Model-look


mee
 Share

Recommended Posts

Hey alle! Det kan godt være at det lyder lidt arrogant, eller ikke i motion-online's ånd, men er der nogen af jer som ved hvordan man træner til at ligne de der modeller (Dolce Gabbana især :wink: ) Vi kan vel ikke komme udenom at det er det som er moderne for tiden (år efter år faktisk) Med de tydelige skel ved hoften og alt det der. Jeg syntes nok at det er lige undervægt-lignende nok, men ellers ville det da være interresant at vide. (Alstå udover den sædvanlige lav BF% der skal til)

(Skal måske rykkes til off-topic?)

på forhånd tak!

dolce_gabbana.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der skal ikke meget træning til at opnå den krop de modeller på billedet har, derimod skal du godt ned i vægt.

Det er lige før jeg vil påstå at jeg kan holde den form de viser uden nogen form for "rigtig" vægttræning.

Kropsøvelser kan gøre det alene.

Link to comment
Share on other sites

Det splejsede look har vel altid været populært ...

Som Jesper væmmes jeg ikke ved reklamen, men jeg kan godt undre mig over, folk synes, det look er cool eller smart. Men det er nok bare en 34-årig med solid fedtprocent, der snakker.... :superman:

Nogle mænd kan "bære" at være splejsede, andre kan ikke ...

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk kun ham den brune af dem der kan påstås at have en bare lidt trænet krop.

Og det er vidst ikke mere end man kan opnå med 3-5 måneders træning.

Resten af kost kontrol og cardio

Persoligt synes jeg også den er ganske vederstyggelig den reklame

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes sådan set at reklamen er ret fin, men de er altså ikke specielt attraktive som mænd, hvis du spørger mig...de har det samme inaktive, tynde look som de kvindelige modeller også har. Og det har vi selvfølgelig på den ene eller anden måde vedtaget er fedt, for de optræder jo i alle modeblade, og der findes mennesker, som tjener godt på at se sådan ud. Men jeg synes nu det er usexet...Man ser for sig, hvordan de sidder og skubber salaten rundt på tallerkenen under middagen :laugh:

Men hvis grundlæggende er spinkel og er indstillet på at bruge en del energi på at holde vægten nede tror jeg ikke det er specielt svært at komme til at se sådan ud. Du kan nok lægge hovedparten af din energi i køkkenet og ikke i træningscentret...

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk kun ham den brune af dem der kan påstås at have en bare lidt trænet krop.

Og det er vidst ikke mere end man kan opnå med 3-5 måneders træning.

Resten af kost kontrol og cardio

Persoligt synes jeg også den er ganske vederstyggelig den reklame

Gu kan man da ej... Nu taler jer kun om ham er de hvide trunks, og du ved sgu da godt man ikke får sådan en krop på 3-5 måneders træning! Han ligner en der har svømmet i mange år, og hvis ikke han har det så skal han godt nok have gode gener hvis han har fået de pecs af at bænke så kort tid...

Link to comment
Share on other sites

Hey alle! Det kan godt være at det lyder lidt arrogant, eller ikke i motion-online's ånd, men er der nogen af jer som ved hvordan man træner til at ligne de der modeller (Dolce Gabbana især :wink: ) Vi kan vel ikke komme udenom at det er det som er moderne for tiden (år efter år faktisk) Med de tydelige skel ved hoften og alt det der. Jeg syntes nok at det er lige undervægt-lignende nok, men ellers ville det da være interresant at vide. (Alstå udover den sædvanlige lav BF% der skal til)

(Skal måske rykkes til off-topic?)

på forhånd tak!

dolce_gabbana.jpg

Det har meget at gøre med gener, der er jo nogen ting ved din kropsbygning du ikke kan manipulere så meget ved! knoglebygning, længden på dine ben kontra overkrop, bredden på dine hofter osv... Men fuck hvor jeg håber der snart kommer noget mere masse på det mandlige kropsidéal..

Link to comment
Share on other sites

Gu kan man da ej... Nu taler jer kun om ham er de hvide trunks, og du ved sgu da godt man ikke får sådan en krop på 3-5 måneders træning! Han ligner en der har svømmet i mange år, og hvis ikke han har det så skal han godt nok have gode gener hvis han har fået de pecs af at bænke så kort tid...

Hvad snakker du lige om?! :blink: Ham dér har sgu da ikke mere masse end en 14-årig tøs :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du lige om?! :blink: Ham dér har sgu da ikke mere masse end en 14-årig tøs :blink:

Hmm han ser vel ca ud som brad pitt i fight club, hvis krop der også kører en tråd om for tiden..

