Model-look


mee
 Share

Recommended Posts

Vil da også sige at ham den "brune" i de hvide underbukser på billedet, heller ikke er i nærheden af Bratt Pitt´s form i fight club.. Er heller ikke imponeret over hans fysik, men lidt vægtræning 6-8 måneder og en fornuftig kost + lav BF skulle kunne klarer opgaven..

Det er jo forskelligt hvad væres mål er her på mol, men vil sige at mere masse er at foretrække fra min side og så samtidig se rippet ud..

Vores center er brændt, så jeg holder en ufrivillig pause på små 3 måneder.

HAHA, ej hvor træls.. Kom helt til at grine da jeg læste det. Det er bare sådan noget som aldrig sker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu er det ikke fordi jeg vil komme med den sædvanlige MOL prædiken med, at de bare er nogle tynde ål, MEN; Hvad fanden er der imponerende ved deres kroppe? Jeg har sgu mange venner som drikker sig stive hver weekend og æder junk, som ser ud på den måde. De spiller højest lidt hygge fodbold 1 x om ugen!

Synes du også de der crackheads man ser rende rundt i bare maver i COPS og America's most wanted har en flot fysik?

Det kræver sgu ikke noget træning... bare stop med at æd og ryg en masse smøger :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Har fint styr på træning og kost :4mewantfood:

Som jeg skriver højere oppe i tråden håber jeg snart der kommer noget mere masse på det mandlige kropsidéal for jeg ligner da nærmest Rühl i forhold til ham der :laugh: Det der er altså ikke mit idéal look, ville bare påpege at det trods alt kræver lidt arbejde!

Christian du skal ikke tage det her negativt på nogen måde overhovedet, så jeg håber ikke ud opfatter det sådan. Men hvis du ikke er i stand til at opnå den fysisk på et års tid, så vil jeg påstå at du ikke har ordenlig styr på kost og træning. Det er absolut muligt at opnå det på i hvert fald et års tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Christian du skal ikke tage det her negativt på nogen måde overhovedet, så jeg håber ikke ud opfatter det sådan. Men hvis du ikke er i stand til at opnå den fysisk på et års tid, så vil jeg påstå at du ikke har ordenlig styr på kost og træning. Det er absolut muligt at opnå det på i hvert fald et års tid :smile:

:blink: Læs hvad jeg skriver!!!

At se sådan ud er IKKE målet med min træning! Jeg skriver endvidere højere oppe at jeg håber at idéalet snart går i retning af mere masse! Med mine guns på 40 sku jeg nok have stoppet for et stykke tid siden hvis jeg ville se sådan ud....

Link to comment
Share on other sites

Gu kan man da ej... Nu taler jer kun om ham er de hvide trunks, og du ved sgu da godt man ikke får sådan en krop på 3-5 måneders træning! Han ligner en der har svømmet i mange år, og hvis ikke han har det så skal han godt nok have gode gener hvis han har fået de pecs af at bænke så kort tid...
For mig at se ligner den solbrændte herre også en typisk svømmer.

Haha, "en typisk svømmer", I aner da ikke hvad I snakker om. :nonono::omg::laugh:

Edited by Maveas
Link to comment
Share on other sites

De roere ser da sunde og "trænede" ud, men da langtfra en fysik jeg bliver imponeret over. Men altså, de er sku nok også jævnt ligeglade, bare de ror hurtigt. :smile:

Rommel

Nu må I da lige. "Trænede" - ja gu er de da trænede. Det er ikke en helt tosset form de er i. Nok 100 x bedre end din egen.

Link to comment
Share on other sites

Nu må I da lige. "Trænede" - ja gu er de da trænede. Det er ikke en helt tosset form de er i. Nok 100 x bedre end din egen.

Hvis jeg skulle vurdere alles form under hensynstagen til min egen kunne jeg aldrig sige noget negativt om nogen..... :laugh: Hvorfor skal min form også blandes ind i debatten? :blink: De er forøvrigt stadig nogle små pinde med tændstiks ben just for the record.... :cool:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Syntes da også umiddelbart at han kunne ligne en der har svømmet en del. Markeret brystkasse og skulder, samt synlige muskler på hele kroppen og en lav bf, efter som svømning er en super cardioform. Men det er jo svært at tage stilling til når vi ikke ved hvad han har trænet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jamen lad os da høre fra eksperten. Fortæl os hvad han træner!! :bigsmile:

Mit indlæg var nu mere ironisk ment. Han kunne godt ligne en svømmer, ja. Men dem jeg plejede, at svømme med, var nu mere robuste. Men det er vel igen alt efter hvem man er, og hvilke gener man har arvet m.m.

