31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Tidligere i dag lavede jeg Hansen's BB koldskål, dog med kvark

50 g æggehvider

250 g kærnemælk

250 g kvark

10 g citronsaft

3 g sød

Korn fra en halv vaniljestang

43p - 22k - 4f

Er du crazy det er godt, og BB af helvede til! Vi har en sommerfavorit her :4mewantfood:

Hvad med kammerjunker? De er ikke særlig FMT...? Er du stødt på en erstatning?

I aften smutter jeg ind og ser "An Education" og om lidt anmelder jeg surmælksprodukter her i loggen :smile:

Kvark > An Education

Link to comment
Share on other sites

Kvark

P: 12,0

K: 4,0

F: 1,0

Kcal: 70

Konsistens: Tyk og cremet. Kan vendes på hovedet

Smag: En anelse bitter på tungen i starten, men smagen "dør" hurtigt

Samlet vurdering: En virkelig godt produkt, der egner sig godt som dip og har en god fordeling af kcal. 5/6

Cultura Naturel

P: 5,5

K: 3,5

F: 1,0

Kcal: 50

Konsistens: Som tynd yoghurt ala Cheasy

Smag: Rimelig "sød" med en lille bismag af de der blomster man måtte plukke når man var i skoven med børnehaven. De hedder noget med citron et eller andet

Samlet vurdering: Mere eller mindre ligegyldigt produkt, der ikke tilfører noget som andre ikke gør bedre. 3/6

Fromage Frais

P: 8,2

K: 3,1

F: 0,3

Kcal: 50

Konsistens: Mellemting af Cultura og Kvark

Smag: Mere "flad" i smagen og knap så frisk. Bismag af ubagt brød

Samlet vurdering: God som mixer i specielt ting, der ikke kræver så meget modvægt. 4/6

Skyr

P: 11,0

K: 3,5

F: 0,2

Kcal: 60

Konsisistens: Som Kvark

Smag: Igen meget lig Kvark dog med en friskhed, der holder hele vejen

Samlet vurdering: Super produkt! Svært at sætte en finger på ud over det kun forhandles af Thiese. 6/6

Der bedes venligst ses bort fra min fb status i går efter jeg har tænkt lidt over tingene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med kammerjunker? De er ikke særlig FMT...? Er du stødt på en erstatning?

Nej, og det kunne jeg sgu godt tænke mig. Jeg er en sucker for knas, men min søgen har indtil videre ikke båret frugt

Kvark > An Education

Garanteret, men jeg skal også lidt ud engang imellem (og måske have en enkelt fant)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at huske et forslag om man kunne hælde noget sød på et stykke rugbrød, riste det, og så smuldre det i koldskålen. Jeg mener det var sådan.

Det prøver jeg lige i morgen. Evt noget honning af en slags

NEJ!!! Jeg rørte ikke det rævepis med en ildtang. Var på gin/Fevertree-tonic og Cruzan 5 års/cola.

Gin & Fever Tree..

homer_simpson31.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for du har prøvet min opskrift med succes :smile: Den er helt sikker endnu bedre med kvark, for kvark er pisse lækkert. Jeg havde dog desværre kun fromage frais på lager på det tidspunkt.

Mht. toppings, så er jordbær her i sommervejret også genialt, selvom det godt nok ikke er crunchy.

Det lækreste crunch jeg har fået på koldskål var efter afsluttet bachelor i sommers, hvor min tidligere-kok-på-Kong-Hans-medstuderende lavede hjemmelavet koldskål med crunch bestående af stykker af ciabattabrød ristet i smør og sukker på en pande (like brune kartofler), hakkede og ristede mandler samt friske jordbær blandet godt sammen. O-m-g det var godt, men dog aldrig noget jeg kunne finde på at indtage her i min cutperiode :bigsmile:

Er rimelig enig i din syrnede mælkeprodukter-anmeldelse, selvom jeg nok havde rangeret kvark over skyr. Kunne være jeg skulle prøve at smage dem ved siden af hinanden. Problemet ved begge er dog, at det ikke er så mange steder de forhandler dem - slet ikke Netto i hvert fald. De har til gengæld græsk yoghurt 2%, som jeg lidt savner i din test :tongue:

Har i øvrigt lige suget No8mix, som snart ryger på anlægget for fuld skrue.

Edit: Har du en playliste liggende? Ellers må du gerne fortælle hvilken sang der bliver spillet omkring 1:04:00.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Er rimelig enig i din syrnede mælkeprodukter-anmeldelse, selvom jeg nok havde rangeret kvark over skyr. Kunne være jeg skulle prøve at smage dem ved siden af hinanden. Problemet ved begge er dog, at det ikke er så mange steder de forhandler dem - slet ikke Netto i hvert fald. De har til gengæld græsk yoghurt 2%, som jeg lidt savner i din test :tongue:

Har i øvrigt lige suget No8mix, som snart ryger på anlægget for fuld skrue.

