31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Ja tak :smile:

Fik i øvrigt lige smagt Skyr samtidig med Kvark - Skyr tager sejren! Ærgeligt de som regel hverken har det i Føtex eller Netto. Til gengæld er jeg vild med konsistensen i begge produkter.

Mix 9

Ja, det er jo noget med ophavsretbeskyttelse, og da Thiese er forpagter i DK må du enten i Brugsen eller Irma. (Måske Kvickly?)

Jeg hørte et voldfedt remix af den på en natklub i NY. Dansegulvet flød med hotties og de var slet ikke til at styre da den blev fyret af. :cool:

Det er også umiddelbart svært at forestille sig, at den ikke får noget shine rundt omkring i løbet af de næste par måneder :smile:

Link to comment
Share on other sites

What happens in New York... :tongue:

Stays with the MOL bros!

Er lige kommet fra træning hvilket var en pauver omgang. Min lænd var helt i smadder i går og godt øm og spændt i dag. Kombien af en masse "odd" løft af borde, stole, fustager og lign. og lang tid bag baren er ikke BB!

Jeg har det dog allerede meget bedre her efter træning, og jeg kender efterhånden symptomerne godt nok til forudsige forløbet indtil jeg er på 100% igen :smile:

Der var ikke de store højdepunkter i dag og gider ikke rigtig logge det.

Sikke dog noget dejligt vejr, i øvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Simon - Ævs, det er bare en rigtig feel good video fra en gut, der tog nogenlunde samme tur sidste år

I morgen får jeg eksamensopgave i regnskabsanalyse udleveret. Det suger fordi jeg egentlig gerne vil have en solid viden på området men simpelthen bare har svært ved det :unhappy: Jeg ville sælge den på stedet for en 2er.

Lidt træning på værelset

KB Squat

8x 2x24 kg

10x 2x24 kg

10x 2x24 kg

10x 2x24 kg

4x 2x24 kg

Min lysken gjorde lidt naller så valgte at stoppe

Renegade Row

12x24 kg

12x24 kg

12x24 kg

12x24 kg

Military

6x 2x24 kg

6x 2x24 kg

6x 2x24 kg

Så var der en bitch, der skrev på fb og det virkede som et fint tidspunkt at stoppe :smile:

I morgen kører jeg nok ikke så strict cut da jeg skal sidde ved computeren fra 9.00 til sent. Der skal lidt opmuntring til..

Link to comment
Share on other sites

GOODMORNING!

http://www.youtube.com/watch?v=vd2zhRrG0u4

Skrå Bænk

10x60 kg - Mens jeg lå her foregik følgende samtale:

Centertosse: Det var da noget frygteligt musik! (Rammstein)

Centertosse: Er der nogen, der hører det?

Mig: Pff... Ja!

Centertosse: Er der nogen, der kan lide det her?

Mig: Pff.. JA?!

Centertosse: Nåmen vi har sådan en aftale.. Jeg skruer lige ned

Mig efter at have racket: Jamen gør du det så..

Den mand er simpelthen gennemført underlig!

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

5x80 kg

Evil Wheel

8

8

8

8

8

We're getting jiggy!

Hypers

10x10 kg

10x10 kg

10x10 kg

10x10 kg

10x10 kg

Military

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

6x50 kg

Dips

10

10

Numzeløft på bænk

10

10

Siberiiaaaaaaa!

Har lige været til eksamen, og hold da kæft hvor er det dejligt at have ude af verden. Om ikke så længe smutter jeg på arbejde og drikker Kok Taaaaaails! WeeeEeEeeEEEeee :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning på værelset

Fed omgang.. double-KB øvelser rocks!

Skrå Bænk

10x60 kg - Mens jeg lå her foregik følgende samtale:

Centertosse: Det var da noget frygteligt musik! (Rammstein)

Centertosse: Er der nogen, der hører det?

Mig: Pff... Ja!

Centertosse: Er der nogen, der kan lide det her?

Mig: Pff.. JA?!

