DM Bodybuilding, Classic BB, Bodyfitness og Athletic Fitness 2006


Guest Fitness-iver
 Share

Hvor mange stiller op - hvem kommer og ser showet???  

210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Proceduren er at man sender guldmedaljen til dem som IKKE stiller op. Bare spørg Mr Bond hvad der skete sidste år :nissetunge:

Bondi var bedst - det ved ALLE ! :nissetunge:

Men yes, fik pr. automatik guldet tilsendt, uden at have været i nærheden af scenen og med en god jule bulk i kroppen ! Kan næsten ikke vente på at se hvad der kommer i år. Håber på guld i classic bb +178 - Det har Bondi fortjent :nissegrin:

Tillykke til Conscience :nissegrin: og alle jer andre der vandt - håber i får jeres medalje, ellers ved i hvor den er (jeg er til at handle med) :nissegrin:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pinligt at det skal tage så lang tid at:

1) lave en resultatliste...DM var ca. 3 måneder siden :blink:

2) Ikke kunne sende medaljer ud til dem der skal have dem.

3) Ikke at skrive et ord om udfaldet af dopingkontrollen.

JA, det er helt til grin. Og listen kunne være meget længere.......

Har bla. skrevet et spørgsmål til forbundet vedr. deres doping politik for 2-3 mdr. siden på deres hjemmeside og ingen har endnu gidet svare på det. Enten er det ikke verdens mest kompetente folk der sidder der ellers brænder de bare ikke nok for sagen - eller måske begge dele. JA, ja ved godt de arbejder ulønnet i deres fritid og bla. bla. bla. - men siger man ja til noget - så bør man også gør sit "job" ordentligt ! Enhver der melder sig til sådan noget burde vide at det tager en del af ens tid - det ser ikke ud til, at det er gået op for dem endnu.

På baggrund af dette og forbundet manglende interesse i doping test og at komme problemet til livs overvejer jeg kraftig at rykke mit næste giro indbetalings kort over og melde mig ud !

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har kigget resultatlisten igennem fra DM og kan se at der er sket en fejl i -87.5 kg klassen, der var det jakob hansen som vandt og ikke morten nielsen.

En ting er at "vinde" på scenen, en anden ting er om ens doping prøve er clean. Mon ikke det er det der er sket

Link to comment
Share on other sites

ok, så er det jo en anden sag, jeg havde bare ikke hørt nogen rygter om nogen positive test, det plejer jo at rygtes ikke mindst, herinde på MOL.

Det rigtig. Mener det står i Rall´s logbog at der var en enkelt og at CF dermed vandt endnu en guldmedalje :smile: Men hæng mig ikke op på det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun være enig..! :smile:

Men det eneste vi kan gøre, er vel at gøre forbundet opmærksom på de mangler vi nu engang mener der er..!

... og hvor mange gør reelt så lige det :wink:

De fleste brokker sig gerne og ønsker ændringer men gør aldrig noget konkret ved det ....

Link to comment
Share on other sites

... og hvor mange gør reelt så lige det :wink:

De fleste brokker sig gerne og ønsker ændringer men gør aldrig noget konkret ved det ....

Jeg kan selvfølgelig kun svare for mit eget vedkomne..! :smile: Og har da også gjort opmærksom på, overfor DBFF, at der er nogle mangler..

Og jeg kan da kun opfordre andre til at gøre det samme, såfremt de mener det er på sin plads..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan selvfølgelig kun svare for mit eget vedkomne..! :smile: Og har da også gjort opmærksom på, overfor DBFF, at der er nogle mangler..

Og jeg kan da kun opfordre andre til at gøre det samme, såfremt de mener det er på sin plads..! :smile:

... måske at troppe op til generalforsamling vil have større effekt i at de kan forstå atleternes frustration over manglende tilkendegivelse ved DM placeringer og resultat samt den manglende respons når man kontakter forbundet!

Kan ikke heller ikke forstå at man ikke blot fremlægger den fulde protokol fra DM som vores andre Nordiske naboer gør... alle er jo nysgerrig efter eks. hvor mange point der blev givet til de forskellige atleter!

I Sverige, Norge og Finland ligger de det eks. allerede ud på nettet samme dag som konkurrence afholdes :4thumbup:

Jeg har forsøgt nu for 4. gang i starten af december at få brugernavn + password til deres forum men uden held :unhappy: kunne ellers godt tænke mig en debat om netop dette på forumet hvor man må forudsætte at betyrrelsen læser med....

Link to comment
Share on other sites

... måske at troppe op til generalforsamling vil have større effekt i at de kan forstå atleternes frustration over manglende tilkendegivelse ved DM placeringer og resultat samt den manglende respons når man kontakter forbundet!

Kan ikke heller ikke forstå at man ikke blot fremlægger den fulde protokol fra DM som vores andre Nordiske naboer gør... alle er jo nysgerrig efter eks. hvor mange point der blev givet til de forskellige atleter!

