Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Spinning

Ja idag skulle den egentlig have stået på styrketræning, men da energien var helt i bund, valgte jeg at tage en lille tur på min spinningcykel i stedet for :bike:

Tid: 30 min.

Gennemsnitspuls: 152 slag/min.

Maxpuls: 169 slag/min.

Forbrænding: 233 kcal.

Nu varer det ikke længe før jeg tager på arbejde, skal i nattevagt de næste to nætter :sleepy: Motivationen er ikke lige just i højsæde. Føler mig rimelig smadret :unhappy:

- Pia (Bambi) :wub:

________________________________________________

Løb uge 42: 17,3 km

- Bæger tydeligt præg af en uge med 4 nattevagter :dry:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kort løbedistance i regnvejr

Efter en nat uden ret meget søvn, var jeg mildest talt smadret da jeg sad oppe i skolen. Jeg kunne næsten ikke holde øjnene åbne, så besluttede mig for at skippe den sidste time :blush:

Da jeg kom hjem var energien fortsat på nulpunktet. Mine erfaringer siger mig, at man får energi af at bruge energi, så på med løbeskoene alligevel :walking:

Distance: 5 km.

Tid: 25 min, 20 sek.

Hastighed: 11,9 km/time.

Gennemsnitspuls: 157 slag/min.

Maxpuls: 175 slag/min.

Forbrænding: 212 kcal.

Jeg var pænt sjasket til da jeg kom hjem, og hvad er så det bedste? Et laaaangt varmt bad :bubblebath: Men nej Pia - snydt igen - På grund af opførslen af nye villaer i området, er der midlertidig slukket for det varme vand :sneaky2: Så jeg kan først kommer under bruseren efter kl. 20.00 :4ranting: Det værste af det hele er at jeg stod og læste sedlen om det igår :4slap: ...... og jeg er ikke på diæt :laugh:

Resten af eftermiddagen og aftenen kommer til at gå med lektielæsning og Robinson :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Pia

Hvad bliver det til med det styrketræning der? :poking: Synes kun jeg kan finde en omgang helt tilbage d. 16. oktober? :tongue:

-Camilla

:crybaby: Ja det er også rigtigt. Jeg skulle meget gerne afsted i morgen eftermiddag. I sidste uge havde jeg 4 nattevagter og det slår min rytme fuldstændig ud af kurs, så det er derfor, men fra denne uge kører jeg på igen :bigsmile:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:crybaby: Ja det er også rigtigt. Jeg skulle meget gerne afsted i morgen eftermiddag. I sidste uge havde jeg 4 nattevagter og det slår min rytme fuldstændig ud af kurs, så det er derfor, men fra denne uge kører jeg på igen :bigsmile:

- Pia (Bambi) :wub:

ja vejret har jo ikke ligefrem indbudt til langløbeturen :cry3::cry3: Men som der var et indslag i Tv for nylig :smile: sagde "experterne" at man kunne skære 90% af sin løbetid væk :4thumbup: Og stadigvæk komme ibedre form :bigsmile: Så hvis man kan løbe med en puls mellem 175-190 i 5km :superman::superman: så skulle det give en form frem gang :wink::wink: så må du jo "bare" løbe 32km imorgen :laugh::laugh: Og håber at solen kikker frem et par timer :tongue::tongue:

Løb for livet.............................. :wub: .... :wub: ... :wub: ...

Link to comment
Share on other sites

ja vejret har jo ikke ligefrem indbudt til langløbeturen :cry3::cry3: Men som der var et indslag i Tv for nylig :smile: sagde "experterne" at man kunne skære 90% af sin løbetid væk :4thumbup: Og stadigvæk komme ibedre form :bigsmile: Så hvis man kan løbe med en puls mellem 175-190 i 5km :superman::superman: så skulle det give en form frem gang :wink::wink: så må du jo "bare" løbe 32km imorgen :laugh::laugh: Og håber at solen kikker frem et par timer :tongue::tongue:

Løb for livet.............................. :wub: .... :wub: ... :wub: ...

:laugh::laugh::w00t: 32 km det er jo bare en lille smuttur, så det er kun fordi der står styrke på programmet i morgen, at jeg ikke tager turen :innocent:

Hva´du Keld har du ingen logbog??

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::w00t: 32 km det er jo bare en lille smuttur, så det er kun fordi der står styrke på programmet i morgen, at jeg ikke tager turen :innocent:

Hva´du Keld har du ingen logbog??

