TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Forsøgte at danne mig et overblik over modstanden af mine grippers. Ser faktisk ud til jeg har to

der ligger imelle COC 2 og 3..

COC og RB grippers:

COC 1,5 = 167,5 lbs.

COC 2 = 195 lbs.

RB 210 = 210 lbs

RB 260N = 260 lbs (narrow).

COC 3 = 280 lbs.

RB 300N = 300 lbs (narrow).

COC 4 = 365 lbs.

COC 3 negatives og RB 260 må være vejen frem mod en solid single med 3eren.. :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Max --> Prøv med negatives !! Som de anbefaler i coc bogen..

040110

43 min løb i snevejr. Havde planlægt en gang interval for a få lungerne med på niveau igen men tør ik så længe

det stadig er glat.

Nu hygge med en stor kaffe og hjemmelavet knækbrød med mandelsmør :4mewantfood: :w00t: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

mandelsmør :4mewantfood: :w00t: ..

Sådan champ! Dødbringende krigere er lavet af mandelsmør :superman: :4mewantfood:.

Det minder mig i grunden om, at min glas er tomt og jeg hellere må ned i byen og købe et nyt jeg kan hive med på tur på onsdag :wink:.

Modbydeligt pic af Joachim B du sendte :crazy:

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

050110

coc 1,5: 2x5

RB 260n: 10x1. Er ca 2mm fra a lukke den helt med højre og lige under 1cm med Venstre. Den ska nok komme!

Halo 12: 3x10

Tgu 24: 5x1 .. Gik fint, men tror ikk ryggen ska ha det tungere endnu..

BU Tgu 16+5 lbs: 5x1

Fat bar wrist roller 10 lbs: 6x op og ned. Mine underarme er skrumpet på det sidse så der ska noget wrist roller tiil a smide kød på dem!!

Link to comment
Share on other sites

Massere af arbejde og ingen søvn de seneste dage!

070110

Dips +32: 8,8,8,7

Dumb rows 43: 10,10,10

Leg ext: 45: 8,8. 70: 6,6,6

Leg curls: 30: 8,8. 40: 6,6,6

Vertical row 100: 6,6,6,6

EZ rev. preacher curl (vægt uden stang): 20: 10,8,8,8,8,8

Bridge rolls: 10,10,10

PLank: 30sek,30,30,30

090110

Chins +20: 6x4

Dips +32: 8,8,8,6,6,6

EZ rev. preacher curl (vægt uden stang): 25: 8,8,6,6,6

100110

Bulgarian split sq: 2x18: 4x8

110110

2x løb om damhussøen!

120110

Chins +20kg: 10x4

RB 260N: 10x1

Halo 12: 4x10

TGU 24: 10x1

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Du er sgu da rimelig flittig med dine ture omkring engen i øjeblikket. Er det for at løbe mandelsmør af sidenbenene, eller skal du snart være klar til skole igen?

Din grebsstyrke er jo voldsom. FEDT. Dine dips med +32 kg må også rive ganske fornuftigt i bryst/skulder/triceps.

Go træning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Er det for at løbe mandelsmør af sidenbenene?

......Og her er det vigtigt at pointere, at mandelsmør ikke sætter sig på sidebenene, men derimod direkte i peak på biceps!

Link to comment
Share on other sites

......Og her er det vigtigt at pointere, at mandelsmør ikke sætter sig på sidebenene, men derimod direkte i peak på biceps!

Lyder som noget jeg skal have indkøbt så? Det er tydeligvis væsentlig sundere end det peanutbutter jeg ind i mellem kværner :tongue: Peak på biceps kan man jo ikke få for meget af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Lyder som noget jeg skal have indkøbt så? Det er tydeligvis væsentlig sundere end det peanutbutter jeg ind i mellem kværner :tongue: Peak på biceps kan man jo ikke få for meget af :4thumbup:

Jeg forstår ikke hvordan du kan leve uden :cool:. Jeg kan fortælle så meget, at mit glas mandelsmør efterhånden snart er tomt, efter en uges øvelse i Oksbøl. Fantastisk snack :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Junker og Laze --> Mandelsmør sparker røv. BIGTIME ... løb er primært for at holde kredsløbet igang...

Kroppen pt halter en del. Min lænd er begyndt at gøre naller og frygter for min skiferie :unhappy: ..

Venstre pote brokker sig en smule, måske noget overbelastning..

Beggge albuer dirrer underligt når jeg laver dips og det føles ubehageligt hvis jeg presser citronen :crazy: ...

Link to comment
Share on other sites

130110

løb til og fra job. 6km hver vej med rygsæk!

Trist med lænden. Hvis den er øm, er det vel ikke så smart at løbe med rygsæk er det?

Godt du holder dig i gang.

Hvor går skiferien hen? Skal selv til Frankrig i uge 11. Har kun været afsted en gang før, i 10. klasse, så bliver vildt. :4thumbup:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Sjovt nok, så har ryggen det glimrende når jeg løber.??.

Uge 7 i Østrig, og håber på a finde en billig ferie i uge 4 også :).. Skiferie er de fedeste..

For satan makker. Dit gamle skrog kan ikke stå på ski :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share