TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

270310 Grip day

COC #1,5: 2x5

COC #3 excentric: 5x1

RB 210N: 4x1 ... 2mm fra at lukke den helt!

Card tearing (på langs): 2x20 stk + leg med nogle kort rester.. Brugte nogle meget hårdere kort end jeg plejer!

1 finger chinups: 6x1

post-5504-126969537465_thumb.jpeg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hurtig restitutions omgang:

5x10 bulgarian bag swings ..

Lunte tur om søen i vibram fivefingers!! Geniale sko!!

10 mins obligatoriske foam Rolling!

Hvad synes du om, at løbe i Fivefingers? Jeg er ikke selv imponeret, men derudover er de fantastiske og jeg ville ikke undvære..

Har du link om det du skrev på tlf??

Link to comment
Share on other sites

Du ska vende dig t a løbe i dem. Benern ska tilpasses, men det er klart sådan du er 'born to run'.. Er ikk et sekund i tvivl om a ankler osv har gavn a d..

Hmm, ik li her på iPhone. Men prøv a Google det.. David whitley har lavet nogle klip på Youtube..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Du ska vende dig t a løbe i dem. Benern ska tilpasses, men det er klart sådan du er 'born to run'.. Er ikk et sekund i tvivl om a ankler osv har gavn a d..

Hmm, ik li her på iPhone. Men prøv a Google det.. David whitley har lavet nogle klip på Youtube..

+ jeg tager et kig.

Jeg brugte samme teknik som ham..

Link to comment
Share on other sites

290310 Strength day

15 min EDT:

Chins +10kg x 5 rp

Dips +10kg x 5 rp

9 runder + 5 dips

Var træt og lad idag.. Weekendens druktur sad stadig i kroppen..

2 timers rest

10 mins KB towel swings 24kg:

150 swings.. Den mest intense grip workout jeg nogensinde har lavet!!

10 mins KB swings 24kg:

190 swings.. Grebet var über ristet :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Ret hidsigt at lave to set a 10 mins helvede!

:devil: Stående applaus

Poterne var max presset.. Tror stadig lørdagens grip training sad i underarmene.. Sys faktisk swings bliver hårdere hvis man supersætter med en anden øvelse..

Link to comment
Share on other sites

300310 Interval running in Vibram Fivefingers

Dagens træning blev med ca. 90% af maxpuls / ca. 180 pulsslag pr. min.

10 mins jog

10 x 1min sprint + 1min rest

10 mins afjog

Fin træning i finger-skoene :tongue: .. Fik et par blodvabler og gnavesår hist og her, men ellers gik det godt :devil: .. Skal have fundet en bakke så jeg ka komme igang med hill sprints også..

Shot --> tak tak.. Hvordan står det til med din træning, får du gjort noget ved poterne !? Logger du nogen steder? Nej har aldrig prøvet en powerball, er det ikke mest til at øge udholdenheden i underarmene, eller kan det bruges til max styrke også ??

Laze --> Jeg skal holde mig selv i nakken hvis jeg ska gøre mig forhåbninger om at hænge på dig..

Link to comment
Share on other sites

Fin træning i finger-skoene :tongue: .. Fik et par blodvabler og gnavesår hist og her, men ellers gik det godt :devil: .. Skal have fundet en bakke så jeg ka komme igang med hill sprints også..

Du bor ved Damhussøen, ikke også? Det gør jeg nemlig også, og når jeg skal bruge en bakke til min træning, tager jeg ned til Hvidovre. Der ligger en bakke tæt på Åmarken station, hen mod vandet. Den er genial, fordi man kan bestige den fra alle sider, og der er forskellig stigning og forskelligt terræn på alle siderne. Der er grus, sand og græs. Og jeg lover dig, det kommer til at trække tænder ud, hvis du skulle prøve at sprinte der :tongue:

Det er en total lækker naturlegeplads! Og så tager det kun lige 15 minutter at komme derned med cyklen.

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Ras var ude og løbe i hans Fivefingers forleden. Han giver den også thumbs up til det. Måske jeg skal prøve mine næste gang jeg skal på Naurvej.