- Pia (Bambi) :wub:

Nej ikke endnu :4thumbup: Men overkraftig at oprette en :superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning

- Ben - Skulder - Triceps -

Ben

Leg press: 6 sæt af 10 (50, 60, 70, 70, 70 og 70 kg)

Leg extension: 6 sæt af 10 (30, 35, 40, 45, 50 og 55 kg) - Det bed i lårene, tror jeg bliver øm i morgen :crazy:

Leg curl: 4 sæt af 10 (20, 25, 30 og 35 kg)

Triceps

Triceps pull-down med reb: 3 sæt af 10 (20, 25 og 30 kg) + 1 sæt af 7 (35 kg)

Dumbbell lying triceps extension: 4 sæt af 10 (6, 7, 7 og 9 kg)

Bench dip: 4 sæt af 10

Skulder

Dumbbell skulderpres: 3 sæt af 10 (10, 10 og 12,5 kg)

Lateral raise: 3 sæt af 10 (6, 7 og 9 kg)

- Min skuldertræning kører virkelig godt, jeg tror det er den muskelgruppe sammen med ryggen, som jeg er stærkest i :showoff:

Alt i alt et godt træningspas. Der var ikke mange pauser, da jeg havde en aftale til aften :bigsmile:

I morgen skulle jeg gerne ud og løbe en tur, men nu må jeg hellere lige se hvad de små ben siger :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Styrketræning

- Ben - Skulder - Triceps -

Ben

Leg press: 6 sæt af 10 (50, 60, 70, 70, 70 og 70 kg)

Leg extension: 6 sæt af 10 (30, 35, 40, 45, 50 og 55 kg) - Det bed i lårene, tror jeg bliver øm i morgen :crazy:

Leg curl: 4 sæt af 10 (20, 25, 30 og 35 kg)

Triceps

Triceps pull-down med reb: 3 sæt af 10 (20, 25 og 30 kg) + 1 sæt af 7 (35 kg)

Dumbbell lying triceps extension: 4 sæt af 10 (6, 7, 7 og 9 kg)

Bench dip: 4 sæt af 10

Skulder

Dumbbell skulderpres: 3 sæt af 10 (10, 10 og 12,5 kg)

Lateral raise: 3 sæt af 10 (6, 7 og 9 kg)

- Min skuldertræning kører virkelig godt, jeg tror det er den muskelgruppe sammen med ryggen, som jeg er stærkest i :showoff:

Alt i alt et godt træningspas. Der var ikke mange pauser, da jeg havde en aftale til aften :bigsmile:

I morgen skulle jeg gerne ud og løbe en tur, men nu må jeg hellere lige se hvad de små ben siger :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

:laugh:

Ja vejret er jo super :cooldance: så en længere tur skulle nok komme på tale :tongue: Løb lidt på løbebåndet igår :superman::superman: Så tager nok kun en omgang ryg iaften :crazy::devil::strat: Tre muskel grupper på en dag :crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot: så er man ikke ked af det :bigsmile: Køre nogen gange full body....Men det er for det meste når tiden er stram :yahoo::yahoo::yahoo: Men husk snakke er 50% procent af trænningen :laugh: :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Løb 8,6 km i strid modvind :crazy:

Morgenvægten: 50,6 kg :4thumbup:

Distance: 8,6 km

Tid: 46 min, 4 sek

Hastighed: 11,1 km/time

Gennemsnitspuls: 166 slag/min - Lå noget højere end den plejer.

Maxpuls: 182 slag/min

Forbrænding: 392 kcal

Jeg synes det var en hård tur i dag. Min puls lå også noget højere end den plejer, men hastigheden var vist sådan rimelig som den plejer :blink::eh::raisebrow::hmmm:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Løb 8,6 km i strid modvind :crazy:

Morgenvægten: 50,6 kg :4thumbup:

Distance: 8,6 km

Tid: 46 min, 4 sek

Hastighed: 11,1 km/time

Gennemsnitspuls: 166 slag/min - Lå noget højere end den plejer.

Maxpuls: 182 slag/min

Forbrænding: 392 kcal

Jeg synes det var en hård tur i dag. Min puls lå også noget højere end den plejer, men hastigheden var vist sådan rimelig som den plejer :blink::eh::raisebrow::hmmm:

- Pia (Bambi) :wub:

Som du selv er inde på, kan modvinden jo sagtens have indflydelse på det... Bare super du ikke var langsomere = bedre form :4thumbup:

Ellers nogle gode træningspas du får fyret af - har kigget et stykke tid i din log.... !! Keep it that way... Thumbs up!

