31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Teamede op med Rumæneren og Fynboen til en omgang BB!

Bænk

2x10 @ 70 kg

1x1 @ 100 kg

1x1 @ 110 kg

3x8 @ 80 kg

Hypers

4x12

BB Row

5x10 @ 60 kg

Bent Over Cable Rear Delt

3x8/8 @ 15

Den sad lige hvor den skulle

Face Pull

4x10 @ 45

Cable Crunch

4x10 @ Stak + 20 kg

Swissball Crunch

3x15

Incline DB Press

3x8 @ 27,5 kg

Fin træning med diskussioner, der spandt over kommunistisk historie i Østeuropa, om man bør køre forced i skullcrushers og vigtigheden af gode råvare når man lave cocktails :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Kedede mig, så smuttede en tur i AUS

Læg

6x15 @ 35

DB Curl

3x8 @ 20 kg

OH Rope Extension

3x10 @ 55

Cable Curl

3x10 @ 50

Triceps Rope Extension (Eller hvad fanden den lorteøvelse hedder. Går lige i trapz og trapz = fail)

3x10 @ 40

BB Curl

2x6 @ 40 kg

Lorteøvelse. Smadrer mit håndled

Tate Press

3x10 @ 17,5 kg

Træning igen i morgen (Måske endda en tribute????)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må lige se på sagen. Det er måske også lidt halvdårlig stil, at smutte fra mine buddy's når det nu er dem jeg besøger

Ja det ville ikke være det smukkeste. Du kan jo bare se aftenen an. Det går sjældent 100 % som man forventer :smile:

Træning igen i morgen (Måske endda en tribute????)

Åh den spænding!

Link to comment
Share on other sites

The Quentin Tarantino Sessions

tarantino.jpg

Starting off easy with

The Jackie Brown Tribute!

53a.Jackie.Brown.with.Pam.Grier..jpg

Dips

5x8 @ 15 kg

Bulgarian DB Squat

5x5/5 @ 2x22 kg

Bænk

5x8 @ 75 kg

RD DB Row

5x8/8 @ 27,5 kg

Front Raise

3x8/8 @ 10 kg

Cable Crunch

3x15 @ stak

ss

Elevated Feet Crunch

3x10

Hypers

3x12

[Louis and Melanie are looking at a picture]

Melanie: That's Japan.

Louis: Uh, looks like... I can... It shows...

Melanie: Wanna fuck?

Louis: Yeah.

[three minutes later]

Melanie: That was fun.

Louis: Yeah, that hit the spot.

Melanie: Now, we can catch up.

Louis: Yeah.

[heavy breathing]

Louis: Got a beer?

Melanie: Sure. In the fridge

:laugh: :laugh:

This movie is rated 7/10

Ps. Jeg var ekstra ANABOLIC i aften eftersom jeg havde spist store mængder stegt flæsk med persillesovs( :wub: :4mewantfood: )inden træningen. Kunne dog ikke hamle op med den mellemøstlige person, der fuldstændig ude af kontekst smed t-shirten og trænede videre i bar overkrop. Han var CrAzY ANABOLIC!!1!!!11!!

Link to comment
Share on other sites

Hjemme fra Kbh igen, desværre uden at have hilst på Kassen slænget. Vi tog på Boutique Lize ved 24.00 tiden og var ude igen en time efter. Sjældent har jeg da oplevet et så sløjt etablissement!

At hele stilen med tapesammensatte lamper, klistermærker hist og her og gamle kasser(?) at sidde på ikke lige er min kop the er selvfølgelig ikke deres skyld/problem. Noget andet er, at deres cocktails var deciderede ringe! Vi fik en caipirinha, som jeg helt seriøst aldrig havde gættet skulle forestille en sådan, hvis ikke jeg vidste det. Derudover fik vi en Brandy Sour, som bare var godt gammeldags ringe. Vi kan selvfølgelig have været uheldige, men jeg var dælme ikke imponeret..

Derefter stod den på Vega og til sidst K3. Sidstnævnte endte faktisk med at være ganske morsomt :smile:

Djosos Krost - Better Place (Def Jaguar Mix)

Fra den fremragende "party" cd fra Select 2008, Music for our friends af Claude og Jean Marc Challe (Der er kendt for Buddha Bar serien)

Link to comment
Share on other sites

The Quentin Tarantino Sessions

tarantino.jpg

Getting the party started with

The Reservoir Dogs Tribute!

