Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Årets første løbetur

Okay jeg kan hermed konkludere, at man ikke skal løbe i strid modvind med DOMS i lænden efter rack pull :crazy:DAMN den tur trak tænder ud.

Distance: 5 km

Tid: 29 minutter

Hastighed: 10.3 km/time

Egentlig en lidt overraskende tid og hastighed, eftersom jeg ikke har løbet siden december, og denne tur var bestemt ikke en af de bedre. :sneaky2: Min lænd gjorde ondt fra start til slut og til tider føltes det som om jeg gik i stå, så meget stormede det. :blink: Men så blev den første tur da overstået, altid lidt svært at mande sig selv op til at komme afsted, når det er længe siden, men næste gang bliver det nemmere :smile:

- Pia (Bambi) post-11838-1174501763.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej SMUKKE pige :slut:

Kommer du stadigvæk til Fyens land i slut april? Regner med at være hjemme fredag - men tager til Århus lørdag / søndag ... ville jo gerne lige nå at hilse på :wink:

Tænkte forresten på... du ligger vel ikke inde med noter omkring kost til cancer patienter ... er jo rimeligt relevant med mit nye job :smile:

KNUS

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej SMUKKE pige :slut:

Kommer du stadigvæk til Fyens land i slut april? Regner med at være hjemme fredag - men tager til Århus lørdag / søndag ... ville jo gerne lige nå at hilse på :wink:

Tænkte forresten på... du ligger vel ikke inde med noter omkring kost til cancer patienter ... er jo rimeligt relevant med mit nye job :smile:

KNUS

//NO

Hello Angle post-11838-1174571532.gif

Ja jeg kommer til Fyn fredag den 27. april. Så skal I vise mig OBBC :bigsmile: Håber da vi lige når at få hilst på hinanden inden du drager mod Århus.

Ang. kost til cancer patienter, så ligger jeg ikke inde med nogle konkrete noter lige til denne patientgruppe. Faktisk er problemet med netop disse patienter, at de mister appetitten enten pga. kemoen, det psykiske, smerter osv. I den forbindelse bruger vi principperne for kost til småtspisende. Masser af små energitætte måltider. Gerne grød med piskefløde, proteindrikke, chokolade, nødder, kager, energiberigede flødeis, fromager, kiks m. fed tandsmør og fedt ost osv. Faktisk alle de ting man fraråder os normal og overvægtige folk at spise for ofte :wink: Vi havde primært hoved- og halscancerne, da problemerne som oftest optræder hos denne gruppe. I takt med strålebehandlingen får de flere og flere smerter alá halsbetændelse. Så det er faktisk godt hvis de kan blive "fedet" lidt op inden behandlingen går igang. Hos nogle af patienterne bestiller man en PEG-sonde med det samme behandlingen starter da der kan være flere ugers ventetider på at få dem anlagt, og erfaringen siger at de bliver så småtspisende i løbet af behandlingen, så sondeernæring vil komme på tale. Jeg har sidste dag i praktikken i morgen. Det er muligt at jeg kan skaffe dig en bog der hedder: Kræft, kost og energi af Klinisk diætist Lene Allingstrup. Har ikke selv nået at få kigget i den, men måske der står noget du kan bruge på et tidspunkt. :smile:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1174572853.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Triceps og Cardio

Det var ikke just energien der var i højsæde i dag :nonono: Syntes ikke rigtig jeg gad og der var nærmest ingen i hulen, mens jeg var der :dry:

Dips:

1x18 (bw)

1x12 (bw)

2x8 (bw)

Cable Pull-down (Rødt greb):

1x8 (20 kg)

3x10 (17.5 kg)

Dumbbell Kick Back:

1x15 pr. arm (8 kg)

1x12 pr. arm (10 kg)

1x10 pr. arm (12 kg)

1x8 pr. arm (13 kg)

Cardio

Cykel: 30 minutter post-11838-1174573814.gif

Det var den træning. Ikke specielt ophidsende, men fik da lavet det jeg skulle. I morgen er det sidste dag i praktik og så er det ellers tilbage på skolebænken igen derefter :4smartass:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio

Gik fuldstændig kold i min opgave, så tænkte at en omgang frisk luft måtte kunne gøre tricket :tongue: Det er godt nok mørkt ude nu, så måtte løbe en af mine "lys-ruter" - hvilket vil sige at der er gadelygter hele vejen, det er der jo langt fra alle steder her ude på landet :laugh:

Distance: 3.7 km

Tid: 19 min, 34 sek.