Link to comment
Share on other sites

hmm... bare det var mig....

nej imponerende motivation og træning du har...

holder du meget øje med kosten eller hvad.... jeg har massere af motivation til at træne... men det hjælper jo ikke når man samtidig spiser noget mere chokolade :cry:

miss female

Hej miss female :bigsmile:

Tak for din hilsen. I perioder tænker jeg meget over hvad jeg spiser, jeg er faktisk lige begyndt at skrive det ned i min blog. Mest for min egen skyld, så jeg kan holde lidt øje med hvad der egentlig ryger ind. Skal først sådan rigtig på cut-diæt til foråret, så jeg kan blive en lille strandløve :tongue: Kosten idag har f.eks ikke være optimal :blush::innocent:

Du skal nok komme efter det med vægttabet, det er alletiders at motivationen for træning er der. Lav evt. en spisedag om ugen hvor du ikke skal have "dårlig" samvittighed over hvad du putter i munden.

Ellers nogle gode træningspas du får fyret af - har kigget et stykke tid i din log.... !! Keep it that way... Thumbs up!

Hej Juvic :bigsmile:

Altid rart med lidt respons på min træning. Jeg er glad for at andre synes det går den rigtige vej, nogle gange synes man selv at man står i stampe, men når jeg kigger tilbage på min logbog, kan jeg da bestemt se at der er sket en fremgang :4thumbup:

- Pia (Bambi) :tongue:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

.

Hej Juvic :bigsmile:

Altid rart med lidt respons på min træning. Jeg er glad for at andre synes det går den rigtige vej, nogle gange synes man selv at man står i stampe, men når jeg kigger tilbage på min logbog, kan jeg da bestemt se at der er sket en fremgang :4thumbup:

- Pia (Bambi) :tongue:

Ja det er nemlig en, af de fede ting ved loggen.. Normalt vil man jo ikke sådan lægge mærke til det, og blive lidt træt af de manglende resultater... !! But not now :superman:

GO FOR IT !! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Løb 12,5 km - Langsomt tempo :sun:

De sidste dage har jeg følt mig temmelig smaderet, derfor tog jeg en fridag i går. I dag bestemte jeg mig så for at løbe i et langsommere tempo end jeg plejer, for at se om det kan hjælpe lidt på energien de næste dage :smile:

Distance: 12,5 km.

Tid: 1 time, 8 min, 50 sek.

Hastighed: 10,9 km/time.

Gennemsnitspuls: 162 slag/min.

Maxpuls: 180 slag/min.

Forbrænding: 572 kcal.

- Tiden og hastigheden, var egentlig ret go´ til trods for at jeg virkelig følte at jeg satte farten ned :hmmm:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Restitutionsløb :walking:

Distance: 4,4 km.

Tid: 22 min, 52 sek.

Hastighed: 11,7 km/time.

Gennemsnitspuls: 159 slag/min.

Maxpuls: 179 slag/min.

Forbrænding: 187 kcal.

Nu skal der slappes af resten af dagen, jeg skal nemlig på nattevagt i nat - money, money, money :wootdance:

- Pia (Bambi) :wub:

_____________________

Løb uge 43: 30,5 km :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Oh okay :bigsmile:

Jo lige 200m fra min lejlighed :bigsmile::cool:

Det var da pudsigt, så kan det jo være vi ender med at blive naboer. Jeg skal jo igang med at søge noget inde i byen, og Trøjborg kunne være et oplagt sted eftersom det ligger tæt på min skole og arbejdet. Ellers har jeg tænkt på området nede bagved AROS. Der bor en af mine veninder, og det er også nogle gode lejligheder. Men jeg skal nok lige opdatere herfra, når jeg begynder at tage ud og kigge på noget :bigsmile:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Aftencardio

Jeg har sovet til kl. 14.00 i dag :sleeping: pga. nattevagt. Resten af dagen er gået med at se Ørnen og Robinson i tv og så selvfølgelig har jeg fået læst en ordentlig røvfuld lektier :4smartass: Så jeg er faktisk først sådan rigtigt vågnet op her til aften, og der var det for mørkt til at løbe en tur, så det bliv til spinning i stedet for :bike:

Tid: 30 min.

Gennemsnitspuls: 143 slag/min.

Maxpuls: 166 slag/min.

Forbrænding: 220 kcal.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share