Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Morgen-cardio :bigsmile:

En kort løbedistance inden turen går ind til byen for at shoppe :w00t:

Distance: 6,25 km.

Tid: 31 min, 53 sek.

Hastighed: 11,9 km/time.

Gennemsnitspuls: 157 slag/min.

Maxpuls: 168 slag/min.

Forbrænding: 257 kcal.

Der er vist ikke så meget at sige. Okay tid og hastighed :wink:

Go weekend til alle her på MOL, måske vi ses i byen i aften :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

__________________

Løb uge 40

35 km :tongue:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HOME - SWEET HOME :4jumpy:

Så blev min 8 ugers praktik i Sønderborg overstået. Det har været en rigtig god oplevelse, men nu er det også rart at være hjemme igen, så jeg kan komme ind i min vante gænge igen. Fra næste uge af skal jeg have styr på min kost og igang med styrketræningen igen :dumbbell_lift:

Mandag d. 09.10.2006

Maveøvelser - 200 stk. :w00t:

- Så kom jeg igang med maven :tongue:

Tirsdag d. 10.10.2006 - Løb

Distance: 7 km.

Tid: 41 min, 40 sek.

Hastighed: 10,1 km/time.

Gennemsnitspuls: 150 slag/min.

Maxpuls: 176 slag/min.

Forbrænding: 321 kcal.

Torsdag d. 12.10.2006 - Løb

Distance: 7 km.

Tid: 42 min. 50 sek.

Hastighed: 9,9 km/time.

Gennemsnitspuls: 149 slag/min.

Forbrænding: 322 kcal.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Løb 12,5 km og mavetræning

Morgenvægten: 51,7 kg :blush:

- Indenfor overskuelig fremtid, skulle den gerne være banket ned på de 48-49 kg igen.

Det er første gang i flere uger, at jeg føler energien er i top :4thumbup: Turen på de 12,5 km var let som en leg, jeg forsøgte at slå min personlige rekord på 1 time, 5 min og 12 sekunder, men det lykkedes ikke helt - nu har jeg jo også lige et par ekstra kilo at slæbe rundt på :innocent:

Distance : 12,5 km

Tid: 1 time, 5 min, 28 sek - helt dårlig er denne tid nu heller ikke :crazy_pilot:

Hastighed: 11,5 km/time

Gennemsnitspuls: 153 slag/min

Maxpuls: 177 slag/min

Forbrænding: 514 kcal

Da jeg nåede hjem igen, trænede jeg min mave. Mit mål er at få den trænet 3 gange om ugen, så jeg kan få mere markerede muskler.

Maveøvelser: 200 stk :tongue:

Nu skal det blive godt at få slappet af resten af dagen, føler mig træt på den gode måde.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg nåede hjem igen, trænede jeg min mave. Mit mål er at få den trænet 3 gange om ugen, så jeg kan få mere markerede muskler.

Maveøvelser: 200 stk :tongue:

Øhhh, man bliver ikke markeret af at give maven 200 reps. Maven skal styrketrænes på samme måde som alt andet. Og så er der "bare" den lille hage med at få evt. overskudsfedt til at fordufte så der bliver kig til muskulaturen men det kan desværre ikke punktforbrændes ved at fyre en røvfuld reps af.

Og undskyld hvis du synes jeg blander mig utidigt i din træning :blush:

Link to comment
Share on other sites

Øhhh, man bliver ikke markeret af at give maven 200 reps. Maven skal styrketrænes på samme måde som alt andet. Og så er der "bare" den lille hage med at få evt. overskudsfedt til at fordufte så der bliver kig til muskulaturen men det kan desværre ikke punktforbrændes ved at fyre en røvfuld reps af.

Og undskyld hvis du synes jeg blander mig utidigt i din træning :blush:

Her blander jeg mig så også.

Bambi, Gregers har ret. Vil du have større mavemuskler skal du have så meget modstand at du max kan tage ca 12-15 gentagelser. Det andet der er spild af tid og energi.

Og så også undskyld at jeg blander mig utidigt :blush:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Øhhh, man bliver ikke markeret af at give maven 200 reps. Maven skal styrketrænes på samme måde som alt andet. Og så er der "bare" den lille hage med at få evt. overskudsfedt til at fordufte så der bliver kig til muskulaturen men det kan desværre ikke punktforbrændes ved at fyre en røvfuld reps af.

Og undskyld hvis du synes jeg blander mig utidigt i din træning

Her blander jeg mig så også.