Hastighed: 11.5 km/time :w00t:Der var fut i de små ben til aften

Nu sidder jeg så og koger. post-11838-1174592092.gif Så må tiden vise om der går et lys op for mig senere mht. opgaven :sneaky2:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hello Angle post-11838-1174571532.gif

Ja jeg kommer til Fyn fredag den 27. april. Så skal I vise mig OBBC :bigsmile: Håber da vi lige når at få hilst på hinanden inden du drager mod Århus.

Ang. kost til cancer patienter, så ligger jeg ikke inde med nogle konkrete noter lige til denne patientgruppe. Faktisk er problemet med netop disse patienter, at de mister appetitten enten pga. kemoen, det psykiske, smerter osv. I den forbindelse bruger vi principperne for kost til småtspisende. Masser af små energitætte måltider. Gerne grød med piskefløde, proteindrikke, chokolade, nødder, kager, energiberigede flødeis, fromager, kiks m. fed tandsmør og fedt ost osv. Faktisk alle de ting man fraråder os normal og overvægtige folk at spise for ofte :wink: Vi havde primært hoved- og halscancerne, da problemerne som oftest optræder hos denne gruppe. I takt med strålebehandlingen får de flere og flere smerter alá halsbetændelse. Så det er faktisk godt hvis de kan blive "fedet" lidt op inden behandlingen går igang. Hos nogle af patienterne bestiller man en PEG-sonde med det samme behandlingen starter da der kan være flere ugers ventetider på at få dem anlagt, og erfaringen siger at de bliver så småtspisende i løbet af behandlingen, så sondeernæring vil komme på tale. Jeg har sidste dag i praktikken i morgen. Det er muligt at jeg kan skaffe dig en bog der hedder: Kræft, kost og energi af Klinisk diætist Lene Allingstrup. Har ikke selv nået at få kigget i den, men måske der står noget du kan bruge på et tidspunkt. :smile:

Knus Pia (Bambi) post-11838-1174572853.gif

Hey Bambi

Så ses vi helt sikkert den fredag :bigsmile:

Ang. den bog du snakker om så må du da meget gerne kigge ... ville være super!

.. ellers så må det jo være muligt at fremskaffe den fra andre steder :smile:

Ang. det med at fede patienterne op ... det havde jeg slet ikke tænkt på - i den grad værd at huske :4thumbup:

KNUS

No

Link to comment
Share on other sites

Nej det er det man kalder skadefro :laugh:

Hvad tænker du på med Lørdag?? Fællestræning?? Det vil jeg da mægtig gerne :4jumpy:

Kram Pia (Bambi)

Jep tænkte nemlig på en omgang fællestræning lørdag :bigsmile: Det gik jo fino sidst.. :cool:

Skal du med til det haløjsa om aften..? jeg skal liiiige arbejde i nogle timer, men regner da med at troppe op senere.. :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Jep tænkte nemlig på en omgang fællestræning lørdag :bigsmile: Det gik jo fino sidst.. :cool:

Skal du med til det haløjsa om aften..? jeg skal liiiige arbejde i nogle timer, men regner da med at troppe op senere.. :4drunk:

Så har du hermed sikret dig en DATE i form af Pia (Bambi) til en omgang fællestræning lørdag post-11838-1174594769.gif

Jeg skal ikke med om aftenen, jeg har en anden aftale.

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Skuldertræning den 23. marts 2007

Det var en rigtig hektisk og stressende dag i går. :blink: Sidste dag i praktik hvor vi endte med at have overarbejde pga en akut patient, vi var nødt til at tale med inden weekenden. Derefter hurtigt ned i DHS til en omgang skuldertræning med Casper og så ellers hjem og gøre mig klar til bytur med nogle tøser fra klassen. Så nåede heller ikke at få min træning skrevet ind på MOL, så derfor den først kommer nu :tongue:

Dumbbell skulderpres:

1x15 (12 kg)

1x12 (13 kg)

2x8 (14 kg)

- Kørte fint i dag :smile:

Lateral Raise:

3x15 (5 kg)

Barbell Up-Right-Row:

1x15 (20 kg)

3x10 (23 kg)

- Fokus på at kører stangen helt inde ved kroppen. :tongue:

Machine Rear Delt:

2x10 (20 kg)

1x10 (25 kg)

