Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Tak for dit besøg i min log. Fed træning, du får fyret af. Hold humøret oppe. Tonen kan være hård her på MOL. Sådan er det desværre nogen gange. Jeg har også været `max hadet´ af og til, kan jeg love dig. Den aktuelle sag kan, skal og vil jeg ikke kommentere. Men bare `hang in there!´

Martin :smile:

Hej Martin :bigsmile:

Den "lille" episode der var her på MOL, viste sig at være en større midforståelse, så der er vist ikke (så vidt jeg ved :blush:) nogle der hader mig :wink:

Jeg er ret spændt på vejret i morgen. Vores lokalbusser har det med at bryde sammen, bare det støvregner en dag :laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ku sku ik lade være med at trække på smilebåndet :wink:

Men det er jo egentlig også lang tid siden du har haft en rigtig bendag, så mon ik din krop lige skal igang igen, specielt ben kan blive nogle værre stive stylter, hvis ik de er i træning... !!

Sådan Pia... !! :4thumbup: :superman:

Så er det bare over og finde skamlen frem, så du kan komme op i den rigtig :w00t:

KnuZZer Anita

Du har ganske ret. Det er ved at være længe siden benene har fået tur. Så mon ikke der snart kommer en bedre bendag at berette om :4thumbup:

Følte at mine chins var ret akavede i dag, men skyldes nok også den pude der kom hamrende tilbage halvvejs. Det bliver spændende om jeg kan helt uden hjælp. Så er jeg jo næsten en rigtig fitness tøs :slut:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

post-11838-1172074801.gif

Øv hvor et PIS vejr :nonono: Da jeg stadig ikke har fundet mig en lejlighed i Århus, bor jeg fortsat lidt uden for byen :sneaky2: Her er der altid total panik på, når det begynder at sne. Det er vildt så stor forskel der er på mængderne inde i byen og så herude. Bestemte mig for at skynde mig hjem efter arbejde. Jeg skulle ikke nyde noget af, at busserne pludselig instillede kørslen (er jo set før) Hele to gange sad vi fast ude i Skåde, men jeg kom da heldigvis helskindet hjem, godt forfrossen og stiv i alle led og kridhvid over alt :mad:

Jeg har atter fået ondt i min venstre overarm/skulder efter mine chins igår :cry3: Jeg ringer til lægen en af dagene og får en tid til et tjek. Forhåbentlig på tirsdag, da jeg har studiefridag alligevel. Utroligt så meget det kan påvirke mit humør, når tingene ikke flasker sig. Det stresser mig at jeg ikke kan træne, men ved også at det kun gør ondt værre, hvis jeg gør det post-11838-1172074954.gif

Resten af aftenen kommer til at forgå på sofaen med "ondt-af-mig-selv-humør", lektier og min berømte spinatpizza post-11838-1172074892.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Da jeg stadig ikke har fundet mig en lejlighed i Århus, bor jeg fortsat lidt uden for byen :sneaky2:

Pas nu på du ikke overdriver :nonono::laugh:

Jeg har atter fået ondt i min venstre overarm/skulder efter mine chins igår :cry3: Jeg ringer til lægen en af dagene og får en tid til et tjek. Forhåbentlig på tirsdag, da jeg har studiefridag alligevel. Utroligt så meget det kan påvirke mit humør, når tingene ikke flasker sig. Det stresser mig at jeg ikke kan træne, men ved også at det kun gør ondt værre, hvis jeg gør det post-11838-1172074954.gif

Ej hvor træls det stadigvæk ulmer.. men var det egentlig ikke også meningen den skuller skulle genoptrænes i de kommende uger :blush:

Jeg tror heller ikke assistent chins-maskinen er god ved skulderen, da du ikke kører op i en naturlig bane... men i maskinens bane..

Rigtig god bedring med skulderen og humøret søde :superman:

KnuZZer

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia.

Håber du hygger dig med spinat pizzaen og sofaen. Til info kan jeg fortælle at vejret ikke er bedre sydpå som nogen ellers hævder. Jeg er lige ved at ønske mig sne i stedet for regn... Øjner en fridag da snerydning sandsynligvis ikke findes på Lars Tyndskids marker, som jeg skal over for at komme på arbejde.