Centertosse: Nåmen vi har sådan en aftale.. Jeg skruer lige ned

Mig efter at have racket: Jamen gør du det så..

Den mand er simpelthen gennemført underlig!

Bitch leave!

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg træt. Faktisk var jeg helt urimelig træt.. Blev temmelig fuld søndag morgen men er på en eller anden måde kommet op til toget mod Århus.

Det helt enormt sjove ved det tog er, at det fortsætter forbi Århus og videre til Aalborg. Dette er ikke umiddelbart noget problem hvis man ikke er træt og fuld, men jeg faldt ind under begge kategorier og vågnede derfor lidt længere nordpå end godt var.

Jeg ville sgu gerne have set mig selv i hovedet da det ligesom gik op for mig, og jeg var nødt til at sætte mig på den nærmeste trappe i fem min før jeg kunne overskue noget som helst. Godt jeg stadig var påvirket :smile:

I dag var jeg på Store Torv og se fuss og er ellers lige kommet hjem fra en lang travetur i Riis Skov. Kæft hvor var det bare lækkert med den friske luft, det gode vejr og duft af skov. Jeg er gårdbarn, kære Mol venner :smile:

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg træt. Faktisk var jeg helt urimelig træt.. Blev temmelig fuld søndag morgen men er på en eller anden måde kommet op til toget mod Århus.

Det helt enormt sjove ved det tog er, at det fortsætter forbi Århus og videre til Aalborg. Dette er ikke umiddelbart noget problem hvis man ikke er træt og fuld, men jeg faldt ind under begge kategorier og vågnede derfor lidt længere nordpå end godt var.

Jeg ville sgu gerne have set mig selv i hovedet da det ligesom gik op for mig, og jeg var nødt til at sætte mig på den nærmeste trappe i fem min før jeg kunne overskue noget som helst. Godt jeg stadig var påvirket :smile:

Haha :laugh: da jeg læste i Fyr-den-af-tråden, at du var endt i Ålborg, tænkte jeg "Ah - heftig efterfest i Ålborg. sikkert med en sød numsepige No6bach har bedåret" Jeg må indrømme jeg er knap så imponeret over, at du bare sov forbi Århus :laugh: Men sikke en nitte at opdage :dry::tongue:

I dag var jeg på Store Torv og se fuss og er ellers lige kommet hjem fra en lang travetur i Riis Skov. Kæft hvor var det bare lækkert med den friske luft, det gode vejr og duft af skov. Jeg er gårdbarn, kære Mol venner :smile:

Jeg er ikke fra en gård, men jeg frydes alligevel ved den grønne sommerskov :smile:

Du var garanteret et sødt gårdbarn :blush: Har du ikke nogle sjove gårdbarnshistorier vi skal høre?

Link to comment
Share on other sites

Haha :laugh: da jeg læste i Fyr-den-af-tråden, at du var endt i Ålborg, tænkte jeg "Ah - heftig efterfest i Ålborg. sikkert med en sød numsepige No6bach har bedåret" Jeg må indrømme jeg er knap så imponeret over, at du bare sov forbi Århus :laugh: Men sikke en nitte at opdage :dry::tongue:

Jeg er ikke fra en gård, men jeg frydes alligevel ved den grønne sommerskov :smile:

Du var garanteret et sødt gårdbarn :blush: Har du ikke nogle sjove gårdbarnshistorier vi skal høre?

Friend, Marianne. Altid dejligt at se dig i loggen :smile:

En anelse related er her et No6bach råd angående numsepiger:

"Sats på en af to målgrupper - 16-18 eller 28-ikke helt nærmere bestemt. Den første gruppe er nysgerrig, uforpligtende og ting sidder tit som de skal. Den anden gruppe er mere selvsikker, mere spændende at snakke med og dem der har bibeholdt deres sunde vaner så lang, og derfor ikke ligner spærreballoner, beholder dem sansynligvis. Mellemgruppen føler sig forpligtede til at virke voksne, men har oftest en stærk underliggende dårlig selvtillid, der før eller senere kommer til udtryk igennem jalousi og overdrevet brug for bekræftelse. Disse to ting ligger ret lavt på ønskesedlen hos alle mænd. Så blev i så kloge, hva? :smile:

De 28+ årige er i øvrigt langt langt langt de sjoveste at bolle med.

