Model-look


mee
 Share

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For høvlan da Polle! Du er smuk men du er fanme ikke stor nok til at blive beskyldt for krudt :laugh:

Regner med at du gør alvor ud af at veje 100kg snart :wink: Det vil sgu pynte på dig smukke :cool:

Riis junior træner 5-split? Det ser da ud til at virke ganske udmærket, stik mod popular belief!

Måske er manden på krudt måske er han ikke!!! Uanset hvad så bør man lytte til videnskaben og ikke på et eller andet enkelttildfælde :smile:

Link to comment
Share on other sites

For høvlan da Polle! Du er smuk men du er fanme ikke stor nok til at blive beskyldt for krudt :laugh:

Regner med at du gør alvor ud af at veje 100kg snart :wink: Det vil sgu pynte på dig smukke :cool:

Måske er manden på krudt måske er han ikke!!! Uanset hvad så bør man lytte til videnskaben og ikke på et eller andet enkelttildfælde :smile:

jeg er et glimrende eksempel på at et fornuftigt sammensat trælningsprogram udført uregelmæssigt og uden nok fokus på kosten, giver langt ringere resultat end et ufornuftigt program der udføres med maksimal dedikation.

Riis er et eksempel på det modsatte :smile:

Desuden er tingene ikke altid så sort hvide som vi gerne vil gøre dem til :wink:

Så længe svenskeren vil have mig går det jo ok :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Synes det er skræmmende så mange beskyldninger der kommer uden det mindste grundlag! Drengen har en super flot fysik og så længe der ingen der ved om han er dopet eller ej er der vel ikke meget at diskutere.

Ved ikke om det er misundelse eller hva det er der får jer til det, men tag jer da sammen!

Link to comment
Share on other sites

Hørt

Højt naturligt test = grovere ansigtstræk.

Bredere skuldre, lavere fedtprocent, mere muskuløs. Deca havde jeg aldrig hørt skulle påvirke ansigtsknoglernes morfologi.

Det er test og Vækst man almindeligvis omtaler i den forbindelse. Deca er da et progestin så vidt jeg forstår...

Hans resultater er flotte, men ikke umulige uden krådt.

Der er intet ud over hans kæbe og hans flotte fysik der skulle tyde på krudt, så jeg syntes det er et tyndt grundlag at beskylde folk på.

Det kan også bruges som en legitimering af egne ikke helt så imponerende resultater.

Manden har jo gode genetiske forudsætninger.

Godt miljø.

En træner der kan pace ham (Riis),

Er ung og dermed uden en masse forpligtelser/stress.

Trænings erfaring igennem mange år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share