MEGET SURT med din skulder. Håber lægen lige kan give dig en mirakelkur, så du kan få humøret op igen. Nu gik det ellers så godt med de chins. Jeg må snart selv teste den maskine, så jeg kan snakke med om den øvelse også. Men jeg tvivler på at mit center har så meget så meget assisted weight at den kan løfte mig op :bigsmile:

Fortsat god vinter (næste uge er det forår)

mvh.

morten

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille hilsen fra logluren ....

er glad for du fortsætter med at skrive og træne i DHS...for din log er sjov at følge med i ... Håber snart du får styr på den skulder

selv om der nok går noget inden vi ses i DHS da jeg har trukket telt plykkerne op for en tid og "Bosat" mig i kosovo det næste halve års tid

X-mas *OuT*

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på du ikke overdriver :nonono::laugh:
Og pas du hellere på, at jeg ikke puster mig op :devil: Bare fordi min nærmeste nabo er en gyldespreder, så behøver man jo ikke være en bonderøv :laugh:
Rigtig god bedring med skulderen og humøret søde :superman:

Tark sødde :flowers:

Hej Pia.

Håber du hygger dig med spinat pizzaen og sofaen. Til info kan jeg fortælle at vejret ikke er bedre sydpå som nogen ellers hævder. Jeg er lige ved at ønske mig sne i stedet for regn... Øjner en fridag da snerydning sandsynligvis ikke findes på Lars Tyndskids marker, som jeg skal over for at komme på arbejde.

MEGET SURT med din skulder. Håber lægen lige kan give dig en mirakelkur, så du kan få humøret op igen. Nu gik det ellers så godt med de chins. Jeg må snart selv teste den maskine, så jeg kan snakke med om den øvelse også. Men jeg tvivler på at mit center har så meget så meget assisted weight at den kan løfte mig op

Fortsat god vinter (næste uge er det forår)

mvh.

morten

Hey Morten :bigsmile:

Snerydningen findes ikke ude på Lars tyndskids marker, kan jeg hermed konkludere. Jeg har i hvert fald scooret mig en sne-fridag fra arbejdet :tongue: Ikke dårligt når man nu var max træt da væggeuret ringede kl. 5.00 :sleeping:

Jeg satser stærk på snart at være moden til at komme over i det rigtige chin stativ, til alle de seje gutter :blush:

Det lyder da lækkert med forår fra næste uge af - Pas på jeg ikke tager dig på ordet :wink:

Lige en lille hilsen fra logluren ....

er glad for du fortsætter med at skrive og træne i DHS...for din log er sjov at følge med i ... Håber snart du får styr på den skulder

selv om der nok går noget inden vi ses i DHS da jeg har trukket telt plykkerne op for en tid og "Bosat" mig i kosovo det næste halve års tid

Hej x-mas post-11838-1172141312.gif

Min log er levende og det bliver den ved med at være :4thumbup: Godt at hører at folk synes den er hygsom at følge med i.

Kosovo :crazy:DAMN det turde jeg ikke :rocketwhore:

Tumpe-Spørgsmål-Nr 1. er der internet i kosovo? :blink::blush:

Pas på dig selv og vi ses i DHS om et ½ års tid. Der skulle jeg gerne være blevet lidt større :4flex: :laugh:

Hej B

Øv da med armen og god bedring. Angående lejlighed har jeg desværre ikke noget på bedding, men sender ordet ud til mine venner i Århus! :smile:

Tak Jon. Du får hermed en stor stjerne med ekstra glans i min kalender, hvis du vil viderebringe min lejlighedssøgning til dine venner i Århus. Det ville være helt kanon. Håber på snart at finde noget :hands:
Hvad er der galt med den skulder? Er den ustabil/går af led?

God bedring fra Den Afskyelige Sne-Okse. :laugh:

Hey Sne-Oksen

Synes ikke du har været og ryde for min dør endnu :nonono::laugh:

Jeg har en overbelastning i min skulder/overarm, som jeg har fået NSAID for i 14 dage. Ved så ikke helt om det har taget det helt. Men satser som sagt på at få en tid hos min læge en af dagene.

Tak for tanken :bigsmile:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej x-mas post-11838-1172141312.gif

Min log er levende og det bliver den ved med at være :4thumbup: Godt at hører at folk synes den er hygsom at følge med i.

