Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Rotator - Cuff

Træningsfri idag. Den 6. februar startede jeg i NSAID behandling for mine skuldersmerter og har pt ingen smerter i den overhovedet. Jeg tager de sidste piller på tirsdag i uge 8. Så håber jeg bare at det var det, der skulle til. :hands: Da jeg ikke har smerter, men fortsat ikke vil træne skulder eller andre overkropsøvelser, som trigger min skulder, er jeg i stedet endnu engang gået i gang med mit rotator - cuff program.

Alle øvelser er udført med et sæt 2 kg håndvægte.

Øvelse 1:

post-11838-1171472442.jpg

1x20 pr. arm

1x15 pr. arm

Øvelse 2:

post-11838-1171472468.jpg

2x15 pr. arm

- De første to øvelser brænder altså godt i skulderne, syrer helt til :blink:

Øvelse 3:

post-11838-1171472483.jpg

2x15 pr. arm

Øvelse 4:

post-11838-1171472494.jpg

2x15

Planen er at jeg vil træne dette program 3 gange om ugen i nogle måneder, så frem der ikke opstår nye smerter.

Resten af aftenen kommer vist til at foregå på sofaen med dynen godt oppe over næsen. Jeg er fuldstændig smadret. Føler jeg kan sove stående :sleeping:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hi hi... jeg er også slappere i min venstre arm, og det kommer tydelig til udtryk når jeg skal køre one arm row eller one arm cabel lat raise.. :tongue: så du er ikke den eneste..

Må sige at det ellers er en ret sej omgang træning du får fyret af.. jeg kan sku ikke køre 28 kg i dumbel row.. (tror jeg da ikke??) :unsure: men ved også godt at jeg er for dårlig til at presse mig selv.. :innocent:

Men det er du sku ikke ...... :4thumbup: respekt for det.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hi hi... jeg er også slappere i min venstre arm, og det kommer tydelig til udtryk når jeg skal køre one arm row eller one arm cabel lat raise.. :tongue: så du er ikke den eneste..

Må sige at det ellers er en ret sej omgang træning du får fyret af.. jeg kan sku ikke køre 28 kg i dumbel row.. (tror jeg da ikke??) :unsure: men ved også godt at jeg er for dårlig til at presse mig selv.. :innocent:

Men det er du sku ikke ...... :4thumbup: respekt for det.. :smile:

:bigsmile: Efter et strapskursus for spassere, både af Anita og Casper, har jeg endelig lært at bruge dem rigtigt. Så derfor de 28 kg kom op i går. Men kører nok bedst med de 24-26 kg :innocent:

Tak for din :1356: hilsen :blush:

Måske vi ses til fælles træning i DHS på søndag.

Kram Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

EJJJJJJJJJJJ..... Pia...

Det skal du da bare ignorere... Folk har forskellige træingsteknikker om hvordan det skal udføres, det er næsten en religions krig når man først begynder at diskutere dette...

At folk ikke kan tåle at du lytter til og opservere træninsteknik, både fra OBBC eller DHS.. Eller fitnessdk.. OSV.. så er det vel deres problem og ikke dit..! :wink:

Hvis du ikke har opdaget det endnu, så er der krig og diskutioner om ALT herinde på MOL.. og en ting jeg har lært, at det skal ikke gå dig på, folk er forskellige og folk herinde på mol er bare mere stædige end andre mennesker forkommer det mig lidt.. (mig selv inklusiv) :tongue:

Du kan glæde dig over at jeg heldigvis er neutral, og syntes du er en okay sjov pige.. :smile: Og vil gerne forsat se dig herinde og i DHS.. :bigsmile:

Kram Nillepige

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun tilslutte mig Nillepigen - det ville da være sindssygt ærgeligt, hvis du skulle stoppe på MOL, bare fordi nogen folk er idioter :nonono:

Nu aner jeg jo ikke hvad baggrunden er, men du har da virket venlig og imødekommende i samtlige indlæg jeg har set fra din side.. så jeg fatter ikke hvorfor folk skulle lægge dig for had. Men jeg håber du genovervejer og bliver på MOL!

Link to comment
Share on other sites

Hej Pia...

Hvad end der er sket så lad det ligge. Lad vær´ med at tænke så meget over hvad folk siger og tænker. Fokusere istedet på ting som der er "vigtige" for dig og dit GODE humør. "folk" der laver rygter og lign er alligevel ikke ens rigtige venner, så lad dem passe sig selv. Jeg har selv været igennem sådanne et irriterende problem for et par år siden. :nonono:

Men et godt råd er at være cool over for disse personer (papaber :4slap: )

Jeg har fulgt din log i et stykke tid og jeg syntes du gør et kanon stykke arbejde, og resultaterne taler for sig selv... KEEP IT UP :4thumbup:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde kikoo-calin-8624.gif

Du har på ingen måder noget med alt det her at gøre og du kan på ingen måder være sorteper, da du på intet tidspunkt har deltaget i debatten og af den grundt heller ikke kan have spredt rygter.