Gårdhistorier, siger du..

Engang da jeg var en 3-4 år gammel kom der en strejfende hankat forbi (Gad vide hvad den ville?) og jeg syntes den så sød ud. Jeg gik derfor hen til den, lagde mig på alle fire og stak hovedet hen til den. Den kunne åbenbart ikke lide bodybuildere, så den kradsede mig ret hårdt i hovedbunden. Min far (the awesomeness) så dette og med et antrit, der var hans fortid som libero på Thisted's karlehold værdigt, kom han springende og (nu bliver det lidt vildt hvis man er dyreven) LOSSEDE katten væk med en brandvarm højreskøjte. Så kom jeg på skadestuen og blev limet og fik en pakke sorbits tyggegummi. Jeg har stadig arret :smile:

Trænet har jeg også - på Superpump!

Benpres

12x150 kg

12x150 kg

12x150 kg

12x150 kg

SR

Glute Bridges

12x90 kg

12x90 kg

12x90 kg

12x90 kg

Dødløft

12x90 kg

Skrå Bænk

8x80 kg

Stærkt, men jeg ville egentlig hellere køre military

Military

3x60 kg

3x60 kg

3x60 kg

3x60 kg

3x60 kg

3x60 kg

A1 Liniar Pallofs Press

8x50

8x50

8x50

A2 Leg Extension

8x55

8x55

8x55

A3 Pec Deck

8x110

8x110

8x110

Slut - god træning! Nu skal jeg over og grille :smile:

Link to comment
Share on other sites

Repped (også for SR)!

En anden gårdhistorie - denne dog fra baggården hvor min far voksede op på Frederiksberg:

Min far var flyttet hjemmefra og havde anskaffet sig en hund. Selvfølgeligt den største Schæfer han kunne finde (han er politibetjent). Den havde han med på besøg hjemme i barndomshjemmet på Benzonsvej. Hunden blev i baggården og så nogle søde små kattekillinger. Meget interesseret fulgte den stille efter dem og stak snuden hen til dem og deres moder. Moderen reagerede prompte med to poter i snuden på hunden.

Slukøret løb hunden væk. Efter den havde sundet sig lagde den sig midt i gården og kiggede på de satans katte. De var frække nok til at løbe forbi med fuld fart. Hunden blev liggende og kattene blev mere nærgående. Hunden reagerede kort tid efter (nu bliver det lidt vildt hvis man er dyreven) ved at samle sit gebis om den ene killing med fuld kraft og derved dræbe den på et øjeblik.

Hunden kunne efterfølgende ligge i fred og kattene nærmede sig ikke mere.

Link to comment
Share on other sites

"Sats på en af to målgrupper - 16-18 eller 28-ikke helt nærmere bestemt. Den første gruppe er nysgerrig, uforpligtende og ting sidder tit som de skal. Den anden gruppe er mere selvsikker, mere spændende at snakke med og dem der har bibeholdt deres sunde vaner så lang, og derfor ikke ligner spærreballoner, beholder dem sansynligvis. Mellemgruppen føler sig forpligtede til at virke voksne, men har oftest en stærk underliggende dårlig selvtillid, der før eller senere kommer til udtryk igennem jalousi og overdrevet brug for bekræftelse. Disse to ting ligger ret lavt på ønskesedlen hos alle mænd. Så blev i så kloge, hva? :smile:

De 28+ årige er i øvrigt langt langt langt de sjoveste at bolle med.

Spot on! Der findes dog undtagelser til din sidste pointe, da første gruppes nysgerrighed kan være ganske underholdende og sidste gruppes mangel på nysgerrighed kan være dræbende...