Han repper med 90 kg.. Absolut ikke imponerende i BB/styrketrænings sammenhæng, men at sige at man får sådan en krop uden at løfte vægte eller at have svømmet i mange år er for plat... Vis mig nogen nybegyndersvæklinge herinde der ligner ham hvis i ikke er enige! Jeg bøjer mig mere end villigt hvis jeg tager fejl...

Link to comment
Share on other sites

Hmm han ser vel ca ud som brad pitt i fight club, hvis krop der også kører en tråd om for tiden..

Han repper med 90 kg.. Absolut ikke imponerende i BB/styrketrænings sammenhæng, men at sige at man får sådan en krop uden at løfte vægte eller at have svømmet i mange år er for plat... Vis mig nogen nybegyndersvæklinge herinde der ligner ham hvis i ikke er enige! Jeg bøjer mig mere end villigt hvis jeg tager fejl...

Overdrivelse fremmer forståelsen... Men et godt råd til dig kunne være at få ordenlig styr på træning samt især kost. Det er absolut ikke uopnåeligt indenfor en overskuelig fremtid...

EDIT: han er slet ikke i nærheden af Pitt

Edited by til_lykke
Link to comment
Share on other sites

Overdrivelse fremmer forståelsen... Men et godt råd til dig kunne være at få ordenlig styr på træning samt især kost. Det er absolut ikke uopnåeligt indenfor en overskuelig fremtid...

Har fint styr på træning og kost :4mewantfood:

Som jeg skriver højere oppe i tråden håber jeg snart der kommer noget mere masse på det mandlige kropsidéal for jeg ligner da nærmest Rühl i forhold til ham der :laugh: Det der er altså ikke mit idéal look, ville bare påpege at det trods alt kræver lidt arbejde!

Link to comment
Share on other sites

Overdrivelse fremmer forståelsen... Men et godt råd til dig kunne være at få ordenlig styr på træning samt især kost. Det er absolut ikke uopnåeligt indenfor en overskuelig fremtid...

EDIT: han er slet ikke i nærheden af Pitt

Er han ikke i nærheden af Pitt? Hmm Det vil jeg gerne høre nogen fleres mening om, for syns da bestemt han er helt på højde rent massemæssigt, og med hensyn til symmetri osv...

Link to comment
Share on other sites

Er han ikke i nærheden af Pitt? Hmm Det vil jeg gerne høre nogen fleres mening om, for syns da bestemt han er helt på højde rent massemæssigt, og med hensyn til symmetri osv...

Well, jeg synes det giver tæt på ingen mening at begynde at diskuttere symmetri, proportioner osv. på en mand uden nævneværdig muskelmasse. Han er ikke i nærheden af Pitt massemæssigt. Jeg vil endda påstå, at et par af mine kammerater har en krop, der minder meget om de modellers (også den brune) uden at træne overhovedet. Det eneste på ham, som holder en smule masse er pecs, og der lyder 3-5 måneder med bænktræning for de dårligst genetisk disponerede ikke helt ved siden af. Spørgsmålet er så bare, om man har den spinkle kropsbygning fra naturens side af eller man skal igang med et cutting-helvede.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har en lav fedt % og er høj og knald tynd, så burde det look ham den brune i de hvide under drenge kunne opnås ved kun at træne bænkpres i nogle måneder, måske kan det for nogen opnås ved armbøjninger alene.

Den fysik er alt andet end imponerende :cry:

Har du glemt hvordan det var der man startede med at træne?

Vores center er brændt, så jeg holder en ufrivillig pause på små 3 måneder.

Når jeg begynder igen er meget af det jeg havde optrænet væk. Men kan jeg få sådan nogle patter indenfor "et par måneder" vil jeg da klappe i mine små hænder.

Jeg ved godt det ikke er idealet herinde, men bare fordi i syntes de er u-attraktive betyder det jo ikke at det er pisse nemt at komme til at se sådan der ud.

Og hvis man skal snakke om en flot symmetri syntes jeg vi har noget her:

guldfireren.jpg

Syntes at de 4 har den rette kropsbygning. :4thumbup:

Kunne ikke finde nogle billeder hvor de har mindre kluns på, men ved de har en solid overkrop

Link to comment
Share on other sites

Har du glemt hvordan det var der man startede med at træne?

muskel massen er da tæt på minimal ( se armen den er højst 30-33 cm :crazy: ) på det billede af ham i de hvide underdrenge.

Det der gør at han ser ”stor ud” er den lave fedt%, se evt. billederne af spock i Brad Pitt tråden det første billede hvor har høj fedt% ser brystet tarveligt utrænede ud, det næste billede hvor fedt% er lav ser brystet pludseligt grande ud :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share