Det var det - hurtig men effektiv omgang. :bigsmile: I dag står den på pepsi max, franske kartofler og sofa. Synes ellers ikke jeg drak specielt meget, men kan nu godt mærkes i kroppen i dag. :ill: Men det kan jeg selvfølgelig kun takke en for, og det er mig selv :laugh:

- Pia (Bambi) post-11838-1174736751.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

post-11838-1174828528.gifLøbpost-11838-1174828528.gif

Hvilket fantastisk vejr at vågne op til :sun: Skulle egentlig have haft fællestræning med Nillepigen idag, men vi endte vist begge med en seng der hoppede på nakken af os, og nægtede at give slip igen :laugh: Men vi vender stærkt tilbage i næste uge. :innocent: Det lykkedes mig dog at få løbeskoene snørret, og komme afsted på en mindre tur i det blå post-11838-1174829205.gif

Distance: 4.3 km

Tid: 22 min, 27 sek

Hastighed: 11.6 km

Ellers er det ved at være 1 uge siden at min "Mission-Sommer-Garderobe" gik igang. Synes det går fint nok indtil videre.

Morgenvægt: 55.2 kg (- 1.2 kg)

Idag har jeg også modtaget mine 5 kg proteinpulver fra sublimsport, så nu har jeg vist til et godt stykke tid. :bigsmile:

- Pia (Bambi) post-11838-1174829681.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Bryst og Let Ben

Back to school og så med en mødetid fra 9.00 - 17.00 på skemaet :blink: Dog viste det sig, at være en fejl, så vi allerede slap kl. 15.00. :4thumbup: Motivationen for træning var ikke den største i dag, men da jeg så kom igang vendte det sig 180 grader. :w00t: Specielt da det gik op for mig, at de små ben er blevet stærkere :yahoo:

Bryst

Smith high incline bænkbres: post-11838-1174930397.gif

1x20 (25 kg)

1x8 (30 kg)

1x10 (32 kg)

2x8 (35 kg)

- Gjorde ret ondt i håndleddene. :crazy:

Dumbbell high incline brystpres:

1x15 (12 kg)

1x10 (14 kg)

3x8 (17 kg)

Dumbbell low incline flyers:

1x15 (7 kg)

1x12 (8 kg)

3x8 (9 kg)

Machine flyers:

1x6 (15 kg) - Den var sgu for tung i dag. :nonono:

3x8 (12.5 kg)

Ben

Decline Legpres:

1x15 (100 kg)

1x15 (120 kg)

1x15 (130 kg)

1x10 (140 kg)

- Alle sæt blev kørt med overskud :4jumpy:

Lunges:

2x10 pr. ben (bw + 2x5 kg vægtskiver)

- Kørte ikke så godt i dag og gjorde lidt ondt i knæene. Tror faktisk at walking lunges vil være bedre til mig, og jeg overvejede da også at prøve øvelsen i dag, men er vist stadig lidt for genert til at vandre rundt på den måde til skue for alle :blush:

Legextension:

4x10 (50 kg)

- Easy easy :tongue:

Cardio

Cykel: 30 min. post-11838-1174930288.gif

Nu sidder jeg så og koger totalt. Fatter ikke lige hvad der sker, det er som om forbrændingen hamre afsted post-11838-1174930220.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ad sveder du stadig :laugh:

Ser da ud til styrken generelt er stigende :superman:

:laugh: Jeg håber sgu det er sved/fordampning, for ellers kan det jo næsten kun være en begyndende feber tilstand igen :nonono:

Tja jeg ved ikke med styrken. Den er da i hvert fald ikke faldet selvom kalorieindtaget er reduceret, så det er da altid noget. :innocent:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Ryg

Jeg troede det var løgn da væggeuret ringede i morges. :sleepy: Jeg kom kun op, fordi jeg i sidste øjeblik kom i tanke om at der var mødepligt til første lektion. :innocent: Halsende op mod skolen støder jeg på min trofaste veninde som ser ligeså :sleeping: ud som mig... "Pia jeg gider ikke i dag" :blink: "hmm det gider jeg heller ikke"... 15 minutter inde i første lektion... "Pia jeg går efter første time" :unsure: "hmm okay, det gør jeg os". :innocent::laugh: Så på den måde endte jeg i DHS kl. 09.15 til en omgang back attack :wub:

Rack Pull:

Jeg kunne overhovedet ikke huske hvad hul vi havde stængerne i sidst i vi kørte Rack Pull, så jeg startede med at prøve mig lidt frem. Endte med det 3. nederste.

