31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Efter at have overværet en ganske glimrende Tour etape, gik jeg ud i mit køkken og stegte 10 nyindkøbte kyllingfilletter. (spiser i øvrigt en af dem nu) Da den opgave var fuldført tænkte jeg "Morten, hvad skal du bruge resten af denne dag på?" I første omgang kunne jeg ikke finde på noget og satte mig ind foran fjernsynet, hvor denne historie snildt kunne være endt.

Jeg bestemte mig imidlertid, i løbet af en halv times tid, for at foretage mig et eller andet.

Uden af tænke nærmere over det, hoppede jeg i mine trusty Chuck Taylors, puttede mp3'eren i lommen og gik ud af døren. Som en anden Frodo Sækker lod jeg den ene skridt tage det andet mens dejlig musik fyldte mine øregange. Jeg kan i flæng nævne Glasvegas, Justin og et gammelt Ferry Corsten mix.

Nu, vel hjemkommet fra min færd, har jeg til min overraskelse fundet ud af, at jeg har gået præcis 10 km. Ikke 9,87 km eller 10,11, nej præcis 10 km - det er da alligevel lidt sjovt, hva friends? :smile:

I retroperspektiv føles det som om, at jeg på denne tur har lært nye sider af mig selv at kende, og muligvis åbnet døre i min allerinderste psyke. Ja, der kan ske mirakler selv på en onsdag. Resten af aftenen bruger jeg sandsynligvis på at analysere The Cure tekster, så forstyr mig venligst ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

På vej til AUS viste jeg nogle mennesker vejen til Randersvej. Jeg tror selv de var fra Randers :smile:

DB Bulgarian Split Squat

5x6 @ 22,5 kg

Lige i numsen

KB Mili

1x8 @ 24 kg

2x3 @ 32 kg

1x8 @ 24 kg

1x12 @ 20 kg

Hypers

5x10 @ 15 kg

Nogle supersæt guns og tris

Reverse Pec Deck

2x12 @ 30

AUS var stoppet til randen med idioter. Jeg skulle virkelig tage mig sammen, for ikke at gå efter Split Squats. Arghh, uintelligente, uhumoristiske laverestående narhoveder. Smut fra mit træningscenter!

I aften skal jeg på pubcrawl i Jægergårdsgade. Jeg skal nok huske skudsikker vest og våben til at forsvare mig med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke, at du tilsyneladende overlevede din tur i Jægergårdsgade - jeg gjorde det jo udtrykkeligt klart, at man ville blive stukket ned der, hvis man ser på det mest sandsynlige. Det gjorde jeg jo klart, i helt klare udtryk. Det var lige det, jeg skrev, og det har direkte forbindelse til Blågårds Plads-gruppen samt hangarounds' ageren i København. Du var ufatteligt heldig. Jeg er glad på dine vegne, KAMMERAT.

Link to comment
Share on other sites

Folk der cykler på Strandvejen fra Skodsborg til Rungsted beder selv om det. Ædru eller ej.
De giver ekstra-point hvis man får dem alle med.

+1

For helvede det er irriterende, når man har regnet med at få en god tur på motorcykel og man støder ind i cykelhold efter cykelhold! Jeg har flere gange haft god mulighed for at nakke Brian Holm på Strandvejen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du aldrig fortalt, at du har et band?

Jeg har, som tidligere nævnt, mange sider :smile:

The Mr. J.T. Tribute!

Justin_Timberlake.jpg

A1 Bænk

2x20 @ 60 kg

1x15 @ 60 kg

Spaghetti tris

A2 Benpres

3x20 @ 100 kg

A1 Cable Row

2x20 @ 60

1x15 @ 60

A2 Leg Curl

3x20 @ Arhhh, lige lidt nok

A1 Abs

3x20

A2 Front Raise

3x10 @ 10 kg

Kogt spaghetti

A3 Læg

3x20 @ 35

Cykel

10 min

Ca. 1 min mellem supersæt

I øvrigt er det ikke mit band, venner. Det er da noget frygteligt jammer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde fået gang i den diæt du initierede?

