BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hah, det billede af Greg Valvolino er mega funny :lol:

Hvad med ham jeff cervero, det er da muligt at nå hans størrelse ikke?

Det vil jeg mene. Umiddelbart ser han ikke ret høj ud, og jo lavere man er, desto lettere er det at se større ud. Han er ikke specielt voldsom nogen steder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hah, det billede af Greg Valvolino er mega funny  :lol:

Hvad med ham jeff cervero, det er da muligt at nå hans størrelse ikke?

Det vil jeg mene. Umiddelbart ser han ikke ret høj ud, og jo lavere man er, desto lettere er det at se større ud. Han er ikke specielt voldsom nogen steder.

Er selv 192cm :(

Her er et billede af ham hvor han står ved siden af Lou Ferrigno:

lou.jpg

Lou er 6' 5" som svare til 198cm og han ser da ikke lille ud i forhold til ham.

Jeg vil gætte på han er et sted mellem 185-190cm - lyder det ikke sandsynelig?

Er der nogen der ved hvad ham Jeff vejer?

Link to comment
Share on other sites

Faktisk ikke. Han vejede 242lbs da han var på toppen, men var dog en smule højere end Mentzer. Bill Pearl var ca 175cm og vejede omkring de 110kg i konkurrenceform. Hans form var tydeligvis ikke så god som i Mentzers tidsperiode, men stadigvæk ret god. Alt i alt rimelig uopnåelig for langt de fleste mennesker, og især hvis det skal gøres clean.

Hmm var han virkelig så tung. Ok den er nok svær så. Men igen vil jeg påstå at man med de rigtige gener, tålmodighed, dedikation kan nå længere end de fleste regner med. Men 110kg rippet for en gut på 175cm. Det er nok en smule svært.

Link to comment
Share on other sites

Mike mentzer er ikke et urealistisk mål at have. Han var stor. Men ikke større end du med de rigtige gener kan blive med korrekt træning og tålmodighed. Den påstand vil jeg våge.

Et godt eksempel kunne være Bill Pearl.

Mike Mentzer var en af de største og mest massive BB'ere i sin samtid, og Bill Pearl også.

Begge har brugt diverse midler for at blive større.

Bill Pearl har ganske rigtigt indrømmet at han afprøvede væksthormon til tyre, men det var før at han toppede og han holdt også selv op med det. Så må man tro ham eller lade være.

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du læst det? Det kunne være sjovt at se. Han bliver jo altid fremstillet som clean, men som kragen påpeger vejede han 242 pp som ca 40-årig til sin sidste konkurrence, hvilket må siges at have været hans livs topform. Det er nogen gange lidt trættende at den tids BB'er altid fremstilles som de rene helgener, da det ikke altid stemmer helt overens med billederne ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du læst det? Det kunne være sjovt at se. Han bliver jo altid fremstillet som clean, men som kragen påpeger vejede han 242 pp som ca 40-årig til sin sidste konkurrence, hvilket må siges at have været hans livs topform. Det er nogen gange lidt trættende at den tids BB'er altid fremstilles som de rene helgener, da det ikke altid stemmer helt overens med billederne ;)

Hvis man ser på billeder fra da han var helt ung og så frem til hans noget ældre dage, så har hans muskularitet ændret sig gevaldigt. Det er et helt andet look han har der. Personligt synes jeg at han så klart bedre ud på billederne fra hans unge dage, hvor han ser lidt mindre klumpet og væsket ud. Måske var det det omtalte væksthormon, men det lyder nu tvivlsomt.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med ham jeff cervero, det er da muligt at nå hans størrelse ikke?

På hans hjemmeside står der at han har deltaget i Team Universe der er en drug-free konkurrence, samme konkurrence som Skip La Cour har vundet nogen gange.

Så jeg vil da umiddelbart mene den er god nok, UDEN stoffer! :)

Link to comment
Share on other sites

ikke fordi jeg er uenig i dine betragtninger anyone, men er der ikke noget fisket ved amerikanske drug free konkurrencer? Jeg synes atr jeg engang har hørt at det er koncensus at man aldrig må have testet positiv og holdt snablen ude af krudtbøtten i mindst et år.

Ham der Jeff kunne da godt bruge noget mere ryg......

Link to comment
Share on other sites

Hvad med ham jeff cervero, det er da muligt at nå hans størrelse ikke?

På hans hjemmeside står der at han har deltaget i Team Universe der er en drug-free konkurrence, samme konkurrence som Skip La Cour har vundet nogen gange.

Så jeg vil da umiddelbart mene den er god nok, UDEN stoffer! :)

De bliver udelukkende testet med løgnedetektor i Team Universe. Mange deltagere bruger også prohormoner, som først for nyligt er blevet ulovlige i USA, bl.a. Skip.

Troværdighedsmæssigt synes jeg ikke Team Universe holder, da man ser sjove fedtknuder på nogle af deltagerne, som antyder brug af insulin/væksthormon. En af dem, hvor det er meget tydeligt er Stan Mckay, som også proklamerer at han er "all natural" <_<

Jeg tror ikke at mange af deltagerne i hverken Team Universe eller Musclemania ville kunne klare en IOC test.