Uanset hvor mange der har ondt i røven og beskylder folk for en masse ting, så er du vist den sidste der høre til i den gruppe, det er vi manger der ved. Og som vi snakkede om, så er der heller ikke nogle få personer der skal styre hvem vi snakker med mmmmh-naaaaan.gif

Hvis dem nede i DHS ignorere dig pga alt det her, vil jeg helt klart mene, at det er dem der har et problem.

Glæder mig til du kommer til Odense og vi kan have en fællestræning igen, dog i OBBC denne gang... ! Alt det her kommer i hver fald ikke til at påvirke vores venskab, der skal vist lidt mere til 0034.gif

Kæmpe knuZZer fra Nita

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille, Keler, Rune, La Cour, Anita og Kenneth :smile:

Jeg vil bare lige sige tak for jeres hilsner :flowers: Jeg skal nok holde liv i loggen, men i disse dage, er motivationen for træning lig nul, så derfor der ikke lige sker noget pt. Håber selvfølgelig at den snart kommer tilbage.

Ang. alt det "Teenage-fis" der er sket, så er jeg nået frem til konklusionen: "At ikke alle kan lide mig og min person" og sådan er det jo sikkert for alle. Så det vil jeg prøve at se igennem fingre med fremover. Derfor har jeg heller ikke tænkt mig at vælge mine venner udfra hvor de bor, hvor de træner eller udfra deres status indenfor denne verden.

Go weekend og vi ses :wink:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej stakkels Pia.

Jamen kæreste ven. Hvad sker der dog? Det lyder bestemt ikke godt med dig. Jeg håber at du på trods af de sørgelige udsigter kommer tilbage til MOL igen. Efter 895 indlæg må du da ikke sådan give op.

Jeg håber også at Sønderborg Fitness ikke er et af de dødsdømte centre, som du ikke kan snakke med medlemmer fra :bigsmile:

Jeg har netop i den her uge været i England og der hørte jeg en ret god og aktuel kommentar: You can't make everyone happy, all the time - so stop trying....

Forhåbentlig på snartligt gensyn.

/morten

Link to comment
Share on other sites

Hva' dælen bette..! :blink:

:tongue:

Nu regner jeg jo med, at du kommer over og hænger om kap med mig i 'det rigtige' chin stativ... :laugh: Så du kan godt droppe alle tanker om at skifte center.. :nonono:

Ses i hulen i næste uge. Jeg holder træningsfri i weekenden..! Jeg skal æde..! :4mewantfood: :tongue:

:superman:

Hvor er du sød Anders :wub: Du kan være ganske rolig - den bette her skal nok indfinde sig i DHS igen. Har bundet mig for 1 år og finder jo ikke et bedre center.

Vi ses snart i hulen igen :bigsmile: Men er nok nødt til at lege lidt med assisted chins maskinen endnu :blush: Men jeg er på vej over til dig - synes bare det er lidt pinligt hvis jeg først hænger der og så ikke engang kan tage en :nonono:

Jeg har her til aften spist for hele weekenden: Chips, fyldte chokolader og islagkage :blush::laugh:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Vi ses snart i hulen igen :bigsmile: Men er nok nødt til at lege lidt med assisted chins maskinen endnu :blush: Men jeg er på vej over til dig - synes bare det er lidt pinligt hvis jeg først hænger der og så ikke engang kan tage en :nonono:

Pia... Du skal da bare bruge Anders som assistent i stedet for maskinen :laugh:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...RearPullup.html

Han vil sikkert med glæde være dig behjælpelig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Pia... Du skal da bare bruge Anders som assistent i stedet for maskinen :laugh:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...RearPullup.html

Han vil sikkert med glæde være dig behjælpelig :tongue:

:laugh: Ja vi slår da bare 2 fluer med et smæk, jeg laver chins :4sport: med hjælp fra Anders, som samtidig får pumpet lidt biceps :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hej stakkels Pia.

Jamen kæreste ven. Hvad sker der dog? Det lyder bestemt ikke godt med dig. Jeg håber at du på trods af de sørgelige udsigter kommer tilbage til MOL igen. Efter 895 indlæg må du da ikke sådan give op.