Link to comment
Share on other sites

Mit indlæg var nu mere ironisk ment. Han kunne godt ligne en svømmer, ja. Men dem jeg plejede, at svømme med, var nu mere robuste. Men det er vel igen alt efter hvem man er, og hvilke gener man har arvet m.m.

Haha, "en typisk svømmer", I aner da ikke hvad I snakker om.

Du er så ikke lige så meget inde i definitionen af ironi.....

Link to comment
Share on other sites

Mee.. til spørgsmålet "Hvordan kommer jeg til at se sådan ud"

1) drop morgenmaden, ryg smøger i stedet for

2) spis lidt let pasta til frokost

3) drik en masse vand og ryg endnu flere smøger

4) Undgå alt hårdt fysisk arbejde bortset fra lidt aerobic

gentag forfra!

Nææ, what male models should look like!

regpark.jpg

f_244.jpg

Link to comment
Share on other sites

hey! tror jg har fået nok svar nu! :laugh: Vil da slet ikke i nærheden af det der. Plus at jeg går ud fra at de idealer er sat a vores gode venner Mr. Dolce og Gabbana, og ikke af de kvinder vi reelt vil have, (Som undskyld jeg siger det, men jo er mænds basale drive). Tænkte bare om de modeller skiller sig så meget ud, udover at være helt glatte :tongue: Men okay. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gu kan man da ej... Nu taler jer kun om ham er de hvide trunks, og du ved sgu da godt man ikke får sådan en krop på 3-5 måneders træning! Han ligner en der har svømmet i mange år, og hvis ikke han har det så skal han godt nok have gode gener hvis han har fået de pecs af at bænke så kort tid...

Den kommentar havde sikkert været så meget federe hvis resten her inde gav dig ret. Men det gjorte de ikke.

Du siger jeg godt ved at man ikke får sådan en krop på 3-5 måneder. Nå så ved jeg det. Aha

Altså nu har jeg naturligvis kun selv trænet noget der minder om 6-7år, med lidt forskellige formål, og er hjælpe træner i vores center. Det gør mig på ingen måde til guro.

Men kan jeg ikke give dig eller de fleste andre den portion "masse" der er på fyrens pecs (som er det eneste der er trænet egentlig) på 3-5 måneder så vil jeg være en pænt ringe personlig træner.

Hvis man bare er middel dedikeret så kan man opnå det.

Mht jeres holdning om at han ligner en svømmer, så mener jeg det er helt væk. Nu træner jeg med flere tidligere svømmere, og ingen af dem er på nogen måde at sammenligne med ham. Han har jo INGEN skuldre. Svømmere har stort set altid meget store skuldre.

Men nok om det. Du har styr på det siger du, så ingen grund til indblanden.

Hans fedtprocent der imod er en helt anden snak. Det kan tagt langt mere end 5 måneder at opnå. Men nu talte jeg jo som om "massen"

Link to comment
Share on other sites

:blink: Læs hvad jeg skriver!!!

At se sådan ud er IKKE målet med min træning! Jeg skriver endvidere højere oppe at jeg håber at idéalet snart går i retning af mere masse! Med mine guns på 40 sku jeg nok have stoppet for et stykke tid siden hvis jeg ville se sådan ud....

Forstå hvad jeg skriver :smile: Jeg har aldrig sagt at det var dit mål, hvis jeg har må du gerne vise mig hvor... Men når du har trænet dig til guns på 40 cm, så ved du også at det overskueligt at nå det på kort tid som mange allerede har sagt. Min pointe at du burde vide det :smile:

Edited by til_lykke
Link to comment
Share on other sites

http://www.klausriis.com/gallery.html - Det her er mit bud på en rigtig god modelform.. :smile:

19år og de stats!!??......vi kan godt blive enige om at Hr. Riis har en flot og veltrænet/atletisk krop!

