31


No6bach
 Share

Recommended Posts

The Swedish House Mafia Sessions!

Svett och kärlek till Steve Angello!

SteveAngello.jpg

BB Tryck

2x10 @ 60 kg

3x5 @ 90 kg

1x5 @ 95 kg - Facklor

1x4 @ 100 kg - Lite av en besvikelse

Sedan kom cadio kaninen Thiesen. Han var allmänt :smile:

Lår Forlængning

4@8 @ 55

Kabel Mage

5x10 @ 80+20 kg

Dumma Utkragad Ro

5x8 @ 35 kg

Hypers

1x12

6x6 @ 15 kg

Militär

5x5 @ 50 kg

OH Rep Forlængning

3x8 @ 65

Liten Vaden

"Kommer inte musiken?" fråga i.. Jo visst, motsvare jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvom det måske ikke virker sådan, så er min musiksmag faktisk meget bred. Her er fx noget af det jeg lytter allermest til lige for tiden. Skotske Glasvegas - fantastisk stemme

Sidst men ikke mindst.. nok mit yndlings nummer pt

Kan i øvrigt oplyse, at jeg påtænker at træne senere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvom det måske ikke virker sådan, så er min musiksmag faktisk meget bred. Her er fx noget af det jeg lytter allermest til lige for tiden. Skotske Glasvegas - fantastisk stemme

Kan i øvrigt oplyse, at jeg påtænker at træne senere :smile:

Så du dem på Train i går? (Går jeg ud fra :smile:)

Og hvordan var koncerten?

Link to comment
Share on other sites

Så du dem på Train i går? (Går jeg ud fra :smile:)

Og hvordan var koncerten?

Jeg kunne desværre ikke, da jeg havde lovet at arbejde til 3.G'ernes vågenfest. Til gengæld var min roomie og tre andre af mine gode buddies afsted, og de var alle rigtig godt tilfredse. Annasaid, der stod for opvarmning havde vist også været lige i skabet

Link to comment
Share on other sites

Får du trænet lidt eller konsumere du bare uanede mængder af kvalitets rum? :4thumbup:

Tjaa, Vi har lige fået Mulata rom ind ude hos os, så den bliver der da smagt lidt på. Jeg synes egentlig den er ganske ok. Ret rund i smagen - specielt i forhold til Havanna, som lige var den jeg havde at sammenligne med. En skam at de valgte at lade en tydeligvis retarderet person stå for design, så vi nu har en flaske stående, der ligner en 40 kroners fra Aldi. Som et lille ekstra plus er der ikke ordentlig plads til en free pour tud. Super :smile:

s7404.jpg

Nå, for at svare yderligere på dit spørgsmål..

Dagens træning

The Darren Fletcher Tribute!

Darren_Fletcher_484115a.jpg

Cable Row

2x12 @ 70

6x5 @ 90

Dips

2x12

6x5 @ 20 kg

Benpres

1x20 @ 140 kg

DB Curl

3x6 @ 22,5 kg

Hypers

3x12

Jeg var træt træt træt efter en lang nat på arbejde, 1,5 times lortesøvn på en halv sofa og et misset tog. Til gengæld har jeg nået en hel masse i dag. Det var da dejligt, hva? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bænk

2x10 @ 60 kg

5x5 @ 90 kg

Var af en eller anden grund lidt øm i kroppen og havde ikke det store overskud

Leg Extension

3x10 @ 55

Lidt mavesjov

Face Pull

4x10 @ 60

Hypers

3x8 @ 10 kg

Bottoms Up Press

3x5 @ 20 kg

Work i aften, og så til Oslo i weekenden. Glæder mig fandme! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ah, cool. Er det så dig, vi ser i Paradise næste år? :tongue:

Næppe - det lader jeg Jon om.. Kunne i øvrigt slet ikke tænke mig den opmærksomhed han har fået

Dagens træning

DB Pres

1x15 @ 25 kg

2x12 @ 32.5 kg

3x10 @ 32.5 kg

Hypers

5x10 @ 10 kg

Thrusters

5x6 @ 2x20 kg

Reverse Pec Deck

4x10 @ 35

Kan næsten mærke eksamens cortisolen skylle rundt i kroppen.

