31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Det var vidst en doven omgang træning i dag Bach.. Ikke mange kg der blev smidt rundt med :nonono:

Mine træninger er altid dovne. Det er heldigt, at jeg er MSSW(!!) i forvejen

Bro!! Har du prøvet med teh Spøer-range?

Ps. Ses i solcenteret

SRRTM er en anelse for anabolsk til mig :wink::unhappy:

Ps. Skal vi ikke sige Skt. Kjelds Plads 6 i stedet?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Dr. Guy Guillaume Valerie Secretan Tribute!

green_wing_guy.jpg

KB Squat

5x6 @ 2x24 kg

Læg

4x15 @ 45

Chins

1x10

1x8

Hypers

4x10 @ 10 kg

Bænk

6x5 @ 90 kg

Cable Row

5x10 @ 65

Ømt

"In the cellar.."

Eneste grund til at blive hjemme fredag aften.

Træningen var i øvrigt god

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Det du spurgte til i Simons log? Hvordan endte du med at gribe det an?

Og tillykke selvfølgelig!

Jeg fulgte en modificeret udgave af Simons råd. Tog derhen tidligt en lørdag aften og snakkede med bestyreren mens han stod alene i baren (jeg var sammen med nogle venner skal det siges) Han bad så om en skriftlig ansøgning, som jeg på baggrund af kom til samtale. Lad os bare sige, at det var heldigt nok jeg kunne ingredienserne til en Sex on the Beach i hovedet. Der fangede de mig lidt off guard :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fulgte en modificeret udgave af Simons råd. Tog derhen tidligt en lørdag aften og snakkede med bestyreren mens han stod alene i baren (jeg var sammen med nogle venner skal det siges) Han bad så om en skriftlig ansøgning, som jeg på baggrund af kom til samtale. Lad os bare sige, at det var heldigt nok jeg kunne ingredienserne til en Sex on the Beach i hovedet. Der fangede de mig lidt off guard :smile:

Fedt! Kan godt være at du blev fanget off guard, men det var jo også det han forsøgte - derfor ekstra blæret, når du så kan brillere.

(Jeg kan ingredienserne til en ævlebævle half-half i hovedet)

Link to comment
Share on other sites

Fedt! Kan godt være at du blev fanget off guard, men det var jo også det han forsøgte - derfor ekstra blæret, når du så kan brillere.

(Jeg kan ingredienserne til en ævlebævle half-half i hovedet)

OMG! Den ægte Ævle Bævle med vodka fra Tyskland til 99.95 for tre blandet med Æblejuice fra murstensformede katonger?

Det overraskede mig ikke at de spurgte om opskrifter. Det er meget forståeligt når jeg ikke har noget erfaring og skriver, at jeg interesserer mig for cocktails. Havde bare ikke lige forventet en SotB

Link to comment
Share on other sites

For længe siden der har været lidt musik i loggen

Sander van Doorn vs Robbie Williams - Close My Eyes

MSSW hitpotentiale!

John Dahlback - Pyramid (Dirty South Remix)

I dag gik jeg en god tur igennem botanisk have i selskab med Pete Tong og venner. Det var en god tur :smile:

FUN FACT: Ænder parrer sig ved massevoldtægt. Hvis de æder for meget hvidt brød bliver de for fede og drukner hunnen. At fodre ænder er altså at påskønne en god gang zoologisk snuff

Link to comment
Share on other sites

OMG! Den ægte Ævle Bævle med vodka fra Tyskland til 99.95 for tre blandet med Æblejuice fra murstensformede katonger?

Nu er jeg jo ævle-bævle connoisseur - derfor blandes æblejuicen fra den murstensformede karton med Stolichnaya, (en enkelt gang med sponsorat fra Kassen). Heftig brandert guaranteed.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo ævle-bævle connoisseur - derfor blandes æblejuicen fra den murstensformede karton med Stolichnaya, (en enkelt gang med sponsorat fra Kassen). Heftig brandert guaranteed.

Nå, nå, nå, nå okaaay... der twister du den lige. Ja ja, okay!! Sådan havde jeg ikke lige tænkt på det.. Okay.. Point taken!

Link to comment
Share on other sites

Hej til alle loggens læsere :smile:

Jeg er kommet i et dilemma - i dag var der en pige, der sagde følgende til mig "Morten, du har da godt nok store arme(!one), de skal da ikke være større?!?"

Først blev jeg selvfølgelig glad :smile: Men bagefter ramte tvivlen mig; Vil pigerne ikke have store arme? Har jeg for store arme? OMG!!

