Model-look


mee
 Share

Recommended Posts

Mikkel slå kold vand i blodet, doping beskyldninger vil ALTID opstå når man policer billeder i et offentlig forum, at overbevise skeptikerne er som at slå i en pude. så lær at leve med det. :wink:

Ja, hvis man har en tendens til tøsefornærmethed, så er det en DÅRLIG ide at poste billeder af venner/klubkammerater...... :wink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I taler en hel masse om hvad i tror og ikke tror, synes i skulle holde sådanne påstande for jer selv, for det ødelægger sporten... Man kan ikke opnå noget uden at blive beskyldt, havde selv noget fra Thisted, hvor de mente (ud fra en workout) at jeg da måtte være på det ene og det andet... Alle sammen mente at det var Jan Lyhne der havde taget en test hvor jeg så aldrig var dukket op igen :blink: SÅ står man der, og høre en hel masse pis som er opstået ud af den blå luft? WHAT? :crazy:

Synes i taler og taler om ting i ikke ved en skid om, helt ærligt... :dry:

MEN lad os nu skifte emne... !!

Med hensyn til den overrivning du snakker om Blanco, så ved jeg det ikke, du må selv lige spørge ham, men tror jeg bestemt ikke... :smile:

Ok nu behøver du heller ikke blive mere hysterisk end hvad godt er. Jeg ved ikke om du er klar over det, men du befinder dig inden for den sport der sandsynligvis er kendt for at have det absolut største doping misbrug. Flere af konkurrencerne ligger direkte op til doping misbrug da det ganske enkelt ikke kan lade sig gøre at deltage uden misbrug. (MR. Olympia)

Selv i Danmark er fænnomenet altså meget udbredt. Vi har haft debatten 1000 gange. Men det nytter da intet at blive hysterisk og fornærmet. Folk vil ALTID drage konklusioner ud fra de tilstedeværende fakta. Ting som højde , vægt, trænings erfaring, alder, fedt procent, styrke , klub tilhørsforhold, og i nogle situationer også familie forhold vil blive kædet sammen og vurderet.

Er der noget der ødelægger sporten så er det, det høje antal dopede atleter der er, der giver grundlag for skepsis når man ser ekstra ordinært gode resultater.

Du siger vi taler om ting vi ikke ved noget om. Men hvad er det du ved, som gør at du er bedre stillet her?

Har du set en clean doping test? er han din bror? Din bedste ven?

Eller er din holding/overbevisning blot baseret på antagelser lige som andre her i tråden?

Link to comment
Share on other sites

Ok nu behøver du heller ikke blive mere hysterisk end hvad godt er. Jeg ved ikke om du er klar over det, men du befinder dig inden for den sport der sandsynligvis er kendt for at have det absolut største doping misbrug. Flere af konkurrencerne ligger direkte op til doping misbrug da det ganske enkelt ikke kan lade sig gøre at deltage uden misbrug. (MR. Olympia)

Selv i Danmark er fænnomenet altså meget udbredt. Vi har haft debatten 1000 gange. Men det nytter da intet at blive hysterisk og fornærmet. Folk vil ALTID drage konklusioner ud fra de tilstedeværende fakta. Ting som højde , vægt, trænings erfaring, alder, fedt procent, styrke , klub tilhørsforhold, og i nogle situationer også familie forhold vil blive kædet sammen og vurderet.

Er der noget der ødelægger sporten så er det, det høje antal dopede atleter der er, der giver grundlag for skepsis når man ser ekstra ordinært gode resultater.

Du siger vi taler om ting vi ikke ved noget om. Men hvad er det du ved, som gør at du er bedre stillet her?

Har du set en clean doping test? er han din bror? Din bedste ven?

Eller er din holding/overbevisning blot baseret på antagelser lige som andre her i tråden?

BANG SMÅKAGE! At en IT-Nørd kan formulere sig så godt..... :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Den tager jeg mig lige en morfar på.

Link to comment
Share on other sites

----------->Mikkel leicht

Beklager hvis du føler dig småt fornærmet, på vejne af din ven (eller hvad han er!!??)

Men eftersom jeg har min gængse omgang, samt arbejdsplads, i centre hvor dette er meget udbredt.

Lå og ligger det mig meget nært at brige dette emne på banen, uanset hvor følsomt det er! Netop da debatte gik på model look og skønhedsidialer, er dette vigtigt at holde sig for øje. Da jeg tit i min hverdag ser knægte på 16år, der vil ligne 50cent eller din ven der, de ser det som den eneste ticket til at blive buff....

Og eftersom det er et frit land vi lever i og jeg ikke kommer med en påstande/injurier står jeg ved mine ord.

Jeg vil gerne minde dig om at det er et diskussisonsfora du er i, så i mine øjne er det, man laver her....og jeg tilsidst skrev: Bare en teori, men modbevis mig gerne!

Jeg har derfor ikke konkluderet og venter gerne på din modbevisning. Og lad os nu ikke bringe denne debat ud på et sidespor, lad os holde det på et sagligt niveau for en god debat.