Kosovo :crazy:DAMN det turde jeg ikke :rocketwhore:

Tumpe-Spørgsmål-Nr 1. er der internet i kosovo? :blink::blush:

Pas på dig selv og vi ses i DHS om et ½ års tid. Der skulle jeg gerne være blevet lidt større :4flex: :laugh:

hej pia ...

tjaa er min anden tur herned ..... og her er temmelig roligt ...var noget andet hvis det nu havde været irak eller afghanistan

men skal nok passe på mig selv :) som altid ..... og bliv nu ikke alt for stor .syntes det passer godt til dig at være et lille nips..og skulle jo gerne kunne genkende dig når jeg nu kommer hjem igen :)

X-mas *OuT*

Ps. ja her er internet ... gratis telefon og tv på stuerne

Link to comment
Share on other sites

Ryg

Så lykkedes det, at få mig kæmpet igennem snedriverne og ind til DHS :4thumbup: Min træning har ikke været så regelmæssig de seneste 2 uger pga. skulderproblemerne og snestormen der har ramt lille Danmark post-11838-1172261827.gif

I dag stod den så på en omgang rygtræning sammen med Casper. Tror jeg skal begynde at have mig en notesbog med til træning, det er som om jeg ikke kan huske de forskellige øvelser, vægte og reps, når der samtidig går en del :blahblah: i den.

Dødløft:

1x10 (45 kg)

1x4 (65 kg)

2x6 (65 kg)

1x7 (65 kg)

- Jeg plejer at kører øvelsen i sumo-stil, men er nu gået over til den almindelige dødløft. Det krævede lige lidt ekstra koncentration i forhold til teknikken, hvorfor jeg syntes de 65 kg virkede uendeligt tunge :crazy:Casper og en anden behjælpsom fyr, som jeg aldrig nåede at få navnet på, kom med gode fif, som jeg skal holde mig for øje fremover.

Cable Front Pulldown (bredt greb):

1x20 (20 kg)

4x8 (35 kg) - Fik lidt hjælp af Casper her.

Cable Close Grip Pulldown:

1x20 (20 kg)

4x8 (45 kg) - Lidt hjælp fra Casper igen.

- Per Fisker fik os lige gjort opmærksom på at jeg i begge øvelser skal huske at kigge opad og ikke ned mod vægtblokken, for at ramme ryggen bedre. :4thumbup:

Dumbbell one-arm-row:

1x12 (20 kg)

1x10 (24 kg)

1x8 (26 kg)

- Det kunne godt mærkes på energien, at dette ikke var en af de første øvelser. Anders kom med et fif, om at trække mere op mod hoften, fremfor at trække op mod brystet. Det vil jeg prøve næste gang. Skal nok regne med at jeg falder lidt i kg, da det kan være hårdere at trække vægten i denne bane.

Lever Seated Row:

1x20 (30 kg)

4x8 (70 kg)

- Igen med lidt hilfe fra Casper, men det var vel os hvad man kunne forvente, når knægten er så fræk at hæve vægten fra 60-70 kg, mens jeg sidder og fumler med mine straps:laugh:

Rigtige Chins: :innocent::blush::laugh:

1x1 (bw)

2x1 (bw) - Med temmeligt meget hilfe fra Anders.

1x1 8bw) - 100 % assisted af Anders.

Til sidst skulle der lige køres lidt la la mave, eller hvad man lige skal kalde det.

Lever Twist:

1x12 (20 kg)

2x10 (30 kg)

Rigtig lækkert at komme igang igen :yahoo: I morgen står den på bryst og muligvis lidt let genoptræning for skulderen. Det bliver med garanti en træning, hvor der bliver mærket efter hvordan skulderen/armen har det. Hvis den giver anledning til at fucke det mindste op, må jeg kører lidt kondition i stedet for, eller bruge min energi på at presse Casper :tease:

- Pia (Bambi) post-11838-1172263476.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Lever Seated Row:

1x20 (30 kg)

4x8 (70 kg)

- Igen med lidt hilfe fra Casper, men det var vel os hvad man kunne forvente, når knægten er så fræk at hæve vægten fra 60-70 kg, mens jeg sidder og fumler med mine straps:laugh:

Rigtige Chins: :innocent::blush::laugh:

1x1 (bw)

2x1 (bw) - Med temmeligt meget hilfe fra Anders.

