Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4jumpy: Nej men nu har min log overlevet operationen jubiiii og tror nok at jeg kan finde ud af det til næste gang, men må hellere lade være med at sige for meget :blahblah:

Jeps lav profil er en god ting, men vi må hellere bede MOL's MODS holde øje med dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Miv Piv, det tror jeg allerede de gør, for MaxPower havde allerede opdaget min brøler inden jeg nåede at skrive til ham :tomaatit:

Du er en kategori 3 på vores interne "liste", men skalaen går så også til 138 :hehe: :4police:

:tongue:

(eller er det kun mig, der fører en sådan? ) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så prøver jeg igen. Sidst jeg skrev i min log, kom jeg jo (for 2. gang) til at oprette en ny log :cry3:

Men med hjælp fra MaxPower skulle jeg vist have fået styr på det, så hvis jeg med dette indlæg, kommer til at oprette endnu en ny log, så tro jeg på onde ånder fra i aften af :firebounce:

Nå til dagens træning:

90 min spinning:

Timen var super go, rigtig dygtig instruktør, som forstår at strikke timen sammen på en fornuftig måde :bigsmile: Vi kørte meget interval i dag, hvor tempoet virkelig blev skruet i vejret. Jeg havde mit pulsur på og var meget spændt på at se hvor langt jeg kunne presse pulsen op, efter min løbetur i går, hvor den ikke ville rokke sig længere end 176 slag/min til trods for at jeg virkelig pressede mig selv.

I dag blev det ikke bedre :dry: Jeg pressede mig selv og sveden haglede af mig, men ramte kun de 172 slag/min et par gange, men var virkelig også stakåndet når det hændte, så måske jeg bare ikke har en så høj maxpuls.

Så kom vi til enden, og jeg var meget spændt på hvad kalorie-forbrændingen sagde, har jo læst lidt om hvad I andre fyre af på en spinning tur, så da der stod 650 kcal, blev jeg skuffet :crybaby: Men det varede nu kun indtil jeg lige brugte min sunde fornuft. Jeg er jo nok en af de mindste i flokken, så det er klart at der ryger færre kalorier hos en person på 48 kg og en på eks. 80 kg, så 650 kcal er vel okay fint :bike:

Efter træning gik jeg hjem, det tog 40 min, så nu sover jeg nok godt i nat :sleeping:

Nu når jeg er igang med at eksperimentere med min log, så må jeg hellere lige prøve at vedhæfte et billede fra mit galleri. Har taget billeder af min rygmuskulatur og synes det ser flot ud:

post-11838-1155066499_thumb.jpg

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hep hey - ingen onde ånder i loggen :w00t:

Og du har helt ret ang billedet - det ser godt ud :bigsmile:

På billedet ser det ud som om du nærmest maser din ryg sammen og gør den smallere end den er. Prøv at gøre dig bred i stedet, så man kan se V-formen :smile:

Hmmm ja det har du ret i, det er svært at posere med en mobiltelefon i den ene hånd, men min mor har lovet at tage nogle billeder af mig en dag, så håber jeg det bliver bedre :4thumbup:

Jeg har bestået testen i at oprette et log-indlæg :4jumpy:

- Bambi

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning split 1

Havde egentlig bestemt mig for at kører fullbody, men er i stedet gået tilbage til at kører 2-split, som jeg også gjorde tidligere. Synes man får mere ud af træningen på den måde.

Opvarmning

15 min på kondicykel. Pulsen nåede at komme op på 155 slag/min, så det var okay.

Skulder

Skulderpres: 4*10 (8, 9, 10 og 12,5 kg)

Lateral raise: 4*10 (7, 8, 9, 9 kg)

Rear lateral raise: 4*10 (6, 7, 8, 8 kg)

Front raise: 4*10 (4, 5, 6, 7 kg)

Skuldertræning gik overraskende godt, havde en fin styrke :4thumbup:

Biceps

Dumbbell curl: 4*10 (6, 7 kg)

Hammer curl: 4*10 (6, 7 kg)

Cabel curl: 4*10 (20 og 25 kg)

Træning af biceps bliver aldrig min kop the, jeg synes det er så kedeligt, og det er virkelig den eneste muskelgruppe på programmet som "bare skal overståes" :dumbbell_lift:

Ben

Dumbbell squat: 4*10 (12,5 og 15 kg)

Leg extension: 4*10 (40 og 45 kg)

Leg press: 4*10 (60 og 70 kg)

Leg curl: 4*10 (15, 20 og 25 kg)

Så fik jeg prøvet mig med dumbbell sguat. Synes det var svært men det sved godt i de små ben :bigsmile: Fik til min store glæde og overraskelse at vide at der er bestilt et smith stativ til centret, som kommer en af dagene :4jumpy: Jubiiiiii

Ydermere prøvede jeg lige at stille mig op på deres chin-up stativ (det er nemlig anderledes konstrueret end det de havde i mit gamle center...... og ved I hvad...? Jeg kunne nå :4sport:

Nedvarmning

Kondicykel 15 min, igen med en okay intensitet, sveden løb af mig.