Mja, både og. Jeg kørte struktureret i en måned, men umiddelbart lærte jeg mere af det, end jeg fik ud af det rent fysisk. Ment på den måde, at jeg har en bedre idé om hvor lang tid jeg skal bruge (med mit arbejde in mente) og hvordan jeg reagerer på fordeling af kul/prot/fedt. Min foreløbige konklusion er, at jeg har det godt med noget a la Anabolic diet. Min livsprioritering er bare ikke til at lade kosten "styre" mit sociale liv, og jeg har derfor også accepteret, at jeg nok aldrig bliver helt hakket. Jeg har det dog fint med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mja, både og. Jeg kørte struktureret i en måned, men umiddelbart lærte jeg mere af det, end jeg fik ud af det rent fysisk. Ment på den måde, at jeg har en bedre idé om hvor lang tid jeg skal bruge (med mit arbejde in mente) og hvordan jeg reagerer på fordeling af kul/prot/fedt. Min foreløbige konklusion er, at jeg har det godt med noget a la Anabolic diet. Min livsprioritering er bare ikke til at lade kosten "styre" mit sociale liv, og jeg har derfor også accepteret, at jeg nok aldrig bliver helt hakket. Jeg har det dog fint med det :smile:

Tjah - jeg er blevet ganske ripped på trods af druk og byture til kl. 8-9 om morgenen næsten hver eneste weekend siden jeg startede; så det kan godt lade sig gøre hvis man er tålmodig og disciplineret nok (:

Link to comment
Share on other sites

Tjah - jeg er blevet ganske ripped på trods af druk og byture til kl. 8-9 om morgenen næsten hver eneste weekend siden jeg startede; så det kan godt lade sig gøre hvis man er tålmodig og disciplineret nok (:

Yes, det er heller ikke for at komme med "undskyldninger" for at jeg ikke er blevet lean, for selvfølgelig kunne jeg, hvis det virkelig var noget jeg ville. For mig handler det, ligesom så meget andet, om prioriteringer.

Det er dog sundt nok at tænke lidt over disse prioriteringer, og jeg vil heller ikke afvise, at jeg giver et cut en chance mere

Link to comment
Share on other sites

huh? Hvad har det med noget at gøre, hehe. Jeg tror de fleste sover bedre end mig (:

Bare en notits til kommentaren om, at det, uanset mange drukture, er muligt at at være langt nede i fedtprocent, når bare kosten spiller 110 pct., og der trænes stenhårdt. Jeg er ikke i tvivl om, at det er muligt, hvilket der givetvis ses flere eksempler på, bl.a. hos dig selv. Jeg pointerede bare, at det kan diskuteres, hvor sundt det så er for kroppen, især over længere tid. Jeg har ikke andet end sund (nordvestjysk!) fornuft at have det i, og det er heller ikke noget, jeg vil indlede en diskussion om - slet ikke i Bachs festlige log :)

Link to comment
Share on other sites

Bare en notits til kommentaren om, at det, uanset mange drukture, er muligt at at være langt nede i fedtprocent, når bare kosten spiller 110 pct., og der trænes stenhårdt. Jeg er ikke i tvivl om, at det er muligt, hvilket der givetvis ses flere eksempler på, bl.a. hos dig selv. Jeg pointerede bare, at det kan diskuteres, hvor sundt det så er for kroppen, især over længere tid. Jeg har ikke andet end sund (nordvestjysk!) fornuft at have det i, og det er heller ikke noget, jeg vil indlede en diskussion om - slet ikke i Bachs festlige log :)

Der er slet ikke nogen diskussion omkring hvorvidt det er 'sundt' eller ej - for druk er jo aldrig sundt. Men angående dine spekulationer hvorvidt det forårsager min dårlige søvn må jeg skuffe dig; den har altid været dårlig og den er det til stadighed - uanset om jeg drikker, bulker eller cutter. Desværre.

Link to comment
Share on other sites

Altså deres force er at de er billige og at stewardesserne er norske. Men punktlighed kender de ikke til - nu har jeg fløjet med dem 4 gange og de har været forsinket alt mellem 20 og 1½ time hver gang.

Sjovt nok egentligt. Jeg har også fløjet med dem fire gange (8 med retur) og med en enkelt undtagelse har de været punktlige. I øvrigt giver de, med deres priser, en fattig studerende mulighed for at rejse op og besøge en skønjomfru i Norge flere gange årligt. Det fortjener sgu en tribute

Link to comment
Share on other sites

Der er slet ikke nogen diskussion omkring hvorvidt det er 'sundt' eller ej - for druk er jo aldrig sundt. Men angående dine spekulationer hvorvidt det forårsager min dårlige søvn må jeg skuffe dig; den har altid været dårlig og den er det til stadighed - uanset om jeg drikker, bulker eller cutter. Desværre.

Okay, ærgerligt for dig. Det er ellers så sjovt at være gammelklog :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler på hvor jomfru hun er efter den ferie du mødte hende på :laugh:

Bare fordi jeg fik halvdelen af mine points pga hende :tongue:

Jeg har trænet lidt i dag. Ikke noget struktureret, men godt med sved på panden. Nu smutter jeg til Norge's smukke (arhhh) hovedstad - vi snakkes ved på torsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share