Model-look


mee
 Share

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har et kvalificeret gæt på hvad han mener.

Og jeg vil gerne tilskrive mig den mening i øvrigt :smile:

Hvilket i øvrigt er fucked up! :mad: I har overhovedet ingen grund til at tro sådan noget.. Vi er medlem af anti doping danmark som kommer uanmeldt.. At i synes som i synes, uanset hvor fucked det er, så kan jeg ikke bestemme hvad i skal tænke, men hold det for jer selv..! :sneaky2::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du? :dry:

Krudt, AAS, roids.....kært barn har mange navne!

Nægter at tro på der ikke har været en vis form for medikamenter med i spillet!

Hvis han, som der uægteligt står på hans side, har trænet siden han var otte år :nonono: (vel og mærke under papas supervision)

og han har sådan en muskulatur (95kg cutted)som 19årig (og ikke skulle ha brugt krudt) så tror jeg ikke på, at han i dag kunne være 184cm høj.

Tror han skulle ha trænet så meget at det ville ha påvirket hans sluthøjde. Ergo hælder jeg nu mest til at knægten har luret på mens papa lå i skumle stillinger med andre mænd i manegen. Til han omkring i en 16 år alder, da han var mere eller mindre udvokset, ville være strandløve og begyndte på AAS.

Bare en teori, men modbevis mig gerne! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Krudt, AAS, roids.....kært barn har mange navne!

Nægter at tro på der ikke har været en vis form for medikamenter med i spillet!

Hvis han, som der uægteligt står på hans side, har trænet siden han var otte år :nonono: (vel og mærke under papas supervision)

og han har sådan en muskulatur (95kg cutted)som 19årig (og ikke skulle ha brugt krudt) så tror jeg ikke på, at han i dag kunne være 184cm høj.

Tror han skulle ha trænet så meget at det ville ha påvirket hans sluthøjde. Ergo hælder jeg nu mest til at knægten har luret på mens papa lå i skumle stillinger med andre mænd i manegen. Til han omkring i en 16 år alder, da han var mere eller mindre udvokset, ville være strandløve og begyndte på AAS.

Bare en teori, men modbevis mig gerne! :wink:

Vil du være venlig at slette dit indlæg, det er injurier at komme med sådanne påstande uden at vide en fucking skid om hvad fanden man taler om.. :nonono: tager mig en snak med en admin/moderator, som kan slette det for dig, hvis du ikke selv magter det, for det er simpelthen for tyndt det der!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Krudt, AAS, roids.....kært barn har mange navne!

Nægter at tro på der ikke har været en vis form for medikamenter med i spillet!

Hvis han, som der uægteligt står på hans side, har trænet siden han var otte år (vel og mærke under papas supervision)

og han har sådan en muskulatur (95kg cutted)som 19årig (og ikke skulle ha brugt krudt) så tror jeg ikke på, at han i dag kunne være 184cm høj.

Tror han skulle ha trænet så meget at det ville ha påvirket hans sluthøjde. Ergo hælder jeg nu mest til at knægten har luret på mens papa lå i skumle stillinger med andre mænd i manegen. Til han omkring i en 16 år alder, da han var mere eller mindre udvokset, ville være strandløve og begyndte på AAS.

Bare en teori, men modbevis mig gerne!

Vil du være venlig at slette dit indlæg, det er injurier at komme med sådanne påstande uden at vide en fucking skid om hvad fanden man taler om.. :nonono: tager mig en snak med en admin/moderator, som kan slette det for dig, hvis du ikke selv magter det, for det er simpelthen for tyndt det der!! :mad:

Det er en helt fair holdning at have, og eftersom der findes mange andre lignende indlæg rundt om på mol kan der ikke argumenteres for at netop dét skulle slettes. Men du burde nok have forventet at folk ville nævne det, før du smed et billede af en ven ind :wink:

Min personlige holdning er, at hvis han har trænet siden han var 8, er det meget muligt at udvikle sådan en form :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er en helt fair holdning at have, og eftersom der findes mange andre lignende indlæg rundt om på mol kan der ikke argumenteres for at netop dét skulle slettes. Men du burde nok have forventet at folk ville nævne det, før du smed et billede af en ven ind :wink:

Min personlige holdning er, at hvis han har trænet siden han var 8, er det meget muligt at udvikle sådan en form :smile:

Tak for støtten, selvom det ikke hjælper på problemet, og det burde heller ikke forekomme ander steder på siden.. uanstændigt!

