Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Med udgangspunkt i posten herover må jeg melde at intensiteten i min log må forventes at falde en smule det næste halve års tid af følgende grunde:

- Det bliver vanskeligt at gennemføre træning i det miljø jeg kommer til at befinde mig i.

- Det bliver vanskeligt at komme til en internetopkopling i lang tid nok og ofte nok til at det giver mening at føre træningslog.

Når det så er sagt vil jeg gøre hvad jeg kan for at poste et par billeder og en anekdote i ny og næ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Med udgangspunkt i posten herover må jeg melde at intensiteten i min log må forventes at falde en smule det næste halve års tid af følgende grunde:

- Det bliver vanskeligt at gennemføre træning i det miljø jeg kommer til at befinde mig i.

- Det bliver vanskeligt at komme til en internetopkopling i lang tid nok og ofte nok til at det giver mening at føre træningslog.

Når det så er sagt vil jeg gøre hvad jeg kan for at poste et par billeder og en anekdote i ny og næ...

hejsa, alt det bedste i det fremmede, håber virkelig at du klare dig, det ikke bliver for meget, og du får løst de opgaver du på fremragende vis er trænet til. Har selv en kammerat i Afghanistan i øjeblikket og det er bestemt ikke nogen søndagstur. Hold os opdateret... Det har været en fornøjelse at følge med fra sidelinjen.

W :superman: fra en anden og meget fredeligere del af den sydlige verden.

Link to comment
Share on other sites

Thanx, boxer!! Så du os?? Blev sgu lidt træt ude på ruten... :laugh: ... Når desværre ikke at komme til boksning igen før en gang til marts eller april!! Nu står den på øvelse i et par uger og så er jeg afsted på forkommando... Klaus og de andre når heller ikke at komme til Evolution Race af samme grund.. Meganederen :mad:

Jeps det gjorde jeg. :bigsmile: For dælen da, hende kommentatoren havde en irriterende stemme, og så var der skruet aaaalt for højt op for højtalerne :crazy: Men hun fik da sagt opklaringseskadron et par gange i løbet af aftenen!!

@Boksning: Det er bare i orden, har været en fornøjelse at træne lidt med dig i år! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Dennis,

Jeg håber du alligevel får trænet og opdateret lidt - måske der er tid og plas til GTG med OAPU og pistols? Godt du er med til at forhindre civilisationens breakdown :superman: Jeg holder skansen i KBH så længe...

Link to comment
Share on other sites

Hey Dennis,

Jeg håber du alligevel får trænet og opdateret lidt - måske der er tid og plas til GTG med OAPU og pistols? Godt du er med til at forhindre civilisationens breakdown :superman: Jeg holder skansen i KBH så længe...

Godt at høre, mester!! Der skal nok blive tid til træning, GTG med OAPU, og pistols, plsu KB med de klokker vi får med derned :4thumbup: . På patrulje har jeg en plan om at holde kroppen kørende på GTG, sjip, swing med ammu-kasser osv. plus en masse mobilitetstræning for at genlade kroppen efter 10-12 timer i sædet... :superman:

Link to comment
Share on other sites

hejsa, alt det bedste i det fremmede, håber virkelig at du klare dig, det ikke bliver for meget, og du får løst de opgaver du på fremragende vis er trænet til. Har selv en kammerat i Afghanistan i øjeblikket og det er bestemt ikke nogen søndagstur. Hold os opdateret... Det har været en fornøjelse at følge med fra sidelinjen.

W :superman: fra en anden og meget fredeligere del af den sydlige verden.

Tak, vores alle sammens rejsende Onkel Mack :4thumbup: .. Jeg skal nok gøre mit ypperste for at holde MOL-boerne et skridt foran i forhold til vores situation i Helmand... Ser frem til at vi kan udveksle erfaringer fra hver vores del af orienten!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En ganske kort update til de MOL-boer som måtte have interesse.

Afgang mod Helmand inden for de næste 48 timer. De første operationer ligger lige til højrebenet for den gamle ranger her, så nu er humøret højt og jeg glæder mig til at stifte bekendskab med den sydafghanske ørken.

