TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Træning 18/8

Har kørt GTG i chinups hele ugen, og kan kun give :4thumbup:.. I mandags lå mit max på 9 reps og i går aftes inden senge tid bankede jeg 12 af uden problemer. En stigning på 3 gentagelser på 5 dage :w00t: . På et år ville det jo give 219 reps :wink: ...

Chins alm stang:

5x5

Pullups tyk stang:

5x5

Chins i eagle loops:

2 fingre @ 5,5

1 finger @ 1

3 fingre @ 5,5,5

Chins neutralt greb bred:

5x5

SUPER godt overskud i trækkemekanismen. Vil give GTG en chance et par uger. Hvem ved, måske man kommer op og slår DBM :tongue: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 21/8

OAPU (v+h): 5x3 .. Fokus på go teknik!

Fatbar chins +10kg: 5x5

D. 22-24 har jeg opholdt mig i felt farlig, så der stod den på GTG oapu og squat med min buddy i brandmandstag :4thumbup: ..

Træning 25/8

Crossfit

7 runder af:

OH squat 27kg @ 5 rep

Chins +10kg @ 5 rep

Ring dips @ 5 rep

Sandsæk zercher squat @ 5 rep

Knees 2 elbows @ 5 rep

MONSTER hård omgang der fik pulsen godt i vejret :devil: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Træning 27/8

Shrugs:

100kg @ 5x5

120kg @ 3x5

130kg @ 3x3

140kg @ 3 singles

Milipres:

60kg @ 10x3

Squat:

60kg @ 5x5 ... Holder lidt igen med kiloene indtil lårbasserne er fit for fight..

Hang clean:

60kg @ 2x5

70kg @ 2x3

Stille og rolig træning.. Har forelsket mig i en Scoot MTB, så håber på jeg får lidt ekstra øvelses tillæg i løn på fredag :bigsmile: ..

Station 2 aften med Colaze er selvfølgelig fulgt op af en go gang aftensmad... Selvfølgelig 2 portioner :tongue: ..

post-16250-1188237707_thumb.jpg

Edit: fik lige skrevet opdatering fra C. ´s profil, men TRS her!

Edited by colaze
Link to comment
Share on other sites

Træning 30/8

Morgen:

Var en time i svømmehallen. Svømmede, dykkede og bjærgede buddy hvor både han og jeg var i komplet kampuniform..

Aften:

OH Squat:

20kg @ 5,5,5

30kg @ 5,5,5

40kg @ 2,2,2

Shrugs:

120kg @ 10 reps

125kg @ 8 reps

130kg @ 5 reps

135kg @ 3 reps

140kg @ 1 rep

145kg @ 1 rep

150kg @ 1 rep

Udemærket træningsdag.. Kan ikke helt finde ud af om jeg vil være knaldhamrende stærk eller om jeg vil havde cardio form som en Ironman :w00t: ..

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Efter og ha ligget syg hele weekenden var det dejlig og får lavet lidt igen..

Træning 3/9

45 mins let løb. Stille og rolig tur hvor jeg hverken mærkede noget til skinnebenet eller baglåret, top nice :4thumbup: ..

Ringdips:

bw+10kg @ 5x5

Fandt endelig en sprød jernhest. Valget faldt på en Scott Scale 50, den er alt for lækker :superman: ..

post-5504-1188836485_thumb.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 8/9

Chins:

Bw+20kg @ 20 singles

Supersættet med:

Swings:

24´ kb @ 10,10,10

Snask:

24´kg @ 5,5,5,5,5

Bentpress:

24´ kb @ 3,3,3 med hver arm

32´ kg @ 3,3,3 med hver arm

40´ kb @ 1 med hver arm ... Sidste gang lykkedes det ikke med højre, så det må jo være ny PR :tongue: ..

Super simpel og go træning idag. Ville forsøge mig med lidt lette swing og snask, og mærkede intet til baglåret :superman: ..

Bentpress må være min nye upper-body yndlings øvelse, den er mean as hell og river godt og grundigt i mavsen :4thumbup: ..

Fik snappet et mobil pic mens jeg snaskede :laugh: ..

post-5504-1189257335_thumb.jpg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Træning 10/9

Morgen:

1 times MA. Trænede en masse forsvar mod kvælninger mm...

Eftermiddag:

Squat:

80kg @ 5x5

Ring dips:

Bw+10kg @ 5x5

Rebklatring:

4 ture op og ned

Ganske fin træning idag. Ring dips og rebklatring er uden tvivl konge øvelserne :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/9

Har ikk fået opdatere et par dage. Træningen har stået på styrke, svømning og selvforsvar!

Morgentræning:

1 times selvforsvar.

Eftermiddag:

Squat:

100kg @ 5x5

Ring dips:

bw+12,5kg @ 5x5

Rebklatring:

4 ture op og ned i enkelt reb og 1 tur i dobbelt

Go gang træning idag. Der er intet der gir pump som rebklatring og ring dips :tongue: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 17/9

Har ikk fået opdatere et par dage. Træningen har stået på styrke, svømning og selvforsvar!

Morgentræning:

1 times selvforsvar.

Eftermiddag:

Squat:

100kg @ 5x5

Ring dips:

bw+12,5kg @ 5x5

Rebklatring:

4 ture op og ned i enkelt reb og 1 tur i dobbelt

Go gang træning idag. Der er intet der gir pump som rebklatring og ring dips :tongue: ..

Link to comment
Share on other sites

Træning 20/9

1,5 times selvforsvar. Lækker omgang hvor vi kørte noget handlebane og der skulle reageres ud for en masse forskellige angreb. Jeg har det dog med somme tider at lægge hjernen fra mig og bare gå løs på den stakkels SGE der angriber :devil: ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aug. -->

Hey Skipper!

Tak, det går udemærket. Har pt efterårsferie, så nyder dagene på sjælland :laugh: ..

Der starter jo nyt hold op mandag, så regner med det er dig jeg skal ind og råbe af :devil: ..

Btw, har du læst bogen Adventure race af Søren B. Bohnsen?? Har lige fået fingrene iden, daaammn den er nice!

/Lenny

Link to comment
Share on other sites

Aug -->

Det synes jeg absolut du skal gøre, vær dog opmærksom på at der er en del MP faglige fag. Færdselslære og militærstraffelov er blot et par af dem. Der er en del tunge fag i uddannelsen. Jeg var værnepligtig i Slagelse ligesom dig, ga vide om SG Enemark ik stadig leger HBU kriger :laugh: ?

Jeg bogen virker vildt fed, var det ik dig der havde snakket om det der fjelræv extrem maraton? Må indrømme jeg er blevet lidt hooked på ideen om AR..

Mush -->

Jo tak, dog et stykke tid siden jeg har opdateret loggen. Træningen står stadig på kb og bw drills, har dog fået gang i noget mere boksning og mountainbike !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share