Bambi, Gregers har ret. Vil du have større mavemuskler skal du have så meget modstand at du max kan tage ca 12-15 gentagelser. Det andet der er spild af tid og energi.

Og så også undskyld at jeg blander mig utidigt

I blander jer ikke utidigt i min træning, det er vel det man har en logbog til :tongue: Men tror min mavetræning bliver misforstået. Jeg træner ikke 200 repitationer, men 200 stk i alt fordelt på 8 sæt. Det er ikke de traditionelle maverulninger, det er nærmere alá Hanging-Leg-Hip-Raise bare liggende, hvor maven er spændt hele tiden. Kanon øvelse der varmt kan anbefales herfra.

Nej man kan ikke punktforbrænde og nej man får ikke en markeret mave af maveøvelser - derfor løber jeg 40 km om ugen :w00t:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Lyder meget bedre så.

Men hvis jeg skal være lidt standhaftig, og det har jeg lige lyst til, så er 25 reps også i overkanten. Kan kun tilslutte mig camillabruuns anbefaling om repantal :smile:

Ja den vil jeg også skrive mig bag øret, men så kræver det at jeg har noget mere modstand på end min egen vægt - nogle gode forslag?? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja den vil jeg også skrive mig bag øret, men så kræver det at jeg har noget mere modstand på end min egen vægt - nogle gode forslag?? :bigsmile:

Det kunne jo fx. være at lave øvelserne på bold... eller med en vægt skive på brystet... eller måske lave fx. øvelser for de forskellige muskelgrupper i maven så bliver man også mere træt i de andre end dem man lige træner

Miss female

Link to comment
Share on other sites

Det kunne jo fx. være at lave øvelserne på bold... eller med en vægt skive på brystet... eller måske lave fx. øvelser for de forskellige muskelgrupper i maven så bliver man også mere træt i de andre end dem man lige træner

Tak for inspirationen Female. Tidligere trænede jeg med vægte på brystet, men fik ondt i ryggen af de traditionelle maveøvelser, men bolden er da helt sikkert en mulighed :bigsmile:

Aftencardio - Spinning 60 min

Det er ved at være nogle uger siden jeg sidst har siddet på en spinningcykel, men ikke desto mindre var formen forrygende. De 60 minutter fløj afsted og der blev svedt max igennem :bike:

Tid: 60 min.

Gennemsnitspuls: 146 slag/min.

Maxpuls: 170 slag/min.

Forbrænding: 451 kcal.

I morgen står den på styrketræning af bryst, ryg og biceps :showoff::dumbbell_lift: :4sport: :4flex:

- Pia (Bambi) :wub:

__________________

Løb uge 41: 26,5 km

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Pia...

Det er da en ok log du har dig her... Har lige læst den lidt igennem og vil følge dig i fremtiden mod dine mål.

God stil...

Hej La Cour :bigsmile:

Tak for din hilsen her i loggen. Det er altid rart når der er nogle som følger med ved sidelinien, så det er du meget velkommen til.

Styrketræning

Bryst - Ryg - Biceps

Energien og styrken var super - YEAR :devil:

Bryst

Dumbbell brystpres: 3 sæt af 10 (12,5 og 15 kg)

Dumbbell flyes: 3 sæt af 10 (8, 9 og 10 kg)

Bænkpres:

* 1 sæt af 10 (30 kg)

* 1 sæt af 7 (32,5 kg) - spotteren hjalp med den 7. :innocent:

* 1 sæt af 4 (35 kg) - spotteren hjalp med den 4. :weight_lift:

Ryg

Yates row: 4 sæt af 10 (30, 35, 40 og 40 kg)

One-Arm-Row: 3 sæt af 10 (15, 17,5 og 20 kg) - Fremskridt og teknikken var go :w00t:

Bent-Over-Lateral-Raise: 3 sæt af 10 ( 6, 7 og 8 kg)

Biceps

Barbell biceps curl: 3 sæt af 10 (17,5 kg)

Kabel biceps curl: 3 sæt af 10 (15, 20 og 25 kg)

- Derudover forsøgte jeg mig med kropshævninger med smalt underhåndsgreb. Det var ikke noget at skrive hjem om. Jeg kunne lave 2 sæt af 1 :mad: Det har jeg bare aldrig været stærk i.

Nu står den på nattevagt. Skal møde ind kl. 23.00 :blink: Gider egentlig ikke, men pengene er gode.

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia :cool:

Som skrevet i dit galleri *hint - kig evt - hint*, så ser det super godt ud. Der er god bredde på :blink: dybden kommer nok snigende lige om lidt, med den rygtræning du ligger for dagen :smile:

Jeg kan ikke rigtigt komme mig over, at du tager så meget i yates - tager du den til "bugen"?