Hvordan skal jeg kunne forvente at folk er narhoveder? No offense men det sku langt ude.. :dry:

Nu har jeg også bedt ham specifikt om at gøre det rigtige istedet, ellers må jeg se om jeg kan komme i tale med en moderator, kan jo ikke være rigtigt .. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg er enig med måååååsen, jeg tror heller ikke at der har været krudt involveret Ikke for at fornærme en imponerende fyisk, men det er primært hans arme og skuldre man lægger mærke til og som er imponerende, og med alle disse års træning + uden tvivl gode gener fra Asbjørn vil jeg heller ikke tro der er krudt involveret. Men på den anden side er krudt meget udbredt, så det er muligt. Jeg tror det bare ikke, for stor og stærk er han heller ikke... :smile:

Men Mikkel, injurier, ligefrem? Næppe. Hvis enhver diskussion om en person = injurier kunne man efektivt aldrig diskutere krudt og doping, og eftersom fonzie ikke kender Klaus Riis som du kender ham er det jo ikke noget personligt...så take a chill pill :smile:

fonzie hvor får du 95 kg cut fra?? Det er han jo tydeligvis ikke. Så ville han være parat til DM i bodybuilding med de helt tunge herrer :wink: Og mig bekendt vejer gutterne på Mr. fitness scenen ikke meget mere end 70 måske 75 kg, og de er cut.

Hvis du hentyder til at han vejer 95 kg nu (og med det der ligner en lav fedt%)...tjaa der er så mange der vejer 90-100 kg. Kropsvægt siger meget - og så alligevel ikke ;) mange gutter er små men vejer meget, og mange ser store ud men vejer lidt. Og med fedt% og knoglestruktur mv. er der for mange variabler.

Havde du dog vist mig en anden gut der var 19 år og så sådan ud ville jeg tænke krudt (netop fordi det er så ekstremt udbredt), men ikke lige i det her tilfælde.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

jeg tror at man skal huske på, hvad de seksuelle motiver i "valget" af model-looket er. Størstedelen af modeguruerne i verden er homoseksuelle mænd og med fare for at være stærkt generaliserende, forklarer det nok en del af hvorfor både mandlige og kvindelige modeller ser ud som de gør.

Og jeg er enig i at kun en af dem ser bare en smule trænet ud og han har da vist glemt at lave andet end bænkpres, hva'?

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Krudt, AAS, roids.....kært barn har mange navne!

Nægter at tro på der ikke har været en vis form for medikamenter med i spillet!

Hvis han, som der uægteligt står på hans side, har trænet siden han var otte år :nonono: (vel og mærke under papas supervision)

og han har sådan en muskulatur (95kg cutted)som 19årig (og ikke skulle ha brugt krudt) så tror jeg ikke på, at han i dag kunne være 184cm høj.

Tror han skulle ha trænet så meget at det ville ha påvirket hans sluthøjde. Ergo hælder jeg nu mest til at knægten har luret på mens papa lå i skumle stillinger med andre mænd i manegen. Til han omkring i en 16 år alder, da han var mere eller mindre udvokset, ville være strandløve og begyndte på AAS.

Bare en teori, men modbevis mig gerne! :wink:

Træning påvirker ikke menneskers sluthøjde og steroider behøves ikke gøre det.

Jeg betvivler også om klavs riis er clean, men det er nu mere for den gode asbjørn har haft fingrene godt og grundigt nede i kagedåsen og mon ikke der er faldet lidt tips af til junior?

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning påvirker ikke menensker sluthøjde og steroider behøves ikke gøre det.

Jeg betvivler også om klavs riis er clean, men det er nu mere for den gode asbjørn har haft fingrene godt og grundigt nede i kagedåsen og mon ikke der er faldet lidt tips af til junior?

Er Asbjørn Riis nogensinde testet positiv i en kontrol?

Link to comment
Share on other sites

så kører toget igen :cool: .... Det ved jeg ikke, men på den anden side så har han konkurreret i en sport hvor man ikke tester og iøvrigt løftet vægte i en tid hvor krudt var normen. Derudover har jeg en forbindelse til Asbjørn Riis som giver mig rigtigt god grund til at tro det....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

De er jo bare tynde :smile:. Lav lidt cardio og lad være med at spise så meget, så ser du sådan ud i løbet af no time - selvfølgelig afhængigt af din nuværende størrelse. Der er ingen vægttræning bag det der. Jeg har adskillige venner, der ser sådan ud. Byture og smøger. Intet andet.

