31


No6bach
 Share

Recommended Posts

HST, Uge 2, Dag 1 (Her vil nogen måske spørge "Morten, mangler du ikke en dag med 15'ere?" Dertil vil jeg svare "Jo :smile:"

Nem træning ovenpå (endnu) en hård weekend

Benpres

2x10 @ 140 kg

Leg Extension

2x10 @ 45

Dips

2x10 @ 10 kg

Hypers

2x10 @ 5 kg

Bænk

2x10 @ 70 kg

BB Row

2x10 @ 70 kg

Cable Row

2x10 @ 65

DB Skulderpres

2x10 @ 17,5 kg

Evil Wheel

2x10

OH Rope Extension

2x10 @ 50

Cable Curl

2x10 @ 50

Reverse Pec Deck

2x10 @ 25

Læg

2x10 @ 50

Jeg kan i øvrigt berette, at jeg er blevet tyk, hvilket ikke er funktionelt når jeg er i byen. Derfor taber jeg mig lidt den næste måned :smile:

Link to comment
Share on other sites

HST, Uge 3, Dag 2

The Hank Moody Tribute!

374.jpg

"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness"

Benpres

3x10 @ 140 kg

Leg Curl

2x10 @ 30

Skrå DB Pres

3x10 @ 30 kg

Hypers

3x10 @ 5 kg

Bænk

3x10 @ 70 kg

Cable Row

3x10 @ 65

Evil Wheel

2x10

OH Rope Extension

2x10 @ 50

DB Curl

2x10 @ 17,5 kg

Front Raise

2x10 @ 12,5 kg

Face Pull

3x10 @ 50

Læg

2x10 @ 50

God dag! Fri fra skole, så sov til kl. 11.00, tog ned og blev klippet, bagte et brød(ghey/win), hørte en masse elektronisk musik og læste lidt i American Psycho. I aften tager jeg på arbejde og satser meget optimistisk på at komme i skole i morgen

Link to comment
Share on other sites

Vågnede op søndag i en lejlighed jeg ikke kunne genkende. Manglede jakke, telefon, skjorte, nøgler og ur og havde et fint lille sår på hagen. Ak ja, den ungdom..

Alt er dog i den skønneste orden nu, så i behøver ikke at være bekymrede for mig, friends :smile:

HST, Uge 3, Dag 1

Benpres

3x10 @ 150 kg

Leg Curl

2x10 @ 35

DB Pres

3x10 @ 32,5 kg

Hypers

2x10 @ 15 kg

Dips

3x10

Cable Row

3x10 @ 70

Military

2x10 @ 40 kg

Evil Wheel

2x10

Face Pulls

2x10 @ 50

Episk ringe træning! Havde det forfærdenligt fra jeg kom til jeg gik, og der blev skåret mange hjørner

olga-kurylenko-front.jpg

Av av AV!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 11

HST, Uge 3, Dag 2

En omgang af det sædvanlige. Fint overskud og øgede hvor jeg skulle

Træning fredag d. 13

Chins

6x1 @ 20 kg

Dips

1x20

Dødløft

2x5 @ 100 kg

3x5 @ 110 kg

Dips

1x20

Reverse Pec Deck

5x10 @ 25

Cable Row

4x5 @ 85

Af forvirring over ikke at blive trænet begyndte mine bisps at gro. Lige der i kælderen. Så kunne jeg mærke, at det var på tide at gå :smile:

Weekenden er gået med arbejde fredag og lørdag og Tropic Thunder (4/6. Cruise i hans hidtil bedste rolle), Burn after reading (3/6. Er ellers normalt vild med Coen film) og Appaloosa (4/6. Viggo er svinesej) ind imellem

Link to comment
Share on other sites

HST, Uge 5, Dag 1

Bulgarian Split Squat

2x5 @ 22,5 kg

Leg Extension

2x5 @ 55

Dips

2x5 @ 25 kg

Hypers

2x5 @ 20 kg

Bænk

3x5 @ 85 kg

BB Row

3x5 @ 80 kg

Cable Row

2x5 @ 80

Military

3x5 @ 45 kg

DB Curl

2x5 @ 22,5 kg

Front Raise

2x5 @ 15 kg

Face Pull

2x5 @ 60

OH Rope Extension

2x5 @ 60

Chins

2x5

Jeg kan godt lide mandage. Der er jeg altid så frisk :bunny:

Nu vil jeg analt tørkneppe en billedanalyse så kraftigt, at den ikke længere giver logisk mening. Det er sådan noget vi lærer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

En lille hygge træning faldt ned i min turban da gruppearbejde blev udsat

Chins

1x10

1x7

1x5

DB Pres

4x10 @ 32,5 kg

BB Row

4x10 @ 70 kg

Thrusters

3x8 @ 2x20 kg

Evil Wheel

4x10

BU Pres

2x8 @ 16 kg

Det må da snart være på sin plads med nogle tributes igen..

Ps. Hvis nogen er i tvivl om forskellene på Amor og Eros kan de bare spørge, da jeg i dag har brugt det meste af 1,5 time på at høre på den diskussion. Man bliver sgu så klog af at gå i skole :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er Eros? Hvad er forskellen mellem Eros og Amor?

Går du med Turban?

