TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

060410 Intervalløb om Rebæksø

13 mins jog

5 x 750m sprint. (Tid: 2:35, 2:35, 2:40, 2:45, 2:45)

13 mins afjog

HÅRDT!

Dan--> FEDT klip!

Pænt vildt at sprinte 750 meter tongue.gif Rebæksø er en dræber - der har jeg haft et par nærdødsoplevelser. Gode tider!!

Link to comment
Share on other sites

Kan du kaste lys over princippet med EDT? Eller linke til noget der kan?

Kort sagt går det ud på at finde to øvelser til en EDT block. Her banker du så max antal reps a på 15 eller 20 min. Anbefales at starte med en 10RM vægt, men lægge ud med sæt a 5 reps.

Næste gang er målet så at lave flere reps end sidste gang..

http://www.google.dk/search?q=escalated+density+training&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Link to comment
Share on other sites

080410 Strength

COC 1,5

- 2 x 5

RB 260 N

- 4 x 1

15 mins EDT

One arm MP press 26kg

- 42 reps i alt

supersættet

Chins +15kg

- 47 reps i alt

15 mins AMRAP

KB swings 24kg x 10rp

Situps x 10rp

- 23 runder

Hammer curl

2x23kg x 6,6,6,5,5

Behind back wrist curls

50kg x 15,15,15

Fin træning. RB grippern kan jeg stadig ikke lukke helt, men bliver bedre og bedre!

Link to comment
Share on other sites

Kort sagt går det ud på at finde to øvelser til en EDT block. Her banker du så max antal reps a på 15 eller 20 min. Anbefales at starte med en 10RM vægt, men lægge ud med sæt a 5 reps.

Næste gang er målet så at lave flere reps end sidste gang..

http://www.google.dk/search?q=escalated+density+training&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Sweet. Måske jeg skulle lave mig en til mine mini-guns

Link to comment
Share on other sites

Kauf --> Sjovt du nævner ryggen. Det går bedre og bedre, specielt når jeg træner er der ingen problemer. Kan kvit og frit lave swings uden nogen smerter i ryggen.. Men på alle andre tidspunkter end når jeg træner er min lænd stadig irriteret og kan mærke en smule? Får ikke ondt i lænden men er irriteret?

Går og venter på svaret fra min MR scanning, det skulle gerne dumpe ind ad døren en af de næste par dage..

Dr Durden --> Ska du have kød på køllerne skal du igang med chinups og dips... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Follow these 11 Tips to Become a Man of Steel

1) Train Like an Animal: Run, Jump, Sprint, Crawl & Climb

2) Powerlift: Get Strong as Hell in the Squat, Bench & Deadlift

3) Maximize Bodyweight Training: Mixed Grip Push Ups & Pull Ups MUST be Mastered.

4) Perform Hybrid Workouts: Mix various elements & methods together: Powerlifting + Gymnastic Based Bodyweight Movements, Dumbbell Olympic Lifts + Bodybuilding Movements…..

5) Break Records EVERY Week: Every week you’ll follow The Man of Steel Challenge of the Week. These challenges will push your body into a NEW world of transformation

6) Attack Ground Based Movements: Ripping weights off the ground will develop full body strength, improve conditioning and pack muscle on your entire body. Use dumbbells, barbells and kettlebells.

7) Train for Athleticism FIRST: Train like an athlete and challenge your muscles from different angles with NEW movements. Don’t sit on your ass pumping reps on useless machines. Athletes don’t look like Greek Statues carved from stone by accident, they EARNED it, and so will YOU!

8) Use Kettlebells: ALL gyms carry Kettlebells, but 99% of them collect dust and people don’t know HOW to use them effectively and properly. Kettlebells allow you to combine movements for maximum effect in minimal time while also improving your athleticism.

9) Train Hard & Short: Long workouts suck, Period. They work against you by draining you of energy and valuable time. Get in the gym, warm up, train hard and get out!

10) Push the Pace: Don’t rest excessively. Short rest periods force new muscle fibers to get worked and help build muscle, ALL of which speeds up your metabolism. You wanna be a fat burning machine around the clock, so PUSH the pace.

11) Develop Abs & Hands of Steel: Work your abs intensely with direct abdominal work and indirect abdominal work using the functional movements described in the MOS Challenge. Develop powerful hands and forearms so you can throw around heavier barbells, dumbbells, kettlebells and perform Bodyweight training with ease.