I Sverige, Norge og Finland ligger de det eks. allerede ud på nettet samme dag som konkurrence afholdes :4thumbup:

Jeg har forsøgt nu for 4. gang i starten af december at få brugernavn + password til deres forum men uden held :unhappy: kunne ellers godt tænke mig en debat om netop dette på forumet hvor man må forudsætte at betyrrelsen læser med....

Selvfølgelig er det klart bedst at troppe op til generalforsamlingen.. Selvom det burde være muligt, at få sine punkter igennem til bestyrelsen, uden at skulle møde op. Det er jo desværre ikke altid muligt for alle at møde op...

Sidste år mener jeg også det hele blev frigivet, dog efter doping prøverne..?

Jeg har også forsøgt forgæves at få adgang til forummet..! :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

... måske at troppe op til generalforsamling vil have større effekt i at de kan forstå atleternes frustration over manglende tilkendegivelse ved DM placeringer og resultat samt den manglende respons når man kontakter forbundet!

Kan ikke heller ikke forstå at man ikke blot fremlægger den fulde protokol fra DM som vores andre Nordiske naboer gør... alle er jo nysgerrig efter eks. hvor mange point der blev givet til de forskellige atleter!

I Sverige, Norge og Finland ligger de det eks. allerede ud på nettet samme dag som konkurrence afholdes :4thumbup:

Jeg har forsøgt nu for 4. gang i starten af december at få brugernavn + password til deres forum men uden held :unhappy: kunne ellers godt tænke mig en debat om netop dette på forumet hvor man må forudsætte at betyrrelsen læser med....

Det var da pudsigt at netop DU ikke kan få adgang til forumet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Alle kan brokke sig, men når max 10% af medlemmerne møder op til generalforsamlingen, får de, som ikke kommer, nøjagtig det de fortjener. Dem der møder op, styrer showet og er de ikke repræsentative for forbundet som helhed, er der ikke noget at gøre ved det. Sådan fungerer demokrati nu engang.

Ønsker man forandring, kommer den ikke af sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Alle kan brokke sig, men når max 10% af medlemmerne møder op til generalforsamlingen, får de, som ikke kommer, nøjagtig det de fortjener. Dem der møder op, styrer showet og er de ikke repræsentative for forbundet som helhed, er der ikke noget at gøre ved det. Sådan fungerer demokrati nu engang.

Ønsker man forandring, kommer den ikke af sig selv.

Jeg er skam ikke uenig.. :smile:

Siger blot, at det bør være muligt, at komme i kontakt med en forenings bestyrelse, uden at skulle gøre det ved en generalforsamling.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan os være :smile: Men mener faktisk jeg har hørt rygtet

Det understreger jo bare behovet for at offentliggøre test resultater på atleterne og vigtigheden af at resultatlisterne er fejlfrie. Det er da for bittert at blive regnet for krudtugle, hvis det er fordi der ikke er styr på resultaterne... som det er nu vil man automatisk blive regnet for dopet, hvis man ikke optræder på den endelige liste. Det er da latterligt!!!

Link to comment
Share on other sites

Det understreger jo bare behovet for at offentliggøre test resultater på atleterne og vigtigheden af at resultatlisterne er fejlfrie. Det er da for bittert at blive regnet for krudtugle, hvis det er fordi der ikke er styr på resultaterne... som det er nu vil man automatisk blive regnet for dopet, hvis man ikke optræder på den endelige liste. Det er da latterligt!!!

DBFF navngiver IKKE dopingdømte atleter!! Så det bliver aldrig aktuelt ....

Dog kan man jo undre sig når eks. den internationale Europæiske organisation EBFF gerne sætter navne på dem som er taget for doping???! :blink:

De burde jo af alle diktere hvordan DK skal forvalte deres dopingregulativ- og dom!

Dog gælder det med at "dække" for de dopingdømte også vores naboland Sverige - hele sagen om Ahmad Ahmad og hans positive test ved EM 2006 og han på trods af dette fik lov at deltage i det Svenske nationale mesterskab jo direkte pinlig :dry: når folk oprettede tråde på Body.se om netop dette emne blev de ligeså hurtigt slettet af MOD??!? Så hvis man føler at DBFF beskytter folk herhjemme så sættes det da lidt i perspektiv af hvordan svenskerne har forvaltet Ahmad Ahmads positive test!!

Link to comment
Share on other sites

Alle kan brokke sig, men når max 10% af medlemmerne møder op til generalforsamlingen, får de, som ikke kommer, nøjagtig det de fortjener. Dem der møder op, styrer showet og er de ikke repræsentative for forbundet som helhed, er der ikke noget at gøre ved det. Sådan fungerer demokrati nu engang.

Ønsker man forandring, kommer den ikke af sig selv.

Jeg vil egentlig bare gerne være medlem, de lover og lover, men jeg får aldrig er girokort :blink:

Hvilket er begyndt at blive mig lidt træls - og de svarer ik på mine mails :sneaky2:

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share