Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Ryg og triceps

Tidligt fri fra arbejde idag :4thumbup: I morgen har jeg studiedag, så der skal jeg have læst max igennem. Skal have sat mig grundigt ind i diverse tilskudsdrikke og sondeernæringstyper.

Sguat stativet var optaget alle de 3 gange jeg gik i kælderen for at bruge det :nonono: Derfor fik jeg ikke kørt dødløft og yates row, som ellers var planlagt. Det bliver så bare en af de næste dage i stedet for :tongue:

Ryg

One-Arm-Row: post-11838-1170703388.gif :wub::wub::wub:

1x30 (15 kg)

1x25 (18 kg)

2x20 (20 og 22 kg)

1x15 (24 kg)

1x8 (26 kg) - NY PR I REPS

- Havde helt styr på vejrtrækningen og overvejede faktisk om jeg skulle forsøge mig med et maxløft på 28 kg. Men valgte at lade være, da det ville gå for meget ud over teknikken :blush: Men ellers er jeg ret så stolt af min fremgang i denne øvelse :superman:

Cable Close Grip Pulldown:

1x20 (30 kg)

2x15 (35 kg)

1x10 (40 kg)

Lever Seated Row: - Ny øvelse.

1x20 (30 kg)

1x15 (40 kg)

1x10 (50 kg)

1x8 (60 kg)

Assisted chins:

1x10 (blok 4)

1x8 (blok 4)

1x5 (blok 3)

Triceps

Barbell lying triceps extension (hammer greb):

1x20 (18 kg)

1x15 (23 kg)

2x10 (25 kg)

- Det gjorde lidt avvvs i skulderen :unhappy:

Cabel push down:

1x15 (15 kg)

2x10 (17.5 kg)

1x8 (20 kg)

Dips:

1x14 (bw)

1x10 (bw)

1x8 (bw)

Resten af tiden gik med :blahblah: med Casper :bigsmile:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meget impulsiv og hurtig træning

Skulle have været ude hos en veninde i aften, men hun blev desværre forhindret. Så kunne jeg jo ligeså godt tage ned og træne :tongue:Jeg kom rimeligt sent ud af døren og måtte spæne afsted ned mod bussen. Jeg bandede mig selv langt væk over at jeg var hoppe i min stiletsko :dry:(ikke så geniale til formålet) Nå men 50 meter fra busstoppestedet, kom bussen og chuafføren valgte at kører videre selvom jeg vinkede timmelig intenst til ham (Tak for lort) I samme øjeblik holder der en pensionist ind til siden, og spørger om jeg vil have et lift ned til toget..... :hmmm:Regel nr. 1 Kør aldrig med fremmede... :sneaky2:...Regel nr. 2 Mænd over 70 år er impotente... Juuuuump iiiinn :laugh:Og så var jeg på vej til træning :w00t:

Biceps

Ville egentlig have startet med ben, men sguat stativet var optaget... igen igen... :mad:Den første kommentar fra Casper, da jeg møder op ovenpå, er at jeg er en discopumper :nonono:Meget skal man sgu lægge øre til.

Barbell preacher curl:

1x15 (20 kg)

1x12 (20 kg)

1x10 (20 kg)

- Avvv min skulder :unhappy:

Dumbbell biceps curl:

3x10 (9, 12 og 12 kg)

- Mere avvv min skulder, så valgte at droppe resten af biceps træningen. :sneaky2:

Ben

Decline legpres:

1x20 (80 kg)

1x14 (120 kg) - Kunne godt have taget en mere, men Anders kom lige forbi til en snak :innocent:

1x10 (130 kg)

1x10 (140 kg) - NY PR

Leg extension:

1x10 (40 kg) - dropsæt - 1x15 (20 kg)

3x10 (50 kg) - dropsæt - 3x15 (25 kg)

Seated calf pres:

3x20 (25, 30 og 30 kg)

- Ikke sikker på at jeg er så vild med denne øvelse, synes knæet overstrækkes :dry:

Er netop i dag startet i NSAID-behandling for min skulder. Udelukkende for at se om der er noget inflammation i det. Her til aften har jeg pisse ondt i den igen. Så holder fri de næste 2 dage. Det bliver aller højest til lidt cardio.