Edit: Har du en playliste liggende? Ellers må du gerne fortælle hvilken sang der bliver spillet omkring 1:04:00.

Græsk yoghurt skal jeg også lige have testet. Ved egentlig ikke hvorfor den ikke kom med..

Det er Mark Knight og Funkagenda med Antidote :smile:

An Education var i øvrigt en halvslatten affære. Havde forventet lidt mere substans, men den var godt nok forudsigelig hele vejen igennem. I morgen skal jeg kropsbygge!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Skrå Bænk

4x80 kg

4x80 kg

4x80 kg

6x70 kg

6x70 kg

A1 Leg Extension

8x55

8x55

8x55

8x55

A2 Reverse Pec Deck

8x35

8x35

8x35

8x35

A3 Fri læg

20+20

20+20

20+20

20+20

Front Raise

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

10x12,5 kg

Hypers

12xbw

10x15

10x15

OA Triceps Extension

10x20

10x25

Con Curl

10x15

10x15

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Cross Trainer

30 min intervaller

Læg + udstrækning

I aften hopper jeg bag baren og når jeg vågner i morgen hopper jeg i et par shorts og joiner mine bros til booze, sol, afslapning og affyring. Jeg glæder mig allerede :cool:

Summer in Århus!

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Link to comment
Share on other sites

Good clean bodybuilding you can trust!

DB Bulgarian

5x20 kg

5x20 kg

5x22,5 kg

5x22,5 kg

5x22,5 kg

En ass wipe snuppede 25erne mens jeg kørte

Military

8x50 kg

8x50 kg

5x55 kg

5x55 kg

5x55 kg

Det var mange 5ere :smile:

Cable Row

5x95

5x95

5x95

5x95

5x95

Evil wheel

8

8

8

Cross Trainer

10 min

Lige for tiden har jeg fire ting på programmet:

Eksamenslæsning

Fremleje af mit værelse stuff

Bank stuff i forbindelse med San Diego

Og lidt at få købt flybilletter (hvilket er mere vanskeligt end jeg troede)

Det sutter, i højere eller mindre grad, altsammen kugler men er jo heldigvis for the greater good :smile:

Link to comment
Share on other sites

Good clean bodybuilding you can trust!

DB Bulgarian

5x20 kg

5x20 kg

5x22,5 kg

5x22,5 kg

5x22,5 kg

En ass wipe snuppede 25erne mens jeg kørte

Military

8x50 kg

8x50 kg

5x55 kg

5x55 kg

5x55 kg

Det var mange 5ere :smile:

Cable Row

5x95

5x95

5x95

5x95

5x95

Evil wheel

8

8

8

Cross Trainer

10 min

Lige for tiden har jeg fire ting på programmet:

Eksamenslæsning

Fremleje af mit værelse stuff

Bank stuff i forbindelse med San Diego

Og lidt at få købt flybilletter (hvilket er mere vanskeligt end jeg troede)

Det sutter, i højere eller mindre grad, altsammen kugler men er jo heldigvis for the greater good :smile:

Data og periode på lejligheden? (synes hele tiden alle mulige spør efter noget)

Har du prøvet Momondo.dk? De screener diverse sider for solgte billetter på angivet strækning. Det fungerer ret godt, men det udelukker selvfølgelig ikke, at det kan fås billigere. Under alle omstændigheder husk at købe en direkte billet medmindre du vil nøjes med den halve bagage.

Link to comment
Share on other sites

Data og periode på lejligheden? (synes hele tiden alle mulige spør efter noget)

Har du prøvet Momondo.dk? De screener diverse sider for solgte billetter på angivet strækning. Det fungerer ret godt, men det udelukker selvfølgelig ikke, at det kan fås billigere. Under alle omstændigheder husk at købe en direkte billet medmindre du vil nøjes med den halve bagage.

Lejligheden er fra 1. september til 31. december. Sig endelig til hvis du (eller nogle af jer andre) kender en, der står og mangler tag over hovedet i fire måneder lige til studiestart :smile:

Mht billetter, så har jeg ikke fået kigget mere på det. Der er lige en OB eksamen, der skal overståes først.

