CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Hey Camilla...

Du skal da ikke tabe dig hvis du skal nå at blive "stor som et hus"... :bigsmile:

Med dine 48,6 kg, bliver det vist ikke mere end til et lille dukkehus :laugh::bigsmile:

:4thumbup:

Hejsa LaCour

Jeg ved godt at man ikke får større muskler af at tabe sig. Min plan er også bare at jeg skal lidt længere ned inden jeg ryger i overskud igen. Glæder mig faktisk til at prøve WSB programmet i overskud. Men altså, jeg er jo temmelig lille med tendens til at det hele sætter sig på røv og lår. Så derfor skal jeg ikke tage ret meget på, før min røv og lår ser temmelig store ud i forhold til resten af kroppen. Og så kan jeg ikke selv holde det ud. :laugh:

Såeh, jeg skal bare lige have smidt lidt mere, så der er lidt "råderum" at tage på i, før jeg føler mig for tyk.

Men et dukkehus er da også bedre end ingenting? :innocent:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hejsa LaCour

Jeg ved godt at man ikke får større muskler af at tabe sig. Min plan er også bare at jeg skal lidt længere ned inden jeg ryger i overskud igen. Glæder mig faktisk til at prøve WSB programmet i overskud. Men altså, jeg er jo temmelig lille med tendens til at det hele sætter sig på røv og lår. Så derfor skal jeg ikke tage ret meget på, før min røv og lår ser temmelig store ud i forhold til resten af kroppen. Og så kan jeg ikke selv holde det ud. :laugh:

Såeh, jeg skal bare lige have smidt lidt mere, så der er lidt "råderum" at tage på i, før jeg føler mig for tyk.

Men et dukkehus er da også bedre end ingenting? :innocent:

-Camilla

:4thumbup: Keep it up then..... hehe

Glæder mig til at følge dit WSB program i den nærmeste fremtid.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

TAk tak

Det er også nu jeg får brug for opmuntring og spark i røven. Det går altid galt med diæten når jeg når ned omkring 48 kg :laugh:

:bigsmile:

Jamen jeg vil da mene, at en vægt på 48 kilo vil tage livet af enhver... :smile:

Held og lykke når du begynder at få brug for det... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa LaCour

Jeg ved godt at man ikke får større muskler af at tabe sig. Min plan er også bare at jeg skal lidt længere ned inden jeg ryger i overskud igen. Glæder mig faktisk til at prøve WSB programmet i overskud. Men altså, jeg er jo temmelig lille med tendens til at det hele sætter sig på røv og lår. Så derfor skal jeg ikke tage ret meget på, før min røv og lår ser temmelig store ud i forhold til resten af kroppen. Og så kan jeg ikke selv holde det ud. :laugh:

Såeh, jeg skal bare lige have smidt lidt mere, så der er lidt "råderum" at tage på i, før jeg føler mig for tyk.

Men et dukkehus er da også bedre end ingenting? :innocent:

-Camilla

Hej Camilla :bigsmile:

Bare lige en lille hilsen fra en der er i samme fold :tongue: Det kommer nemt til at se ud af meget når man måler mindre en 160 cm :blush: Så jeg kan sagtens følge din tankegang. Jeg er selv på cutdiæt for tiden.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 16. oktober

Er blevet kaldt på arbejde i aften, så træningen blev lige fremskyndet til at være formiddagstræning

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB - ME dag

Bryst, skulder, triceps

Bænk

1x6x20kg

1x6x22,5kg

1x6x27,5kg

1x3x32,5kg

Puha, slatne arme og tung stang :unhappy:

Supersæt

Bænkdips

5x8xmig+10kg

supersættet med

Close grip pushups på knæene

4x8xmig

1x6xmig

2 min pause efter hver omgang

DB Side laterals

3x8x5kg

Rotatorcuff øvelse 1

2x10x2kg

Rotatorcuff øvelse 2

1x8x5kg

Rigtig ærgelig træning. Havde ikke spist nok inden, og har sovet ret dårligt i nat. Jeg følte mig godt nok slatten og uoplagt :unhappy:

Nøj, lige nu fortryder jeg godt nok at jeg ikke sagde nej til den vagt om en time :dry: En morfar foran brændeovnen ville være mere på sin plads end arbejde synes jeg

