TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Max-->

Forsøger mig med lidt #3 negatives..

Jeg VIL være den første dansker der bliver coc3 certificeret!

Det er sgu SERIØS grebstyrke ! Hvis det lykkedes at få lukket 3'eren så upload lige hvad enten det er certificeret eller ej !

Jeg kan kun træne negatives med 2'eren :laugh: Jeg synes dog at den største udfordring er styrken i de små fingre (ringfingeren og lillefingeren) Har du trænet dem separat eller har du bare kørt på med gripperne og så på et tidspunkt kunne lukke dem ?

Kan du mærke om grebsstyrken smitter af på resten af din styrke i andre øvelser (radiation princippet) ? Jeg synes godt jeg kan mærke en forskel i f.eks bænkpres og trække øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

sweeeeet!! Så fed en tur. Gad uendeligt godt på ekspedition NU NU NU.. Ka ik helt finde ud a om det ska være noget klatre noget eller kajak paddling from hell..!?!?

Lad os pakke "Coast" tasken og hive kajakkerne i vandet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Phoenix --> Jeg har bare klemt indtil det kunne lade sig gøre.. Lukker dog IKKE 3eren endnu hvis det var det du mente!?

Hvorvidt det smitter af på resten a min træning ved jeg ikke. Kan dog mærke at min work capacity i underarmene

og hænderne er blevet større. Der skal MEGET til før jeg blir træt i poterne..

Laze --> Jeg er GAME! Skal jeg sejle forreste og lege isbryder !? .. :w00t: .

Har erhvervet mig en skidt omgang hjernerystelse under omstændigheder jeg ikke gider diskutere her på boardet, så træningen vil være minimal det næste stykke tid..

Er dog blevet inspireret af helse bølgen her på mol og har fundet min blender frem igen :4mewantfood: ..

Dagens helse smoothie bestod af:

1 banan

1 appelsin

150 gr spinat

80 gr bleg selleri

50 gr ærter

50 gr blåbær

50 gr hindbær

10 mandler

Et skvæt orange- og æble juice!

Smagte himmelsk og kan mærke genopbygningen af de små grå køre på skinner :4thumbup: ..

Til dessert et stykke killinge bryst og en stor chili..

Link to comment
Share on other sites

Hey Skipper! Pas nu på trykket i skalpen, hvis du har hjernerystelse. Det er sgu' noget, man skal have stor respekt for! Jeg har set alt for mange, som har haft kæmpeproblemer i lang tid, virkelig lang tid! Pga. for store provokationer af hovedet efter sådan en tur.

Link to comment
Share on other sites

Hva satan.. Er krigeren skadet med en lille hjernerystelse.. Sender dig lige en pm..

Fedt som vi alle kommer med på grøntmoden.. Min blender blev også støvet af og fyldt op med diverse grøntsager.. Blegselleri? Koger du det først? Har svært ved at forestille mig det "råt" sammen med det andet.

God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Hva satan.. Er krigeren skadet med en lille hjernerystelse.. Sender dig lige en pm..

Fedt som vi alle kommer med på grøntmoden.. Min blender blev også støvet af og fyldt op med diverse grøntsager.. Blegselleri? Koger du det først? Har svært ved at forestille mig det "råt" sammen med det andet.

God bedring.

Alt skal som udgangspunkt være råt! Pånær selvf., hvis du laver en søndags-kød-smoothie :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens første grønne smoothie aka. flydende medicin!

1 æble

1 banen

100 gr bleg selleri

100 gr spinat

50 gr hindbær

10 mandler

skvæt æble og appelsinjuice!

Smagte så fuglene synger. Tror jeg ska ha flere grøntsager i den næste og skære lidt ned på frugten.

Rå selleri og spinat er fantastisk a lave smoothie af, det kan stort set ikke smages og det knald sundt :4thumbup: :superman: :4mewantfood: ..

Link to comment
Share on other sites

300110

knækkede et 6,0x18,0 søm og forsøgte mig med et 7,0x21,0 men der ska dælme klemmes og rettes ud nogle gange så det gik ikk idag :(.. Hovedet er i bedring og hovedpinen er aftagende .. Wuuhuu!!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Hvornår skal det red nail bukkes i små stykker?

Kommer du i kirken og hilser på den 6 champ? :smile: Vi burde snart gentage butter chicken successen. Har du fri fredag?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Ska bare forbi max og ha hentet det.. Tror dog ikk jeg er stærk nok endnu.. Jeg har fri fredag kl 15?

+. Skal vi så ikke se om vi kan hooke up til en hurtig butter chicken når du har fri :smile: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Skipper! Er bange for jeg måske må melde pas på fredag alligevel. Ska vidst hjem til mor til den helt store middag. Men har fri i week så vi må li nå a hooke up.

010210

chins: 5x5

kb bup 16: 3x10

kort nem omgang for a få rørt kroppen lidt uden a presse øverste etage. Hovedpinen er aftagende men føler mig stadig en smule træt og dvask.. Starter job i dag! Det positive er at ryggen er i bedring og er ikke et sekund i tvivl om a der snart ska laves nye pr i snatch og swings :)..

Dagens flydende livseliksir:

20 gr hørfrø

2 kiwi

1 banan

70 gr ananas

100 gr ærter

100 gr selleri

100 gr agurk

80 gr rødbede

dusk mynte og skvæt ananas juice!

Rødbeden smagte og farvede igennem men kroppen elsker det.. Ku godt gå hen og bli afhænging a disse smoothies..

Link to comment
Share on other sites

020210

Knækkede 5 søm 6,0x18,0 .. Super nemme!

Hurtig grønt smoothie:

25 gr sesamfrø

1 spsk hyben pulver

1 kiwi

100 gr selleri

50 gr hindbær

50 gr blåbær

200 gr bønner

dusk mynte og skvæt appelsinjuice!

Smagte meget a grøntsager, tror en banan ville ha gjort underværker.. Self et stk kalkun til dessert!

Link to comment
Share on other sites

030210

Fik ingen helsesmoothie idag så nappede 3 chokofant-stænger istedet :4thumbup: ..

Chins: 15x5 .. Laaange pauser imellem sættene!

BUP 16: 4x10

Fin dag! Hovedet er ifremgang og jeg tror der er gode udsigter for min skiferie i uge 7 :cool: ..

Var forbi Maxp og hente min red nails idag og ved første forsøg virkede de næsten umulige! Har VIRKELIG fået

stor respekt for de benders der bukker dem som var det ispinde, de er MEGA hårde! :devil: ... Ingen tvivl om

at jeg nok skal nå at få bukket et inden året hedder 2011 :tongue: ...

Første forsøg missede og tror jeg venter med at klø på for alvor til mit hoved et 1000% igen.

Link to comment
Share on other sites

Max --> umiddelbart tror jeg 3eren er tættere end Red nail, men også lang tid siden jeg har crush gripped :)..

040210

bul split sq 2x18: 4x6

plate curls 15kg: højre: 5x3, Venstre: 5x2 .. Der ska meget mere plate work til hvis jeg ska bukke det røde søm..

Knækkede to 6x18 mm søm!

Hovedet er i klar bedring og har næsten ik haft hovedpine idag :)..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share