31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Den sidder så tight og er strøget så fejlfrit den skjorte :devil:

Har flere gange hørt, at skuespilleren har fået rollen fordi han sendte et bånd ind med ham på hvor han bander og svovler i 15 minutter i træk uden at sige det samme én gang! Kender du noget til den historie?

Lige præcis den historie kendte jeg ikke. Jeg vidste i forvejen, at han i første omgang kun var ansat på filmen som rådgiver (I kraft af hans rigtige Gunnery Sergeant rang og Drill instructor funktion hos "The Marines") men så overbeviste Kubrick om, at han var den rette til rollen pga. den måde han rettede folk osv.

En hurtig googling viser dog, at din historie tilsyneladende (også) er korrekt :smile:

"Holy dogshit! Texas! Only steers and queers come from Texas, Private Cowboy! And you don't look much like a steer to me, so that kinda narrows it down!"

Edit:

Kom lige i tanke om den her scene hvor Sgt Hartman står op om natten pga larm - stadig med hatten på :laugh:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Lige præcis den historie kendte jeg ikke. Jeg vidste i forvejen, at han i første omgang kun var ansat på filmen som rådgiver (I kraft af hans rigtige Gunnery Sergeant rang og Drill instructor funktion hos "The Marines") men så overbeviste Kubrick om, at han var den rette til rollen pga. den måde han rettede folk osv.

En hurtig googling viser dog, at din historie tilsyneladende (også) er korrekt :smile:

Det er godt nok stærke sager. Det kunne være lidt sejt at opleve ham i virkeligheden. Jeg ville jo nok grine mig selv til døde :laugh:

"Holy dogshit! Texas! Only steers and queers come from Texas, Private Cowboy! And you don't look much like a steer to me, so that kinda narrows it down!"

Edit:

Kom lige i tanke om den her scene hvor Sgt Hartman står op om natten pga larm - stadig med hatten på :laugh:

"What is your major malfunction, numnnuts!? Didn't mommy and daddy give you enough attention when you where a child?!" :devil:

Gusten udvikling Private Pyle har i filmen og i øvrigt ganske fint spillet af Vincent D'Onofrio.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 Low Incline DB Press

4x10 @ 30 kg

A2 DB Row

4x10 @ 32,5 kg

B1 Leg Extension

4x10 @ 35

B2 Leg Curl

4x10 @ 20

C1 KB Mili

5x5/5 @ 24 kg

C2 Chin Up

5x5

OL Back Extension

3x5/5

Abs

3x15

Ser ikke ud af meget, men det var egentlig halv hårdt

One for all the naughty boyz and girlz

Link to comment
Share on other sites

The Quentin Tarantino Sessions

tarantino.jpg

Concluding the session with

The Pulp Fiction Tribute

GPP51003-EU~Pulp-Fiction-Posters.jpg

A1 Bænk

5x5 @ 85 kg

A2 DB Row

5x5/5 @ 40 kg

Dette supersæt = Butch Coolidge

KB Squat

5x5 @ 2x24 kg

= Zed

B1 Dips

4x10 @ 10 kg

B2 LB Pull Down

4x10 @ 65

= The Wolf

KB Swing

4x20 @ 24 kg

= Marvin

BTW, hvis nogen af jer skulle rende ind i Michael Halliday så spark ham lige i løgene fra mig :smile:

Edit: Glemte rating.. 10/10.

Favorite movie of all times

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 Flad DB Pres

4x10 @ 30 kg

A2 DB Row

4x10 @ 32.5 kg

B1 Leg Extension

4x10 @ 40

B2 Leg Curl

4x10 @ 25

C1 KB Mili

5x5/5 @ 24 kg

C2 LB Pull Down

5x5 @ 85

TV Shop Abs

25

20

15

OL Back Extension

4x5/5

Rart med et lille afbræk fra skolen. Det er sgu ved at presse mig en lille smule med afleveringer og eksamener lige om hjørnet :crazy:

Edit: Glemte helt at jeg på vejen ud stødte ind i Thiesen ("på vejen ud" = igang med bænken) Han mente han var blevet for tung. Personligt syntes jeg nu han så MASYW ud..