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 17. oktober

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 3 dag 2

ME dag - ben, ryg, biceps

ME Squat

1x6x20kg

1x6x30kg

1x6x40kg

1x6x47,5kg

opspænd og teknik svigter desværre før benene :4slap:

DB rows

1x8x16kg -ok, man kan også blive for optimitisk :laugh:

3x8x13kg

BB shrugs

4x6x37,5kg

-føler mig efterhånden helt på talefod med den her øvelse

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

BB curls

3x10x15kg

Fin træning. Og jeg følte mig meget seriøs at jeg var i gang med ME squat før kl 9 :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

hvad arbejder du som?

Jeg er sygeplejestuderende og har flere forskellige arbejder ved siden af. Jeg arbejder både med handicappede (både fysisk handicappede og autister), lidt på en akut medicinsk afdeling på sygehuset og så kører jeg i lidt i et vikarbureau, hvor jeg bliver sendt ud som hjemmehjælp eller fast vagt på sygehuset. Så det er godt og blandet, men alt sammen med omsorg og pleje. :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sygeplejestuderende og har flere forskellige arbejder ved siden af. Jeg arbejder både med handicappede (både fysisk handicappede og autister), lidt på en akut medicinsk afdeling på sygehuset og så kører jeg i lidt i et vikarbureau, hvor jeg bliver sendt ud som hjemmehjælp eller fast vagt på sygehuset. Så det er godt og blandet, men alt sammen med omsorg og pleje. :smile:

-Camilla

iiih...det lyder travlt :blink: hihi....

Link to comment
Share on other sites

iiih...det lyder travlt :blink: hihi....

Føles sgu også sådan ind i mellem :laugh: selvom jeg sjældent arbejder mere end 25 timer på en uge. Men med studier, træning, løb og en hest der også skal passes er der faktisk ikke meget mere tid på døgnet at tage af :blink:

Formiddagscardio

Løb 6 km i skoven

-benene føltes egentlig friske nok da jeg startede, men de skulle hurtigt ombestemme sig. Så det blev med indlagte pauser for at se på vildsvin og dådyr :innocent: og ellers i rimelig adstadigt tempo. Men så kan man jo bare lade være med at tro man kan løbe kun et par timer efter en omgang ME squat :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sygeplejestuderende og har flere forskellige arbejder ved siden af. Jeg arbejder både med handicappede (både fysisk handicappede og autister), lidt på en akut medicinsk afdeling på sygehuset og så kører jeg i lidt i et vikarbureau, hvor jeg bliver sendt ud som hjemmehjælp eller fast vagt på sygehuset. Så det er godt og blandet, men alt sammen med omsorg og pleje. :smile:

-Camilla

Hej Camilla :bigsmile:

Jeg arbejder også i hjemmeplejen ved siden af studiet, det er til tider lidt hårdt, men pengene er gode :4thumbup:

Hvor langt er du nået med sygeplejestudiet?

Nu er jeg også begyndt at kører bænkpres, er spændt på at se hvor stærk jeg kan blive i denne øvelse.

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Føles sgu også sådan ind i mellem :laugh: selvom jeg sjældent arbejder mere end 25 timer på en uge. Men med studier, træning, løb og en hest der også skal passes er der faktisk ikke meget mere tid på døgnet at tage af :blink:

Formiddagscardio

Løb 6 km i skoven

-benene føltes egentlig friske nok da jeg startede, men de skulle hurtigt ombestemme sig. Så det blev med indlagte pauser for at se på vildsvin og dådyr :innocent: og ellers i rimelig adstadigt tempo. Men så kan man jo bare lade være med at tro man kan løbe kun et par timer efter en omgang ME squat :laugh:

-Camilla

Der er også en del flotte isfugle i skoven :tongue::tongue: , Og ja squat sætter sine spor i de "små" skinkebasser :4whip::4whip: Og har har hørt at fedt% i oktober i år ikke er særlig stor for vildsvin :laugh::laugh: så måske du skulle medbringe : :rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore: Og få en protein bombe af et vildsvin smidt på grillen :4pizza::4pizza::4pizza: Men er bange du har taget fejl af naboes hund og det vildsvin ! !, med mindre du bor i ZOO i Ålborg eller København :worship: .