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg bandede mig selv langt væk over at jeg var hoppe i min stiletsko :dry:(ikke så geniale til formålet) Nå men 50 meter fra busstoppestedet, kom bussen og chuafføren valgte at kører videre selvom jeg vinkede timmelig intenst til ham (Tak for lort) I samme øjeblik holder der en pensionist ind til siden, og spørger om jeg vil have et lift ned til toget..... :hmmm:Regel nr. 1 Kør aldrig med fremmede... :sneaky2:...Regel nr. 2 Mænd over 70 år er impotente... Juuuuump iiiinn :laugh:Og så var jeg på vej til træning :w00t:

*LOOOL* Fed historie... Er du vores nye Nynne.. :laugh::tongue:

Har godt nok aldrig hørt om regel nr. 2..... men den lyder meget logisk... :laugh: :4thumbup:

Ellers kanon træning... :wink:

Link to comment
Share on other sites

*LOOOL* Fed historie... Er du vores nye Nynne.. :laugh::tongue:

Har godt nok aldrig hørt om regel nr. 2..... men den lyder meget logisk... :laugh: :4thumbup:

Ellers kanon træning... :wink:

Hey Nille :superman:

Regel nr. 2 er min helt egen teori :4smartass: Og nej jeg taler IKKE af erfaring :laugh::laugh:

Så vidt jeg husker, sagde jeg vist til dig, at du skulle have taget en mere..! :wink:

Godt med besøg af fætter PR..! :superman:

Shhyyy Anders ikke noget med at afsløre mig :tongue: Tænkte lige at jeg måtte gøre skaden go igen ved at nappe de 140 kg og det var helt ned til 'stopperne', så ingen snyd der :innocent:

Håber du trives i DHS og ikke har for meget hjemve til fitness dk i Viby :wink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Konditionstræning

SHIT en arbejdsdag idag. :crazy: 8.00 - 16.00 og kun 10 minutters pause. Ergo var der ikke rigtig tid til at få noget at spise :dry: Det er en lidt deprimerende afdeling jeg er på. Hårdt at se mennesker på ens egen alder, som får at vide at de dør af deres cancer, fordi lægerne ikke kan gøre mere. Det er meget trist at se på :unhappy:

På grund af skulderen har jeg holdt fri fra styrketræningen de sidste 2 dage, så i dag dyrkede jeg konditionstræning for første gang i laaaang tid og formen var overraskende go :w00t:

Cykel

Tid: 30 min

- Imponerende udholdenhed. Kørte for fuld skrue og svedte max igennem alle 30 minutter :4thumbup:

Crosstrainer

Tid: 15 min - Så begyndte mine fødder at sove :dry:

Dejligt endelig at lave lidt cardio igen :wub:

Ellers gik tiden med :blahblah: med Casper og Anders.

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg ik ud fra du regner med vores fællestræning skal være en cardiotræning :cry:

entrainement25.gif

Du må sku få dopet den skuldre med nogle piller, så vi kan få revet lidt jern rundt

halterophile-musculation-895.gif

:laugh: Bare rolig... Jeg forsøger faktisk bare at restituere optimalt, så jeg har ekstra power på lørdag post-11838-1170961999.gif med efterfølgende hygge med drengene post-11838-1170962078.gif post-11838-1170962221.gif

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Bare rolig... Jeg forsøger faktisk bare at restituere optimalt, så jeg har ekstra power på lørdag post-11838-1170961999.gif med efterfølgende hygge med drengene post-11838-1170962078.gif

Knus Pia (Bambi) :wub:

Afsløret.... Hvorfor tror du så jeg havde hygge træning igår og holder fri idag :laugh::innocent:

Ja, det er jo weekend og off-season/spisedag :4mewantfood: så alt det forsømte skal jo indhentes :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Bryst

Morgenvægt: 55.4 kg - Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det :hmmm: Kan ikke huske hvornår jeg sidst har vejet så meget.

