BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Lidt flere pics af en ung Flex Wheeler

Levrone ser ud til at være i rigtig god form og så ser man nu engang ikke særlig massiv ud med tøj på :wink:

Men hvis man ser på hans gun på billedet hvor han står med gøbben i hænderne, er der stadig god masse på. Jeg ville hvertfald ikke kalde ham en ål :wink:

Ps.

Hvad sker der for pegefingeren på det nederste billede af Flex Wheeler i den første serie? :blink:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Flex er sku bare kongen :king::bowdown: Han har den fedeste fysik ever :4thumbup:

Som jeg har været inde på tidligere mener jeg det samme om hans fysik først i 90erne. Sidenhen mistede han efter min mening hans største force, nemlig balancen imellem hans individuele muskelgrupper.

Hvad sker der for pegefingeren på det nederste billede af Flex Wheeler i den første serie? :blink:

Det ser sgu lidt mystisk ud, men kan det ikke have noget at gører med perspektivet der er fotograferet i?

Flex wheeler har helt sikkert en fed fysik, men jeg har altid synes hans bryst var tarveligt i forhold til resten af kroppen :unhappy:

Det syntes jeg nu ikke var et problem på det tidspunkt. Men senere i karrieren blev brystet da dwarfed af hans skulder og arme som var helt ude af propotion med resten af kroppen

post-1781-1133302220_thumb.jpg

post-1781-1133302273_thumb.jpg

post-1781-1133302388_thumb.jpg

post-1781-1133302464_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Et mere af Flex

post-1781-1133306578_thumb.jpg

Levrone ser ud til at være i rigtig god form og så ser man nu engang ikke særlig massiv ud med tøj på :wink:

Men hvis man ser på hans gun på billedet hvor han står med gøbben i hænderne, er der stadig god masse på. Jeg ville hvertfald ikke kalde ham en ål :wink:

news_896.jpg

Han ser da ud til at være i vældig god form. Ifølge Muscle & Fitness skulle han veje 97kg på dette billede. I så fald er der næppe nogle på MOL der er så massive i den form. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Levrone var sgu stadig i rigtig god form i 2000 :devil:

Han kan ikke være med på ryggen, men han har sgu stadig større delts end coleman :blink:

Der var faktisk mange der mente, at Levrone skulle have vundet det år. Og den gode form ramte han jo som regel, når han tog sig sammen. Med hensyn til ryggen, så er der vist ingen der kan være med Coleman. Men omvendt er der nok heller ingen der har haft bedre delts end Levrone. :smile:

Levrone1.BMP

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share