BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Levrone fra 92 er også helt klart min personlige favorit. Jeg har dog kun set billeder/video fra Mr O i 92, men det spillede max :) Hvis video'en overhovedet kan bruges som sammenligningsgrundlag, så syntes jeg han skulle have taget Yates det år.

Levrone var bedre til NOC end til Mr. O det år. Om han skulle have slået Yates ved jeg ikke. Levrone havde dengang en meget markeret fysik med nogle fantastiske ben, skuldre og arme. Men han manglede dengang noget bredde på ryggen og hans torso så generlt lidt for tynd ud fra siden. Det er han dog kommet efter, men hvad har manden gjordt ved sine ben? I perioden 91-94 havde han fantastike ben, men siden har det vel nærmest været hans svaghed.

Men såfremt Mohamed Benazizza havde ramt den form han havde på den efterfølgende GP Tour til olympiaen i 92 havde Yates ikke vundet. Men han overlevede jo heller ikke Touren. På videoen fra Arnold Classic i 92 kommer Achim Albrecht med en meget rammende beskrivelse af Momo; " If Momo is in shape, then we are all in trouble".

Den generation af BBere som dominerede scenen dengang havde sgu klassen. I dag kan jeg da godt se, at de er massive og nogle få rent faktisk ser fantastiske ud, men Haney, Momo, Buchanon og de andre fra dengang var nu bedre.

Jeg mener en rygskade satte en stopper for hans squatkarriere. I M3 laver han ingen øvelser, som giver pres på lænden, så det generer åbenbart stadig. Eller også er han bare blevet doven :lol:

Yates havde også sine fejl. Relativt svage ben, og elendige biceps i forhold til det niveau han lå på. Når jeg ser videoen fra 92, kan jeg godt se den svinge begge veje, men jeg synes stadig at Levrone er bedre end Yates.

Benazizza var ret nasty, men som du også siger, så havde han også speederen i bund hele vejen. Selv hans samtidige udtrykte at han var ekstrem :blink: I Mr O 92 har han så også en gevaldig omgang gyno, så jeg tror ikke at han havde kunnet vinde den. Det er åbenbart først i nyere tid at gyno og Mr O går godt sammen :lol:

De var sq bedre dengang, selvom de måske ikke var nær så massive. De havde både proportioner, seperation og masser af cuts, som nutidens BB'ere mangler i stor stil. Det er gået ned af bakke siden 93 efter min mening :(

Link to comment
Share on other sites

De var sq bedre dengang, selvom de måske ikke var nær så massive. De havde både proportioner, seperation og masser af cuts, som nutidens BB'ere mangler i stor stil. Det er gået ned af bakke siden 93 efter min mening :(

Det kan vi hurtigt blive enige om, men er de nu også mere massive end Momo var? I 92 vejede han 90kg cuttet og manden var jo kun 153cm høj!

Link to comment
Share on other sites

De var sq bedre dengang, selvom de måske ikke var nær så massive. De havde både proportioner, seperation og masser af cuts, som nutidens BB'ere mangler i stor stil. Det er gået ned af bakke siden 93 efter min mening :(

Det kan vi hurtigt blive enige om, men er de nu også mere massive end Momo var? I 92 vejede han 90kg cuttet og manden var jo kun 153cm høj!

Måske ikke i forhold til ham, men han var også forud for sin tid. Desværre har de sidste kg kostet for meget i forhold til især seperationen og hårdheden, som var noget bedre dengang. Nutidens BB'ere ser mere "svampede" ud <_<

Link to comment
Share on other sites

Yates havde også sine fejl. Relativt svage ben, og elendige biceps i forhold til det niveau han lå på. Når jeg ser videoen fra 92, kan jeg godt se den svinge begge veje, men jeg synes stadig at Levrone er bedre end Yates.

Så vidt jeg husker, men hæng mig ikke op på det havde Yates af flere omgange to overrivninger af biceps og havde få måneder før hans sidste sejr i The Big O totalskadet sin ene triceps også... (så ja, han havde svage arme :) ) alligevel vinder han på overall symmetri og masse - og sine onde ryg. Dét er sgu cool :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yates havde også sine fejl. Relativt svage ben, og elendige biceps i forhold til det niveau han lå på. Når jeg ser videoen fra 92, kan jeg godt se den svinge begge veje, men jeg synes stadig at Levrone er bedre end Yates.

Så vidt jeg husker, men hæng mig ikke op på det havde Yates af flere omgange to overrivninger af biceps og havde få måneder før hans sidste sejr i The Big O totalskadet sin ene triceps også... (så ja, han havde svage arme :) ) alligevel vinder han på overall symmetri og masse - og sine onde ryg. Dét er sgu cool :devil:

>Scorpio

Sejren i 92 var før Yates rykkede sig selv i stykker.

>Craw

Der er ihvertfald ingen af nutidens BBere som har den hårdhed og seperation som man så på Gaspari, DeMey og Strydom sidst i 80erne.

Link to comment
Share on other sites

>Craw

Vi kan hurtigt blive enige om, at toppen for BB var slutningen af 80erne og starten af 90erne. Det look Levrone havde til NOC i 92, hvor han vist vejede omkring 103 er i mine øjne noget af det bedste der er set. :)

har du nogle billeder derfra?

