31


No6bach
 Share

Recommended Posts

@ skade: Yeiks det er godt nok en ulækker oplevelse!

De gange jeg har haft problemer med ryggen har det også været med squat. Smertetypen lyder til at være den samme, hvor din så bare er meget værre end det jeg har oplevet. Den smerte jeg fik var nok til at jeg måtte lægge mig ned på gulvet i centeret og trække vejret lidt og så efterfølgende humpe hjem og lægge mig på gulvet og sunde mig lidt mere.

Min kiropraktor tog røntgenbilleder af mig første gang det skete og konstaterede at jeg ikke havde været langt fra en diskusprolabs. Og da min smerte lyder til at have været minre end din, kan man da frygte lidt hvad der kan være sket med din ryg... Du har aldrig fået det undersøgt?

Jeg kunne forestille mig, at en af de små skiver (jeg ved ikke ret meget om det) forskubbede sig lidt, uden at det reelt resulterede i en prolaps. Min far, som en en solid vestjysk tømrer med ualmindelig stor smerteterskel, (og i øvrigt min store helt :smile: ) har haft en prolaps engang og var presset fuldstændig ned under gulvbrædderne. Da jeg vågnede dagen efter uheldet var jeg 110% sikker på, jeg også havde en. Det var dog væsentlig bedre dagen og noget smertestillede senere. Ville næsten ønske jeg havde beholdt et par af de piller. De gav, kombineret med lidt morfin, en speciel følelse i kroppen :tongue:

Lyder usædvanligt klamt.

(Og nok en god idé at få tjekket det, hvis det ikke er gjort).

Indeed. Jeg følte mig temmelig sårbar, da jeg var nødt til at ringe efter min eks og få hende til at fodre og hjælpe mig på toilet. Det er ikke en oplevelse jeg ønsker for nogen andre mennesker :cry:

Mht at få det tjekket; jeg burde selvfølgelig ha fået det gjort lige efter det skete, men jeg følte det gik "hurtigt" fremad og havde min fars råd i baghovedet. "Du kan aldrig tegne en forsikring igen uden forbehold for ondt i ryggen!" :laugh:

Jeg ved dog ikke om det rent faktisk er tilfældet.

Desuden er jeg 99% frisk i dag. Jeg skal virkelig presse på for at provokere det. (Tunge hypers/crunch eller som nævnt dødløft. Backsquat er for evigt out of the question)

Link to comment
Share on other sites

Jamen, så er det jo så let, for er du aldrig blevet tjekket og fået stillet en diagnose, bliver det svært at hjælpe dig over nettet :wink:

Det kunne lyde som en diskusproblematik af en art og det er noget, der skal følges godt på vej i træningen. Hvis det er tilfældet er det ikke umuligt at lave diverse løft igen, men vejen er lidt længere, end hvis du havde en låsning (Hvilket det efterspillet på din skade dog lyder lige skrap nok til).

God bedring med den!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

SimonHP's presumed tributes Tribute!

large_Ritz_Library_lounge_Chris_McMillan_2.jpg

(Ok, han er min egen tilføjelse)

A1 KB Mili

5x5/5 @ 24 kg

A2 Chins

5x5

Dedidated to Ayn Rand

Hypers

5x6 @ 10 kg

Evil Wheel

3x8

Caipirinha

B1 DB Pres

4x10 @ 30 kg

B2 DB Row

4x10 @ 30 kg

For Ron Zacapa, 23 years

C1 Leg Extension

4x10 @ 40

C2 Leg Curl

4x10 @ 25

Vores egen Lars Seier

Tillykke med dagen, friend :smile:

Link to comment
Share on other sites

En næsten perfekt lørdag

11.00 - 12-00: Træning for the spraypainted t shirt effect

13.00 - 14.30: Mødes med seks af de allerbedste gutter fra HH og spise store burgere

14.30 - 14.35: Aftale at smutte ned på Boomtown og spille Counter :laugh:

14.45 - 16.30: Gå på Sharks og spille pool fordi der ikke var plads på Boomtown

17.00 - 19.00: Ned på Bridgewater. Rafling, Corona spande og United i topform

19.00 - ?: Hjem i vores lejlighed og lege bartender mens gutterne spiller poker. Caipirinha, vodka bramble, B-52, og Licor 43 med mælk ( :wub: )

? - ?: Ned på Train og mødes med alle de gode piger fra HH. Bage uhæmmet på en ikke upassende måde

?: Et eller andet mad med en masse kød i

?: Et stort glas kærnemælk og så i seng

Der manglede selvfølgelig lige prikken over i'et, men det var min egen skyld.

