ikke og hver bevægelse er hård og tung. Man har det som om man er en eneste stor inflammation. Ikke sjovt :ill: Heldigvis er Poul meget glad for is, så jeg kunne bare tage hans ispåser fra fryseren - det hjalp en smule, dog kunne de ikke dække hele kroppen, men jeg fik flytte dem lidt rundt. Til sidst besluttede jeg mig bare for at slå lortet ned med dobbelt maximal anbefalet dosis antiinflammatoriske - det hjalp, heldigvis, og i dag er det helt væk :smile: Dog kan jeg mærke at meget væske er røjet; -1,8kg på vægten her til morgen siden i går aftes.

Sister in crime. Jeg havde det lige som dig. Snedigt af skurkene at sætte os begge ud af spillet på samme dag :hmmm:

Har du lagt mærke til noget usædvanligt de sidste par dage, underligt udseende mennesker, aliens eller noget???

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Sister in crime. Jeg havde det lige som dig. Snedigt af skurkene at sætte os begge ud af spillet på samme dag :hmmm:

Har du lagt mærke til noget usædvanligt de sidste par dage, underligt udseende mennesker, aliens eller noget???

Hello fellow warrior. :king: Kan huske at jeg på arbejde her den anden dag, lagde mærke til noget underligt... Når jeg dog kom tættere på, kunne jeg se det bare var et pilates hold - helt harmløst, m a o.

Burdte måske have forventet de på et eller andet tidspunkt ville regne ud at de skulle blive nødt til at slå os begge ud samtidig, for at have en chance - gad vide hvad de lavet når de haft fri adgang i cirka et døgn... Måske planteret skurk-æg i jorden?? Må hellere skrue mere op for min kick-alien-ass-training, så de får sig en ubehagelig overraskelse når de klækkes :devil:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget action i dag - planen var at jeg skulle kørt en intervaltime, men tænkte jeg måtte holde lav profil, da jeg næsten ikke fået mad og væske ned siden i går. Til eftermiddagen kørde jeg lidt træning i parken sammen med et eks og hans nuværende kæreste. De kæmpede godt :devil: Bagefter gik jeg med Poul til Hvidovre styrkeløfterklub for at tjekke det ud - hyggeligt sted og med alt man har brug for! Fik totalt meget lyst at løfte tungt igen, kan kun gå for langsomt før jeg kan starte op med det igen.

Så dagens motion: PW 14,5 km til Rødovre stationscenter og tilbage :walking:

Link to comment
Share on other sites

Det som jeg troede kun var en omgang hedeslag, har så vist sig være noget andet lort... febern og maveproblemerne kom tilbage, så ligger hjemme og drikker Ramlösa og prøver spise lidt yoghurt. I det her fiberhjem kan man næsten kun finde grove ting og sager og der ikke ligefrem hvad min mave har brug for i dag. Måske kan jeg samle krafter til at gå og købe en formfranska, som jeg kan tygge lidt på.

Så trænet bliver det ikke lige nu :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hello fellow warrior. :king: Kan huske at jeg på arbejde her den anden dag, lagde mærke til noget underligt... Når jeg dog kom tættere på, kunne jeg se det bare var et pilates hold - helt harmløst, m a o.

Burdte måske have forventet de på et eller andet tidspunkt ville regne ud at de skulle blive nødt til at slå os begge ud samtidig, for at have en chance - gad vide hvad de lavet når de haft fri adgang i cirka et døgn... Måske planteret skurk-æg i jorden?? Må hellere skrue mere op for min kick-alien-ass-training, så de får sig en ubehagelig overraskelse når de klækkes :devil:

Hmmm. Her er hvad pavel siger om pilates:

Grrrrrrrr, skurkeæg skal destrueres, will not tolerate that shiiiat :wolverine:

Heal fast sister :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share