1x10 (65 kg)

1x8 (85 kg)

1x10 (87.5 kg)

1x8 (90 kg)

1x6 (90 kg)

- Jeg kørte med 85 kg sidst, men ved ikke om jeg formåede at kører ligeså teknisk korrekt idag som sidst. :eh:Men under alle omstændigheder, var jeg da ret imponeret over at det overhovedet var muligt for mig at løfte de 90 kg ud af holderne og kører øvelsen :w00t:

Yates Row:

1x15 (50 kg)

4x8 (60 kg)

- Kørte overraskende godt.

Cable Row:

1x15 (40 kg)

1x10 (50 kg)

3x10 (55 kg)

1x8 (60 kg) - NY PR :yahoo:

Pull Down (smalt greb):

1x10 (30 kg)

1x8 (40 kg)

2x8 (42.5 kg)

Dumbbell One-Arm-Row:

1x15 (18 kg)

1x10 (24 kg)

1x8 (26 kg)

1x8 (28 kg)

- Længe siden jeg har kørt mine elskede One-Arm-Row. :wub:De kørte faktisk rigtig godt i dag. De første 6 reps med de 28 kg var gode, hvorefter de 2 sidste kneb lidt, men alt i alt er det første gang de har kørt så let.

Cardio

Cykel: 30 minutter post-11838-1174995753.gif

Det var det. :bigsmile: Nu har jeg lovet mig selv, at jeg skal få skrevet på min opgave i eftermiddag. :innocent:

By the way... Mit nye proteinpulver er super godt. Man behøver nærmest ikke andet end at fylde vand i shakeren, og så opløser det faktisk sig selv. :smile: Ingen klumper eller bundsnask, så den er jeg glad for Casper lokkede mig til at købe, selvom det er en kæmpe sæk, at have til at stå post-11838-1174996032.gif

- Pia (Bambi) post-11838-1174996201.gif

___________________________________________________________________________________________

Til sidst lige dagens smiley, som jeg faldt over. post-11838-1174996268.gif Og hvad kan vi så lærer af det? Del aldrig din seng med en der har spist kål :rofl2:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

post-11838-1175081793.gif Løb post-11838-1175081793.gif

Så gjorde hun det sgu igen den bette. Løb med onde onde DOMS i ryggen. :4slap: Har været hjemme i dag for at skrive opgave, men hold da kæft jeg har været langsom i optrækket. Kunne næsten ikke slæbe mig selv ud på min løbetur og havde 117 undskyldninger for at holde en hel fridag. :nonono: Men jeg kom da afsted og løb da ruten med en overraskende hastighed. :blink: Fatter det ikke helt. Følte ellers at det gik i sneglefart idag. :w00t:

Distance: 6.2 km

Tid: 33 min, 18 sek

Hastighed: 11.2 km/time :yahoo:

Nu skal der skrives opgave resten af eftermiddagen post-11838-1175082491.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Triceps og Biceps

Dejlig nem dag i skolen. :smile: Derefter med min studiekammerat hjem og se min kommende lejlighed :yahoo: Hold kæft den er lækker. Splinter nyt køkken og bad. Alle rum er meget lyse, hvilket jeg prioritere meget højt, ellers bliver det nemt så trist. Hvis jeg skal komme med et minus, så er det at jeg ikke er helt sikker på at jeg kan have alle min møbler fra min stue i den nye stue. :sneaky2: Så der skal tænkes kreativt. :tongue: Men nøøøøj jeg glæder mig. Det tog 5 minutter at gå oppe fra lejligheden og så var jeg nede i DHS klar til en omgang træning med Casper.