Efter træning fortrød jeg, at jeg var taget afsted :unhappy: Min skulder har det af h...... til nu :cry3: Der vil ikke blive trænet skulder, bryst, biceps eller triceps før jeg er færdig med min NSAID-kur om1½ uge. Det er umuligt at vurdere hvor ondt det gør, når man er på smertestillende medicin samtidig. Ydermere havde jeg min ugentlige evalueringssamtale med min praktikvejleder idag. Jeg spurgte ind til de forskellige symptomer på cancer, hvortil hun svarede:"Vi ser ofte at de unge patienter, har klaget over smerter, som deres egen læge så bare har slået hen og valgt at give dem gigtmedicin for. Så når de kommer her hos os nogle år senere, viser det sig så at det var en tumor, som nu har vokset sig så stor, at de ikke står til at redde" :blink::blink::blink::blink: FUCK jeg føler mig paranoid og hypokonder agtig lige nu. :crybaby:

Flat Dumbbell Bench Press: - Ny øvelse.

1x25 (10 kg)

1x20 (12 kg)

1x20 (14 kg)

1x15 (15 kg)

1x10 (16 kg)

1x8 (17 kg) post-11838-1171033486.gif

- Styrken fejler ikke noget for tiden, men skuldersmerterne bremser mig før overskuddet falder :unhappy:

Low Incline Dumbbell Flyers:

1x20 (6 kg)

1x20 (7 kg)

1x15 (8 kg)

1x10 (10 kg)

- Teknikken var rigtig god i de første 3 sæt. Jeg valgte så at prøve et sæt med 10 kg, da de 9 kg var optaget, men de var lidt for tunge. Ellers var det igen smerterne der fik mig til at stoppe :mad:

Machine Chest Press:

1x20 (20 kg)

1x15 (25 kg)

1x10 (30 kg)

1x8 (35 kg)

Nu står den på hygge med en veninde. Hun er ved at få influenza, så vi vil lave en rigtig lækker suppe og så ellers sidde i sofaen og skiftes til at have ondt af hinanden :laugh::laugh:

I morgen står den på fællesbrænder sammen med Anders, Casper og Anita. Tror nu mest det bliver til tekniktræning, hvilket jeg virkelig også trænger til :innocent:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Flat Dumbbell Bench Press:

1x25 (10 kg)

1x20 (12 kg)

1x20 (14 kg)

1x15 (15 kg)

1x10 (16 kg)

1x8 (17 kg) post-11838-1171033486.gif

- Styrken fejler ikke noget for tiden, men skuldersmerterne bremser mig før overskuddet falder :unhappy:

17 kg i dumbbel bench press.. :4thumbup:

Det er altså ret godt gået Pia.. og med din skulder, tør jeg slet ikke tænke på hvad du kan løfte på en god dag.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

17 kg i dumbbel bench press.. :4thumbup:

Det er altså ret godt gået Pia.. og med din skulder, tør jeg slet ikke tænke på hvad du kan løfte på en god dag.. :w00t:

:blush: Taaark, jeg har faktisk helt dårlig samvittighed over at jeg gjorde det. Det jo nok ikke så godt for skulderen. De 17 kg var tunge, men med en frisk skulder, tror jeg måske godt jeg kunne nappe et par reps med 18 kg :w00t:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Taaark, jeg har faktisk helt dårlig samvittighed over at jeg gjorde det. Det jo nok ikke så godt for skulderen. De 17 kg var tunge, men med en frisk skulder, tror jeg måske godt jeg kunne nappe et par reps med 18 kg :w00t:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Det gør vi sammen den dag din skulder er okay igen... :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Pia for dælen! Lad nu være med at træne noget som helst der gør ondt..! Stop så snart det gør ondt istedet fro bare at køre på! Hvis ikke bliver din skulder aldrig god igen..!

