31


No6bach
 Share

Recommended Posts

YEAH!!

Rent matematisk betyder 1-tallet dog ikke noget foran gange-stykket, så du behøver ikke skrive f.eks

1 x 10 x 150kg

1 x 10 x 150kg

1 x 12 x 140kg

men blot

10 x 150kg

10 x 150kg

12 x 140kg

tongue.gif

Haha.. Det er selvfølgelig rigtigt :smile: Jeg øver mig i min træningsopdatering, der kommer lige om lidt.

BBartender! med goe guns!

Smider lige lidt pics op senere i aften

I aften trænede jeg 5x5 i BB!

Bænk

5x90 kg

5x90 kg

5x95 kg

5x95 kg

5x95 kg

Cable Row

5x90

5x90

5x95

5x95

5x95

Ryggen er i bedring, og lige pt vil jeg vurdere den til at være Kasper fra Paradise gay i modsætning til søndag hvor vi snarere snakkede "ham den søde nede fra GBAR fra i lørdags"

Military

5x50 kg

5x50 kg

5x55 kg

5x55 kg

5x55 kg

Glute Bridge

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

5x100 kg

Glute Bridges er lidt ligesom et samleje. Ikke velegnet til lave reps. Til gengæld var der masser af squeeeeeze!

+ Læg

Kosten har spillet max i går og i dag :smile:

Hør forresten lige denne her.. Jeg synes det er virkelig, virkelig godt!

http://www.youtube.com/watch?v=IprgVNlFIqM

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hej flotmand, blev du nummer 2? Synes jeg ser billeder med præmier af dig, men du er i vanlig stil for beskeden til at lægge dem op.

Jeg vil desuden rose dig for dit ½ år gamle BB mix. Hørte det lige forleden - det er skræmmende så mange senere hits du har ramt.

Link to comment
Share on other sites

Pics! Credits til House of Brazil

Specielt de to sidste billeder er rigtigt gode. Fokuseret, glad og BB :smile:

Hej flotmand, blev du nummer 2? Synes jeg ser billeder med præmier af dig, men du er i vanlig stil for beskeden til at lægge dem op.

Jeg vil desuden rose dig for dit ½ år gamle BB mix. Hørte det lige forleden - det er skræmmende så mange senere hits du har ramt.

Der er du vidst selv lidt for beskeden. Ulrik skamroste dit mix i går :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten, både cut og bartender-skillz is looking good!

Kiggede lige tilbage i loggen for at se hvornår du startede dit cut. Dengang skrev du

D. 1-3-10

Hofte 97,0

mens der i den nyeste står

D. 02-5-10

Hofte 107,5 (-3)

Tastefejl eller måler du på en anden måde nu? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Multi quote er gået i smadder sammen med alt andet funktionalitet :smile:

Q - Jeg blev nummer tre. Second loser, som man siger. (Jeg er meget godt tilfreds!) Mht BB mixet, så er det efterhånden legendarisk - specielt fordi det er så lækkert mixet. Jeg tror snart der kommer et nyt :smile:

von L - Specielt fra dig er det noget jeg sætter pris på. Kunne du ikke have smidt et "ung" ind for maximal tilfredsstillelse?

Spøer - Jeg er sjovt nok rigtig glad for nummer to. Den er lidt artcy i det.. "Boxer" albummet er simpelthen fremragende! Det har jeg dyrket meget øm kæreste elskov til.

Hansen - Yeah, det er korrekt (at jeg måler anderledes, altså) Før målte jeg lige på "skålen" mens det nu er numzen det drejer sig om :smile:

I går besluttede jeg mig spontat for at tage hjem til mine forældre og chille lidt og få børstet det sidste eksamensstøv væk. I dag har jeg hjulpet med en masse graven huller og what not i sommerhuset og fandt også lige tid til en lille løbetur.

Løb

4,1 km

Let på tå de første 3 og lidt træt til sidst. Det er dælme noget lettere at løbe med lavere vægt!

Nu sidder jeg og ser en King kong film og den er sgu godt nok ringe.. Der har været brølelyd nu i 30 min i træk

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Q - Jeg blev nummer tre. Second loser, som man siger. (Jeg er meget godt tilfreds!) Mht BB mixet, så er det efterhånden legendarisk - specielt fordi det er så lækkert mixet. Jeg tror snart der kommer et nyt :smile:

Weee :laugh: Jeg ser frem til nyt mix :smile: Jeg har nævnt det tidligere, men jeg gør det gerne igen: Det er god musik og godt mixet :headphonedance:

Gode billeder fra konkurrencen :shades:

Link to comment
Share on other sites

Vi fyrede den MAX ON igår. Der blev blandt andet drukket 2 flasker Captain Morgan - det ved jeg du sætter pris på!