I dag: R&R, fodbold og NFL

Link to comment
Share on other sites

Jamie Boudreau will be your bartender tonight..

boudreau2.jpg

Bænk

3x15 @ 50 kg

Cable Cross

3x15 @ 30

Swissball Crunch

3x20

BO Post Delt

2x15/15 @ 10

Hypers

3x15

KB Squat

1x10 @ 2x20 kg

2x12 @ 2x16 kg

Leg Extension

3x15 @ 30

Dips

1x15

1x12

1x8

Cable Row

3x15 @ 50

Læg

3x20 @ 30

Cable Curl

3x15 @ 40

90 years of aviation

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Sean Penn's frisure i U Turn Tribute!

01138805.jpg

Skrå DB Pres

4x8 @ 30 kg

DB Bulgarian Split Squat

3x8 @ 22 kg

Chins

5x5

Abs

5x10

Military

5x5 @ 45 kg

Face Pull

3x12 @ 45

Hypers

3x8 @ 15 kg

Sean Penn er egentlig generelt ret sej :smile:

Nu smutter jeg ned i byen og drikker et par cocktails :smile:

Edit: Lige en mere :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Julefrokost med holdet i torsdags. Jeg skulle på arbejde tidligt fredag, så jeg ville bare ned og hilse på og drikke et par cocktails. Det endte med Buddy Holly (lol, der var en tender derinde, som faktisk var en ret habil flairer. Hvorfor er det så man vælger at tage en kilt og en af den slags trøjer som Steve Sanders plejer at løbe i, på?), en omgang højrep og at jeg sov til 13.30. Den her forvoksede 9. klasse dreng lærer det aldrig!

Dagens træning

Bænk

1x5 @ 100 kg

1x10 @ 80 kg

2x9 @ 80 kg

Ville have kørt 5x5 @ 90 kg men tog fejl af skiverne. Da jeg så ville rette det var der en anden, der havde nuppet de rigtige. Der var i øvrigt en gut, der kørte en hånds træk ved siden af. Shit folk glor!

Leg Extension

4x10 @ 40

Læg

4x15 @ 40

Dips

Jamen hov, bæltet var gået i stykker igen :smile:

Gunz

4x8 @ 20 kg

Swissball Crunch

4x15

DB PD Row

3x10 @ 27,5 kg

Front Raise

3x10 @ 10 kg

Slatten omgang. Heldigvis er jeg ligeglad da jeg om lidt skal til julefrokost med friskfangede rødspætter. Havde instrueret de to arrangører i at kigge efter en Angostura eller El Dorado. Da de står og kigger kommer en ældre herre forbi og tager en flaske El Dorado. Han kaldte det en sørøver rom og så var der jo ikke mere at diskutere

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Lav skrå DB Pres

3x8 @ 32,5 kg

A1 Leg Extension

3x10 @ 45

A2 Leg Curl

3x10 @ 25

Chins

2x8

Hypers

2x10 @ 10 kg

1x10

Så fik jeg det af en eller anden grund voldsomt dårligt. Var nødt til at afbryde og traske hjem. Fladt..

Til gengæld har jeg to friske tributes klar i kulissen

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Julefrokost med holdet i torsdags. Jeg skulle på arbejde tidligt fredag, så jeg ville bare ned og hilse på og drikke et par cocktails. Det endte med Buddy Holly (lol, der var en tender derinde, som faktisk var en ret habil flairer. Hvorfor er det så man vælger at tage en kilt og en af den slags trøjer som Steve Sanders plejer at løbe i, på?)