Bare lige en lille opsang..! :tongue:

Tak for din lille opsang Anders :blush: Du har jo fuldstændig ret :wink: Nu må jeg lige se at tage mig sammen.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Fællestræning i DHS Lørdag den. 10.02.2007

Fællestræning med Anita, Anders og Casper. Men det var nu mest Anita og jeg, der trænede teknik i diverse øvelser. Det er jo nok en tand for tøset for de 2 store drenge :bowdown::tongue:

Sumo-dødløft:

Min dødløftteknik var vist fin nok. Skal bare huske at have begge arme hængende som lodder. Jeg har en tendens til at bøje en anelse i den arm, som jeg har underhåndsgrebet med. Men ellers fint - Jeg elsker den øvelse :wub:

OL-squat:

Først en masse "løsende" øvelser (Gynge-frem-og-tilbage-med-røven-nede-ved-gulvet-øvelse) :laugh: Derefter øvede vi udførslen uden stang, med stang og tilsidst med 25 kg. Synes egentlig denne teknik er bedre end powersquatten, men det kan selvfølgelig godt være at jeg får en anden holdning når der begynder at komme vægt på :blush:

Dumbbell one arm row:

Arbejde med en ny teknik hvor man står noget anderledes end jeg er vant til. Jeg fandt ud af at jeg skal blive bedre til at få strukket nok ud i albuen og løsnet skulderen helt, før hver ny rep. Stillingen skal jeg lige eksperimentere lidt med. Kan se at der er mange forskellige måder at kører øvelsen på, så det er nok en temperamentssag :smile:

Dumbbell pronerede incline shrugs:- Ny øvelse

Svær øvelse der kræver temmelig meget koncentration, for ikke at man ikke trækker skuldrene op til ørene i stedet for at trække dem bagud. Men man kunne sagtens mærke de gange hvor den sad rigtigt :4thumbup: Kørte nogle sæt med 8 kg.

Barbell isolerede spider curl:

Vi har ikke en stol som er helt egnet til denne øvelse, men eftersom både Anita og jeg har sat røv for tidligt, kunne vi bruge den stol som er beregnet til preachers curl, bare omvendt. Kunne godt lide øvelsen, og syntes teknikken kom rimeligt naturligt. Jeg skal bare huske ikke at knække i håndledene i slutningen af løftet.

Lever Seated Rear Lateral Raise:

Jeg er vant til at køre denne øvelse, men synes det kan være lidt svært, både at koncentrere sig om at ramme den rigtige muskel, mens man skal styre håndtagene på maskinen, som ikke må dreje den forkerte vej, da mine arme så ikke kan nå. :innocent:

To øvelser for forskulderen:

Norah og Gitte´s forskulderøvelser hed de vist. Teknisk var de ikke så svære at udføre, men jeg skal blive bedre til at kører vægten langsom frem og langsom tilbage, og i den rette "bane", så jeg rammer forskuldren og ikke brystet.

Rigtig hyggelig omgang træning. Anita og jeg faldt i spænd lige med det samme, så det var jo fint. Herefter tog vi hjem til Casper, hvor det lykkedes os at kører forkert mere end én gang - så har jeg vist ikke sagt for meget :blush: Anders og Casper har hermed bestået køkken- og gentlemanprøven. Det er sgu ikke hver dag man bare kan smække sig ned i sofaen, mens drengene laver mad :w00t:

Ellers blev der set show med Mik Øgendahl, for helvede hvor kan jeg da grine af den mand :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: Gratis mavetræning som Casper udtrygte det. Jeg var i bogstaveligste forstand: fuldstændig smadret af grin.

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Rigtig hyggelig omgang træning. Anita og jeg faldt i spænd lige med det samme, så det var jo fint. Herefter tog vi hjem til Casper, hvor det lykkedes os at kører forkert mere end én gang - så har jeg vist ikke sagt for meget :blush:

Uden tvivl... vi kan vist rolig tilbringe et par dage sammen igen en anden gang... !!

