BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Er det kun mig der har svært ved at se forskel, når man klikker sig ind på den Keler postede :blink:

Armene er større og taljen er mindre.

Har lige lavet en lyn-compare så det kan ses. Det røde er hvor det morphede billede dækker. Det ryger udover på armene, men det dækker ikke helt ind på taljen.

PS. JA! Jeg er en billedebehandlings nørd (aka PRO) :santa2:

post-619-1133465778_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Armene er større og taljen er mindre.

Har lige lavet en lyn-compare så det kan ses. Det røde er hvor det morphede billede dækker. Det ryger udover på armene, men det dækker ikke helt ind på taljen.

PS. JA! Jeg er en billedebehandlings nørd (aka PRO) :santa2:

Jeg takker og kaster respekt håndtegn :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

INGEN er mere massiv end Yates :wink::nissecool:

post-3911-1133454380_thumb.jpg

Det vil jeg nu mene, at der er flere der har været igennem Yates´s karriere. Til hans første internationale stævne som amatør, World Games i 85 var ihvertfald både amerikanske Matt Mendenhall og danske Viggo Snoghøj mere massive end Yates. Ved hans Mr. Olympiadebut i 91 var der i Nimrod King og Lee Haney ihvertfald to mænd på scenen med mere masse end englænderen.

Ser vi på hele Yates´s tid som prof, samt tiden frem til i dag er der flere man kan nævne. Jean Pierre Fux, Markus Ruhl, Ronnie Coleman og Nasser El Sonbaty har alle været på scenen med mere masse end Yates havde på sin top. Desuden må Jay Cutler, Dennis James, Paul Dillett, Mike Francois, Roland Cziurlok, Mohammed Benaziza, samt Kevn Levrone når han har været voldsomst alle betragtes som værende lige så massive som Yates. At Yates så har haft en masse andre kvaliteter i sin fysik samtidig er en anden sag. :smile:

Meget sjovt at se hvordan hans hovede voksede til dobbelt størrelse på 10 år :laugh:

Og hvad i alverden har du tænkt dig skulle få mandens hoved til at vokse? :blink:

Et af billederne af Lee Priest er morphet

Det er dette billede postet af Keler vist også. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er dette billede postet af Keler vist også. :smile:

Jeg har aldrig set andre versioner af det og det bærer ingen umiddelbare tegn på at være morphet. (f.eks. pixelstretch, blur eller noise)

Will "World" Harris er jo også kendt for sit ekstreme offseason look og at han slet, slet ikke kan præstere noget der bare minder om on-stage.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig set andre versioner af det og det bærer ingen umiddelbare tegn på at være morphet. (f.eks. pixelstretch, blur eller noise)

Will "World" Harris er jo også kendt for sit ekstreme offseason look og at han slet, slet ikke kan præstere noget der bare minder om on-stage.

Den er skam god nok Squatfather :smile: ... har en del billeder fra den serie der med Will Harris, og de bærer ikke præg af at være morphed! ... han er bare gigantisk i off-season!! ...desværre ikk on stage !

I har jo nok ret, idet er mere vidende omkring det billedtekniske end jeg er. :smile:

Jeg har bare en vis mistanke imod de Will Harrisbilleder. Jeg kan slet ikke fatte sammenhængen imellem hans off-seasonlook og hans konkurrencelook. Er der nogen der har set video af ham off-season? :smile:

Lidt pics af Vince Taylor fra tidligt i karrieren. :w00t:

post-1781-1133524898_thumb.jpg

post-1781-1133524951_thumb.jpg

post-1781-1133525005_thumb.jpg

post-1781-1133525068_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share