Men uden at konkludere eller komme med nogen direkte påstande....ville jeg nok mene, at hvis man skal holde sig på et realistisk

niveau med sin træning og ikke ønsker at stifte alt for meget bekendskab med bodyhouse.dk :crazy: er det nok ik lige ham man skal

sammenligne sig med.

Alt respekt for ham og hans side, men der kan man nok snakke om at man nok skal træffe nogle valg, der er meget værre end at skulle

skubbe saladen rundt på tallerkenen :4mewantfood: , som der blev snakket om tidligere. Så i mine øjne er det et værre ideal at holde sig for sig end nogle tynde modelpinde. Selvom det nok er sådan et mål mange af os BB'er/strandløver besidder og har.

Link to comment
Share on other sites

Den kommentar havde sikkert været så meget federe hvis resten her inde gav dig ret. Men det gjorte de ikke.

Du siger jeg godt ved at man ikke får sådan en krop på 3-5 måneder. Nå så ved jeg det. Aha

Altså nu har jeg naturligvis kun selv trænet noget der minder om 6-7år, med lidt forskellige formål, og er hjælpe træner i vores center. Det gør mig på ingen måde til guro.

Men kan jeg ikke give dig eller de fleste andre den portion "masse" der er på fyrens pecs (som er det eneste der er trænet egentlig) på 3-5 måneder så vil jeg være en pænt ringe personlig træner.

Hvis man bare er middel dedikeret så kan man opnå det.

Mht jeres holdning om at han ligner en svømmer, så mener jeg det er helt væk. Nu træner jeg med flere tidligere svømmere, og ingen af dem er på nogen måde at sammenligne med ham. Han har jo INGEN skuldre. Svømmere har stort set altid meget store skuldre.

Men nok om det. Du har styr på det siger du, så ingen grund til indblanden.

Hans fedtprocent der imod er en helt anden snak. Det kan tagt langt mere end 5 måneder at opnå. Men nu talte jeg jo som om "massen"

Ja massemæssigt er vi helt enige!

Nu medregnede jeg altså også tiden det tager at få fedt% så langt ned efter hans "bulk" hvis man kan kalde det det i det her tilfælde!

Men nogen er jo mere disponerede for lav fedt% end andre, for mig er det pænt hårdt arbejde...

Link to comment
Share on other sites

Men nogen er jo mere disponerede for lav fedt% end andre, for mig er det pænt hårdt arbejde...

Jammen så er vi jo enige. Ja jeg har selv brugt noget der ligner 5-6 måneder på diæt, og har smidt 14-16kg, og min fedt procent er stadig ikke der nede.

Så ja jeg kender desværre godt til ikke at være disponeret til en lav fedt procent

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan ikke understreges nok at det med fedtprocent afhænger meget af gener. Jeg hører tit om mange der cutter intensivt, men alligevel når mange af dem ikke ned på den lave fedtprocent de ønsker. Hvorimod jeg selv har en meget lav fedtprocent og markerede muskler selv om det aldrig har været noget jeg har trænet efter!!! (dyrker dog meget sport)

Derimod har jeg svært ved at tage masse på. Jeg vil konkludere at man ikke skal sige at et givent mål for fedtprocent osv. er "nemt" eller "svært". Det kommer an på hvem man er...

Link to comment
Share on other sites

19år og de stats!!??......vi kan godt blive enige om at Hr. Riis har en flot og veltrænet/atletisk krop!

Men uden at konkludere eller komme med nogen direkte påstande....ville jeg nok mene, at hvis man skal holde sig på et realistisk

niveau med sin træning og ikke ønsker at stifte alt for meget bekendskab med bodyhouse.dk :crazy: er det nok ik lige ham man skal

sammenligne sig med.

Alt respekt for ham og hans side, men der kan man nok snakke om at man nok skal træffe nogle valg, der er meget værre end at skulle

skubbe saladen rundt på tallerkenen :4mewantfood: , som der blev snakket om tidligere. Så i mine øjne er det et værre ideal at holde sig for sig end nogle tynde modelpinde. Selvom det nok er sådan et mål mange af os BB'er/strandløver besidder og har.

Hvad mener du? :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share