Alt i alt, en rigtig god træning. Styrken skal nok komme igen :bigsmile:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Det er da også eneste lovlige undskyldning :tongue:

Smith'en har nogle få fornuftige anvendelsesmuligheder - squat og bentræning generelt er bare ikke en af dem :bigsmile:

Hej Maxpower :bigsmile:

Nej det er også rigtig, at de fri vægte er bedre. Det er også dem jeg bedst kan lide at bruge, men i centret er der heller ikke en fri bænkpres, så der kunne jeg måske godt finde på at bruge smith stativet.

Jeg syntes også jeg gik til den idag, tror jeg bliver pænt smadret i kroppen i morgen.

Camilla: Jeg har fundet ud af at jeg godt kan nå op til det chin-up-stativ, som det nye center har, det er konstrueret på en anden måde end det gamle var :4sport:

- Pia (Bambi) :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Ingen fri squat?

Ingen fri Bænkpres?

Intet smith stativ?

Bambi... Find dig et nyt center..! :tongue:

:laugh: Der kommer altså et smith stativ en af dagene + nogle andre maskiner, som jeg ikke nåede at hører nærmere om... Centret er rimelig nyt, så det skal jo lige op og kører :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe okay så, ellers er der jo masser af fine centre i det århusianske..! :smile:

Hehe, wink-wink hva Hr. Holm?? :wink:

Men Bambi, jeg må stille mig enig med min makker, det du'r sgu ikk, at der ingen fri squat eller bænkpres er..! :nonono:

Men tillykke med loggen og held og lykke med træningen! Gi den gaaaaaas

-Kamp

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Vi kan jo ik' have at hun ik' kan træne alle de fine øvelser grundet et ringe center.. :tongue::smile:

:baaa: I er stride, men jeg ved jo det er i den bedste mening. Jeg har trænet 5-6 år i S.A.T.S, men er nu rykket. Lige pt tror jeg centrets udbud passer fint til det jeg skal opnå. Kan jo alligevel ikke trække så mange kg som jeg stærke drenge :weight_lift:

Jeg skal nok opdatere mit galleri, så I kan se om jeg får det ud af det som jeg skal :wink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

:baaa: I er stride, men jeg ved jo det er i den bedste mening. Jeg har trænet 5-6 år i S.A.T.S, men er nu rykket. Lige pt tror jeg centrets udbud passer fint til det jeg skal opnå. Kan jo alligevel ikke trække så mange kg som jeg stærke drenge :weight_lift:

Jeg skal nok opdatere mit galleri, så I kan se om jeg får det ud af det som jeg skal :wink:

- Pia (Bambi)

Det lyder som en deal..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning split 2

Så stod den på bryst, ryg og triceps idag. Jeg måtte dog erkende at jeg laver for mange forskellige øvelser pr. muskelgruppe. Det tager alt for lang tid og energien falder for meget :sneaky2:

Opvarmning

5 min på kondicykel.

Bryst

Bryst pres i maskine: 4 sæt af 10 (30, 35, 40 og 40 kg)

Dumbbell bryst pres: 4 sæt af 10 ( 12,5 kg)

Dumbbell pullover: 4 sæt af 10 (10, 9, 8 og 7 kg) - Denne øvelse gik af h...... til, dårlig teknik :crybaby:

Barbell bænkpres: 4 sæt af 10 (15 kg)

Ryg

Barbbell bent-over row: 4 sæt af 10 (17,5, 20, 22,5 og 25 kg)

One-arm-row (dumbbell): 4 sæt af 10 (12,5 og 15 kg)

Kabel bredt greb pulldown: 4 sæt af 10 (20 og 25 kg)

Seated row i maskine: 4 sæt af 10 (20 og 25 kg)

Triceps

Dips: 3 sæt af 4 (3) - Det gik elendigt......No more energy :wacko:

Cabel pulldown med reb: 4 sæt af 10 (25 kg)

Nedvarmning

5 min på kondicykel.

Generelt et okay træningspas, men energien falder for meget, hvis jeg laver så mange øvelser pr. muskelgruppe, så vil prøve at justere lidt i det. Hvad er jeres holdning. Jeg træner forholdsvist tungt, hvor mange sæt/gentagelser synes I jeg skal tage + hvor mange øvelser pr. muskelgruppe?

- Pia (Bambi) :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share