Link to comment
Share on other sites

Handlede denne tråd ikke oprindeligt om et billede med nogle fyre med nogle kroppe, som de absolut ikke har behøvet krudt for at opnå.

Narhhh. Jeg har læst at ham med de sorte solbriller er taget med fingrene i kagen dåsen mere end en gang..............................

Link to comment
Share on other sites

Narhhh. Jeg har læst at ham med de sorte solbriller er taget med fingrene i kagen dåsen mere end en gang..............................

Ja, jeg har hørt han gainede et ca. 18kg cutted raw buff look på hans virginkur, men blev desværre ramt af en spiseforstyrrelse og kaotisk multi-dirré til han igen kom ned på 43,6kg , hvilket han vidst også er godt tilfreds med.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

----------->Mikkel leicht

Beklager hvis du føler dig småt fornærmet, på vejne af din ven (eller hvad han er!!??)

Men eftersom jeg har min gængse omgang, samt arbejdsplads, i centre hvor dette er meget udbredt.

Lå og ligger det mig meget nært at brige dette emne på banen, uanset hvor følsomt det er! Netop da debatte gik på model look og skønhedsidialer, er dette vigtigt at holde sig for øje. Da jeg tit i min hverdag ser knægte på 16år, der vil ligne 50cent eller din ven der, de ser det som den eneste ticket til at blive buff....

Og eftersom det er et frit land vi lever i og jeg ikke kommer med en påstande/injurier står jeg ved mine ord.

Jeg vil gerne minde dig om at det er et diskussisonsfora du er i, så i mine øjne er det, man laver her....og jeg tilsidst skrev: Bare en teori, men modbevis mig gerne!

Jeg har derfor ikke konkluderet og venter gerne på din modbevisning. Og lad os nu ikke bringe denne debat ud på et sidespor, lad os holde det på et sagligt niveau for en god debat.

Så vil jeg godt gentage mig selv, og sige at jeg ikke finder det særligt sandsynligt at han skulle have krudtet den for at opnå den masse, med den træningserfaring :smile:

Mit bedste bud skulle være, om han havde brugt noget til at cutte på, men det er i mine øjne ikke nødvendigt ift hans fedt%:

Link to comment
Share on other sites

I started working out here in Denmark when I was 8 years old under my dadssupervision, who himself has competed and is now into wrestling and entertainment. When I turned 14 I began working out 6 to 7 days a week, i began to read more and ask for more advices, and I have been continuing to do that up till today.

Krudt eller ej, han er dårlig til engelsk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Gu kan man da ej... Nu taler jer kun om ham er de hvide trunks, og du ved sgu da godt man ikke får sådan en krop på 3-5 måneders træning! Han ligner en der har svømmet i mange år, og hvis ikke han har det så skal han godt nok have gode gener hvis han har fået de pecs af at bænke så kort tid...

Slap lige af og kig på fyren ? han har jo absolut ingen masse på kroppen, han har en lav fedtprocent og så er han brun - den 'form' kan du få med kropsøvelser.

Nu er det de færreste mænd der fødes med pecs der ligger under ribbenene - og de fleste vil altså have pecmarkering hvis de er cuttet ned.

Men det er da klart gener spiller ind, vi er bygget forskelligt fra naturens side rent symmetrisk, men det er grotesk at begynde at tale om længere tids træning og dedikation for at ramme hans form, i mine øjne har han absolut ingen form.

Han er bare tynd og brun - og hvis vi så et billede af ham i et andet lys uden farve så tror jeg du ville ændre opfattelse.

Link to comment
Share on other sites

Tak for støtten, selvom det ikke hjælper på problemet, og det burde heller ikke forekomme ander steder på siden.. uanstændigt!

Hvordan skal jeg kunne forvente at folk er narhoveder? No offense men det sku langt ude.. :dry:

Nu har jeg også bedt ham specifikt om at gøre det rigtige istedet, ellers må jeg se om jeg kan komme i tale med en moderator, kan jo ikke være rigtigt .. :nonono:

Det skal du da ikke hidse dig op over, sådan er det, fremviser folk en form større end ham med sokken i bukserne fra D&G reklamen så er der dømt krudt - det kan du ikke gøre noget ved - hop op og fald ned på det.

Link to comment
Share on other sites

Day 1: Chest and Abs + Cardio*

Day 2: Biceps and Triceps + Cardio

Day 3: Back and Calves + Cardio

Day 4: Shoulders and Abs + Cardio

Day 5: Legs

Day 6: Repeat with Chest and so on...

Riis junior træner 5-split? Det ser da ud til at virke ganske udmærket, stik mod popular belief!

Link to comment
Share on other sites

Riis junior træner 5-split? Det ser da ud til at virke ganske udmærket, stik mod popular belief!

Hvor vil du hen med det? At du ikke troede at hårdt arbejde på et crappy program/split kunne give resultater? Det kan det sagtens! :wink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

jeg vil også beskyldes for krudt :cry3::tongue:

Da din kæbe ikke er 2 cm bredere end din pande og du heller ikke kan få plads med en 10-krone mellem dine fremtænder, forstår man der troligtvis er en anden hemmelighed bag din flotte fysik :tongue4::wub::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share