Jeg har lige målt dem foran spejlet og de er 37,5 cm

Det er her loggens læsere kommer ind i billedet (jeg er især interesseret i pigernes mening (SaraCamille))

Har jeg for store arme? Skal jeg stoppe helt med at træne dem? Vil pigerne bedre kunne lide mig så?

KH "Den fortvivlede"

Ps. Jeg har hørt, at man får store arme af at squatte, er det rigtigt? Den øvelse laver jeg næsten ikke mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej til alle loggens læsere :smile:

Jeg er kommet i et dilemma - i dag var der en pige, der sagde følgende til mig "Morten, du har da godt nok store arme(!one), de skal da ikke være større?!?"

Først blev jeg selvfølgelig glad :smile: Men bagefter ramte tvivlen mig; Vil pigerne ikke have store arme? Har jeg for store arme? OMG!!

Jeg har lige målt dem foran spejlet og de er 37,5 cm

Det er her loggens læsere kommer ind i billedet (jeg er især interesseret i pigernes mening (SaraCamille))

Har jeg for store arme? Skal jeg stoppe helt med at træne dem? Vil pigerne bedre kunne lide mig så?

KH "Den fortvivlede"

Ps. Jeg har hørt, at man får store arme af at squatte, er det rigtigt? Den øvelse laver jeg næsten ikke mere :smile:

Piger synes at store muskler er grimt. :4thumbup: :blush: Jeg træner selv for at få et udseende med slanske muskler. :superman::cool: Du kan læse om, hvordan jeg bærer mig ad i min træningsdagbog her på Motion-online. :w00t:

Et par tips: :bowdown:

- Du skal ikke træne alene eller sammen med en makker :showoff:

- Træn ikke i langærmede bluser :4whip:

- Drop bumser på ryggen :ilovemuscle:

- Husk at træne mave :4flex:

Din Friend :smile:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Friends ( :smile: ) mange tak for jeres svar! Jeg kommer lige fra centeret hvor nogle fyre brugte rigtig lang tid på at træne arme. Først tænkte jeg "Ha, i gør det jo helt forkert" men så gik de over og bænkede 145 kg for sæt. Så syntes jeg de var seje :smile:

Quantanamo, jeg læser altid din log! Jeg synes den er sjov..

DBM, jeg læser også din log. Den giver mig bare dårlig samvittighed over, at jeg ikke presser mig selv nok.

I dag var der fokus på at tone og fremhæve musklerne!

DB Bulgarian Split Squat

5x5 @ 2x25 kg

Chins

5x4 @ 10 kg

Dødløft

1x5 @ 65 kg

4x5 @ 95 kg

Dips

5x6 @ 15 kg

Abs

4x12

Link to comment
Share on other sites

Aber doch!? Du gør det helt forkert ven! Du skal træne i de fine technogym maskiner. Det giver flotte lange og mange muskler.

Der er desværre ingen technogym maskiner i AUS, så jeg må klare mig med det bras de har :unhappy:

Dagens træning

feat. 50% af de audiofile bænkere

Cable Row

1x10 @ 40

2x8 @ 70

5x5 @ 80

Bænk

1x20 @ 20

5x5 @ 92,5 kg

Good Mornings

5x5 @ 50 kg

Abs

4x12 SRRTM

Leg Extension

4x8 @ 45

Dips

4x10

Mens der blev kørt Cable 21's bag mig. Anabolsk!

BO Cable Rear Delt

3x10 @ 15

Godt nok var der mandefald hos de audiofile, men de 50% gjorde det fandme godt i dag. Der var FULD tryk på lyden, også under opvarmningen! Der var selvfølgelig også små motivationsboostere imellem sættene; "Pressure!!" "110!" "ARH ja!"

Jeg kan godt lide ham, han er min ven :smile:

Dog var jeg lidt skuffet over, at vejningen i dag fandt sted i boxershorts..

Skulle have været en tur i gaden i dag, men tror desværre ikke det bliver til noget pga sygdom. Der er nok nogle andre, der gerne vil lege :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er pisse strengt at du møder alle de sjove typer dernede. Det er måneder siden jeg har set nogen bænke mere end 120. Rygtet vil i øvrigt have det, at all-anabolic indvandrer med triballs og tynde ben er blevet taget i en stikprøve af ADD og har fået karantæne derfra i to år. Hvis du ser ham dernede, må du gerne bede ham om at gå :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share