31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Det skulle jo komme - en tribute til et ganske særlig medlem af MOL. Manden der nu har egen log..

christianspoer Tribute!

eva-longoria_net-maxim1006hot100-01.jpg

Kunne ikke lige finde noget passende. Håber det er ok, spoer?

KB Squat

5x10 @ 2x20 kg

DB Curl

5x10 @ 17,5 kg

Her sendte jeg en helt speciel tanke til dig, Christian

Cable Row

5x12 @ 45

Løb

2 km i varienrende tempi

Cable Crunch

5x12 @ stak

Så hjem til aftensmad bestående af en kæmpemæssig jordbær/Fromage frais/protein shake.

Lidt mere minimalt end normalt:

Flip og Djuma Soundsystem Promo-mix sept 2008

Læg mærke til 27:44 og et par minutter frem hvor Afrojack's "Thief" går over i Electrodomestici's - "tango! (ralf armani vs. simon concept mix)" - sweeeeet!

FFS det er fedt!! :cooldance: :cooldance: :cooldance: :cooldance:

Er i øvrigt i KBH d. 11-12 næste måned. Vil da gøre mit for vi svinger ind forbi Kassen :smile:

Kan lige nå dagens optursmoment. Mens jeg har skrevet dette indlæg har jeg chatte med hende Nordmanden fra Napa og aftalt, at tage derop en weekend :cool:

Edit: Glemte lige en øvelse

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Det skulle jo komme - en tribute til et ganske særlig medlem af MOL. Manden der nu har egen log..

christianspoer Tribute!

[billede af underskøn kvinde]

Kunne ikke lige finde noget passende. Håber det er ok, spoer?

Jeg er rørt til tårer! :cry3: Men det er glædestårer og du fortjener i dén grad sådan en her :flowers: , mein freund!

Eva er den eneste grund der var til at se Desperate Housewifes. Det eneste jeg kan sætte en finger på (og så skal jeg VIRKELIGT være streng) er hendes bryster - de kunne godt være et nr. større (der er jo en grund til, at jeg er blevet kaldt pat-mand :tongue: ). Hendes øjne kan så til gengæld få mig til at smelte!

DB Curl

5x10 @ 17,5 kg

Her sendte jeg en helt speciel tanke til dig, Christian

YEAH BUDDY!

Så hjem til aftensmad bestående af en kæmpemæssig jordbær/Fromage frais/protein shake.

Er i øvrigt i KBH d. 11-12 næste måned. Vil da gøre mit for vi svinger ind forbi Kassen :smile:

Lyder lækker den shake! Er det frosne bær og så bare i en stavblender?

D. 11. okt. har jeg en større fam.-fødselsdag jeg skal til. Men regner bestemt med, at tage videre fra den når jeg har drukket mig for pinligt fuld til familien. Og det kunne jo være jeg skulle trille forbi Kassen så!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rørt til tårer! :cry3: Men det er glædestårer og du fortjener i dén grad sådan en her :flowers: , mein freund!

Eva er den eneste grund der var til at se Desperate Housewifes. Det eneste jeg kan sætte en finger på (og så skal jeg VIRKELIGT være streng) er hendes bryster - de kunne godt være et nr. større (der er jo en grund til, at jeg er blevet kaldt pat-mand :tongue: ). Hendes øjne kan så til gengæld få mig til at smelte!

Røv og abs > bryster i min verden. Kan godt se hvor du kommer fra, dog.

Lyder lækker den shake! Er det frosne bær og så bare i en stavblender?

Frosne bær, fromage frais, et skud vaniliesukker, proteinpulver, SØD og skummetmælk til det blender. Kæft det smagte godt!

D. 11. okt. har jeg en større fam.-fødselsdag jeg skal til. Men regner bestemt med, at tage videre fra den når jeg har drukket mig for pinligt fuld til familien. Og det kunne jo være jeg skulle trille forbi Kassen så!
Same! Vi må lige hooke up og drikke et par caipirinhaer!

Det kunne ligne optakten til en fræk date. Er dog afhængig af et par kammis, men de er også vilde med cocktails så jeg tror de kan lokkes

Flip har selv uppet det. Følg hans log på housemusik.dk :smile:

Sweet! Den fik lige et bookmark..

Link to comment
Share on other sites

Spontan træning i hultime

Dips

5x8 @ 15 kg

Bænk

5x5 @ 80 kg

Tate Press

5x12 @ 15 kg

Det var lige en tand for nemt

KB Swing

105 fordelt på forskellige greb og sæt

Abs

3x15

Læg

4x15

"My philosophy, in essence, is the concept of man as a heroic being, with his own happiness as the moral purpose of his life, with productive achievement as his noblest activity, and reason as his only absolute."

Min videnskabsteori lærer var fyr og flamme da jeg viste ham noget om Objectivism. Han mente sagtens jeg kunne gå til eksamen baseret på det. Kunne være man skulle læse lidt mere op på det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag: Drak mig stiv i sød sød Asti og Havanna Club og tog i Klubben. Skabte mig voldsomt til "Alla som inte dansar" og "Højere - Vildere". Semi tunge løg..

Fredag: Cult's 10 års fødselsdag på Train. Insane babe rating, Trentemöller, Rune RK, Jake Duvall og alt alt for billige flasker og Shakere. Meget tunge løg..