Bænk pres (smalt greb):

1x15 (stangen)

1x10 (30 kg)

3x10 (35 kg)

1x8 (35 kg)

- Kørte virkelig godt. Vist en okay vægt i smal bænk for en bette lort som mig. Mistede endda koncentrationen et par gange, fordi en af fyrene gik og små fes under træningen, hvilket Casper ikke var bleg for at råbe højt om. Sådan noget kommer jeg altså til at grine af :rofl2:

Dumbbell Hammer Curls:

5x10 (9 kg)

1x10 (10 kg)

Barbell Fransk Pres (Neutral greb):

1x15 (18 kg)

1x10 (23 kg)

2x10 (25 kg)

Dumbbell Incline Curls:

1x10 (6 kg)

1x10 (7 kg)

2x10 (8 kg)

Cable Triceps Pull Down (Rødt greb):

1x20 (20 kg)

1x20 (30 kg)

1x8 (40 kg)

1x9 (40 kg)

- Havde lidt svært ved lige at finde den korrekte vægt. :blush:

Dumbbell One Arm Preacher Bench Conc. Curls:

2x10 (4 kg)

1x10 (5 kg)

1x10 (6 kg)

Cardio

Kondicykel: 30 minutter post-11838-1175193234.gif

I morgen skal jeg bare lige i skole fra 9.00 - 11.45 og have videnskabsteori - Kæft det lyder klogt :raisebrow::laugh: - Derefter står den på en omgang træning af ben og skulder sammen med Casper og så har jeg en hel uges PÅSKEFERIE. :yahoo:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Skulder og Ben

Stod op i sidste øjeblik, så det blev til en turbo morgen incl. løb i høje sko efter bussen (Jeg skulle jo nødigt prøve noget nyt :innocent:) Derefter 3 timers videnskabsteori på skolen - Ohhh my Goodness :crazy: - Det var sgu ikke lige min kop the. Troppede op i DHS kl. 12.15 til en omgang skulder træning med Casper efterfulgt af lidt ben halløj. :bigsmile: Jeg kun nu i bagklogskabens tegn konkludere, at jeg skal til at prioritere min træning lidt anderledes. I dag har jeg været i centret i 3 timer. :blink: Det er simpelthen for lang tid og det er ikke første gang i denne uge at det kommer op over de 2 timer :eh: og det skyldes ikke at tiden bruges på unødvendigt :blahblah: Derudover er det for hårdt at slutte af med bentræningen, den skal ligge før jeg kører skulder fremover :smile:

Skulder

Dumbbell Skulder Pres:

1x12 (13 kg)

4x10 (14 kg)

Lateral Raise:

4x10 (7 kg)

Barbell Up-Right-Row:

1x15 (20 kg)

3x10 (23 kg)

Barbell Front Raise: - Ny øvelse.

1x20 (10 kg)

1x15 (15 kg)

1x10 (17 kg)

Machine Rear Delt:

1x15 (15 kg)

1x15 (25 kg)

2x10 (30 kg)

- Det er vist første gang jeg kører med 30 kg, og det gik faktisk overraskende godt :bigsmile:

Ben

Decline Legpress:

1x15 (100 kg)

1x12 (120 kg)

1x10 (140 kg)

2x10 (160 kg) - NY PR

1x4 (170 kg) - NY PR

- Jeg har aldrig kørt med mere end 140 kg, så var noget overrasket over at de 160 kg gik så "let". De 170 kg var for tunge :gal:så der måtte Casper hjælpe en del til.

Walking Lunges: -Ny øvelse.

1x15 pr. ben (bw + 5 kg)

2x15 pr. ben (bw + 10 kg)

- Det gik da glimrende, hvis jeg selv skal sige det, helt sikkert en øvelse som i fremtiden skal være en del af ben programmet. :w00t:Min puls kom da temmelig højt op efter sådan en vandring op og ned af gulvet. :heartpump:

Leg extension:

1x12 (42.5 kg) - dropsæt - 1x8 (22.5 kg)

2x12 (45 kg) - dropsæt - 2x8 (25 kg)

Cardio

Kondicykel: 30 min. post-11838-1175266812.gif

Et rigtig godt træningspas, som dog bare tog liiidt for lang tid, til at det kan være helt sundt for min bette krop. Resten af dagen og aftenen står den på opgaveskrivning og total afslapning. Jeg har jo lige fået PÅSKEFERIE post-11838-1175267299.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Derefter 3 timers videnskabsteori på skolen - Ohhh my Goodness :crazy: - Det var sgu ikke lige min kop the.

Ben

Decline Legpress:

1x15 (100 kg)

1x12 (120 kg)

1x10 (140 kg)

2x10 (160 kg) - NY PR

1x4 (170 kg) - NY PR

- Jeg har aldrig kørt med mere end 140 kg, så var noget overrasket over at de 160 kg gik så "let". De 170 kg var for tunge :gal:så der måtte Casper hjælpe en del til.

Walking Lunges: -Ny øvelse.