Om jeg glæder mig til d. 3. juni? Joo, det gør jeg vel..

Havde i øvrigt en god tur til Oslo. Kommer næsten til at tænke det forbudte f ord :smile:

Link to comment
Share on other sites

Second that! Og fortæl gerne lidt om Oslo-turen! :bigsmile:

Skal jeg nok :smile:

Har lige indtaget en smoothie bestående af kærnemælk, frosne jordbær, protein pulver og ikke mindst kammerjunkere. Puttede dog lidt creme de müre i også, så jeg skulle være home free.

Nu vil jeg tage på arbejde med god samvittighed efter en lang dag med opgave. Træning i morgen

Ulækker weekend til alle mine friends :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

article-1144986-0369A16E000005DC-9_468x469.jpg

Bænk

1x20 @ 20 kg

2x10 @ 60 kg

4x5 @ 95 kg

1x15 @ 60 kg

Fint

Benpres

1x15 @ 100 kg

1x20 @ 140 kg

Uha, så kom der blod til numsen. Indvortes, forståes :smile:

Cable Row

5x8 @ 80

Gunz

2x10 @ 20 kg

Cykel

5 min i jævnt tempo efterfulgt af en omgang tabata. I like

Oslo. Tjaa, sad og tænkte lidt over det, og der er sgu egentlig ikke så meget at fortælle. Vi var i byen fredag og lørdag, hvilket involverede mænd med løse håndled, grand prix sange, gun flex (fra min side) og store mængder Fernet Branca og Gin/Tonic. Ellers gik tiden med at sidder på caféer, slaske rundt i parker og knalde. Alt sammen med et fjoget smil på læben og følelsen af at være en lille forårskåd haremis. Det var noget af et mentalt billede, hva friends?

I aften skal jeg... lave eksamensopgave alt imens gode venner lokker med ballade i Århus og Jørgen de Mylius er gæste DJ på Hekkenfeldt. FUCK hvor har jeg ondt af mig selv :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Military

1x15 @ 20 kg

1x8 @ 40 kg

3x6 @ 50 kg

2x1 @ 60 kg

Face Pull

3x10 @ 60 kg

Cykel

2 min opvarmning + tabata

Det var min mening at starte på MikaelLS WSB i aften, men på vej til træning ringede en af mine bros og inviterede i biffen. Sådan er det jo..

Når jeg tænker nærmere over det, tror jeg også jeg venter til der er lidt mere ro på eksamenerne

Link to comment
Share on other sites

Det var min mening at starte på MikaelLS WSB i aften, men på vej til træning ringede en af mine bros og inviterede i biffen. Sådan er det jo..

Når jeg tænker nærmere over det, tror jeg også jeg venter til der er lidt mere ro på eksamenerne

Det er godt du har din bros back. Simon og jeg er også lige hjemvendt fra prollemax. Jeg ankom i hættetrøje og Nike shox. Der var mange anerkendende blikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt du har din bros back. Simon og jeg er også lige hjemvendt fra prollemax. Jeg ankom i hættetrøje og Nike shox. Der var mange anerkendende blikke.

Ha ha.. Personlig valgte jeg hættetrøje, Puma sweats og og Nike court tradition 2 (Til 299 i STADIUM). Det hele toppet med en 7 år gammel diesel cap. Desværre havde vi valgt BioCity og ikke CineMAXX, så de to østeuropæiske piger, der kom ind og så Wolverine sammen med os i en ellers helt tom sal, var af forkert støbning til at recognize mit outfit

Link to comment
Share on other sites

Ha ha.. Personlig valgte jeg hættetrøje, Puma sweats og og Nike court tradition 2 (Til 299 i STADIUM). Det hele toppet med en 7 år gammel diesel cap. Desværre havde vi valgt BioCity og ikke CineMAXX, så de to østeuropæiske piger, der kom ind og så Wolverine sammen med os i en ellers helt tom sal, var af forkert støbning til at recognize mit outfit

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share