Der er nogle stykker på nedenstående links. :)

http://www.bodybuildingpro.com/kevinlevrone.html#3

http://www.darkwoods.com/bodybuilder/male/...y/levron01.html

Og lidt links til andre spændende navne fra en svunden tid. :)

http://www.bodybuildingpro.com/richgaspari.html

http://www.bodybuildingpro.com/philhill.html

http://www.bodybuildingpro.com/leehaney.html

http://www.darkwoods.net/bodybuilder/male/...ry/demey01.html

http://www.bodybuildingpro.com/aaronbaker.html

http://www.bodybuildingpro.com/bertilfox.html

http://body.builder.hu/kepgaleria.htm4?ske...enazizza&page=1

Link to comment
Share on other sites

Yates havde også sine fejl. Relativt svage ben, og elendige biceps i forhold til det niveau han lå på. Når jeg ser videoen fra 92, kan jeg godt se den svinge begge veje, men jeg synes stadig at Levrone er bedre end Yates.

Så vidt jeg husker, men hæng mig ikke op på det havde Yates af flere omgange to overrivninger af biceps og havde få måneder før hans sidste sejr i The Big O totalskadet sin ene triceps også... (så ja, han havde svage arme :) ) alligevel vinder han på overall symmetri og masse - og sine onde ryg. Dét er sgu cool :devil:

Cool eller fup? Jeg hælder til at minimum 3 af hans sejre var yderst tvivlsomme og i tilfældet 1994 rent skandaløse.

1994 hvor han manglede en biceps, havde kæmpe roidgut, var blød og havde en skade i benet.

1996 hvor han bare var stor og uformelig og 1997, hvor det samme gjorde sig gældende. Små arme og en stor fed sæk, men vinder alligevel symmetrirunden :blink: :o :cry:

Link to comment
Share on other sites

Cool eller fup? Jeg hælder til at minimum 3 af hans sejre var yderst tvivlsomme og i tilfældet 1994 rent skandaløse.

1994 hvor han manglede en biceps, havde kæmpe roidgut, var blød og havde en skade i benet.

1996 hvor han bare var stor og uformelig og 1997, hvor det samme gjorde sig gældende. Små arme og en stor fed sæk, men vinder alligevel symmetrirunden :blink: :o :cry:

Mht. 94 vil jeg give dig ret. Bedømmer du 96 og 97 ud fra billeder eller har du set videoerne? Jeg mente nemlig det samme om resultatet i 97, indtil jeg så videoen.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hvis man kigger på siden med benazizza, bliver man totalt overrasket over den form de havde i 1992 til mr. O :blink:

IMO så Levrone MEGET bedre ud dengang end han gør nu.. Yates ser sgu også helt giftig ud, og har meget bedre proportioner end han har i dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt at '93 bliver nævnt som højden af BB. Det var vel det år Yates introducerede det virkeligt freaky look, efter han meget tungere ind end i '92? Det er også det eneste år jeg synes han virkeligt fortjente at vinde. Men så igen. En fantastisk ryg har alle dage været Mr. Olympias adelsmærke og det var han den eneste der havde..

Men ellers er jeg enig i analysen. I slutfirserne, tidlige halvfemsere var BB'erne klart det bedste jeg har set. Cuts, masse, symmetri og ingen 'roidguts :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Det er sjovt at '93 bliver nævnt som højden af BB. Det var vel det år Yates introducerede det virkeligt freaky look, efter han meget tungere ind end i '92? Det er også det eneste år jeg synes han virkeligt fortjente at vinde. Men så igen. En fantastisk ryg har alle dage været Mr. Olympias adelsmærke og det var han den eneste der havde..

Men ellers er jeg enig i analysen. I slutfirserne, tidlige halvfemsere var BB'erne klart det bedste jeg har set. Cuts, masse, symmetri og ingen 'roidguts :)

Præcis Jsc.. Det var sgu tider B)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja han er sandelig ikke for sjovt. Manden er jo fandme en tro kopi at the hulk, en dræbermaskine på 2 ben. :lol:

Tænk at blive uvenner med ham :o Man kunne lige så godt tage sig eget liv så :w00t:

Magen til ekstrem masse finder man sandelig ikke hos alle og enhver

post-14-1085098594.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Cool eller fup? Jeg hælder til at minimum 3 af hans sejre var yderst tvivlsomme og i tilfældet 1994 rent skandaløse.

1994 hvor han manglede en biceps, havde kæmpe roidgut, var blød og havde en skade i benet.

1996 hvor han bare var stor og uformelig og 1997, hvor det samme gjorde sig gældende. Små arme og en stor fed sæk, men vinder alligevel symmetrirunden :blink:  :o  :cry:

Indrømmet - jeg er helt enig i at flere af Yates sejre ikke var specielt overlegne. Men hvorvidt det var fup, tja... Jeg tror altid den forsvarende mester har en fordel hos dommerne, når der er tæt opløb.

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Cool eller fup? Jeg hælder til at minimum 3 af hans sejre var yderst tvivlsomme og i tilfældet 1994 rent skandaløse.

1994 hvor han manglede en biceps, havde kæmpe roidgut, var blød og havde en skade i benet.

1996 hvor han bare var stor og uformelig og 1997, hvor det samme gjorde sig gældende. Små arme og en stor fed sæk, men vinder alligevel symmetrirunden :blink:  :o  :cry:

Mht. 94 vil jeg give dig ret. Bedømmer du 96 og 97 ud fra billeder eller har du set videoerne? Jeg mente nemlig det samme om resultatet i 97, indtil jeg så videoen.

Jeg har både set billeder og videorne. Jeg synes at Yates ser totalt forfærdelig ud i både 96 og 97. Hans mave ligner en der sidder på en gravid ko og hans arme ser tyndere ud end mine. Jeg kan ikke huske hvilket af årene det er, eller måske er det begge, men hans mave hænger fuldstændig ukontrolleret ud over det hele, hvilket burde koste point ifølge reglerne, men det gør de så ikke helt <_< Hvis jeg havde været Levrone og Ray, så ville jeg miste enhver tiltro til systemet, men det har de sikkert også :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share