Link to comment
Share on other sites

Friend, Marianne. Altid dejligt at se dig i loggen :smile:

Gårdhistorier, siger du..

Engang da jeg var en 3-4 år gammel kom der en strejfende hankat forbi (Gad vide hvad den ville?) og jeg syntes den så sød ud. Jeg gik derfor hen til den, lagde mig på alle fire og stak hovedet hen til den. Den kunne åbenbart ikke lide bodybuildere, så den kradsede mig ret hårdt i hovedbunden. Min far (the awesomeness) så dette og med et antrit, der var hans fortid som libero på Thisted's karlehold værdigt, kom han springende og (nu bliver det lidt vildt hvis man er dyreven) LOSSEDE katten væk med en brandvarm højreskøjte. Så kom jeg på skadestuen og blev limet og fik en pakke sorbits tyggegummi. Jeg har stadig arret :smile:

Tak, altid en fornøjelse at kigge forbi :smile:

Sikken en god historie. Den kat fik vist lige som fortjent :smile: LOL - at du husker at du fik sorbits :laugh:

Jeg kom til at tænke på, da jeg var barn (ca. 7 år tror jeg), skulle min far bygge førstesalen om, så der kunne blive nogle børneværelser, i stedet for det halvkedelige loftsrum, der havde været hidtil.

Først skulle der brækkes vægge ned, gulve skiftes og siden bygges op igen. Meget af byggeaffaldet blev brændt nede i haven. Det var vinter og der lå 10-20 cm sne over alt. Jeg passede bålet og gik og legede omkring det. Legen bestod bl.a. i, at jeg tog brædder, der brændte i den ene ende og smed dem ud i sneen, for at høre den hvislende lyd, når sneen smeltede og gløderne slukkedes i brædden. For at understrege, at jeg var Dronning af Fredbo (det hed vores hus) trampede jeg også på brædderne, når de lige var smidt i sneen. Det var en herlig leg indtil jeg kom til at trampe hårdt på en brædde, hvor der sad et søm i :w00t: Brædden var ikke så lang mere, så da jeg trampede på sømmet og det gik op gennem min gummistøvle og jeg mærkede smerten, dansede jeg rundt med benet oppe i luften og en brædde, der sad fast under foden. Jeg skreg højt "FAAAAAAAAARRRR" og han kom i fuldt firspring (i en hastighed der kunne løbe en ulovlig knallert ned. Han var nemlig også politibetjent) ned fra loftet og ned gennem haven og fik hevet brædden ud af foden.

Jeg tror bare det krævede en stivkrampevaccination og et plaster, men sikken et syn det må have været :smile:

Link to comment
Share on other sites

Venner - jeg må sige at det er en fornøjelse at læse jeres barndomshistorier. Jeg er lige kommet i tanke om en mere :smile:

Durden, du har naturligvis ret. Der er altid undtagelser. Jeg arbejder generelt ikke så meget med absolutter.

Træning

Alle dynamiske tags er røget igen, og jeg gider ikke gøre det manuelt :smile:

TGU

3/3 @ 20 kg

3/3 @ 20 kg

3/3 @ 20 kg

Flad DB Pres

1x8 @ 40 kg

1x7 @ 40 kg

Min stabilitet i skulderen var skidt og jeg skiftede

Bænk

5x90 kg

5x95 kg

8x95 kg + en fååårced

En arms Rows

6x45 kg

6x45 kg

6x45 kg

6x45 kg

6x45 kg

A1 Con Curl

12x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

A2 Numseløft

10

10

10

Skull Crusher

12x37,5 kg

12x37,5 kg

12x37,5 kg

12x37,5 kg

Front Raise

8x15 kg

8x15 kg

Fin træning med overskud og energi. Jeg ved ikke hvor meget placebo der er i SuperPump, men indtil videre virker det.