Dagens træning

Bænk

8x90 kg

4x100 kg

3/4x120 kg

8x90 kg

7x90 kg

Skulle lige se hvad jeg var god for, og fik en lille finger på den halvvejs oppe

A1 Læg

10x150 kg

10x150 kg

10x150 kg

A2 Con Curl

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

B1 Hypers

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

B2 Triceps Extension

10x20

10x20

10x20

Leg Extension

10x55

10x55

10x55

Cross Trainer

10 min

Sløv og ugidelig i dag. OFF, med andre ord..

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Jeg lollede da jeg så den. "Bach?" tænkte jeg, "det er jo mig!"

Anders von L Tribute!

SadEmoGirl.jpg

Benpres

20x100 kg

25x 100 kg

Instant confusion

Dødløft

10x100 kg

10x100 kg

5x120 kg

5x120 kg

10x100 kg

Ingen tuderi fra lænden, så good and dandy

Skrå Bænk

4x80 kg

4x80 kg

4x80 kg

4x80 kg

Egentlig fint overskud

Face Pull

10x60

10x60

10x60

10x60

Cross Trainer

10 min

Læg og abs spredt ud over træningen. God omgang i dag, faktisk :smile:

Mit post måltid var i dag 150 g tun, 100 g kvark, 50 g skinkestrimler blandet med citronsaft og masser af paprika og cayenne peber. Dertil en pære og et stort glas kærnemælk. Behøver jeg at nævne hvor anabolsk det var?

Desuden var jeg oppe i organisationsteori i dag, og jeg synes det gik fint. Nu er det i hvert fald overstået :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træning

Løb

2,8 km

I fint tempo med min roomie halsene efter. Ved godt jeg har nævnt det før, men 11 kg mindre på kroppen gør det godt nok lettere

Bænk

6x90 kg

6x60 kg

6x90 kg

12x60 kg cg

12x60 kg cg

12x60 kg cg

Ez Curl

10x37,5 kg

10x37,5 kg

10x37,5 kg

Lidt tris, chins, siddende rows og abs

Løb

1,2 km

Hyggelig, spontan omgang med et par gode venner :smile:

Mødte også Thiesen for første gang i 100 år, og vi fik lige opdateret verdenssituationen.

I morgen regner jeg med:

8.00-12.00: Læsning på biblioteket

12.10-12.20: Skifte t-shirt ud med undertrøje, og lave et par cd'er

12.30-18.00: Ølbowling, bitches og afslapning i Botanisk

18.00-?: Launch til affyring i min lejlighed

Jeg skal spise rigtig sundt og drikke en masse Caipirihas :smile::sun:

Link to comment
Share on other sites

Kvark

P: 12,0

K: 4,0

F: 1,0

Kcal: 70

Konsistens: Tyk og cremet. Kan vendes på hovedet

Smag: En anelse bitter på tungen i starten, men smagen "dør" hurtigt

Samlet vurdering: En virkelig godt produkt, der egner sig godt som dip og har en god fordeling af kcal. 5/6

Så lige din kvark anmeldelse.

Bland kvarken med en anelse vand og rør det sammen med en teske, så bliver konsistensen som youghurt. Drys sød på for at tage den lidt bitre smag. Dermed ender du med et max velsmagende flotmandstræningsmandsmåltid!

Link to comment
Share on other sites

Så lige din kvark anmeldelse.

Bland kvarken med en anelse vand og rør det sammen med en teske, så bliver konsistensen som youghurt. Drys sød på for at tage den lidt bitre smag. Dermed ender du med et max velsmagende flotmandstræningsmandsmåltid!

Tak for tip. Jeg kan egentlig godt lide smagen, men konsistensen kan godt være lidt træls hvis det skal blandes med fx yoghurt

Chica BOOM!

Det er en flot numsepige :smile:

Dagens træning

Løb

Ca. 3 clicks

Jeg løber bedre for tiden end nogensinde før. Føler mig "let" :smile:

Ellers er det her en lorteuge rent træningsmæssigt. Når sgu nok ikke noget i morgen heller pga 12 timers eksamen. Den type suuuger simpelthen livet ud af mig

Til gengæld har jeg grillet 2 gange, fået sol på mavsen, drukket mig helt væk og generelt bare haft det awesome i det gode vejr :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op for en folkefest i Horsens til AC/DC! Vi havde fået lavet et rimelig sweet setup og vi ødelagde omsætningsrekorden med omring 80% :devil:

Bare som et lille eksempel, så kunne 4-5 fadølshaner, der bogstavelig talt kørte konstant ikke følge med over en periode på omkring 4 timer..

Endte med at skrive 22,5 timer i bogen, og shiiiat hvor er jeg bombet nu! Den her uge har godt nok været katabolsk..

Hov, glemte helt at jeg i mellemtiden har lavet Mix 9 som dog vist nok kun kan hentes tre gange. Skriv for re up :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share