Hvorfor skriver du lige os.. det er da ik min skyld at du ik kan finde rundt i Århus :laugh: Trods jeg alrdig rigtig har været i Århus før, kørte jeg da kun forkrt de gange du skulle forklare mig hvor jeg skulle køre hen :innocent:

Jeg ku faktsik godt blive bange for om du ku farre vild inde i din egen lejlighed :laugh:

Ellers blev der set show med Mik Øgendahl, for helvede hvor kan jeg da grine af den mand :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: Gratis mavetræning som Casper udtrygte det. Jeg var i bogstaveligste forstand: fuldstændig smadret af grin.

Han var satme os sjov.... !! Og når han ik var sjov.. så var du sjov at høre og se på :bigsmile:

Måske vi skal se et live show med ham :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uden tvivl... vi kan vist rolig tilbringe et par dage sammen igen en anden gang... !!

Hvorfor skriver du lige os.. det er da ik min skyld at du ik kan finde rundt i Århus :laugh: Trods jeg alrdig rigtig har været i Århus før, kørte jeg da kun forkrt de gange du skulle forklare mig hvor jeg skulle køre hen :innocent:

Jeg ku faktsik godt blive bange for om du ku farre vild inde i din egen lejlighed :laugh:

Han var satme os sjov.... !! Og når han ik var sjov.. så var du sjov at høre og se på :bigsmile:

Måske vi skal se et live show med ham :smile:

Okay jeg giver mig. Jeg kan fare vildt i en skoæske :blush:

Men du har alligevel ikke hørt den største brøler. Et gammelt score træk siger, at man altid skal sørge for at glemme et eller andet i fyrens lejlighed :innocent: Hvad tror du så jeg har præsteret? Jeg har nakket Caspers buskort :nonono: Kunne ikke forstå at jeg havde 2 i min taske :blink:Genialt Pia - Du er sgu en ener. Casper er informeret, så håber jeg bare at jeg ikke får høvl til træning i morgen :bottom::laugh: :laugh:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Okay jeg giver mig. Jeg kan fare vildt i en skoæske :blush:

Men du har alligevel ikke hørt den største brøler. Et gammelt score træk siger, at man altid skal sørge for at glemme et eller andet i fyrens lejlighed :innocent: Hvad tror du så jeg har præsteret? Jeg har nakket Caspers buskort :nonono: Kunne ikke forstå at jeg havde 2 i min taske :blink:Genialt Pia - Du er sgu en ener. Casper er informeret, så håber jeg bare at jeg ikke får høvl til træning i morgen :bottom::laugh: :laugh:

Knus Pia (Bambi)

:rofl2:

Det er da godt du ser ham til træning, for du ville da få problemer hvis du skulle finde hjem til ham og aflevere det igen... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ryg

Har sovet temmelig dårligt de seneste nætter, så var max smadret da jeg skulle op og afsted til min mormors 84 års fødselsdag:sleeping:Men kom da op og afsted. Senere stod den på rygtræning i DHS. Utroligt så meget energi og kraft, man kan bygge op efter nogle dage med et par hysteriske flip :blink::devil:

Sumo-dødløft:

2x10 (55 kg)

2x10 (60 kg)

2x10 (65 kg) - NY PR

1x8 (70 kg)

1x5 (70 kg) - NY PR IGEN :w00t:

Yates row:

2x10 (45 kg)

2x10 (50 kg)

2x10 (55 kg)

Lever Seated Row:

1x25 (40 kg)

1x12 (50 kg)

1x8 (60 kg)

Dumbbell one-arm-row:

1x10 (20 kg)

1x10 (22 kg)

1x8 (24 kg)

1x10 (26 kg) - med straps.

1x9 (28 kg) - Højre arm med straps. NY PR

1x7 (28 kg) - Venstre arm med straps. Er vist stærkes i højre arm :innocent:

Assisted chins:

1x10 (blok 4)

2x8 (blok 4)

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share