Jeg håber også at Sønderborg Fitness ikke er et af de dødsdømte centre, som du ikke kan snakke med medlemmer fra :bigsmile:

Jeg har netop i den her uge været i England og der hørte jeg en ret god og aktuel kommentar: You can't make everyone happy, all the time - so stop trying....

Forhåbentlig på snartligt gensyn.

/morten

Hej Morten :bigsmile:

Tak for din søde tanke :flowers: Mit adrenalinniveau er faldet en del de seneste dage, så er vist ikke så let antændelig længere :devil:

Tak for det gode citat. Det tror jeg vist skal være min signatur et stykke tid, passer ret godt på mig. Det med at ville alle det bedste, men selv ende som den udbrændte og triste skikkelse :unhappy:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Pia... Du skal da bare bruge Anders som assistent i stedet for maskinen :laugh:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Latiss...RearPullup.html

Han vil sikkert med glæde være dig behjælpelig :tongue:

:laugh: Ja vi slår da bare 2 fluer med et smæk, jeg laver chins :4sport: med hjælp fra Anders, som samtidig får pumpet lidt biceps :4flex:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ben

Første træning efter 1 uges pause. Samtidig sidste dag på NSAID for min skulder.

OL-/Powersquat:

1x20 (stangen)

1x8 (30 kg)

1x10 (25 kg)

1x10 (27.5 kg)

- Kørte generelt af PIS. Ikke rigtigt andet at sige til det :nonono:

Decline Legpres:

1x15 (80 kg)

1x12 (120 kg)

1x10 (130 kg)

1x8 (140 kg)

- Har kørt bedre før. :sneaky2:

Lunges i smith: - Ny øvelse

1x10 pr. ben (40 kg)

1x8 pr. ben (60 kg)

1x10 pr. ben (50 kg)

-DAMN det kørte af h...... til :blink:

Legextension:

4x8 (50 kg) - dropsæt - 4x12 (25 kg)

Leg curl:

1x20 (20 kg)

1x8 (30 kg)

1x10 (25 kg)

Assisted chins:

1x10 (blok 4)

2x6 (blok 2)

3x3 (blok 1 = 0 assisted weight)

- Må vist siges at være træningens højdepunkt. Men der skulle selvfølgelig heller ikke så meget til. :w00t:

Alt i alt en bentræning som bør slettes fra kalenderen :unhappy:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Tak for dit besøg i min log. Fed træning, du får fyret af. Hold humøret oppe. Tonen kan være hård her på MOL. Sådan er det desværre nogen gange. Jeg har også været `max hadet´ af og til, kan jeg love dig. Den aktuelle sag kan, skal og vil jeg ikke kommentere. Men bare `hang in there!´

Martin :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så det slut med assisted chins du!

Kom over og leg med de tykke drenge i den rigtige :superman:

Ved ikke om man kan regne med at blok 1 er = 0 assisted weight. Men det står der på skiltet og puden forsvinder også bare under en, og når man så er halvvejs oppe så kommer den tilbage og banker ind i ens knæ - så egentlig lidt i vejen synes jeg :dry: I de rigtige chins holder man vist lidt bredere på stangen, så ved ikke om jeg kan endnu. Men det er da et forsøg værd. (Når vi en dag er der alene :blush:)

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om man kan regne med at blok 1 er = 0 assisted weight. Men det står der på skiltet og puden forsvinder også bare under en, og når man så er halvvejs oppe så kommer den tilbage og banker ind i ens knæ - så egentlig lidt i vejen synes jeg :dry: I de rigtige chins holder man vist lidt bredere på stangen, så ved ikke om jeg kan endnu. Men det er da et forsøg værd. (Når vi en dag er der alene :blush:)

- Pia (Bambi)

Kan bare køre chins i samme stativ og smide puden ned i bunden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

- Kørte generelt af PIS. Ikke rigtigt andet at sige til det :nonono:

- Har kørt bedre før. :sneaky2:

-DAMN det kørte af h...... til :blink:

Ku sku ik lade være med at trække på smilebåndet :wink:

Men det er jo egentlig også lang tid siden du har haft en rigtig bendag, så mon ik din krop lige skal igang igen, specielt ben kan blive nogle værre stive stylter, hvis ik de er i træning... !!

Assisted chins:

1x10 (blok 4)

2x6 (blok 2)

3x3 (blok 1 = 0 assisted weight)

- Må vist siges at være træningens højdepunkt. Men der skulle selvfølgelig heller ikke så meget til. :w00t:

Sådan Pia... !! :4thumbup: :superman:

Så er det bare over og finde skamlen frem, så du kan komme op i den rigtig :w00t:

KnuZZer Anita

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share