Og så kan seks kilometer jo løbes stille og roligt på en 18-22 minutter ikke :superman:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Der er også en del flotte isfugle i skoven :tongue::tongue: , Og ja squat sætter sine spor i de "små" skinkebasser :4whip::4whip: Og har har hørt at fedt% i oktober i år ikke er særlig stor for vildsvin :laugh::laugh: så måske du skulle medbringe : :rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore: Og få en protein bombe af et vildsvin smidt på grillen :4pizza::4pizza::4pizza: Men er bange du har taget fejl af naboes hund og det vildsvin ! !, med mindre du bor i ZOO i Ålborg eller København :worship: .

Og så kan seks kilometer jo løbes stille og roligt på en 18-22 minutter ikke :superman:

:laugh::laugh::laugh:

Rent faktisk er der faktisk både kronhjorte, dådyr, højlandskvæg, vildsvin og urokser i skoven her i Holbæk... men de går dog i indhegninger, heldigvis. De tilhører naturskolen, og især vildsvinene er jeg ret vild med. De har unger hver forår, og de er altså bare søde :wub::wub:

Isfuglene må jeg vist have til gode :wink:

Onsdag d 18. oktober

Formiddagscardio

Cykeltur 28km i alt. Ud til hesten og hjem.

Dressur 30 min ( næsten koncentreret indsats)

Og det er vist hvad det kan blive til, da jeg skal på arbejde hele eftermiddagen og aftenen

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla :bigsmile:

Jeg arbejder også i hjemmeplejen ved siden af studiet, det er til tider lidt hårdt, men pengene er gode :4thumbup:

Hvor langt er du nået med sygeplejestudiet?

Nu er jeg også begyndt at kører bænkpres, er spændt på at se hvor stærk jeg kan blive i denne øvelse.

- Pia (Bambi)

Tjah, gennem vikarbureau i aftenvagt er pengene da ok, men jeg synes faktisk ikke det er særlig godt betalt i forhold til den arbejdsindsats der forventes og det ansvar man står med... Men hyggeligt er det :smile:

Jeg er på 4. semester på studiet, hvilket er temmelig præcis halvvejs. Jeg har faktisk lige fået en info pakke fra min næste praktik, som er i sundhedsplejen i uge 44 og 45, det glæder jeg mig til :bigsmile:

Jeg er sikker på at du meget hurtigt overhaler mig i bænk. Jeg er ufattelig svag i overkropsøvelser og heller ikke specielt stærk i underkroppen (selvom det ikke er så sørgeligt som overkroppen). Tror vist ikke jeg helt har de vilde styrkeløfter eller BB gener... Men det er jo også ligemeget, når bare man godt kan lide det :tongue:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Camilla

Lækker træning som altid. De tunge dage kommer jo desværre engang i mellem :dry: Ellers ville man nok også have tendens til at træne lidt for meget :innocent:

Hvad er det for noget hest du har? Hvordan har du tid til det hele :blink:

:smile: Randi

Hej Randi

Ja, kroppen er jo en fantastisk indretning, der selv siger fra, hvis ellers man gider lytte.

Hesten er faktisk ikke min, men jeg må ride ham lige så tosset jeg vil. Jeg har selv været med til at tilride ham, og får så lov at ride ham gratis nu, som tak for indsatsen.

Han tilhører min venindes datter på 13, men hun er faktisk ved at være for langbenet ril ham, da han kun er ca 140cm, og hun er meget langbenet. Hun rider ham ikke så meget mere... så jeg prøver at komme derud ca 3 gange om ugen så han bliver holdt i gang.

HAn er 7 år og en blanding 1/4 fjordhest, 1/4 new forest og ½ pinto, og har et rigtig godt temperament. Desuden er han temmelig stabil både i dressur og spring og man kan sagtens ride tur på ham alene. For mig, der ikke har så meget fidus til store fancy heste, og som bare vil have en god ride-oplevelse er han bare perfekt. Han er tilmed temmelig kvik, og kan en del tricks, som jeg har lært ham på regnvejrsdage

Og lige et billede:

post-7698-1161242443_thumb.jpg

post-7698-1161242525_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share