Den kan koges ned til: Eros er den græske gud for kærlighed. Modsat Amor, der er den romerske udgave var Eros oprindeligt fremstillet som en ung mand og ikke en baby. I løbet af de sidste mange år er denne fremstilling af Eros dog blevet skubbet i baggrunden til fordel for baby looked (som er Amor), også selvom der er tale om et eller andet i forbindelse med den græske mytologi. Dette skyldes at folk bedre kan relaterer til Amor (og baby looked) da det er denne figur, der er blevet accepteret i populærkulturen (Tv, tegneserier, tegnefilm, reklamer)

Jeg kan i øvrigt berette, at ovenstående afviger fra diverse leksika på nettet hvilken førte til diskussionen i første omgang. Vores lærer ved sådan cirka alt om kunst så jeg vælger at tro på hende. Desuden er hun fra Rumænien :smile:

Det er sådan er talemåde, Spøer. Noget lignende "Man skal ikke gå over vejen for at kaste med sten"

I aften drikker jeg mig ned :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den kan koges ned til: Eros er den græske gud for kærlighed. Modsat Amor, der er den romerske udgave var Eros oprindeligt fremstillet som en ung mand og ikke en baby. I løbet af de sidste mange år er denne fremstilling af Eros dog blevet skubbet i baggrunden til fordel for baby looked (som er Amor), også selvom der er tale om et eller andet i forbindelse med den græske mytologi. Dette skyldes at folk bedre kan relaterer til Amor (og baby looked) da det er denne figur, der er blevet accepteret i populærkulturen (Tv, tegneserier, tegnefilm, reklamer)

Jeg kan i øvrigt berette, at ovenstående afviger fra diverse leksika på nettet hvilken førte til diskussionen i første omgang. Vores lærer ved sådan cirka alt om kunst så jeg vælger at tro på hende. Desuden er hun fra Rumænien :smile:

Ach so - og nej man skal passe på rumænere!

Det er sådan er talemåde, Spøer. Noget lignende "Man skal ikke gå over vejen for at kaste med sten"

Det forstår jeg ikke.

I aften drikker jeg mig ned :smile:

Dét forstår jeg godt!

Link to comment
Share on other sites

Pussymagnet!

It takes one to know one

Du har taget boxerne omvendt på...

:tongue:

(Og stabil form, BTW. Skal der cuttes ned hen mod sommeren?)

Nu har jeg tjekket et par gange og "mærket" er helt sikkert omme på ryggen. Det må være en fejl fra producentens side..

Ja, det er da planen, omend ikke så meget. Regner med at gå ned på noget, der ligner 90 kg. For det første gider jeg ikke rigtig cutte sådan for alvor, og for det andet synes jeg ikke jeg bliver pænere af at gå længere ned. Jeg er sådan en bamsebjørns type :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Er sådan lidt halv forkølet, så tog en rolig omgang for ikke at belaste mit system unødigt

Skrå DB Pres

3x8 @ 32,5 kg

Cable Row

3x8 @ 70

Leg Extension

3x8 @ 45

Abs

3x15

A1 Cable Curl

3x10 @ 50

A2 OH Rope Extension

3x10 @ 50

Kondi Cykel

10 km

En god nats søvn, så håber jeg det ser bedre ud i morgen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eftersom der ikke bliver trænet så meget for tiden grundet min nøje skemalagte dekon, synes jeg lige jeg vil berette om dagens kost

Kl. 15.30

En halv liter Schweppes lemon og en appelsin

Kl. 19.30

1/4 pizza, en durum og en liter mælk

Kl. 22.00 - ?

10+ chokoladekiks og 2 liter mælk

Det er ikke så underligt, jeg oplever stor fremgang med vægtene. Begynder i øvrigt på en ny HST i morgen

Link to comment
Share on other sites

Kl. 15.30

En halv liter Schweppes lemon og en appelsin

Kl. 19.30

1/4 pizza, en durum og en liter mælk

Kl. 22.00 - ?

10+ chokoladekiks og 2 liter mælk

Jeg har tit læst på MOL at man bare skal drikke mælk for at blive stor. Du gør et godt stykke arbejde. Resten af dit indtag er jo bare bonus :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tit læst på MOL at man bare skal drikke mælk for at blive stor. Du gør et godt stykke arbejde. Resten af dit indtag er jo bare bonus :smile:

Man bliver kun stor af at drikke shakes og Fernet Branca

Rebound træning (HST, Uge 1, Dag 1)

rodman_050518.jpg

Benpres

3x15 @ 120 kg

Leg Extensions

2x15 @ 40

DB Pres

3x15 @ 27,5 kg

Hypers

2x15 @ 10 kg

BB Row

2x15 @ 62,5 kg

Cable Row

2x15 @ 60

DB OH Pres

2x15 @ 15 kg

Swissball Abs

2x15

OH Rope Extension

1x15 @ 45

Face Pull

1x15 @ 45

Læg

2x15 @ 40

Det var gennemført forfærdentligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

En stor stærk dreng som dig skal altså igang med noget andet end det HST pjat. Der er for få tunge vægte og for lidt volumen i det.

Det er skam heller ikke meningen, at køre det til verdens ende. Synes bare jeg reagerede fint på sidste omgang, så jeg giver det en chance mere. Så må det også være slut :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share