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Havde pisse travlt men hvad gør det, når man kan tænke på sit ynglings flyselskab?

Sterling Tribute!

sterlingnewlogo_20080328_041.jpg

A1 Flad DB Pres

4x10 @ 30 kg

A2 DB Row

4x10 @ 30 kg

B1 Cable Crunch

4x10 @ stak + 20 kg

B2 Læg

4x10 @ 45

C1 Back Extension

4x10

C2 OH Rope Extension

4x10 @ 55

Thrusters

4x10 @ 2x16 kg

Tak til Sterling for at gøre min weekend (som jeg alligevel ikke havde glædet mig til) meget bedre. Tak Sterling :wub:

Link to comment
Share on other sites

Spøer birthday tribute

birthday_monkey.JPG

Cable Curl

4x12 @ 55

Instant pump thanks to Spøer rep rangeTM

Friend - tak!

Det er jo så flot - både din tribute og din rep-range! Insta-pump på teh gunz! Og når det nu er cable kan du jo lave dem liggende, så er de også Fitness World-style! (Jep - der var rent faktisk to makkere, der lavede dem liggende på gulvet forleden - OMGZOR!!1!)

EDIT: Den søde abekat mangler kun et par briller, så er den spot-on!

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

A1 Bænk

5x5 @ 90 kg

A2 DB Row

5x5/5 @ 40 kg

KB Squat

5x5 @ 2x24 kg

B1 Dips

4x10 @ 10 kg

B2 LB Pull Down

4x10 @ 130

Evil Wheel

3x8

Dødløft

2x10 @ 70 kg

Må nok erkende, at jeg ikke bliver gode venner med DL igen

Var underlig træt i dag. Det må være den eklatante mangel på alkohol i weekenden

Spøer: <Homer>That monkey is wearing glasses!!</Homer>

Link to comment
Share on other sites

Hva bach håber du kan huske hvor du har lagt den shaker, for der kunne måske blive brug for den på fredag/lørdag! Eller satser vi bare på snapz!?!

Det er kun glasset jeg mangler, og det ved jeg godt hvor er :smile:

Uhh, hvor skal vi ha mange snaps. Det bliver fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

2x10 @ 70 kg

Må nok erkende, at jeg ikke bliver gode venner med DL igen

Jeg kan godt huske, at du blev skadet. Fik du nogensinde en god diagnose på dit problem?

Er det fordi din DL-stil er dårlig? Har du prøvet at løfte fra blokke som start? Hvis du kan lave squat, hvad er så grunden til at du ikke kan lave kongeøvelsen over alle kongeøvelser mere?

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

På grund af lidt dårlig planlægning fra min side, har jeg ikke fået trænet så meget i denne uge. Til gengæld har jeg opdaget "Strawberry Mojito" som har meget lidt med en mojito at gøre.

- En håndfuld jordbær

- Rørsukker

- Mynte

- 3 cl Galliano

- 1 cl hvid rom

- Knust is

- Toppes med danskvand

Sød, men velsmagende og så går det lige i trussen på damerne. De fire/fem stykker, der smagte den var helt oppe og ringe. Kombiner med et groende overskæg, fem-syv Fernet shots, en masse Tom Collins og et par øl, så har du en god torsdag i klubben.

I aften er der juleøl i begrænsede mængder og lørdag julefrokost med snaps og fiskefiletter en mas :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt huske, at du blev skadet. Fik du nogensinde en god diagnose på dit problem?

Er det fordi din DL-stil er dårlig? Har du prøvet at løfte fra blokke som start? Hvis du kan lave squat, hvad er så grunden til at du ikke kan lave kongeøvelsen over alle kongeøvelser mere?