FP1060.jpg

Chins

2x8

Flad DB Pres

4x8 @ 30 kg

Hypers

3x15

Leg Curl

3x10 @ 25

Dips

4x10

En gut ødelagde bæltet lige inden jeg kom

Cable Curl

3x10 @ 60

Lean Away Pull Down

3x10 @ 60

TV Shop Abs

5x15

40 min PW tilegnet essensens gode stime :smile:

Filmen er pakket med qoutes but here goes..

Marvin: I already told you I don't know anything about any fucking setup; you can torture me all you want.

Mr. Blonde: Torture you? That's a good idea. I like that.

Og Tarantino kogt ind til en enkelt scene

Mr. Brown: Let me tell you what 'Like a Virgin' is about. It's all about a girl who digs a guy with a big dick. The entire song. It's a metaphor for big dicks.

Mr. Blonde: No, no. It's about a girl who is very vulnerable. She's been fucked over a few times. Then she meets some guy who's really sensitive...

Mr. Brown: Whoa, whoa, whoa, whoa, whoa... Time out Greenbay. Tell that fucking bullshit to the tourists.

Joe: Toby... Who the fuck is Toby? Toby...

Mr. Brown: 'Like a Virgin' is not about this nice girl who meets a nice fella. That's what "True Blue" is about, now, granted, no argument about that.

Mr. Orange: Which one is 'True Blue'?

Nice Guy Eddie: 'True Blue' was a big ass hit for Madonna. I don't even follow this Tops In Pops shit, and I've at least heard of "True Blue".

Mr. Orange: Look, asshole, I didn't say I ain't heard of it. All I asked was how does it go? Excuse me for not being the world's biggest Madonna fan.

Mr. Orange: Personally, I can do without her.

Mr. Blue: I like her early stuff. You know, 'Lucky Star', 'Borderline' - but once she got into her 'Papa Don't Preach' phase, I don't know, I tuned out.

Mr. Brown: Hey, you guys are making me lose my... train of thought here. I was saying something, what was it?

Joe: Oh, Toby was this Chinese girl, what was her last name?

Mr. White: What's that?

Joe: I found this old address book in a jacket I ain't worn in a coon's age. What was that name?

Mr. Brown: What the fuck was I talking about?

Mr. Pink: You said 'True Blue' was about a nice girl, a sensitive girl who meets a nice guy, and that 'Like a Virgin' was a metaphor for big dicks.

Mr. Brown: Lemme tell you what 'Like a Virgin' is about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick.

Mr. Blue: How many dicks is that?

Mr. White: A lot.

Mr. Brown: Then one day she meets this John Holmes motherfucker and it's like, whoa baby, I mean this cat is like Charles Bronson in the 'Great Escape', he's digging tunnels. Now, she's gettin' the serious dick action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain.

Joe: Chew? Toby Chew?

Mr. Brown: It hurts her. It shouldn't hurt her, you know, her pussy should be Bubble Yum by now, but when this cat fucks her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a fuck machine what it once was like to be a virgin. Hence, 'Like a Virgin'.

Joe: Wong?

This movie is rated 9/10

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Thanks :smile: Squatten kørte også planmæssigt igår. Jeg er alt for slab i benern' dog. Du må lige hilse på næste gang (jeg kan stadig ikke placere dig).

I lige måde, jeg er fuldstændig vanvittig dårlig til at huske folk. Hvis det hjælper dig var det mig, der kom lige efter dig..

Mig: Er du færdig? (Hvilket jeg regnede med eftersom 40 kg, der falder til jorden godt kan høres i AUS)

KÆ: Ja, du skal ikke bruge bæltet vel?

Mig: Næ (Det var der ikke rigtig mulighed for :smile: ) Gik det i stykker?

KÆ (Sur) Ja, fuldstændig!

Mig: Hm..

Vi flooder den der forslagskasse (er der ikke sådan en?) med krav om et nyt bælte. Måske endda et med kæde og ikke reb?

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Haha det er jo SÅ irriterende med sådan noget udstyr. Hader bare at stå og fumle med udstyr!