Historie

Min mors familie stammer fra Thy og har, indtil min morfar, tilhørt inderkredsen af indre mission i DK. Min morfar var imidlertid glad for kortspil og pilsnere, så han "rev sig løs" da han var sidst i 20'erne (Det er en helt anden historie). Han havde dog tilegnet sig en, lad os bare kalde det, sund viden om kristendom og monoteistiske religioner som helhed.

Min storebror og jeg var ofte på ferier og lign. hos ham og min mormor og under en sådan skete der det at en ung mand fra JV kom og bankede på lågen. (Vi sad på dette tidspunkt på terrassen og spiste min mormors hjemmelade hindbærroulade og drak Squash og øl. Min morfar drak øllen, forståes). Den unge JV prøver til med et standardiseret approach, og min morfar vinker ham af og "Vi er ikke interesserede bla bla bla" Gutten skifter så taktik og spørger hvorfor min morfar ikke er interesseret da det kunne giver ham "bedre vaner" eller noget i den stil. (Jeg er ret overbevidst om, at han ikke forsøgte at genere min morfar personligt)

Det må have ramt en eller andet nerve, for de næste 10-15 fik JV læst og påskrevet med 117 bibel henvisninger og jeg skal komme efter dig. Til sidst stod han bare og kiggede ned i jorden og sagde "jah jah".

Det var første gang jeg så min morfar ophidset, og hvis jeg i dag skal komme på en definition af "pwned" må det næsten have været der.

Sjovt som man kan huske nogle ting fordi de gør indtryk på en..

Min morfar var awesome, og af og til kan jeg godt blive ked af, at han døde inden jeg blev ældre. En anden gang havde han en ægte revolver med hjem fra USA som jeg løb rundt i haven med en hel dag. Kæft hvor var den tung!

Link to comment
Share on other sites

Haha fede historier! Jeg har én mere, nu FriendianneBB nævnte ulovlig knallert. Den er lidt skæg og lidt hyggelig. Jeg skriver den når jeg har tid. Hej hej :smile:

En anden gang havde han en ægte revolver med hjem fra USA som jeg løb rundt i haven med en hel dag. Kæft hvor var den tung!

Jeg kan lige se en bette Bro6Bach løbe rundt i en kmæpe have, hårdt kæmepende med en gigantisk gøb i hånden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Haha fede historier! Jeg har én mere, nu FriendianneBB nævnte ulovlig knallert. Den er lidt skæg og lidt hyggelig. Jeg skriver den når jeg har tid. Hej hej :smile:

Sådan! OK!

En gang da jeg var en lille knejt besøgte vi min fars tidligere køremakker, Jens. Firskåren jydetamp, der kun når han var aller mest frisk kunne udtale ordene så andre end hans kone kunne forstå noget.

De bor helt ude i det aller vestligste Jylland ved Henne Stationsby i et stort hus med en god del grund til. Hans to drenge havde anskaffet sig en gammel knallert og den skulle selvfølgeligt prøves! Den var i en horribel tilstand og manglede blandt andet en pedal.

Hele næste fortællings begivenheder tager nok lige omkring 20 sek.: Imens familie og venner står og ser på hopper mini-patkanonen på knallerten og vrider i håndtaget. Utroligt overrasket og forskrækket over hvor hårdt den accelererer klemmer jeg endnu hårdere og vrider endnu mere. Knallerten kører selvfølgeligt endnu hurtigere og jeg har ingen kontrol. Hele skaren af tilskuere står og råber at jeg skal slippe gassen, men da jeg er stivfrossen af skræk sker det ikke. Jeg styrer hektisk og meget heldigt (næsten) uden om 3-4 små grantræer alt imens min far løber efter knallerten i træsko. Han får på mirakuløs vis indhentet mig og lukker for gassen :laugh:

Meget slukøret kniber jeg efterfølgende en lille tåre :cry:

Link to comment
Share on other sites

DBM Tribute!

Jeg bliver helt varm om hjertet! blush.gif Som tak vil jeg finde en barndomshistorie, jeg kan underholde med i loggen! smile.gif Hvis det altså går an, når man ikke er gårdbarn?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share