Det er Jakob. Han er blevet ret heftig det sidste halve år, men bruger vidst også størstedelen af sin fritid på at stå med flaskerne der hjemme. Anyway, i envy his skills. Jeg fatter heller ikke at han gider at arbejde der nede, men han har været der i nogle år efterhånden og finder sig tilsyneladende ret godt tilpas dernede. Når det er sagt, så er der jo heller ikke nogle steder i Århus hvor hvor temaet bag baren er god flairing, desværre..

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Det er Jakob. Han er blevet ret heftig det sidste halve år, men bruger vidst også størstedelen af sin fritid på at stå med flaskerne der hjemme. Anyway, i envy his skills. Jeg fatter heller ikke at han gider at arbejde der nede, men han har været der i nogle år efterhånden og finder sig tilsyneladende ret godt tilpas dernede. Når det er sagt, så er der jo heller ikke nogle steder i Århus hvor hvor temaet bag baren er god flairing, desværre..

Jeg har det sådan lidt med flair, at det er meget fedt at se på lidt basic moves når man venter på drinken. Det er selvfølgelig også vildt imponerende hvad de rigtig gode gutter kan af tricks, men jeg synes slet ikke udbyttet står mål med indsatsen. Som du selv siger er det også ret få steder, der "tillader" særlig meget upti vupti da det jo også tager lidt tid.

Mht Buddy så kommer jeg der aldrig pga alle de fucking trapper, de ærgelige mennesker og selvfølgelig overlegne alternativer. Hvorfor er det de stadig skal rende rundt i de kilte? "Ha ha, vi har ikke noget på indenunder" Der er INGEN, der synes det er sjovt eller sejt

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg har det sådan lidt med flair, at det er meget fedt at se på lidt basic moves når man venter på drinken. Det er selvfølgelig også vildt imponerende hvad de rigtig gode gutter kan af tricks, men jeg synes slet ikke udbyttet står mål med indsatsen. Som du selv siger er det også ret få steder, der "tillader" særlig meget upti vupti da det jo også tager lidt tid.

Mht Buddy så kommer jeg der aldrig pga alle de fucking trapper, de ærgelige mennesker og selvfølgelig overlegne alternativer. Hvorfor er det de stadig skal rende rundt i de kilte? "Ha ha, vi har ikke noget på indenunder" Der er INGEN, der synes det er sjovt eller sejt

Haha ja det er super tarveligt med den kilt der. Har haft et par vagter der nede engang, og det var jo for skod at rende rundt i den kilt der.. Fyre der lige tror de er sjove og hiver op i den, grimme piger der stikker hånden op og rager dig på løgene osv :crazy: .. Forklaringen på kilten ligger i at det er nogle kæmpe brianer der ejer stedet, og det er nogle kæmpe brianer der kommer der.. Det er dog et glimrende sted at fiske en tarvelig trunte op til noget high reppin´ sidst på aftenen :laugh:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Forklaringen på kilten ligger i at det er nogle kæmpe brianer der ejer stedet, og det er nogle kæmpe brianer der kommer der..

Enig, men man må sgu give dem credit for at score kassen!

Det er dog et glimrende sted at fiske en tarvelig trunte op til noget high reppin´ sidst på aftenen :laugh:

Enig, og jeg må give dig credit for at score (kasserne - høhø) :wink:

Link to comment
Share on other sites

There's no certainty - only opportunity

The V Tribute!

v655555.jpg

Front Squat

5x6 @ 50 kg

Bænk

1x15 @ 50 kg

3x12 @ 70 kg

Læg

3x12 @ 40

Gunz

3x12 @ 17,5 kg

Abs

4x12

Military

5x6 @ 40 kg

BB Row

4x12 @ 60 kg

"But if you see what I see, if you feel as I feel, and if you would seek as I seek, then I ask you to stand beside me one year from tonight, outside the gates of Parliament, and together we shall give them a fifth of November that shall never, ever be forgot"

v-for-vendetta-logo-wallpaper.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share