Anita Rye's log


Anita Rye
 Share

Recommended Posts

Vi har næsten lige fået offentliggjort vores eksamensdatoer. Den. 5. januar skal jeg til farmakologi eksamen og den efterfølgende uge står den på opgave skrivning i kvalitativ metode. Hvordan ligger dine eksamener. Men men men en af mine veninder fra eksamensgruppen, skal arbejde den 6. og 7. januar indtil kl. 15.00, så vi snakkede om første at skrive på opgaven derefter. Så vi kunne jo måske godt træne inden så? Du skulle besøge nogle veninder her oppe ik?

Kram

Hey.... !

Nej, det var egentlig noget jeg ville gøre nu jeg var på farten alligevel... ! :blush:

Men kommer lige i tanke om bilen skal på værksted mellem jul og nytår, regner med den er i top i januar igen... !

Men vi kan også skubbe det til februar, jeg har 2 stk eksamener d. 19. januar :blink: , så i den periode er jeg helt optaget...

/Anita

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey.... !

Nej, det var egentlig noget jeg ville gøre nu jeg var på farten alligevel... ! :blush:

Men kommer lige i tanke om bilen skal på værksted mellem jul og nytår, regner med den er i top i januar igen... !

Men vi kan også skubbe det til februar, jeg har 2 stk eksamener d. 19. januar :blink: , så i den periode er jeg helt optaget...

/Anita

Jamen det kan vi også... Så er vi ovre alt eksamensræset :nissegrin: SKØNT !!!!

Link to comment
Share on other sites

Forresten Anita, hvor meget ligger du på i kcal indtag under diæten?? :4mewantfood:

Der kommer ugentlige opdateringer, men omkring 1700-1750 kcal pr. dag har jeg lagt på den sidste måned....! Ved ikke hvor meget jeg så taber mig, for vægten er næsten uændret, men livviden er stærkt reduceret... Så mon ikke det er omkring 400 kcal i underskud... !

/Anita

Edited by Feminita
Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning....!!!

Dagens træning stod på let ben med fokus på teknik og skulder :bigsmile::bigsmile:

Jeg kom tidlig i centret, så var der næsten helt alene og kunne fokusere på træningen frem for :blahblah::blahblah:

Box-squat:

1 x 10 rep x 20 kg

2 x 10 rep x 50 kg

2 x 10 rep x 55 kg

Det gik godt, jeg kom helt ned og fik virkelig leget med bundstyrken. Blev opmærksom på jeg normalt "retter" mig op for tidlig, hvor det gør det nemmere for mig at komme helt ned hvis jeg så hæver numsen ingen jeg retter min overkrop op - hvis I forstår. Før fik jeg numsen ind under mig på vej op, frem for at holde den tilbage - ej det sku svært at forklare :blink:

Back-squat:

2 x 10 rep x 55 kg

2 x 10 rep x 60 kg

Jeg var lidt øm i min lænd under box-squat, men det blev rigtig slem under back-squat, så det er vist godt den får en pause fra det tunge dødløft , med efterfølgende program der tager hensyn til dødløften :blush:

Overhead-squat:

2 x 15 rep x mig

4 x 10 rep x 15 kg stang

4 x 10 rep x 20 kg stang

Nok den fedeste øvelser jeg nogen sinde har prøvet - elsker den allerede :inlove: Havde dog lidt begynder problemer, indtil det gik op for mig at stangens vægt skal være bagud frem for forud. Det kom bag på mig hvor god øvelsen er for bagskulder og øvre ryg - min teres minor er helt smadret nu, ellers en muskel man ikke normalt kan mærke efter træning :bigsmile: Samtidig havde jeg ingen problemer med at komme helt ned med røven, da stangen gav vægt fortil :cool:

Med rystende spegetti ben og total gummi skulder efter overhead-squat, forsøgte jeg at fortsætte min skuldertræning :yahoo::yahoo:

DB lying rear lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 11 kg (NY PR)

Øgede med 1 kg gennem hele øvelsen

DB arnold press: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 10 kg

2 x 8 rep x 11 kg

DB lateral raise: (kg pr. arm)

2 x 10 rep x 9 kg

2 x 8 rep x 10 kg

Stående military press: (foran hovedet)

1 x 10 rep x 15 kg

1 x 6 rep x 25 kg (for tungt :blink: )

2 x 6 rep x 20 kg (også for tungt :blink: )

Fik lige brændt det sidste styrke ud af skulderne, hvilket ikke var noget at råbe hurra for - ocerhead-squat havde klaret arbejdet :nissegrin:

Leg extension:

1 x 10 rep x 5 kg (1 ben af gangen)

1 x 10 rep x 10 kg (1 ben af gangen)

1 x 10 rep x 15 kg (begge ben)

1 x 10 rep x 20 kg (begge ben)

Skulle have startet med denne øvelse, men havde helt glemt den - men synes da det gik okay, taget i betragtning at jeg havde gummi ben på daværende tidspunkt :4flex: :4flex:

Super træning --> jeg fik virkelig meget ud af det rent teknisk og samtidig havde jeg gummi spegetti i det meste af kroppen :inlove: er helt forelsket i overhead-squat, tror jeg skal have gang i alle de øvelser der findes med en stang over hovedet, fed følelse.