Smagte dit bræk af vaniljekoncentrat?

Weee :laugh: Jeg ser frem til nyt mix :smile: Jeg har nævnt det tidligere, men jeg gør det gerne igen: Det er god musik og godt mixet :headphonedance:

Gode billeder fra konkurrencen :shades:

Jeg laver det i aften - hvis jeg ikke finder på noget andet :smile:

I dag trænede jeg endelig igen!

Military

5x55 kg

5x55 kg

5x55 kg

5x55 kg

8x50 kg

Ok :smile:

Død

8x100 kg

8x100 kg

8x100 kg

Skulle lige se om ryggen havde game - det havde den ikke rigtig

Dyppere

50xkv

Evil Wheel

10

10

10

Leg Curl

6x30

6x30

6x30

6x30

Langsom negativ

Con Curl

10x15 kg

8x15 kg

Dagens træning vil jeg tilegne min bedstefar, som jeg først lige for nylig har fundet ud af havde en længere politisk karriere for de radikale i vestjylland (gæt hvad min bedstefar levede af). Han havde endda muligheden for at blive borgmester, men afslog - tilsyneladende pga red tape.

Grunden til jeg kommer til at tænke på alt det her er, at min far lige fortalte om et af hans mest berømte citater i den sammenhæng.

Siddende Borgmester: Thomas, skal du ikke være med i vores loge?

Bedstefar: Så tror jeg hellere jeg vil melde mig ind i SF

Jeg kan lige høre ham sige det - KNAS tørt :laugh: Gode gamle bedstefar..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Simon stod for at drikke det meste. Jeg knækkede mig ikke - min drukform er måske på vej tilbage? :4thumbup:

Det får vi jo fin mulighed for at efterprøve til SummerBoom :smile:

Laver du 'ondt hjul' fra knæ? Eller er det fra stående position? :smile:

PS. gode dyp!

Med fare for at devaluere mig selv må jeg sige, at hjul er fra knæ (det er lænden du ved - uha) og dyppere er over to omgange :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det får vi jo fin mulighed for at efterprøve til SummerBoom :smile:

Right on!

Med fare for at devaluere mig selv må jeg sige, at hjul er fra knæ (det er lænden du ved - uha) og dyppere er over to omgange :blush:

Lyder fornuftigt mht. hjulet. Det er en øvelse, der kan smadre lænden hvis man ikke passer på.

Link to comment
Share on other sites

Swwet pics! Man kommer helt til at tænke på det gamle Essens...

Morten R (hvis det siger dig noget i den forbindelse) deltog også, men blev totalt jordet for hans rødbede/kokos/ginger beer combi. Jeg har helt ærligt svært ved at forestile mig hvordan den smager :smile:

..., men få lige styr på musiksmagen :bigsmile: Prøv 3 timer af det her: http://soundcloud.com/r_co/boris-live-berghain-october-2009

Specialization is for insects :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morten R (hvis det siger dig noget i den forbindelse) deltog også, men blev totalt jordet for hans rødbede/kokos/ginger beer combi. Jeg har helt ærligt svært ved at forestile mig hvordan den smager :smile:

Si

Ha ha - den lyder lidt for pro-social og mindre man-cocktail.

Specialization is for insects :tongue:

Ha ha..., men det er under overfladen det interessante gemmer sig :cool:paranoid3.gif

Link to comment
Share on other sites

Si

Ha ha - den lyder lidt for pro-social og mindre man-cocktail.

Han har sikkert tænkt over det, men på papiret minder den mig bare om den der type drinks som Daisy gutterne altid skal have

Gut: Må jeg få en Kung Fu?

Mig: Ja da, men du bliver nok lige nødt til at fortælle mig hvad der er i så..

Gut: Æhhsh mayn.. Øhh, jamen det er Jägermeister, Pisang Ambon og grøn sodavand

Mig: Jeg har desværre ikke noget grøn sodavand, men jeg kan prøve med sprite?

Gut: Giver mig thumbs up

Mig: HELT sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Fedt. Nu bliver jeg jo nødt til at trolle hele din log igennem og finde de foregående 7...

De er allesammen anabolske.

Dagens træning

Løb

3,6 km

Tid: 16,36

Mit tempo var rigtig fint indtil omkring 2 km. Jeg egner mig meget lidt godt til at løbe op ad bakke!

Tidligere i dag lavede jeg Hansen's BB koldskål, dog med kvark

50 g æggehvider

250 g kærnemælk

250 g kvark

10 g citronsaft

3 g sød

Korn fra en halv vaniljestang

43p - 22k - 4f

Er du crazy det er godt, og BB af helvede til! Vi har en sommerfavorit her :4mewantfood:

I aften smutter jeg ind og ser "An Education" og om lidt anmelder jeg surmælksprodukter her i loggen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share