Med mig har jeg et hjemmestrikket sæt ringe produceret af et par hårde plasticrør og PMV-remme., mit old-school evil wheel og COC#1 #2 #3.

Dernede har jeg sørget for at der står en 24kg og en 16kg KB og venter spændt på mig, og såfremt logistikken gør sit arbejde bliver der suppleret med et komplet sæt KBs inden alt for længe... Så der er ingen undskyldning for ikke at træne mens jeg er i lejren.. Det bliver til gengæld nok en anden sag når vi ruller ud på de lange operationer, men som det ser ud PT bliver de vist rigelig træning i sig selv... :wink:

Som nævnt tidligere skal jeg gøre mit for at holde jer postet om livet dernede!!!

Stay tight, rangers!!!

Dennis

Link to comment
Share on other sites

Greetings brothers in training

Så er krigeren sgu landet i landet af støv og sten... Bruger tiden på at akklimatisere men har da fået kørt et par ro-pas, hygget med mine hjemmestrikkede ringe, trykket lidt COC, squattet m.v. så tiden er ikke helt spildt...

Hold skruen lige i vandet derhjemme...

Dennis

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vær hilset vikinger

jamen dog, så behøver jeg jo næsten ikke poste, når mine indlæg åbenbart finder vej fra HOK hertil... Thnx, August..

Tiden i Camp Bastion går strygende med masser af uddannelse i de mere områdespecifikke emner, eksempelvis formationer i ørkenterræn, ledelse af ild (Apaché er sgu et fedt nok piskeris), ild og bevægelse fra køretøjer (Eagle med tungt maskingevær er sgu egentlig også en fornuftig bus)... :4thumbup:

Jeg får løbet hver anden morgen med fokus på korte intervaller (400 og nedefter).. Ellers bruger jeg fritiden på mine to tilrådighedværende kettlebells (24kg og 16kg), selvom tiden ikke giver rum til det helt store.

Håber at I har det vel hjemme i Danevang..

Alt det bedste fra Danelagen Lines, Camp Bastion

Dennis/Musashi

Link to comment
Share on other sites

Thx, guys...

Patrick.. :laugh::laugh: ... Jeg har faktisk været nød til at befale to af spejderne til at klippe en mohawk af, da, selvom det ser brandgodt ud :sneaky2: , så er det ikke god stil i en engelsk lejr... Noget med disciplin mener de vist :laugh:

Copper Dan: Keep up the good work, buddy... Godt at se dig klare dig så blændende til OM.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så blev der tid til en lille hilsen fra Helmand.

Træningen er nu sat delvist i system, fokuseret omkring ETK Ladders med fem KB træningspas om ugen, plus det løse der bliver tid til. Grunden er at jeg PT kun har 24 og 16kg KB til rådighed under operationer (de sidder fint spændt fast på sanitetspiranhaen), og træningspassene kan gennemføres rimelig hurtigt og uden at jeg forlader min udrustning. Helt perfekt.

Et typisk pas ser sådan ud:

MP (24kg): 1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,41,2,3,4

Supersættet med

Pullup (BW+24kg): 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3 (laves på hækken af piranhaen)

og

Pistol (BW + 24kg): 1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3

Slutteligt swing/snatch (24kg): 6 - 12 minutter.

Dagene er inddelt i følgende: To the limit - medium - light - variety 1 - variety 2

På de to variety dage lave jeg alt det andet sjov: flips, windmills, bent press, OH squat, ring training :4thumbup: osv.

De første par træninger har kørt uden de store problemer, og variety dagene har gjort at jeg har undgået at kede mig for meget, hvilket tidligere har blokeret for at jeg har holdt et program særligt længe.

post-11321-1162126898_thumb.jpg

Her er et lille indtryk fra "The Dust Bowl", som Helmand så kærligt kaldes...

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Godt at se du har det godt, og at der er kommet system i træningen.

Og enig med Patrick. Kunne se blæret ud hvis i driblede rundt med Mohawks :devil:

Håber ellers det er forholdsvist fredeligt. Kunne spilleme godt tænke mig at fyre lidt aw med TMG :tongue:

Ses Ranger :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share