Nej, kørte den typisk jysk og gik ikke til læge eller noget. Slog det bare ihjel med smertestillende og lod det "gå i sig selv". I lang tid har jeg kunne "fungere" normalt (arbejde, gå rundt osv) uden problemer. Her inden for den sidste måneds tid har jeg så kunne genoptage sådan noget som evil wheel og leg extension (Lige netop den bevægelse med at sidde, og så løfte benene har voldt mig store smerter)

Om min DL stil er for dårlig ved jeg ikke - har aldrig trænet sammen med mennesker, der var kompetente nok til at vurdere det. Før min squat skade mærkede jeg aldrig noget til lænden efter DL, men nu gør det ondt bagefter hver gang.

Har ikke prøvet fra bokse - er der nogen grund til at tro det vil være anderledes?

Squat kan jeg kun lave i front udgaven

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en skade? Hvornår og hvordan?

Fra april:

"Er lige kommet hjem fra centeret, og sidder nu og hepper på Fergusons drenge.

Det er dog med stort besvær eftersom min lænd, periodisk, gør mere ondt end jeg nogenside kan mindes at have haft ondt noget sted på kroppen.

Jeg var lige blevet færdig med min front squat og tænkte jeg ville slutte med lidt bagpå. Smed 90 kg på, og gik under stangen. Første rep går fint. Ingen træthed, ingen problemer, ingen noget som helst. Da jeg når bunden anden gang "låser" min lænd fuldstændigt oh jeg kan ikke presse opad, overhoved. Jeg prøver på at smide den men kan ikke skubbe ryggen bagover. Det ender med jeg må sætte hænderne på låret og skubbe den op. Jeg kan med det samme mærke at den er helt gal. Jeg humper ud i omklædningsrummet og sidder 30-40 min og venter på det bliver bedre. Jeg er ikke i nærheden af at kunne rejse mig op. Efter ca en time er det blevet så godt, at jeg kan overskue at bede om hjælp og få ringet efter en taxa.

Nu sidder jeg bare og håber det bedste. Holder i hvert fald fri i morgen, og er det ikke blevet bedre, må jeg en tur til lægen. FUCK FUCK FUCK FUCK!!"

Og lidt senere

"Så blev det tid til en logning igen. Min ryg har været gennemfucked. Da jeg vågnede op dagen efter uheldet var jeg sikker på, at jeg skulle være sengeliggende min. 14 dage. Jeg kunne kun ligge i fosterstilling på højre side. Ikke alene gjorde det ondt som langt ind i helvede, det "lammede" både opad og nedad når jeg forsøgte at bevæge mig. Forestil jer ikke at indtage hverken vådt eller tørt en hel dag, fordi man ikke ønsker at gå på toilet i egen seng. Var så presset at jeg kontaktede min eks. Det var IKKE et stort øjeblik for mig unhappy.gif

Men jeg fik fat i nogle seriøse smertestillende piller og min ekskæreste havde noget morfin snask til at ligge.

Næste dag gik det meget bedre, og jeg er stille og roligt ved at være ovenpå igen. Tak til medicinal industrien!

Det er helt seriøst det værste jeg nogensinde har oplevet. Jeg lå en hel dag uden at få noget at æde eller drikke, fordi jeg ikke kunne bevæge mig og ikke kunne nå min mobil. Min empati for bevægelseshæmmede/ældre/whatever steg godt nok den dag. Af samme grund er jeg rimelig sikker på jeg aldrig får en stang på ryggen igen. Det løber mig seriøst koldt ned af ryggen bare ved tanken

Link to comment
Share on other sites

@ skade: Yeiks det er godt nok en ulækker oplevelse!

De gange jeg har haft problemer med ryggen har det også været med squat. Smertetypen lyder til at være den samme, hvor din så bare er meget værre end det jeg har oplevet. Den smerte jeg fik var nok til at jeg måtte lægge mig ned på gulvet i centeret og trække vejret lidt og så efterfølgende humpe hjem og lægge mig på gulvet og sunde mig lidt mere.

Min kiropraktor tog røntgenbilleder af mig første gang det skete og konstaterede at jeg ikke havde været langt fra en diskusprolabs. Og da min smerte lyder til at have været minre end din, kan man da frygte lidt hvad der kan være sket med din ryg... Du har aldrig fået det undersøgt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share