1x1 8bw) - 100 % assisted af Anders.

WEEEEEEEEEEEE....... du har lavet dine første rigtige chins... :cheer:

Jeg kan godt fortælle dig.. jeg er MEGA misundelig.. :newtongue: jeg prøvede assistet chins og kunne kun tage et par stykker med block 4 :blush: :4ranting:

ha ha.. ang. Casper.. så skal man holde øje med ham, han tæller både forkert 1, 2, 3, 3, 3, 4... og hvis man plejer at stoppe ved 8 tæller han videre.. :laugh: ik så underligt man er helt rundt på gulvet og smadret efter en træning med ham.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEEEEEEE....... du har lavet dine første rigtige chins... :cheer:

Jeg kan godt fortælle dig.. jeg er MEGA misundelig.. :newtongue: jeg prøvede assistet chins og kunne kun tage et par stykker med block 4 :blush: :4ranting:

ha ha.. ang. Casper.. så skal man holde øje med ham, han tæller både forkert 1, 2, 3, 3, 3, 4... og hvis man plejer at stoppe ved 8 tæller han videre.. :laugh: ik så underligt man er helt rundt på gulvet og smadret efter en træning med ham.. :tongue:

Rettelse: Jeg har lavet min første rigtige chin :laugh: Jeg tror måske jeg kan trække et par stykker, hvis jeg starter med øvelsen :innocent: Du skal bare fortsætte i assisted chins maskinen, så skal det nok komme. Det vælger jeg at tro på, ellers ser det i hvert fald sort ud for mig :tongue:

Indtil videre går det okay med at holde styr på Casper :tongue: Men jeg ved ikke rigtig hvordan det skal gå når han atter er 100 % fit for fight med benet post-11838-1172309529.gif Men jeg er faktisk øm i mine små vinger i dag, så noget har vi da fået lavet i går :blink:

Kram Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Bryst og skulder

Skulle mødes med Casper kl. 13.00 til en omgang bryst- og skuldertræning, men i det samme jeg lige havde plantet min popo i togsædet lød det over højtaleren: "Ja vi kan jo ligeså godt sige det som det er, toget er forsinket i 15 minutter pga. tekniske problemer" :blink:Greeeeeeeat !! Så ankom først til DHS kl. 13.30 :sneaky2: Fik hilst på Nillepigen, men nåede ikke at sludre så meget, da Casper holdte et stramt program :4whip::tongue:

Dumbbell high incline bænkpres (Kg pr. arm):

2x12 (14 og 15 kg)

1x10 (18 kg)

1x8 (20 kg) - Hvad gjorde man uden en spotter :innocent:

Smith high incline bænkpres:

1x15 (30 kg)

4x8/10 (40 kg) - Kan ikke huske antal reps præcis. Det var den notesbog jeg skulle have fat i.

Dumbbell incline flyers:

1x12 (7 kg)

2x10 (8 kg)

Machine shoulder press:

1x9 (blok 2)

2x12 (blok 2)

- Var egentlig ret overbevist om at denne øvelse ville fucke min skulder op, men jeg mærkede intet til den :yahoo:

Lateral Raise: (Teknik træning)

Per Fisker og Anders Holm fik lige instrueret den helt korrekte teknik for mig, så øvelsen går i skulderen frem for ryggen. Når man kører den rigtigt, så bliver den langt tungere end når jeg ellers har kørt den. Men kunne mærke en meget bedre kontakt til skuldren end jeg plejer. Jeg kørte med 2 kg håndvægte og det endte med at teknikken kørte okay og skulderen brokkede sig overhovede ikke post-11838-1172332540.gif

Lever Seated Rear Lateral Raise:

2x20 (10 og 15 kg)

1x10 (20 kg)

1x8 (25 kg)

Supersættet med

Machine flyers:

4x10 (10 kg)

- I slutningen af det ene sæt bed det lidt i skulderen. Men ellers mærkede jeg intet til den. :yahoo:

Eller gik tiden med :blahblah::blahblah:og jeg måtte ligge øre til, at jeg bor lidt udenfor byen :nonono:Men det er selvfølgelig bare et udtryk for at banden ikke kan vente til jeg flytter ind til midtbyen :tease::laugh:Det kan jeg sgu heller ikke selv. Her ude er snerydningen tilsyneladende ikke opfundet og efter som der er blevet isslag, så skal der ikke meget fantasi til at forestille sig hvordan jeg så ud på vej hjem fra bussen. Var seriøst tæt på at tage en tur på røven:crazy:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Triceps og Biceps

Så blev jeg færdig med mine 4 uger i praktik på onkologisk afdeling, og er i dag begyndt på orthopædkirurgisk afdeling, hvor jeg skal være de sidste 4 uger af praktikken. Det tyder på, at det bliver 4 travle uger med masser af patienter til mig, så det er bare helt kanon :4thumbup:

Træningen idag stod på triceps og biceps, så det var ikke den vilde energi der blev fyret af. Men det blev dog til et enkelt besøg af fætter PR :firebounce:

Dips:

1x20 (bw) - NY PR

1x14 (bw)

1x8 (bw)

- Ret stolt over mine dips :innocent:Det havde jeg sgu ikke troet for bare et par måneder siden. Næste mål må være de 25 stk.

Fransk pres:

1x15 (18 kg)

1x12 (20 kg)

1x10 (23 kg)

1x8 (25 kg)

- Var ret koncentreret om teknikken i dag, men synes generelt det er svært at presse sig selv i denne øvelse.

Dumbbell triceps extension:

1x15 (12 kg)

1x10 (14 kg)

1x8 (16 kg)

Pushdown med reb:

1x8 (15 kg)

2x10 (12.5 kg)

Hvis der er nogle som har en favorit tricepsøvelse de har lyst til at dele med mig, så sig endelig til. Synes faktisk kun det er i mine dips, der rigtigt går i triceps.

Barbell biceps curl:

1x15 (20 kg)

1x12 (23 kg)

1x10 (25 kg)

Cable biceps curl:

1x15 (25 kg)

1x12 (30 kg)

1x10 (32.5 kg)

I morgen har jeg studiedag og har aftalt med Casper, at mødes til en omgang rygafbrænding. Så må vi se om jeg bliver ligeså øm som sidst:tongue:Tror jeg vil starte med at se om jeg selv kan tage 2 chins :innocent:

Ellers gik tiden med :blahblah::blahblah:sammen med Casper, Anders, Per Fisker og Mini-fisker, hvor jeg mere end én gang blev gjort opmærksom på, at jeg bor tættere på månen end Århus C :newtongue::newtongue:Fuck I bliver så trætte af mig, når jeg kommer ind til byen, så kommer jeg rendende i tide og utide, bare for at gøre opmærksom på at jeg er lige i nabolaget :tease:

Anders gjorde mig så også lige opmærksom på, at en af de kvinder der kommer til Loaded Cup, er større end ham:blink::crazy:Hende glæder jeg mig sgu til at se - Har svært ved at forestille mig, at der kan være ret meget feminint over hende.

- Pia (Bambi) :wub:

post-11838-1172516387.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ryg

Teamed op med Casper til en omgang back attack :devil:

Chins:

1x6 (bw) - Jeg lavede de 3 første selv. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

1x5 (bw) - Lavede de første 2 selv.

1x5 (bw) - Lavede den første selv.

Yates Row:

1x10 (45 kg)

1x10 (50 kg)

1x10 (55 kg)

2X8 (60 kg)

- Første gang det har kørt så godt med de 60 kg. Skyldes nok at jeg brugte straps idag :4thumbup:

Cable Pull Down (bredt greb):

1x15 (20 kg)

1x12 (40 kg)

1x10 (45 kg)

2x8 (45 kg)

- Kørte overraskende godt idag :yo:

Cable row:

1x15 (20 kg)

2x10 (45 kg) - Kørte med overskud, så burde jo nok have kørt et par reps mere :innocent:

2x10 (50 kg) - Kørte stadig fint.