Jeg så selv sådan ud fra jeg var 11-12 år til jeg var 14-15. Så var det jeg begyndte at ligne en mand :wink:.

I øvrigt nægter jeg at tro på, at piger finder det der tiltrækkende. Det er bare for.......... ja, bare ikke ret tiltrækkende.

K

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg jo desværre ikke se hans "stats" i form af højde , vægt osv.

Men hvis han er Mr. Fitness deltager som 19årig, og han er skal vi sige 180cm høj og vejer 75-80kg kan det naturligvis være opnåeligt. Det er mere hans familie relationer der gør mig yderst skeptisk.

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg jo desværre ikke se hans "stats" i form af højde , vægt osv.

Men hvis han er Mr. Fitness deltager som 19årig, og han er skal vi sige 180cm høj og vejer 75-80kg kan det naturligvis være opnåeligt. Det er mere hans familie relationer der gør mig yderst skeptisk.

Der står på hans hjemmeside at han er 184 høj og vejer 95 kg..

Link to comment
Share on other sites

Mikkel Leicht--> Har han haft en overrivning i den ene pat?

Umiddelbart vil jeg bestemt tro, at resultatet skulle være opnåeligt nok clean, og at han altså ikke nødvendigvis behøver at være på noget. Om Hr. Riis her i det konkrete tilfælde så rent faktisk er på noget eller ej, gider jeg slet ikke spekulere over.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende resultat af en 19 årig. Det skal han have. Men igen, så stor er han heller ikke. Sammenlignet med mig selv og de resultateer jeg fik i de år, tror jeg sagtens på det kan lade sig gøre clean. Om han er det eller ej - don't know, don't care. Men man er efterhånden træt af dopingbeskyldninger fra højre og venstre.

Senest blev jeg selv spurgt, af en god ven jeg ikke havde set i lang tid, om hvad jeg tog, og om pillerne og pulveret virkede godt.. I mean What the fuck? jeg vejer 85 kg. for gods sake. Jeg er lidt bred, men er langt fra et monster.

Bare fordi du træner med hovedet under armen og med en regelmæssighed der minder om DSB i sommervarmen, æder lortemad og drikker dig stiv hver weekend, gør jeg ikke! :dry:

Link to comment
Share on other sites

så kører toget igen :cool:

Jeg var såmænd bare nysgerrig :smile:

Jeg har selv mødt manden op til flere gange, og det er absolut ikke mit indtryk at han var/er krudtet. Tværtimod!!!

Men hvis jeg ikke havde snakket med manden(og sønnen), ville jeg også tro de var krudtet.

Link to comment
Share on other sites

For mig at se ligner han langt fra en der krudter den, men det er selvfølgelig kun ham selv der ved det.

Nogle gange virker det som om at alle der har gode træningsresultater straks skal beskyldes for alt muligt. Det kunne jo også tænkes at der bare er nogen der træner benhårdt, smart, har gode gener og får den rigtige kost og vejledning. Det er ikke utænkeligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

wow, er du sikker? :unsure:

Naaarrrrjjhhhhaaarrrjjj!!!!11!!1 Det R Krååååååååådt!!1!!1!!!

:tongue::tongue:

Altså, hvis vi lige ser på billederne af manden;

shoot1.jpg

... SÅ stor er han altså heller ikke, og hans cut er jo ikke helt nede i de laveste %. Flot form, ja, men jeg tvivler stærkt på at der skulle være krudt indblandet, især hvis vi går ud fra at han skulle have krudtet i flere år, under hans fars opsyn :smile:

Link to comment
Share on other sites

I taler en hel masse om hvad i tror og ikke tror, synes i skulle holde sådanne påstande for jer selv, for det ødelægger sporten... Man kan ikke opnå noget uden at blive beskyldt, havde selv noget fra Thisted, hvor de mente (ud fra en workout) at jeg da måtte være på det ene og det andet... Alle sammen mente at det var Jan Lyhne der havde taget en test hvor jeg så aldrig var dukket op igen :blink: SÅ står man der, og høre en hel masse pis som er opstået ud af den blå luft? WHAT? :crazy:

Synes i taler og taler om ting i ikke ved en skid om, helt ærligt... :dry:

MEN lad os nu skifte emne... !!

Med hensyn til den overrivning du snakker om Blanco, så ved jeg det ikke, du må selv lige spørge ham, men tror jeg bestemt ikke... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share