TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

250210

chins:

bw x 5 x 5

ring dips:

bw x 4 x 5

tog det stille og roligt, og da jeg kom til 4 sæt dips fin jeg voldsomt hovedpine, så stoppede..

260210

15 mins freestyle med blob, kb, hammer og bulgarian bag.. Fire alt Alt for underrated equipments.. Hovedet klarede frisag :)..

Coc 2 crush:

20 singles med højre pote. Venstre er stadig træt efter bending..

Det må edderrøve mig have været noget af et slag med den der hjernerystelse...?! Kunne ellers forstille mig at bulgarian bag var noget der ville gå lige i hovedet.

Hvad er (en) blob?

Link to comment
Share on other sites

Dr --> ja røv nederen det står lidt stille pt.. Mit hoved trykker stadig så mærkeligt og jeg er konstant træt og lad.. Gir det en uge mere og så dribler jeg til lægen.. En blob er en jernklump som oprindelig stammer fra enden af en hex dumb..

Link to comment
Share on other sites

280210

Knap så meget hovedpine idag! Vægten igår sagde 91,8, så det går den rigtige vej :bigsmile: ..

Nailbending Heslep style:

6,0x180 x 5 søm ... Klart den hårdeste måde at bukke på. Ufatteligt at Thomas Heslep bukker Red Nails sådan...

Towel chins:

BW x 8,8,6,6,6,6 ... Rev voldsomt i grebet!

KB MP:

24 x 3 x 10

KB 2H swing:

16 x 5 x 15 .. SÅ lang tid siden jeg har svinget. Kuglen føltes dejlig let og mærkede intet til ryggen :4thumbup: ..

KB Goblet revers lunge:

24 x 4 x 20

Fin fin træning. Lækkert at få rørt kroppen igen ovenpå næsten 2 uger uden træning.. Pønser lidt på a bruge

disse 4 øvelser i en omgang brutal EDT fremover for at skrælle lidt spæk af corpus..

Link to comment
Share on other sites

020310

EDT 15 min:

KB MP 24kg x 5 rp

BW chins x 5 rp

11 runder.

5 min rest!

EDT 15 min:

KB swings 16kg x 10 rp

KB goblet rev. Lunge 24kg x 10 rp

11 runder + 10 swings.

Super fed omgang der rev i lungerne!

Fedt med alsidigheden, kører du efter et program? Eller bare efter hovedet? Jeg står nemlig og mangler noget inspiration

til kettlebelltræning.

Link to comment
Share on other sites

Casper --> 1000% efter hovedet. Har set i øjnene at jeg ikke magter at følge et bestemt program mere end 14 dage :D..

Mht. kb øvelser, så er mine ynglings TGU, swings og C&P.. Du ku evt. kaste dig ud i en gang EDT magen til

den jeg kørte igår !? Planen var at banke den af et par gange om ugen og hver gang få et par reps eller

et sæt mere end sidste gang.. Bottom up sparker også røv, her ka du lege med tgu, press, cleans og lunges for blot

at vælge et par stykker...

030310

Nail breaking:

6,0x18,0 x 9 søm!! Vidst nok PR i volumen for knækkede søm. Poterne var stærke :devil: !!

Card tearing:

40 cards x 2 ... Fandt 80 løse kort i bunden af min træningstaske, så delte dem i to bunker og rev 40 over ad gangen.. Ku være man sku gi det en chance til..

Joggetur om damhussøen!

Link to comment
Share on other sites

Junker --> 40 kort er easy peasy.. Det skal bare være pap/papir spillekort. De nye der nærmest er i plastik er

umulige og rive over...

040310

EDT 15 min:

KB MP 24kg x 5 rp

BW chins x 5 rp

12 runder.

5 min rest!

EDT 15 min:

KB swings 16kg x 10 rp

KB goblet rev. Lunge 24kg x 10 rp

11 runder + 10 swings.

1 runde mere end sidste gang i første EDT blok og samme som sidst i den anden..

Link to comment
Share on other sites

Junker --> 40 kort er easy peasy.. Det skal bare være pap/papir spillekort. De nye der nærmest er i plastik er

umulige og rive over...

Det var nu nye kort, jeg nappede 32 af første gang jeg prøvede... Det må have været lucky punch, for de efterfølgende gange, jeg har prøvet har jeg ikke kunne nappe mere end 20 max.?!? Det var en syg høne, der lagde det spil kort.

Hvis 40 kort er esasy peasy, skal du da til at gå efter den hele pakke.

Det må have en ufattelig mandighedsværdig, at tabe en pokerhånd, lave en scene, hvor man sviner alle til og anklager alle for snyd, for tilsidst at flå kortene ud af hånden på dealeren og splitte decket i to :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kauf --> Der er stor forkel på kort. Jeg har købt 10 pakker i Tieren hvor kortene er 100% plastik, ka dårlig nok

rive et kort over alene... Men ja, får man fat i de nye kort der stadig er af pap så burde det ikke være umuligt..

Min lokale TIer-butik er bare tørlagt for kortspil :laugh: .. Men jo, ku være man sku give det en chance til..