Cable Pull Down (smalt greb):

1x15 (20 kg)

1x6 (50 kg)

2x6 (45 kg)

1x8 (45 kg)

- Fik temmelig meget hjælp af Casper. Plejer ellers at kunne trække mere med smalt greb end med bredt greb, men det må jo bare være tegn på, at jeg har givet mig fuldt ud i øvelserne for inden. :superman:

Til sidst blev der så lige kørt en enkelt øvelse for biceps - Man er vel en discopumper. :laugh:

Dumbbell Biceps Curl (siddende):

1x15 (7 kg) - Ikke sikker på antal reps, da jeg snakkede med Casper imens, men de var ihvertfald for lette.

3x8 (9 kg)

Rigtig godt træningpas. Synes styrken så småt begynder at komme og ingen tvivl om at det er guld værd at have en spotter med på sidelinien. :tongue:

I dag var jeg ellers lige et smut nede hos mine læge, så hun lige for en god ordens skyld kunne tjekke op på min skulder. Hun sagde at det var supraspinatus, den havde været gal med, og at det var en almindelig overbelastning. Så nu ved jeg det og vil være meget forsigtig fremover, så det ikke kommer igen. Ellers har jeg lige fået mine 6 kg Carbs, så nu er det dejligt nemt med hurtig mad før og efter træning :4mewantfood:

- Pia (Bambi) post-11838-1172599139.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ryg

Teamed op med Casper til en omgang back attack :devil:

Chins:

1x6 (bw) - Jeg lavede de 3 første selv. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

1x5 (bw) - Lavede de første 2 selv.

1x5 (bw) - Lavede den første selv.

Hej Pia :smile:

Flotte chins du fik lavet idag :4thumbup: Ser ud til det går godt med din træning!

Kan se du også skal med til Loaded Cup -det skal nok blive sjovt! Glæder mig til at se nogle af jer mol-folk irl :bigsmile:

God aften!

Miss Cali :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ben

Jeg er og bliver aldrig glad for bentræning :nonono: det er godt nok ikke min ynglingsdiciplin :sneaky2:

Det startede ud med at jeg glemte at varme op, fordi jeg blev så begejstret over at squat-stativet var frit, så jeg skyndte mig at nuppe det.

OL/Power-squat - Teknik træning:

1x10 (stangen) - Jeg kom helt ned under vandet. :bigsmile:

1x8 (27.5 kg) - Dårligere teknik og pis ondt i benene.

2x10 (25 kg) - Nogenlunde teknik, men følte at jeg havde fået en fibersprængning på ydersiden af højre lår og indersiden af venstre :crazy:

Leg-extension:

1x8 (50 kg) - dropsæt - 1x12 (25 kg)

1x8 (52.5 kg) - dropsæt - 1x12 (27.5 kg)

2x8 (55 kg) - dropsæt - 2x12 (30 kg)

- Kørte rigtig godt i dag, og med mere vægt end jeg plejer :4thumbup:

Lying hack sqaut:

2x10 (50 og 60 kg)

- Helt umuligt at få lukket nok sammen i hoften pga. totalt stive og ømme ben, derfor droppede jeg den igen :nonono:

Decline legpres:

1x10 (100 kg)

- Samme problem som ved Lying hack squat, så droppede at kører flere sæt.

Leg curl:

1x10 (25 kg)

3x8 (30 kg)

- Kørte rigtig fint i dag, men kræver vist heller ikke det vilde. :tongue:

Dumbbell Lunges: - Ny øvelse.

1x8 pr. ben (9 kg)

- Ville bare lige prøve øvelsen af. Den virker go, men pga. mine stive ben, var det lidt svært at udfører den korrekt. Så vil helt sikkert prøve den en anden gang hvor benene har det bedre.

Ikke verdens bedste bentræning - men det er jeg efterhånden ved at vænne mig til. Jeg syrer til af ingenting og har DOMS i op til 1 uge efter at have trænet ben :blink:

- Pia (Bambi) post-11838-1172684088.gif

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Dumbbell Lunges: - Ny øvelse.

1x8 pr. ben (9 kg)

- Ville bare lige prøve øvelsen af. Den virker go, men pga. mine stive ben, var det lidt svært at udfører den korrekt. Så vil helt sikkert prøve den en anden gang hvor benene har det bedre.

Du så sgu også noget vakkelvåren ud da..! :laugh:

Du skal i hver fald træde længere frem, så du kan komme helt i kælderen.! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share