BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Blackmoore: Nemlig¸ den udefinerbare KARISMA. Og linjerne og den der underlaebe¸ som ligger på kaeben som en pølse ligger i en ristet med det hele.

Blackice: Syntes nu godt man kan se The Oak er en anelse højere...

Pointen herfra er mest at når ALLE muskelgrupper er maxet 100 % ud¸ er der ingen plads til svaj¸ dramatik¸ linjer og alt det der. De repraesenterer simpelthen to aeraer af bb. Grunden til jeg bedst kan lide Arnold er¸ at jeg kan identificere mig med et ideal som inkluderer kvalitet over kvantitet.

Når det er sagt¸ skal Ronnie da ha masser af props for sin unbelievabilityfaktor som bare er ude af kontrol :blink:

Heffehurtig

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe... Ingen tvivl om at Arnie ejer Ronnies løg..

Ronnie er stor og stærk og ekstrem.. Men han er dum i låget, og han ligner også en afdanket AS misbruger..

Arnolds pecs og guns så større ud end ronnies, på trods af at ronnie formentlig har taget 20 gange så meget AS..

Desuden havde han den fedeste og mest kølige udstråling, når han stod der med sine kæmpe dominerende kæbeben, og sit ansigt hugget ud i sten - Kun afløst af det klassiske krokodille smil.. Ja han var sgu for vild :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Ingen tvivl om at Arnie ejer Ronnies løg..

Ronnie er stor og stærk og ekstrem.. Men han er dum i låget, og han ligner også en afdanket AS misbruger..

Arnolds pecs og guns så større ud end ronnies, på trods af at ronnie formentlig har taget 20 gange så meget AS..

Det er da noget af det mest stupide der er skrevet i denne tråd. Hvad bygger du dine udtalelser om Ronnies intelekt på? Og på hvilket grundlag kan du udtale dig om hvor meget AS de to herrer har indtaget?

Desuden har Arnies arm aldrig været i nærheden af Ronnies i størrelse. Ronnies fysik er Arnolds totalt overlegen, når man kigger på deres propotioner. Arnie har da et flot bryst, en rimlig god ryg, samt et par gode arme. Til gengæld har han relativt smalle skuldre, en bred talje og ynkelige ben. Det eneste der ikke er i balance med resten af kroppen på Ronnie er hans lægge, som godt kunne bruge en smule mere masse.

Link to comment
Share on other sites

Ronnie på scenen: boogier lidt rundt¸ får sig en griner¸ lader saekken haenge ud og svinger med armene ligesom Arsenio Hall for at få publikum til at reagere. Det lykkes og han tumler lidt fra side til side og udfører den ene mostmuscular efter den anden. Laver en backlatspread¸ som han begynder ved at antyde¸ at han vil hive sine poseringsbukser op i revnen på sin rumrøv¸ men han lader heldigvis vaere.

Manden er stor og og og stor. Og hugget til ukendelighed. Ja faktisk er han større og mere hugget end alle de andre¸ altså får han førstepraemien anno 2002 (det var det års clip jeg kommenterer)

Arnold på scenen: Starter med at stå helt stille og bevaeger sig derefter fra den ene positur til den naeste med overlegen kontrol. På intet tidspunkt lader han publikum ane sine anstrengelser¸ men anvender sine lange proportioner til at skabe et kunstfaerdigt og dramatisk udtryk. Han slutter af med at bukke for dommere og publikum. Intet på manden fylder mere end han har ladet det fylde. Alt er perfektion i en hellig forening af alle de komponenter¸ der tilsammen udgør bodybuilding når det er BEDST og ikke bare størst. Altså får han førstepraemien anno 1975. ( Fra Pumping Iron¸ du har vel set den? )

Jeg har masser af respekt for Colemans stil¸ jeg synes bare ikke¸ manden er alt det en bodybuilder bør vaere.

Amen

Link to comment
Share on other sites

>Heffe

Nu nævnte jeg jo ikke hverken Arnolds eller Ronnies poseringsrutiner med et ord. Ingen af dem har været noget særligt i den del af showet. Det jeg kommenterede var deres propotioner, hvor jeg mener at Ronnie er Arnold klart overlegen. Med hensyn til poseringsrutiner er ingen af de to værdige til en sammenligning med de bedste. Anskaf du dig hellere et par af Mr. O videoerne fra sidst i 80erne eller først i 90erne. Kig specielt på poseringsrutinerne fra Gaspari, Labrada og Vince Taylor. Det er flot poseringskunst. For et billigt grin kunne du også se Gary Strydoms rutine fra Mr. O 88. :)

Link to comment
Share on other sites

Squattie: Indrømmet. Det kan synes som om jeg skyder lidt forbi et eventuelt mål med min kommentar¸ der egentlig går udover¸ det man kan bedømme fra et foto. Og jeg sammenligner to folk med tredive år imellem uden at inkludere dem der har vaeret indimellem. Men jeg synes dog der er en vis rimelighed i sammenligningen¸ som handler om a saette nogle tabte vaerdier indenfor bb i perspektiv.

Strydom¸ siger du. Har aldrig set noget video med ham¸ jeg kan bare huske jeg syntes han var en båtnakke. JEG bliver den naeste mr O osv... :flipa: :4flex:

P.S. Hvad angår proportionerne¸er det jo helt klart dig¸som tager FEJL

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Strydom¸ siger du. Har aldrig set noget video med ham¸ jeg kan bare huske jeg syntes han var en båtnakke. JEG bliver den naeste mr O osv... :flipa: :4flex:

Strydom kunne sikkert være blevet Mr. O i 92, hvis ikke han på det tidspunkt havde valgt at konkurrer i WBF. Den form han havde til WBF Championship i 92 kunne helt sikkert hav givet Yates kamp til stregen i Helsinki. :)

Med hensyn til propotioner er du så helt sikker på hvad det er? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share