Da jeg trænede i Power Studio fandt jeg aldrig ud af hvordan dips-bæltet virkede. Det faldt hele tiden af og det var simpelthen så pinligt at jeg stod der og lignede en spasser med bæltet nede om anklerne, så jeg var nødsaget til at droppe det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I lige måde, jeg er fuldstændig vanvittig dårlig til at huske folk. Hvis det hjælper dig var det mig, der kom lige efter dig..

Mig: Er du færdig? (Hvilket jeg regnede med eftersom 40 kg, der falder til jorden godt kan høres i AUS)

KÆ: Ja, du skal ikke bruge bæltet vel?

Mig: Næ (Det var der ikke rigtig mulighed for :smile: ) Gik det i stykker?

KÆ (Sur) Ja, fuldstændig!

Mig: Hm..

Vi flooder den der forslagskasse (er der ikke sådan en?) med krav om et nyt bælte. Måske endda et med kæde og ikke reb?

I remember. Fed samtale i øvrigt :tongue:

Jeg tror helt ærligt vi får mere ud af at sende en mail til dem. Det er ikke mit indtryk at den kasse bliver brugt til ret meget andet end pynt. På den anden side rykkede jeg dem for en ny cd-afspiller i sidste uge, og der er stadig ikke sket det helt store. Under alle omstændigheder mailer jeg dem lige ved lejlighed idag, så må vi se om der sker noget ved det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

De audiofile bænkere var i kælderen (med bukserne godt trukket op) og underholdt alle med samlejelignende udbrud og nøgenvejning

KB Squat

6x6 @ 2x24 kg

Bænk

5x5 @ 85 kg

Cable Row

5x8 @ 60

Bent Over Cable Rear Delt

4x8/8 @ 15

Hypers

3x10 @ 10 kg

OH Rope Extension

3x12 @ 50

KB Mili

5x575 @ 24 kg

De Kb's har et meget alsidigt publikum i AUS. Fx er der mange, der finder dem utroligt velegnede til curls

>Karl Æg

De har repareret bæltet - med et nyt reb :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid tog det at køre dem? :tongue:

Loooong time. Jeg var ikke så ANABOLIC! den dag

Lidt bøger:

Din bestilling

Vare nr Titel Antal Pris Total Beløb

185326606X The Kama Sutra 1 23,88

0451524934 1984 1 63,19

0451191145 Atlas Shrugged 1 65,94

0141029919 The Age of Turbulence 1 98,91

Havde bestemt mig for de sidste tre, men hey, Karma Sutra til 24 kr..

Link to comment
Share on other sites

Tjek lige det her remix af Sunglasses:

Fedt, specielt stykkerne uden vokal er super gode

og det her Remix af Disco Lies (lad være med at kigge på videoen):

Så kan man jo ikke lade være :smile: Er den video ikke brugt til noget andet?

Louie Austen - Hoping (Herberts dub mix)

ÆÆÆlsker det.. Tror jeg også du havde på fornemmelsen jeg ville :smile:

Link to comment
Share on other sites

The Quentin Tarantino sessions

tarantino.jpg

The Kill Bill 1 Tribute!

kill_bill_vol_1_2.jpg

Dips

4x12

Det lortebælte er gået i stykker igen

Bulgarian DB Squat

5x5/5 @ 2x25 kg

Leg Extension

3x12 @ 30

Bænk

4x8 @ 80 kg

BB Row

5x8 @ 70 kg

Cable Crunch

5x10 @ stak + 20 kg

TV Shop Abs

3x15

Hypers

3x12

DB Curl

3x8/8 @ 20 kg

Front Raise

3x8/8 @ 10 kg

Movie is rated 9/10

Link to comment
Share on other sites

Haha det er jo SÅ irriterende med sådan noget udstyr. Hader bare at stå og fumle med udstyr!

Da jeg trænede i Power Studio fandt jeg aldrig ud af hvordan dips-bæltet virkede. Det faldt hele tiden af og det var simpelthen så pinligt at jeg stod der og lignede en spasser med bæltet nede om anklerne, så jeg var nødsaget til at droppe det :laugh:

>Karl Æg

De har repareret bæltet - med et nyt reb :laugh:

Dips

4x12

Det lortebælte er gået i stykker igen

LAMO :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share