Du må snart komme til Aalborg makker! Det er efterhånden lang tid siden!

Link to comment
Share on other sites

Daisy --> Tak tak, jeg vil prøve at kigge forbi bakken..

Laze --> Ja må snart få taget mig sammen og få bestilt et par flytickets.. Ka man få butter chicken i AA :4mewantfood: ??

310310 Grip day

Fik et par påske øl på job kort inden jeg skulle hjem og bukke søm, så var ikke helt klar i hovedet :laugh: .

Double underhand bend:

6,0x18,0 x 1

7,0x21,0 x 1

Rev. bend:

6,0x18,0 x 1

7,0x21,0 x 1

Double overhand:

7,0x17,0 x 1

+ en knækket fastnøgle str. 8 (lille) og et par fail forsøg med Red Nail! Skal have klippet et par cm a 7,0x21,0 sømmene så jeg ka progressere lidt!

Go påske til alle :4mewantfood: :4thumbup: :4mewantfood: :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

En hidsig gang swings. Sådan..

I har da temmelig gode træningsforhold på jobbet ikk? Rygter siger, at vi skal efterligne jeres rum lidt, hvis vi ellers får lidt penge fra diverse fonde..

Gode og gode!? Vi har et pullup/dipstativ. Et rack til squat +små 250kg. Håndvægte. KB op til 32kg. Bænkpress. Div. lige gyldige maskiner og kabeltræk. Ikke noget fancy pancy men der er nok til at kunne lave en nogenlunde træning...

Men at i ligefrem skal "efterligne" vores gym er der vidst ikke nogen speciel bonus i? Vi har ikke noget usædvanligt, og arbejder stadig på at overtale centerleden om at indkøbe gymnastic rings..

Frygter at hvis rummet bliver mere moderne vil flere folk bruge det = alt for mange der træner og man kan ikke komme til :laugh: ..

Link to comment
Share on other sites

010410 Strength day

15 min EDT:

26,5kg KB MP x 5 rp

+10kg chins x 5 rp

9 runder!

10 mins rest

15 mins KB swings 24kg:

260 swings i sæt a 10 rp

+ leg med grip ball og blob!

Der er ikke meget juice i kroppen for tiden. Selvom det kun bliver til to intervalpas om ugen dræner de alligevel så meget så jeg har svært ved at banke flere reps af i første EDT block...

Link to comment
Share on other sites

Gode og gode!? Vi har et pullup/dipstativ. Et rack til squat +små 250kg. Håndvægte. KB op til 32kg. Bænkpress. Div. lige gyldige maskiner og kabeltræk. Ikke noget fancy pancy men der er nok til at kunne lave en nogenlunde træning...

Men at i ligefrem skal "efterligne" vores gym er der vidst ikke nogen speciel bonus i? Vi har ikke noget usædvanligt, og arbejder stadig på at overtale centerleden om at indkøbe gymnastic rings..

Frygter at hvis rummet bliver mere moderne vil flere folk bruge det = alt for mange der træner og man kan ikke komme til :laugh: ..

Det var nok primært det med squat rack og håndvægtene, mine kære kolleger har talt om. Stadig væsentlig bedre end vores pt. Ting tager desværre sin tid, så mon ikke jeg skal finde et ordentlig sted at træne ind til.

Go påske.

Link to comment
Share on other sites

040410 Grip + rest running

COC 1,5: 5,5

RB 260 N: 1,1,1,1,1 ... 3mm fra at lukke den helt på hver rep

Nail: 7,0x21,0 x 2 søm

5kg hammer levering: 2,2

5kg+2,5 lbs hammer levering: 2,2,2,2,2

27 mins restitutions løb!

050410 Strength

15 mins EDT:

Chins +15kg: 41 rep i alt!

SS

Dips +15kg: 50 rep i alt!

AMRAP in 15 min of:

10 x KB 24kg swings

5 x superman pushups

15 runder i alt!

Hammer curl 2x23kg: 6,6,6

Behind back wrist curl 50kg: 15,15,15

Rev. wrist curls 20kg: 10,10,10

Go træning! Pump da for-gunz!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share