DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mig bekendt har han da aldrig skrevet det? Vil du ikke lige prøve at søge tilbage i gamle indlæg og se om du kan finde det du snakker om :blink:

Nu vil jeg ikke smide linket offentligt (i den forstand), men jeg sender dig lige en PM med det...

Folk kan jo selv finde det, hvis de er interesseret.

Edited by ProtPig
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Sålænge en person ikke promoverer sig selv på at være drugfree osv, så må vedkommende, såsom Granhof, selv om hvad de laver.

Gyno kommer ikke af skummetmælk og protbarer :wink:

Nu promoverer Mass jo sig på at være drugfree, men jeg ved ikke om du snakker om MASS? ... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så hvis ikke man konstant siger, man er clean, er det altså ligegyldigt? :laugh:

Det kommer an på konteksten. Kan ikke se mystikken i dette? Hvis man ikke påstår man er clean og krudter den, hvori ligger så det dobbeltmoralske?

Nuvel, man gør noget, som jeg eksempelvis ikke ville, men hver mand sine regler.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fortsætte det her? Ingen af parterne kan åbenbart stilles tilfredse. Hvis MASS havde pisset en ren dopingprøve havde han bare været god til at time sine sporingstider og sådan ville det fortsætte. Nogen VIL bare pege fingre og pille andre ned fordi de måske ikke selv har/kan opnå hvad andre kan. Kan ikke have andet end ondt at sådanne personer. Hvis man VIL se gyno, hvis man VIL se stikmærker i lårene fra række 18 - så ser man dem sgu også. Synes bare det er synd og skam at folk som MASSkinen ikke kan få den hæder hans hårde arbejde fortjener uden nogen skal stille sig i vejen.

Dette er mit sidste indlæg i denne debat. Hvis folk vil fortsætte deres hekseforfølgelse, så bliv endelig ved, hvis I føler det overbeviser jer selv.

Krea.

Edited by Krea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
hmmmm.... kan jo være at I ikka får nogen - I har jo fået pokal ikke?

Har du prøvet at skrive noget på DBFF's forum ang. medaljen og hvorfor den ikke er kommet?

På dage n fik jeg i hvert fald at vide, at medaljen vil blive tilsendt..! Og har da også snakket med Mona, men hun er jo ikke lige primus motor længere i den henseende..

Jeg ringer til dem i aften for at høre hvordan og hvorledes..

Link to comment
Share on other sites

På dage n fik jeg i hvert fald at vide, at medaljen vil blive tilsendt..! Og har da også snakket med Mona, men hun er jo ikke lige primus motor længere i den henseende..

Jeg ringer til dem i aften for at høre hvordan og hvorledes..

Proceduren er at man sender guldmedaljen til dem som IKKE stiller op. Bare spørg Mr Bond hvad der skete sidste år :nissetunge:

Jeg regner derfor med at modtage en medalje her en af dagene :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Proceduren er at man sender guldmedaljen til dem som IKKE stiller op. Bare spørg Mr Bond hvad der skete sidste år :nissetunge:

Jeg regner derfor med at modtage en medalje her en af dagene :nissegrin:

Haha..! Ja kan godt huske episoden..! Grinagtigt! :laugh:

Men jeg går nu ud fra du har en hængende.. Så hvis du får en kan du jo sende den til Århus! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share