31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Ikke usandsynligt - det virker lidt for tungt efter al den udholdenhedstræning ;)

EDIT: så først nu, "at det ikke burde skabe problemer", men i forhold til at du ikke har kørt så lave reps længe, synes jeg ikke, det er specielt underligt, at skulderen brokker sig en smule.

Edited by Thiesen
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Rodet omgang, der blev lidt tidspresset. Kan ikke huske det halve..

Prøvede at bænke lidt forsigtigt, men min skulder har åbenbart bestemt sig for at være nederen. Det er ikke rigtig noget jeg gider bøvle med i længere tid, så stopper al styrketræning og erstatter det med noget cardio/circus træning for en mindre periode. Det er dejlig med skader, hva friends? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Rodet omgang, der blev lidt tidspresset. Kan ikke huske det halve..

Prøvede at bænke lidt forsigtigt, men min skulder har åbenbart bestemt sig for at være nederen. Det er ikke rigtig noget jeg gider bøvle med i længere tid, så stopper al styrketræning og erstatter det med noget cardio/circus træning for en mindre periode. Det er dejlig med skader, hva friends? :smile:

Aprilsnar?

Det lyder fantastisk nederen. At tænke sig ikke at kunne bænke :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Aprilsnar?

Det lyder fantastisk nederen. At tænke sig ikke at kunne bænke :crazy:

I wish. Det er jo ikke fordi jeg er helt til rotterne. Tanken om at være skulderskadet i længere tid er bare for uoverskuelig

Dagens.. tja, træning

C2

4x300 m

Tider mellem 53 og 55 sek

Rotator + greb

Absolut ingen lyst eller motivation. Gad slet ikke cardio og en heftig nat med sjusser og kæmpe omsætningsrekord (og deraf følgende travlhed) sad også i kroppen. I stedet gik jeg en omvej hjem i det dejlige vejr

Har desuden opbygget følgende teori, som har vist sig succesful ved tidligere lejligheder. Friends er selvfølgelig velkomne til at kopiere

biceps.gif

plus-sign.jpg

bacardi-razz.gif

plus-sign.jpg

530644_n1.jpg

plus-sign.jpg

s941.jpg

plus-sign.jpg

Boston%20Shaker.jpg

003D.gif

post-11633-1238777882.jpg

:smile:

Edit: Der skal også OJ i, men så mange billeder kunne man ikke indsætte. Tak til Bro, Quads for grafisk inspiration

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Cykel

3 km

Dødløft

1x10 @ 50 kg

2x8 @ 100 kg

1x5 @ 120 kg

2x1 @ 130 kg

Leg Extension

3x12 @ 50

Chins

3x5

Swissball Crunch

3x15

Hanging Leg Raise

2x10

Skulderen har det fint, tror jeg. Nu marinerer jeg mig selv i gul gajol indtil onsdag. Sådan en omgang plejer at tage livet af de fleste skader :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej venner :smile:

Ikke meget træning at komme efter, men her er en lille update på hvad min påske er gået med

Søndag: Afgang til Søndervig med arbejde hvor vi havde medbragt ekstreme mængder alkohol af alle afskygninger. Inviterede 12 gymnasiepiger, drak al sprutten og skilte feriecenteret ad. Næste morgen flyttede vores naboer og krævede deres penge tilbage

Mandag: Dasede i badelandet, (dog afbrudt af sporadisk Hasselhoff flex/plaskeri) og spiste store mængde pølsemix og fiskefiletter. Bagefter røg vi i genner og købte sjove hatte og veste (Bro, Spøer behøver vist ikke yderligere info) som vi havde på om aftenen hvor vi fik åbnet "VERONA" der er Søndervigs party palace nr. 2. DJ'en imponerede med tricks på Windows Media Player

Tirsdag: Se mandag, stort set

Onsdag: Brugte med de tilbageværende (15-17 stk) tre timer på at rydde op i vores lejligheder inden turen gik østpå til Horsens hvor jeg hoppede bag baren og sammen med resten af crewet knoklede mig til års bedste resultat. Endte sammen med et par andre til morgenfest med the one and only, den eneste mand, der er værd at bruge krudt på pt, sværvægteren indenfor dansk reality tv, ingen ringere end MADS GLEAGER! Mit liv bliver aldrig det samme..

Torsdag-Lørdag: R&R + påskefrokost hos de gamle i Vestjylland. Skønt!

Søndag: DDJA i Valby. Total afbrændt bustur og aften i det hele taget. Kom desværre hjem uden metal.

Har nok ligget på et kcal indtag på gennemsnitligt 4-5000 med en fordeling, der hedder 10% protein, 30% fedt, 40% carbs og 20% alkohol. Det har bestemt ikke været godt for formen, men til gengæld godt for så meget andet :shades:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Mandag: Dasede i badelandet, (dog afbrudt af sporadisk Hasselhoff flex/plaskeri) og spiste store mængde pølsemix og fiskefiletter. Bagefter røg vi i genner og købte sjove hatte og veste (Bro, Spøer behøver vist ikke yderligere info) som vi havde på om aftenen hvor vi fik åbnet "VERONA" der er Søndervigs party palace nr. 2. DJ'en imponerede med tricks på Windows Media Player

Var til middag hos nogen veninder med Quantanamo. Han så lige med det samme at det var dig: "Det er No6Bach!" :laugh:

Vi LOLLEDE :smile:

Min mobil magtede desværre ikke at modtage MMS'en, så så den på nettet og har mistet billedet - du burde næsten poste det her i loggen Det var en flot most muscular du fik lavet!

Link to comment
Share on other sites

Min mobil magtede desværre ikke at modtage MMS'en, så så den på nettet og har mistet billedet - du burde næsten poste det her i loggen Det var en flot most muscular du fik lavet!

