BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

>Craw

Mht. 96 vil jeg godt give dig ret, men i 97 syntes jeg faktisk Yates fortjente at vinde.

Shawn Ray har iøvrigt udtalt, at han har været clean siden han blev knaldet i kontrolen ved Arnold Classic i 90. Er det muligt? Manden er jo ikke den mest massive på line-upen, og hans konkurrencevægt er vel kun steget 5-6kg siden dengang.

Link to comment
Share on other sites

Shawn Ray har iøvrigt udtalt, at han har været clean siden han blev knaldet i kontrolen ved Arnold Classic i 90. Er det muligt? Manden er jo ikke den mest massive på line-upen, og hans konkurrencevægt er vel kun steget 5-6kg siden dengang.

Ikke ifølge T-mag´s Dead Pool :D

Iøvrigt tror jeg ikke på at vi NOGENSINDE ser en clean atlet på en olympia scene. Sådan er det bare.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Mht. 96 vil jeg godt give dig ret, men i 97 syntes jeg faktisk Yates fortjente at vinde.

Shawn Ray har iøvrigt udtalt, at han har været clean siden han blev knaldet i kontrolen ved Arnold Classic i 90. Er det muligt? Manden er jo ikke den mest massive på line-upen, og hans konkurrencevægt er vel kun steget 5-6kg siden dengang.

Det tror jeg heller ikke på. I Battle for the Olympia 1998, ser han alt andet end clean ud. Jeg tror ikke der er nogen på det niveau, som ikke tager noget.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Anyone << Jeg formoder det var en joke at du gerne ville ligne de to vamle freaks? :w00t:

Prøv at se ham i den røde, han har ikke engang nogen hals.. Hold kæft hvor er de klamme :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Pitt er faktisk ret skræmmende i Troy. Synes bare det er ærgeligt, da man ikke havde AS dengang filmens handling udspillede sig. Det ødelægger lidt filmens troværdighed, at Pitt er så hårdtpumpet, synes jeg.

På dette billede kan man også se Lee Priest til højre for Pitt. Man skulle tro Joe Weider havde en finger med i spillet, da denne film blev lavet?

Hvad tror i?

troy51.jpg

Link to comment
Share on other sites

Anyone << Jeg formoder det var en joke at du gerne ville ligne de to vamle freaks? :w00t:

Prøv at se ham i den røde, han har ikke engang nogen hals.. Hold kæft hvor er de klamme :thumb_down:

Ham i skovmandsskjorten har da det helt rigtige powerlook. Jeg vil sgu hellere se sådan ud, end at ligne en af de femmefyre der stiller op til Fitness. B)

Link to comment
Share on other sites

"Ham i skovmandsskjorten har da det helt rigtige powerlook. Jeg vil sgu hellere se sådan ud, end at ligne en af de femmefyre der stiller op til Fitness."

Dem i Mr. fitness har da en super flot fysik. Kan dog godt blive enig om, at dem nederst i ranglisten er "femmefyre" og at deres fysiske præstation stinker. Men Peter Lagerman, Henning Kristensen, Samir Di Johanson, Jan Moss, Habib Hanif og Søren S. Hansen er da kanonflot bygget.

Edited by denhvideabe
Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke det første Colemanbillede du postede, JB. Hvorfor står der en til at spotte i den ene side. Hvad går det ud på. Er det en kiropraktor, der er ude for at kabre kunder eller hva??

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Min pointe var da bare, at hvis der kun står en i den ene side, er det da farligt.. Det var en morsom pointering eller et forsøg på samme. Ville ikke insinuere at du skulle vide det :tongue: Faldt måske lidt til jorden (BUMP)

Link to comment
Share on other sites

hehe.... Coleman, DET er fandme all-nasty nut-bustin' selvmords træning han praktisere..... :devil::devil:

spottere... pfftttt, jeg tror sq et' ham den dvaske makker i det blå kan trække Coleman med 800 pund på nakken op ad hullet alligevel.... :blink:

Brian (ejeren af MetroFlex Gym) til højre er bare oppisker.... woooooo' GO' Ronnie.... :4whip: u' can do it!!

Bravo: der er vist i omegnen af 2250pund på den legpress. :w00t:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Mass--> Fandt lige en anmeldelse af videoen.. :)

"Ronnie and Gus start off with leg extensions. Ronnie works up to the entire stack and extra plates added to the stack, makes it look EASY. Squatting is next and damn, can Ronnie squat. Gus says "Let's show these California boys how we workout in Texas". Damn, I knew the shit was on and popping after I heard that. Ronnie works up to 760lbs and does like 4 or 5 reps, ASS TO THE GRASS. Deep squats, no partial shit. He then says he wants more weight, he wants to go up to 800lbs. He admits that he has never squated 800lbs and this is the first time for him. Ronnie gets this blue Inzer squatsuit that could double as a parachute for a normal person, but he barely got the shit over his quads, he had to wrestle with it to get it on. Gus and Brian Dobson helped him put it on. So Ronnie is getting ready, with the usual hootin' and hollering..."Yeah buddy!!!....light weight!!! hooooaahhh..awoooo!!!" He then tells Dobson to smack him in the back, Dobson does as he is told. If Ronnie tells you to hit him, you better fucking hit him. He gets under the weight, bar bending like a motherfucker, and this freak squats a double with 800lbs on his back. Lest we forget that he had already done VERY heavy sets leading up to this and he pre-exhausted with some HEAVY ass leg extensions. What if he did squats first, what would he have squated? I say he's got 850lbs in him next. He issued a challenge to any bodybuilder out there. Ronnie says "I issued a challenge last time, and nobody stepped up. Eva body wanna be a bodybuilder, but don't nobody wanna lif dis HEAVY ASS WEIGHT!! I do though...."

As if squatting the equivalent of 3 kawasaki ninjas was not enough, the freak gets on the leg press and puts on 55 or so 45lb plates on the sucker. I don't even think most gyms have that many 45lb plates. That's almost 2500lbs folks. And this is after leg extensions and 800lb squats. He does this for 10 reps. To compound how awesome this feat was, Ronnies foot stance is very narrow. It's much easier to push heavyweight in the leg press with a wider foot stance, but Ronnie does it with a very foot stance, making it much harder. After the leg presses, he does standing leg curls and stiff leg deadlifts for hams. He eats, and does cardio after that crazy workout. He also has a massage therapist come to his house to give him a deep tissue massage. She says she's exhausted and tired after giving Ronnie a massage, because he likes his massages deeper and harder than most clients and she burns up quite a few calories massaging him....lol."

Link to comment
Share on other sites

"Ham i skovmandsskjorten har da det helt rigtige powerlook. Jeg vil sgu hellere se sådan ud, end at ligne en af de femmefyre der stiller op til Fitness."

Dem i Mr. fitness har da en super flot fysik. Kan dog godt blive enig om, at dem nederst i ranglisten er "femmefyre" og at deres fysiske præstation stinker. Men Peter Lagerman, Henning Kristensen, Samir Di Johanson, Jan Moss, Habib Hanif og Søren S. Hansen er da kanonflot bygget.

Det bliver vi vist ikke enige om.

I mine øjne er fitnessvipsene nogle femmefyre uden kontakt med deres maskuline side. Men dem om det. Så længe jeg kan lade skæget gro og træne i mit sure gamle træningstøj er jeg tilfreds. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share