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven :bigsmile:

Jeg var lidt øm i min lænd under box-squat, men det blev rigtig slem under back-squat, så det er vist godt den får en pause fra det tunge dødløft , med efterfølgende program der tager hensyn til dødløften :blush:

Som du kan læse i min logbog, så har jeg nøjagtig det samme problem med en øm lænd :annoyed: Øv... Jeg bliver lidt nervøs, når jeg får ondt et sted over flere dage uden at det som sådan er træningsømhed :nonono:

Nede i DHS har jeg set nogle forskellige squat maskiner (tror jeg da nok) dem vil jeg introduceret i næste gang jeg skal træne ben. Tror netop, som du siger, at de er rigtig gode, når man skal fokusere på at få teknikken på plads :nissetunge:

Tillykke med den nye PR :4thumbup:

Kram og Knuz Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven :bigsmile:

Som du kan læse i min logbog, så har jeg nøjagtig det samme problem med en øm lænd :annoyed: Øv... Jeg bliver lidt nervøs, når jeg får ondt et sted over flere dage uden at det som sådan er træningsømhed :nonono:

Nede i DHS har jeg set nogle forskellige squat maskiner (tror jeg da nok) dem vil jeg introduceret i næste gang jeg skal træne ben. Tror netop, som du siger, at de er rigtig gode, når man skal fokusere på at få teknikken på plads :nissetunge:

Tillykke med den nye PR :4thumbup:

Kram og Knuz Pia (Bambi) :wub:

Hej Pia... !

Min lænd er barelidt træt fra den tunge dødløft i sidste uge, så den burde blive god igen i løbet afnogle dage.

Jeg tror ikke du kan øve teknik i en maskine, virker ret ulogisk...! Brug hellere din energi på f.eks. box-squat.

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Tror også det var den jeg mente, men kom bare til at kalde det en maskine, det er vel nærmere lidt smith-stativ-agtig...

Nej Pia - Ikke smith stativ :blush:

Box-squat er det samme som almindelig squat, men hvor du sætter dig ned på en lille box/bænk og holder en lille pause, men uden at give slip på spænding i ryg/mave, boxen skal have den rette højde. Bænke er gode at starte med, men ikke brugbare i længden da de er for høje... !! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nej Pia - Ikke smith stativ :blush:

Box-squat er det samme som almindelig squat, men hvor du sætter dig ned på en lille box/bænk og holder en lille pause, men uden at give slip på spænding i ryg/mave, boxen skal have den rette højde. Bænke er gode at starte med, men ikke brugbare i længden da de er for høje... !! :bigsmile:

Ahhh så er jeg med :blush: Ups !

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita

Du går til den med træningen ligger jeg mærke til og det bliver spændende med de nylige konkurrenceplaner :xmas: . Jeg skal nok holde øje, det er ihvertfald helt sikkert - veltrænede kvinder er jo ikke til at stå for :inlove:

Husk nu rigeligt med billeder både før, undervejs og efter :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita

Du går til den med træningen ligger jeg mærke til og det bliver spændende med de nylige konkurrenceplaner :xmas: . Jeg skal nok holde øje, det er ihvertfald helt sikkert - veltrænede kvinder er jo ikke til at stå for :inlove:

Halli halløjsa.... !!!

Nu skal jeg da til at passe på, hvis der bliver holdt øje med mig :roflmao::roflmao: Jeg er dælme også selv spændt på at se hvad resultatet bliver.... !!

Veltrænede kvinder siger du - jeg må dog indrømme det er de veltrænede mænd jeg har svær ved at hold øjnene fra :blush: :inlove: Derfor jeg lurer lidt i din log i ny og næ :4winkkiss:

Husk nu rigeligt med billeder både før, undervejs og efter :nissegrin:

Jeps, jeg vil også snart have taget nogen igen, har tabt mig en del allerede... og endelig er bet begyndt at tage fat på inderlårene også :bigsmile:

Så skal nok holde opdate med billeder undervejs... !

KnuZ Anita

Link to comment
Share on other sites

Anders jeg tror du må vise mig den posering :blush:

Men skal nok få taget nogle billeder.... !!

Måske også filme lidt træning.. kunne da være sjovt....

Ser så også frem til at I holder billedopdate i jeres log :4winkkiss:

Nuuuu dødløfter jeg jo ikke.. sååå...! :nissetunge:

Men jeg kan da godt instruere..? :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share