Jeg har desværre ikke noget kabel, så det må blive for your eyes only..

Jeg har din back bro!

:smile:

Her er lidt musik fra turen. Det fungerer bedst hvis man drikker gul Gajol og Shakere samtidig

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Var i sagens natur en lorte omgang. Synes fandme jeg mærker på kroppen, at jeg har drukket tæt i en uge. Man er ikke 18 længere

C2

2x500 m

Pull Through

1x15 @ 40

1x12 @ 60

5x10 @ 80

Hmm..

DB Pres

3x12 @ 30 kg

Stille og roligt. Skulderen er 90%

Leg Extension

3x12 @ 45

2x6 @ 60

DB Curl

4x8 @ 20 kg

Cable Cross

3x10 @ 45

Hypers

4x12

Well well, slattent eller ej, så var det nu rart nok lige at røre sig igen. Det fjerner også de spændinger jeg får i lænden, når jeg sidder stille for længe.

Har i øvrigt taget den rationelle beslutning, at tage endnu en weekend til Norge og besøge min veninde der. Lur mig om det ikke ender med, at jeg får knust mit spæde dregehjerte. Nå, tag en chance - vind en bamse. Er det ikke det man siger, venner? :smile:

Forresten, hvilket program skal jeg hoppe på nu? Jeg er åben overfor det meste

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt taget den rationelle beslutning, at tage endnu en weekend til Norge og besøge min veninde der. Lur mig om det ikke ender med, at jeg får knust mit spæde dregehjerte. Nå, tag en chance - vind en bamse. Er det ikke det man siger, venner? :smile:

Det er jo ikke noget en fordrukken uge i et badeland/hotel/ferieparadis ikke kan kurere :cool:

Link to comment
Share on other sites

Har i øvrigt taget den rationelle beslutning, at tage endnu en weekend til Norge og besøge min veninde der. Lur mig om det ikke ender med, at jeg får knust mit spæde dregehjerte. Nå, tag en chance - vind en bamse. Er det ikke det man siger, venner? :smile:

Forresten, hvilket program skal jeg hoppe på nu? Jeg er åben overfor det meste

Det lyder som en fin beslutning :)

Første træning er jo altid lidt træls, men du skal træne på dagsformen i stedet for et program. Det er meget sjovere.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke noget en fordrukken uge i et badeland/hotel/ferieparadis ikke kan kurere :cool:

Ikke alene er du stærk - du er også vis, min ven!

Det lyder som en fin beslutning :)

Første træning er jo altid lidt træls, men du skal træne på dagsformen i stedet for et program. Det er meget sjovere.

Således påvirket af endnu en friends gode råd tog jeg hovedet under armen og hen i AUS

C2

1000 m

A1 Evil Wheel

1x12

A2 Hanging Hip Raise

1x12

1 min pause

C2

1000 m

A1 Evil Wheel

2x12

A2 Hanging Hip Raise

2x12

1 min pause (+/- 5 min)

C2

500 m

Rear Delt Row

2x8 @ 27,5 kg

......

C2

300 m

Venner, jeg siger jer, jeg perspirerede aldeles kraftigt under dette træningspas. Må have forbrændt noget, der ligner 15000 kcal.

Heldigvis havde jeg JAMES KAYN i ørene, så det gik alt sammen :smile:

Føler snart, jeg har brug for at vise min tilfredshed over nogen eller noget her i loggen igen

Link to comment
Share on other sites

The Swedish House Mafia Sessions!!

En träning i att hedra Axwell

axwell.jpg

Något annorlunda rörlighet

KB Knäböj

4x8 @ 2x20 kg

Bänkpress

2x10 @ 60 kg

5x6 @ 80 kg

Kan visa bra början tyst och lugnt med dopp och axlar arbete

Vaden

4x12 @ 50

Ländrygg

5x12 @ 15 kg

Chins

5x1 @ 20 kg

Rep overhead förlängning

4x10 @ 55

Det var bra mina vänner :smile:

Även jag gick på en promenad

Link to comment
Share on other sites

The Swedish House Mafia Sessions

Den här gången för Sebastian Ingrosso! (Manden med skäggiga)

sebastian_ingrosso.jpg

DB Tryck

5x6 @ 35 kg

Lättare än väntat. Mer vikt - mer repetitioner. Kroppsbyggning!!

Marklöft

1x8 @ 90 kg

5x5 @ 110 kg

Alltför lätt, men passar på baksidan

Hängmappar benløft

4x12

BB Ro

5x8 @ 70 kg

Omvänt Pec Deck

5x12 @ 30

Kabel Kanoner

4x10 @ 60

Bang Bang..

Detta gjordes i går, vänner

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Dejlig ulækker weekend :smile:

Tal

Incline Smith

2x12 @ 50 kg

5x5 @ 80 kg

Benpres

2x12 @ 100 kg

2x6 @ 150 kg

3x5 @ 170 kg

Evil Wheel

3x10

Cable Row

3x12 @ 65

2x5 @ 85

Dips

3x10

Cable Curl

3x10 @ 65

KB Mili

5x6 @ 24 kg

Jeg har i øvrigt lært fire canadiere og to litauere at sige "ulækkert". Prøvede ihærdigt også at forklare betydningen, men det var ganske enkelt for kompleks en opgave

Link to comment
Share on other sites

Følte lige et behov for at poste den her et eller andet sted. Hvor er det dog et lækkert genhør!

Har lavet lidt grebstræning i dag og ellers ikke det store. Gider ikke rigtig læse op, få styr på noter og andet eksamens halløj. Skal skrive en større opgave i vores mest spændende fag, med en gut jeg svinger fint med. Kommer forhåbentlig op i omdrejninger der.

Ellers må jeg jo droppe ud, flytte til Bali og åbne en strandbar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share