Dr --> Det er Jim fra Beastskills.com på billedet.. Han er vild! Han er stærk både i grebet og resten af

kroppen og så er hans gymnastic skills insane. Han vandt vidst en konkurrence på Menshealth.com hvor

læserne skulle sende videoklip ind af deres fysiske evner. Så vidt jeg husker lavede han bla. 15

fristående HSPU i ringe :devil: ..

070310

Efter en VÅD VÅD weekend i Hamborg med drengene blev løbeskoene luftet en kort tur om søen!

Link to comment
Share on other sites

080310

COC crush:

coc 2 x 17 singles med venstre + 25 med højre.

KB BUP:

24kg x 2,3,3,3,3

KB BU clean:

32kg x 2,3,8,8,8 ... SWEEET!

KB BU lunge:

24kg x 4x4

Chins:

+20kg x 5x3

Fed omgang der ristede grebet! BUP med 32eren skal snart praktiseres :devil: .. Svage chins dog :mad: ..

100310

EDT 15 min:

KB MP 24kg x 5 rp

BW chins x 5 rp

12 runder + 5 MP.

5 min rest!

EDT 15 min:

KB swings 16kg x 10 rp

KB rev. Lunge 24kg x 10 rp

13 runder + 10 lunges.

Det bliver modbydeligt så snart jeg skifter kuglerne til de tungere. Holder lidt igen med vægten så lænden

lige når at vende sig til presset igen.

Link to comment
Share on other sites

Kauf --> Der er stor forkel på kort. Jeg har købt 10 pakker i Tieren hvor kortene er 100% plastik, ka dårlig nok

rive et kort over alene... Men ja, får man fat i de nye kort der stadig er af pap så burde det ikke være umuligt..

Min lokale TIer-butik er bare tørlagt for kortspil :laugh: .. Men jo, ku være man sku give det en chance til..

Dr --> Det er Jim fra Beastskills.com på billedet.. Han er vild! Han er stærk både i grebet og resten af

kroppen og så er hans gymnastic skills insane. Han vandt vidst en konkurrence på Menshealth.com hvor

læserne skulle sende videoklip ind af deres fysiske evner. Så vidt jeg husker lavede han bla. 15

fristående HSPU i ringe :devil: ..

070310

Efter en VÅD VÅD weekend i Hamborg med drengene blev løbeskoene luftet en kort tur om søen!

Kender godt Jim - men vidste ikke lige han havde knaldet 15 HSPU af. Forleden så jeg noget WM i ringe fra 1991. Han kunne knapt lave en enkelt!

Link to comment
Share on other sites

120310

Rope pullups:

BW x 5,5

+15kg x 4,4,4

UH pullups:

+15kg x 6,6,6

KB BU clean:

32kf x 5,5,5,5

KB BUP:

32kg x 1 single med venstre og 4 med højre. MEGA PR! Har aldrig presset 32eren bottoms up!! STROOOONG!! :devil:

Double KB BU C&P:

2x16kg x 5,5,5,5

Plate curls:

15kg x 6x3 højre, 6x2 venstre..

Hammer curls:

2x21kg x 8,8,8,8,6

Sledge hammer swipes til dessert!

Fin hygge træning.. Grebet har aldrig været stærkere end det er nu og ser frem til et år med flere PRs :cool: ..

BUP med bulldog kunne være et fint mål ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

tak for hjælpen oks!

130310

10 mins jog

10 x 1 min sprint + 30 sek rest

8 mins jog

Ved ikke om det var den store brunch jeg straffede tidligere eller det var de 2 scoops SuperPump der røg ned

inden jeg luntede igang, men stængerne var goe :4thumbup: .. Er spændt på a se om styrken fortsat vil være

i fremgang nu hvor der (forhåbentlig) kommer mere intervalløb på tapetet...

Link to comment
Share on other sites

150310 Strength / Strength Endurence

EDT 15 min:

KB MP 24kg x 5 rp

Chins +5kg x 5 rp

11 runder + 5 MP.

5 min rest!

EDT 15 min:

KB swings 24kg x 10 rp

KB Lunge 24kg x 10 rp

11 runder.

Hammer curl:

2x21kg x 8,8,8

Neck rolls:

BW x 10,10,10

Plank:

BW x 30sek, 30,30

Super træning! 24kg i swings fremfor 16eren kunne mærkes. +5kg i chins sparkede røv, næste gang ska MP være en anelse tungere :devil: ..

160310 Interval løb

10 mins jog

4 x 3min sprint + 90sek rest

5 mins afjog

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

170310 GRIP DAY

Card tearing:

45 stk x 1

52 stk x 1 ... PR !! PR !! PR !!... Så lykkedes det endelig at rive et helt kortspil! Min styrke eksploderer!!! :devil::superman::cool: :4thumbup: ..

Nail bending double underhand style:

6,0x18,0 x 2 søm

7,0x21,0 x 4 søm

Forsøgte med red nail og fik bukket den en anelse..

post-5504-12688440865_thumb.jpg

post-5504-126884410131_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share