TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Nogen af læserne der har erfaring med Jack3D? Det lader til at et ingrediens i skidtet et på dopinglisten? Skulle have amf/ephedrin lign. Virkning ?!

Doping: Ja, der er "syntetisk efedrin" i. Du bliver testet positiv, hvis det er i forbindelse med konkurrence (ligesom du ville gøre med party-pulver og hippierøg). Og jeg formoder at selve stoffet bliver ulovligt i DK, når de respektive myndigheder får kendskab til stoffet og hevet det igennem forbuds-formalia-møllen.

Virkning: Jeg har haft en bøtte, men synes ikke det var noget særligt - i hvert fald ikke holdt op mod kaffe+beta alanin. Jeg har aldrig haft den der sindsyge I-need-to-train-now!-effekt, som folk snakker om.

Det er diskuteret rundt omkring på MOL, du kan evt. kigge her:

http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=jacked+site%3Amotion-online.dk#sclient=psy&hl=da&source=hp&q=jack3d%20site%3Amotion-online.dk&pbx=1&oq=&aq=&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=be24aca4d2abff6b&biw=1680&bih=925&pf=p&pdl=500

Link to comment
Share on other sites

Dr --> hmm oka.. Kaffe ved man sq også hvad er :)..

140911

Ham. front lever: 3x8, 40cm

Ham. Levering: 3x5

Ham. rotations: 3x6, 30cm

Ring dips (1min): 10,10,8,8,6,6,6,6,6,6

Kb swings 24kg @ 10min: 200 swings

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

190911

2HP @ 65mm: fail 86,25kg

Grip machine 1 arm crush: 5x20,40, 2x50kg

Hammer swing around head: 2x20x4kg

Hammer swipes: 2x20x4kg

For første gang længe var grebet svagt :mad: .. Burde ha restet istedet. Nyeste træning grej blir en macebell, det sku riste grebet :devil:

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

200911

CG bænk: 10x1x115kg (1min)... PR! Har aldrig presset 115kg før. Der var krudt til et par 2ere!

Sumo død: 5x5x70kg

OAC excen: 10x1/1 (1min)...... River voldsomt i lats og gunz!

DB incline tri ext: 3x8x20kgs

DB hammer curl: 8,6,6x24kgs

Fed træning der tog 50min ovenpå en lang arb dag.... Imorgen cardio!

Link to comment
Share on other sites

Gode links. Thx. Fedt med Macebell træning. Har du selv erhvervet dig en? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Gode links. Thx. Fedt med Macebell træning. Har du selv erhvervet dig en? :4thumbup:

Jeg bruger en improviseret Mace. Vægtstang på ca 1m med små vægtskiver i den ene ende. Jeg har netop i skrivende stund sendt en ordre afsted på en 20kgs clubbell :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger en improviseret Mace. Vægtstang på ca 1m med små vægtskiver i den ene ende. Jeg har netop i skrivende stund sendt en ordre afsted på en 20kgs clubbell :4thumbup: ..

Lidt impro er altid nice. Tænkte også at man kunne bruge en muggert, hvis det var. Men lyder fedt med en 20 kg Clubbell. Hvor meget må du slippe for den såfremt den går fri af tolden. Går ud fra, at du har bestilt den udenlands?

Link to comment
Share on other sites

Lidt impro er altid nice. Tænkte også at man kunne bruge en muggert, hvis det var. Men lyder fedt med en 20 kg Clubbell. Hvor meget må du slippe for den såfremt den går fri af tolden. Går ud fra, at du har bestilt den udenlands?

800 kr på kettlebellshop.dk ... Overvejer deres 60kgs KB også :devil: .. Presser jeg 48eren inden jul bestiller jeg 60kgs !..

Link to comment
Share on other sites

800 kr på kettlebellshop.dk ... Overvejer deres 60kgs KB også :devil: .. Presser jeg 48eren inden jul bestiller jeg 60kgs !..

Så godt din video med 40 kg C&P. Så 48'eren burde os snart være der. Men et spring fra 48 til 60 kg er nu heller ikke små ting. Men en 60 kg KB er også bare altid rar, at have for the show of it! :tongue: Men du må lige smide en video op med CB træning når du får din bell? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share