I tredje sæt på 30kg er jeg kørt død i 8-9 rep, men altså knokler videre - her er din træning ret inspirerende :tongue:

Er det en to-split du kører?

:laugh: Randi

Link to comment
Share on other sites

Hej Randi :bigsmile:

Mange tak for din hilsen i mit galleri, jeg er faktisk selv lidt overrasket over at min ryg allerede er blevet så "bred" igen, det går godt nok hurtigt når man først en gang har haft lidt masse :4thumbup:

Da jeg trænede nede i Sønderborg var jeg helt oppe på 47 kg i Yates Row, og ja det er okay. Der var også en fyr som udbrød: Imponerende - imponerende :w00t: Men nu hvor jeg er tilbage i mit center, er vægtstængerne på max 40 kg. Jeg trækker den helt ind til hofterne/bugen, eller hvad det lige hedder :blink: Når det bliver rigtig tungt til sidst er det ikke altid den kommer helt ind til kroppen. Ydermere går det også den rigtige vej med min One-Arm-Row, der er også en del bønner på efterhånden :dumbbell_lift:

Ja jeg kører 2-split. Så passer det med at hele kroppen bliver banket igennem 1 gang om ugen. Jeg har ikke tid til mere pga. studie, arbejde og så selvfølgelig lige mine 30-40 km løb om ugen :tongue:

Hej Camilla :bigsmile:

Mange tak for komplimentet :blush: Med din træning skal du nok opnå de samme resultater eller det der er bedre :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Laaaaaang løbedistance i fin stil :4jumpy:

Det er lidt svært at finde motivationen for de lange løbepas, når himlen hænger over en som en grå dyne :unhappy: Men ikke desto mindre fik jeg løbeskoene på og løb min hidtil længste rute og endda i en kanon tid :4thumbup:

Distance: 17,3 km :w00t:

Tid: 1 time, 33 min, 18 sek. :yo::yahoo:

Hastighed: 11,1 km/time

Gennemsnitspuls: 162 slag/min

Maxpuls: 177 slag/min

Forbrænding: 777 kcal

De sidste par kilometer var temmelig udmattende, og mine bukser var godt sølet til pga. regnvejret, men nu efter et langt varmt bad :bubblebath: sidder jeg med fornyet energi og go samvittighed :tongue:

I morgen står den på styrketræning af ben, skulder og triceps :ilovemuscle:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Laaaaaang løbedistance i fin stil :4jumpy:

Det er lidt svært at finde motivationen for de lange løbepas, når himlen hænger over en som en grå dyne :unhappy: Men ikke desto mindre fik jeg løbeskoene på og løb min hidtil længste rute og endda i en kanon tid :4thumbup:

Distance: 17,3 km :w00t:

Tid: 1 time, 33 min, 18 sek. :yo::yahoo:

Hastighed: 11,1 km/time

Gennemsnitspuls: 162 slag/min

Maxpuls: 177 slag/min

Forbrænding: 777 kcal

De sidste par kilometer var temmelig udmattende, og mine bukser var godt sølet til pga. regnvejret, men nu efter et langt varmt bad :bubblebath: sidder jeg med fornyet energi og go samvittighed :tongue:

I morgen står den på styrketræning af ben, skulder og triceps :ilovemuscle:

- Pia (Bambi) :wub:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

PRARL... :tongue:

haha, du skulle lige pointere i min log at du har været liiidt hurtigere en mig hva... haha, god stil... :laugh:

Jamen jeg vil til næste gang sørge for at min tid bliver lidt mindre end din... hahaha, Bring it on´ :laugh::smile::laugh:

Spøg til side... Det ser ellers rigtigt godt ud for din træning for tiden. Keep it up!

:wink:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

PRARL... :tongue:

haha, du skulle lige pointere i min log at du har været liiidt hurtigere en mig hva... haha, god stil... :laugh:

Jamen jeg vil til næste gang sørge for at min tid bliver lidt mindre end din... hahaha, Bring it on´ :laugh::smile::laugh:

Spøg til side... Det ser ellers rigtigt godt ud for din træning for tiden. Keep it up!

:wink:

:tease::baaa: :banana3:

Ja lige præcis :w00t: Bare kom an :4boxing:

Ej jeg tror duellen stopper her, ellers ender det jo bare med at jeg taber ansigt :tongue: jeg havde vist bare en af mine gode dage.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share