Lørdag: Klasse arrangement i Horsens. Fik set Dk's bredeste gågade og festede amok på Hækkenfeldt. Ekstremt lette løg :cool:

Tune for the sunday

Verdens mest boyband agtige sang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Reklamer er bestemt spændende, folk der arbejder på kampagner med så massivt et budget der gør at de kan bruge TV som medie, de er vanvittigt skarpe og har virkelig fingeren på pulsen med hvad samfundet tænder og reagerer på lige nu. De er en slags spejl på strømningerne i samfundet.

My words exactly.. Med skills og lidt held er det mig, der laver sådan en kampagne om 5-7 år

Link to comment
Share on other sites

Reklamer er bestemt spændende, folk der arbejder på kampagner med så massivt et budget der gør at de kan bruge TV som medie, de er vanvittigt skarpe og har virkelig fingeren på pulsen med hvad samfundet tænder og reagerer på lige nu. De er en slags spejl på strømningerne i samfundet.

Ja, nogle har den evne - der er godt nok også mange der rammer helt ved siden af - specielt i DK!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag: Drak mig stiv i sød sød Asti og Havanna Club og tog i Klubben. Skabte mig voldsomt til "Alla som inte dansar" og "Højere - Vildere". Semi tunge løg..

Fredag: Cult's 10 års fødselsdag på Train. Insane babe rating, Trentemöller, Rune RK, Jake Duvall og alt alt for billige flasker og Shakere. Meget tunge løg..

Lørdag: Klasse arrangement i Horsens. Fik set Dk's bredeste gågade og festede amok på Hækkenfeldt. Ekstremt lette løg :cool:

Built for the kill! Du er bare selektiv og slår til, når det rette bytte viser sig.

Det er simpelthen den fedeste reklame længe. Simple virkemidler, der bare sidder lige i skabet.

Og ja, sådan noget synes jeg er spændende :smile:

Endeligt en god reklame, ja! Men man ser for lidt til damen!

Er dig og kammeraterne (udtales højt og råbende) blevet klogere på lørdagen?

Link to comment
Share on other sites

Det kunne ligne optakten til en fræk date. Er dog afhængig af et par kammis, men de er også vilde med cocktails så jeg tror de kan lokkes

Kom nu bare okay... du kommer ikke til at fortryde det.. ej heller dine mates.

Edited by Quads
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Myles MacInnes Tribute!

The artist currently know as Mylo

MYLO-4.jpg

KB Squat

3x12 @ 2x16 kg

Leg Curl

3x15

Dips

3x12

Seated Cable Row

3x15 @ 40

Bænk

3x15 @ 55 kg

Front Raise

3x12 @ 7 kg

Læg

3x15

DB Curl

3x15 @ 12,5 kg

Triceps Extension

3x15

Abs

3x15

Leg Curl

3x12

Face Pull

3x15

Cable Cross

3x15

Læg

3x15

Hypers

3x12

Cable Curl

3x15

45 sek-1 minuts pause mellem sæt/øvelser

PW

30 min

Med Flip i ørene. Electrodomestici - Tango! = Instant erection

Ganske frygtelig træning, der gjorde ondt over alt :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Fail..

Gutterne vil blive på Vesterbro, så det bliver med 99% sikkerhed Boutique Lize :unhappy:

Jeg gav mig dog ikke uden kamp, og er blevet lovet Kassen næste gang.

Slet ikke et dårligt valg. Det koster 75kr fra Lizes til Kassen. Lav en Houdini på dine buddies og hop forbi til en enkelt.

Vi ses på lørdag. :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Fail..

Gutterne vil blive på Vesterbro, så det bliver med 99% sikkerhed Boutique Lize :unhappy:

Jeg gav mig dog ikke uden kamp, og er blevet lovet Kassen næste gang.

I kan eventuelt snuppe en enkelt på Darlings for variationen :smile:

Det ligger på den anden side af Enghaveplads et stenkast fra Boutique Lize!

Link to comment
Share on other sites

Slet ikke et dårligt valg. Det koster 75kr fra Lizes til Kassen. Lav en Houdini på dine buddies og hop forbi til en enkelt.

Vi ses på lørdag. :boobs:

35.000 stive jyder (der ikke kan finde rundt i KBH og derfor kører i Taxi's) på plads på Øster Allé 50 besværliggør nok den mulighed :smile:

Har aldrig været på Lizes før - kan det ikke passe, at det er samme ejere som Herr Bartels i Århus?

Og nå ja, træning

KB C&J

3x8/8 @ 24 kg

Lidt OH Squat

KB Squat

En enkelt omgang til failure @ 24 kg

Engelsk grammatik sutter lange sure løg

Link to comment
Share on other sites

Fail..

Gutterne vil blive på Vesterbro, så det bliver med 99% sikkerhed Boutique Lize :unhappy:

Jeg gav mig dog ikke uden kamp, og er blevet lovet Kassen næste gang.

Ahh too bad! Jeg foreslår du laver Quads trick!

Og nå ja, træning

[meget lidt træning]

Engelsk grammatik sutter lange sure løg

Kort træning?

Link to comment
Share on other sites

Kort træning?

Jeg skulle bare lige ha tankerne væk fra grammatikken. Jeg forsøger at forblive positiv, men det er godt nok :crybaby::4pooh:

Der er masser af taxi'er - ISÆR på Istedgade/Enghavevej. Jeg boede tidligere i trekanten mellem de 2 gader og ELSKEDE at kunne gå ned på vejen og praje en taxa efter max 60 sekunders ventetid. Det var taxi-paradise.

Jeg må lige se på sagen. Det er måske også lidt halvdårlig stil, at smutte fra mine buddy's når det nu er dem jeg besøger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share