Link to comment
Share on other sites

De bliver udelukkende testet med løgnedetektor i Team Universe.

Men såfremt de failer dopingtesten bliver de så vidt jeg er orienteret tilbudt en urintest for at bevise deres uskyld. Iøvrigt er jeg temlig sikker på, at de tester vinderne fra Team Universe for at være sikker på, at de kan klarer testen til VM. :)

Link to comment
Share on other sites

De bliver udelukkende testet med løgnedetektor i Team Universe.

Men såfremt de failer dopingtesten bliver de så vidt jeg er orienteret tilbudt en urintest for at bevise deres uskyld. Iøvrigt er jeg temlig sikker på, at de tester vinderne fra Team Universe for at være sikker på, at de kan klarer testen til VM. :)

Umiddelbart skulle man mene at det er påkrævet at forbundene tester deres egne atleter før udenlandske stævner, så mon ikke også det er det samme med TU.

Om det så er en garanti for at atleterne er rene, er nok et andet spørgsmål. Mig bekendt er det polygrafen, der bliver brugt som hovedtestmiddel, men måske er det forkert?

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Jeg er temligt overbevist om, at NPC tester de atleter de sender til VM. Før Team Universe blev indført som udtagelsesstævne engang midt i 90erne brugte de Nationals som deres kval-stævne. VM-pladserne gik ganske enkelt til den bedste i hver vægtklasse som var villig til at lade sig teste. Det var på den måde Ronnie Coleman fik sin kvalifikation i 91, da han vandt VM. Et par uger inden var han blevet slået af blandt andet Levrone, Wheeler, DeMayo og Methenhall i hvad der sikkert var det stærkeste felt til en amatørkonkurrence igennem tiderne. :)

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Jeg er temligt overbevist om, at NPC tester de atleter de sender til VM. Før Team Universe blev indført som udtagelsesstævne engang midt i 90erne brugte de Nationals som deres kval-stævne. VM-pladserne gik ganske enkelt til den bedste i hver vægtklasse som var villig til at lade sig teste. Det var på den måde Ronnie Coleman fik sin kvalifikation i 91, da han vandt VM. Et par uger inden var han blevet slået af blandt andet Levrone, Wheeler, DeMayo og Methenhall i hvad der sikkert var det stærkeste felt til en amatørkonkurrence igennem tiderne. :)

Squattie>

Uh ja, starten af 90'erne står som en lysende stjerne rent kvalitetsmæssigt før det tog overhånd efter 1993 :)

Det lyder nu også sandsynligt nok at de tester før de sender folk til VM, men nu hvor TU er Pro-qualifier i sin egen ret, har det måske ændret sig? Jeg kan ikke se hvorfor man skulle sende folk til VM, hvis de kan blive proffer istedet. Mm. det drejer sig om de mindre vægtklasser (Alt under lightheavy). Men anyways, så tester de nok vinderne af showet eller måske top 3. Samme tilstande som herhjemme, og ingen garanti for at folk holder snitterne fra krudttønden :(

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Vi kan hurtigt blive enige om, at toppen for BB var slutningen af 80erne og starten af 90erne. Det look Levrone havde til NOC i 92, hvor han vist vejede omkring 103 er i mine øjne noget af det bedste der er set. :)

har du nogle billeder derfra?

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Vi kan hurtigt blive enige om, at toppen for BB var slutningen af 80erne og starten af 90erne. Det look Levrone havde til NOC i 92, hvor han vist vejede omkring 103 er i mine øjne noget af det bedste der er set. :)

Levrone fra 92 er også helt klart min personlige favorit. Jeg har dog kun set billeder/video fra Mr O i 92, men det spillede max :) Hvis video'en overhovedet kan bruges som sammenligningsgrundlag, så syntes jeg han skulle have taget Yates det år.

Link to comment
Share on other sites

Levrone fra 92 er også helt klart min personlige favorit. Jeg har dog kun set billeder/video fra Mr O i 92, men det spillede max :) Hvis video'en overhovedet kan bruges som sammenligningsgrundlag, så syntes jeg han skulle have taget Yates det år.

Levrone var bedre til NOC end til Mr. O det år. Om han skulle have slået Yates ved jeg ikke. Levrone havde dengang en meget markeret fysik med nogle fantastiske ben, skuldre og arme. Men han manglede dengang noget bredde på ryggen og hans torso så generlt lidt for tynd ud fra siden. Det er han dog kommet efter, men hvad har manden gjordt ved sine ben? I perioden 91-94 havde han fantastike ben, men siden har det vel nærmest været hans svaghed.

Men såfremt Mohamed Benazizza havde ramt den form han havde på den efterfølgende GP Tour til olympiaen i 92 havde Yates ikke vundet. Men han overlevede jo heller ikke Touren. På videoen fra Arnold Classic i 92 kommer Achim Albrecht med en meget rammende beskrivelse af Momo; " If Momo is in shape, then we are all in trouble".

Den generation af BBere som dominerede scenen dengang havde sgu klassen. I dag kan jeg da godt se, at de er massive og nogle få rent faktisk ser fantastiske ud, men Haney, Momo, Buchanon og de andre fra dengang var nu bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share