BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hater

Er slet ikke hater overfor prof bodybuilding og jeg følger med i det. jeg synes bare det er latterligt at de altid skal fremstille proff bodybuildere som stærkere end de er. det er fuldstændig til grin at Cutler ser ud til at incline presse 200 lbs håndvægte. Synes at Cutler at har en cool og imponerende fysik men så stærk er han altså ikke

Link to comment
Share on other sites

Er slet ikke hater overfor prof bodybuilding og jeg følger med i det. jeg synes bare det er latterligt at de altid skal fremstille proff bodybuildere som stærkere end de er. det er fuldstændig til grin at Cutler ser ud til at incline presse 200 lbs håndvægte. Synes at Cutler at har en cool og imponerende fysik men så stærk er han altså ikke

Hvad får dig til at tro, at Cutler ikke skulle være i stand til at kører incline med 200 lbs håndvægte?

Link to comment
Share on other sites

Michael Borenaga of the Philippines, left, and Sahali bin abd Samad of Malaysia perform during the bantam 65-kilogram bodybuilding final at the South-East Asian Games in Manila. Borenaga won the gold medal with a perfect score of 10 with Samad taking the silver.

Hvor er det sejt, at man kan se så vild ud ved 65 kg! :blink: Hvad er de? 1.40 høje, eller sådan noget? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det sejt, at man kan se så vild ud ved 65 kg! :blink: Hvad er de? 1.40 høje, eller sådan noget? :laugh:

Som regel er de 150-160cm. :smile:

Her er et par andre bantamweights. Anwar El Ammawi fra Egypten og Jose Carlos Santos fra Brasilien. :smile:

bw1.jpg

bw2.jpg

Et mere af Jose Carlos Santos.

overall.jpg

Igor Kocis fra Slovakiet. Flere gange verdensmester hos IFBB i -70kg klassen.

lw.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvad får dig til at tro, at Cutler ikke skulle være i stand til at kører incline med 200 lbs håndvægte?

fordi han er langt fra de vægte i nogen som helst af sine film. desuden er det vel kun et fåtal af bodybuildere gennem historien som har kunnet tage 200 lbs håndvægte i incline og det var bodybuildere der var kendte for deres styrke.

tilsidst så er Jay altså i konkurrenceform da han tager de håndvægte og er muligvis også carbdepleted. tror kun det har været ronnie coleman og Chris cormier der har kunnet tage den slags vægte så tæt op på konkurrence

Link to comment
Share on other sites

fordi han er langt fra de vægte i nogen som helst af sine film. desuden er det vel kun et fåtal af bodybuildere gennem historien som har kunnet tage 200 lbs håndvægte i incline og det var bodybuildere der var kendte for deres styrke.

tilsidst så er Jay altså i konkurrenceform da han tager de håndvægte og er muligvis også carbdepleted. tror kun det har været ronnie coleman og Chris cormier der har kunnet tage den slags vægte så tæt op på konkurrence

Nu er alle hans film også lige op til eller lige efter konkurrence :wink: Så klart han ikke kan løfte max i dem.

lidt mere fra samme photoshoot.

CUTLER16.JPG

Link to comment
Share on other sites

fordi han er langt fra de vægte i nogen som helst af sine film. desuden er det vel kun et fåtal af bodybuildere gennem historien som har kunnet tage 200 lbs håndvægte i incline og det var bodybuildere der var kendte for deres styrke.

tilsidst så er Jay altså i konkurrenceform da han tager de håndvægte og er muligvis også carbdepleted. tror kun det har været ronnie coleman og Chris cormier der har kunnet tage den slags vægte så tæt op på konkurrence

Nu har jeg jo selv set flere IFBB pros og top amatøre træne de par gange jeg har været i Gold´s Gym i Venice. Og du ville nok blive overrasket over, hvor mange der har fat i 200lbs håndvægtene når der køres bænk og incline. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu er alle hans film også lige op til eller lige efter konkurrence
det er hans billede da også
Og du ville nok blive overrasket over, hvor mange der har fat i 200lbs håndvægtene når der køres bænk og incline.

okay er jeg faktisk ret overrasket over. troede kun det var nogle få af dem der kunne. hvilke pros har du set bruge dem :smile:

er godt klar over at folk som Eddie Robertson og andre også havde en temmeligt god styrke

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

det er hans billede da også

okay er jeg faktisk ret overrasket over. troede kun det var nogle få af dem der kunne. hvilke pros har du set bruge dem :smile:

Blandt andet Jim Quinn, Chris Cormier, Tom Prince, Rico McClinton og Toney Freeman. Desuden har jeg set Cormier og Robby Robinson lave reps på +300kg i dødløft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

er godt klar over at folk som Eddie Robertson og andre også havde en temmeligt god styrke

Hvis du mener Eddie Robinson er temlig god styrke vist en underdrivelse. Han bænkede 610 lbs i konkurrence som 19 årig, vel og mærke før der var noget der hed en bænkprestrøje. :smile:

Af andre meget stærke BBere som ikke er nævnt er Dorian Yates, Lee Haney, Rich Gaspari, Mike Quinn og Kevin Levrone. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share