AMEN!!

Link to comment
Share on other sites

Oks --> Kender udemærket Rogers. Han er IMO den bedste bender på vor jord.. Han er ALLE overlegne og er bestemt ikke fup. National geographic har lavet en udsendelse om STRONGMEN hvor han bla. bliver testet og undersøgt. Han er modbydelig. Rogers er desuden gammel armwrestler, så han har haft grundstyrke i underarmene/grip fra start! Har dog aldrig set ham med grippers, så ved ikke hvordan hans crush styrke er. Braced bending mestrer han!!!

Jeg er dog gået lidt død i min nailbending, føler ikke rigtig jeg har fremgang. Måske fordi jeg hverken kan rokke det røde søm den ene eller den anden vej :dry: ..

090410 Interval running

10 mins jog

5x200m sprint

10x100m sprint

7 mins afjog

- Havde luft til mere, men baglårene begyndte at brokke sig så stoppede mens legen var go. Fedt med korte distancer!! Morgendagens MTB tur er desværre aflyst :mad: ..

PPFFFTT... RRrrr fuck diskusprolaps!! Havde massere af juice i stængerne til aften og lænden skulle testes i længere tids foroverbøjet stilling, så aftenen blev krydret med 50km landevejscykling!!

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Great! Fik svar fra min MR scanning idag. Har en diskusprolaps i nederste del af lænden. L5 tror jeg de hedder.. Min fys anbefalede mig a fortsættte med træning inden for smertegrænsen og derved vente på a den går i sig selv..

Derudover modtog jeg brev fra Arbejdsskadestyrelsen og de har AFVIST min skade som arbejdsskade.. Perfekt :(..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Surt med ryggen makker og hvordan fanden kan de afvise det som arbejdsskade :nonono:?

Fedt med korte sprints. Jeg skal på atletikstadion med Rasmus og Morten i morgen formiddag. Det bliver awesome :superman:

Link to comment
Share on other sites

100410 Freestyle day

Chins 1 rp: Bw, +10kg, +20, +30, +40, +50, +60 fail

OA dumb. floor press: 21kg x 8,8. 32kg x 5,5

COC 1,5: 5,5

RB 260 N (mangler 2mm): 1,1,1,1,1,1 .... TÆT på at lukke den med højre!

DU nailbending: 7,0x21,0 x 1,1,1,1,1

Card tearing: 55 cards!

Hurtig træning. Havde ikke meget at skyde med idag! Nailbending går møg dårligt men card tearing er stærk!!

Link to comment
Share on other sites

Dbm --> må jeg prøve. Kan det måle sig med den på vesterbrogade?

120410

15 mins EDT

Chins +15: 49 reps i alt!

Supersættet

dips +15: 55 reps i alt!

Bulgarian split sq 2x20kg: 8,8,8

plate curls 10kg+5kg: 2,3,3,3,3

dragon flags: 5,5,5

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, jeg skulle lige til at poste den med et comment om, at du skal have mere vægt på dine pullups...

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre, at han bare bliver ved og ved og ve dog ved

Det skal tilføjes at manden "kun" vejer 135 pund selv, men uden tvivl en modbydelig omgang pullups. Så vidt jeg ka læse på youtube har han baggrund i klatring og gymnastics, så BW træning er vidst ikke helt fremmed for ham :tongue: .. One arm pullups står helt sikkert også i top 3 på min ønske liste! Ku være man sku hive fat i nogle exentric one arms igen..

Link to comment
Share on other sites

Det skal tilføjes at manden "kun" vejer 135 pund selv, men uden tvivl en modbydelig omgang pullups. Så vidt jeg ka læse på youtube har han baggrund i klatring og gymnastics, så BW træning er vidst ikke helt fremmed for ham :tongue: .. One arm pullups står helt sikkert også i top 3 på min ønske liste! Ku være man sku hive fat i nogle exentric one arms igen..

Nope - fik lige et kig på hans andre videoer. Helt grøn er han ikke!! Det er også han, der laver 1 finger :devil: , one arm pullups her:

Det er da nok den mest vanvittige video, han ligner jo et standard menneske!

men kan han squatte 50kg?

Det tror jeg nu nok han kan... og et helt standard menneske synes jeg nu ikke han ligner...!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share