1x15 pr. ben (bw + 5 kg)

2x15 pr. ben (bw + 10 kg)

- Det gik da glimrende, hvis jeg selv skal sige det, helt sikkert en øvelse som i fremtiden skal være en del af ben programmet. :w00t:Min puls kom da temmelig højt op efter sådan en vandring op og ned af gulvet. :heartpump:

Ja Videnskabsteori er da lige til at lukke op og skide i..! :nonono:

Lækkert med ny fin PR Pia..! Og før du ser dig om, får du en ordentlig 'lunges-røv' :tongue:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja Videnskabsteori er da lige til at lukke op og skide i..! :nonono:

Lækkert med ny fin PR Pia..! Og før du ser dig om, får du en ordentlig 'lunges-røv' :tongue:

:superman:

Mange tak Anders. :bigsmile: Jeg er også selv godt tilfreds :yo:

:wub:BOOTY :wub: Håber den ('lunges-røv') indfinder sig til sommer, så passer det så dejligt godt med at min "mission-sommer-garderobe" kan blive afløst af "mission-boyfriend". Den mission skulle jo gerne blive bare liiiidt nemmere når jeg bor inde i byen. post-11838-1175328367.gif Er det meget tydeligt at hører, at jeg glæder mig til at få den lejlighed :laugh:

Ang. videnskabsteori så kan jeg fortælle at jeg mangler 12 timer endnu - og JA der er mødepligt, og JA vi bliver råbt op og krydset af ligesom dengang man gik i 2. klasse.post-11838-1175328570.gif Det stinker da bare for vildt af :4pooh::nonono:

- Pia (Bambi) post-11838-1175328702.gif

Link to comment
Share on other sites

Ang. videnskabsteori så kan jeg fortælle at jeg mangler 12 timer endnu - og JA der er mødepligt, og JA vi bliver råbt op og krydset af ligesom dengang man gik i 2. klasse.post-11838-1175328570.gif Det stinker da bare for vildt af :4pooh::nonono:

- Pia (Bambi) post-11838-1175328702.gif

:crazy:

Fan'me godt det ikke er mig..! Vi havde heldigvis ikke mødepligt, så jeg var kun med den første dag! Men stadig spild af tid IMO! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio - Løb

Jeg har ladet mig fortælle, at det er bedst at dyrke dagens første cardio inden morgenmaden, hvis man vil tabe sig. :blush:Så det prøvede jeg så for første gang idag, og det gik da ganske fint.

Distance: 4.3 km

Tid: 22 min, 48 sek

Hastighed: 11.5 km/time :yo:

Styrketræning - Ryg

Ellers er jeg endnu engang den heldige vinder af en omgang inflammation i skulderen, denne gang den højre. post-11838-1175350109.gif Så træningen i dag var temmelig begrænset, da der ikke skal så meget til før det gør ondt. Men så var det jo heldigt, at Nillepigen var troppet op i DHS i dag, så blev tiden brugt på lidt :blahblah:

Cable Pull Down (Smal greb):

1x15 (30 kg)

1x12 (40 kg)

2x10 (45 kg)

Cable Row:

1x15 (50 kg)

2x10 (55 kg)

1x8 (55 kg)

- De var tunge idag :crazy:

Pull Down (Bredt greb - Neutral):

1x15 (30 kg)

3x10 (40 kg)

- Længe siden jeg har kørt med det helt brede og neutrale greb. Det gik faktisk helt godt.

Cardio

Kondicykel: 30 minutter. post-11838-1175350537.gif

- Kørte bare stille og roligt, så jeg kunne :blahblah:med Nille imens og Casper når han ellers kom fordi for at blive underholdt :tongue:

Ellers et særdeles lækker vejr for tiden. :sun:Det er altid ved denne tid jeg begynder at savne mine små heste, :wub:der er simpelthen ikke noget bedre end en rask galop hen over stupmarkerne iført ridebukser og en lille t-shirt. Det passer virkelig, at man bliver totalt høj af det. post-11838-1175350817.gif

Senere står den på aftensmad hos de gamle. :4mewantfood: Opgaven må vente til i morgen. Fik et mindere hysterisk flip i går. Lige da jeg skulle til at gemme på min pind, gik min pc kold, så de rettelser jeg lige havde lavet forsvandt igen. Grrrrrrr post-11838-1175350966.gif

- Pia (Bambi) post-11838-1175351044.gif

P.s: Jeg eeeelsker min smilies :laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share